De Exen-Meet. Nee, doe mij maar een CUL-meet dan.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Die exen in de oven schuiven?
Goed idee.![]()
Het zijn excollega'squote:Op woensdag 5 september 2007 00:28 schreef ColdFeet het volgende:
De Exen-Meet. Nee, doe mij maar een CUL-meet dan.![]()
Ah..oké..zet de seksfilm maar klaar.quote:
Seksfilm wtf. Weet je zelf niet hoe het moet ofzoquote:Op woensdag 5 september 2007 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah..oké..zet de seksfilm maar klaar.
Dat had ik je al verteld toch?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:31 schreef beunkster het volgende:
Goed, ff een serieuze vraag over de Microplane raspen.
Ik heb hier een linkje met alle 10 verschillende types van Microplane. Welke moet je per sé hebben?
Bedenk er even bij dat ze per stuk zo'n 25 euro kosten en dat ik het aantal dus wil beperken tot het noodzakelijke...
http://members.lycos.nl/beunky/Microplane.pdf
Het wordt op mijn PC vacancy. wat er hiernaast aan het 'handje' is weet ik niet hoor, ik doe mijn oogjes dichtquote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef ColdFeet het volgende:
Seksfilm wtf. Weet je zelf niet hoe het moet ofzo
Graaf..graaf..geheugen....op mijn leeftijd?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef ColdFeet het volgende:
Weet je zelf niet hoe het moet ofzo
ja maar ja maar ja maar, wat vond je dan van die ándere hoofdrolspeler, die springt er echt uit!!! En ik heb hem gisteren wéér gezien in The Notebook.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:33 schreef beunkster het volgende:
O Bluezz, Fracture was fantastisch! Heel bijzonder mijn smaak!
En wát een fantastische rol voor Anthony Hopkins! Zo'n rol is hem op het lijf geschreven, de ietwat sinistere gentleman bad guy. Ben zwaar onder de indruk!![]()
![]()
![]()
Ai ai. Je hebt zeker korsakoff gekregen van al die lekkere wijntjes.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Graaf..graaf..geheugen....op mijn leeftijd?
Neuh, das allemaal te lang geleden.
Ik zie het inderdaad...quote:
Eens, die was ook echt heel goed!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar, wat vond je dan van die ándere hoofdrolspeler, die springt er echt uit!!! En ik heb hem gisteren wéér gezien in The Notebook.
Nu is vacancy dus echt aan de beurt
Zeker, briljante film!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:38 schreef justmattie het volgende:
Ik download nu Mr Brooks
iemand die al gezien ??
In dat PDF-overzichtje staat het heel duidelijk, die ga ik bewaren, wat ik wil er nog een of tweequote:Op woensdag 5 september 2007 00:39 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad...![]()
![]()
Sorry, heb ik over het hoofd gezien.
Helder verhaal.
Ik ga me er een rustig in verdiepen en dan voorstellen bij de directe indienen
Want als het niet goedgekeurd wordt, heb ik er nog niets aan...![]()
![]()
![]()
Ik download Ugly Betty. Zodra de eerste aflevering binnen is, ga ik ervandoor! 93% nuquote:Op woensdag 5 september 2007 00:38 schreef justmattie het volgende:
Ik download nu Mr Brooks
iemand die al gezien ??
Hmm als ik dat zo zie dan denk ik dat voor mij de nummers 1, 3, 4 en 5 wel handig zijn. Heb je tevens zo'n beetje alles mee gedekt wat er te raspen valt...quote:Op woensdag 5 september 2007 00:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In dat PDF-overzichtje staat het heel duidelijk, die ga ik bewaren, wat ik wil er nog een of twee
Het zijn echt fijne dingen, prettig in gebruik, vind ik. En razend scherp trouwens.
En anders kun je altijd nog bijkopenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:50 schreef beunkster het volgende:
[..]
Hmm als ik dat zo zie dan denk ik dat voor mij de nummers 1, 3, 4 en 5 wel handig zijn. Heb je tevens zo'n beetje alles mee gedekt wat er te raspen valt...
Ja, gezien.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:38 schreef justmattie het volgende:
Ik download nu Mr Brooks
iemand die al gezien ??
quote:Op woensdag 5 september 2007 09:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel goed je best doen vandaag
Van die spaanse harde varkensworsten, Port uit 1974 en 1977, nog wat andere drank en olijven met ansjovisjesquote:
lekker!quote:Op woensdag 5 september 2007 13:06 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Van die spaanse harde varkensworsten, Port uit 1974 en 1977, nog wat andere drank en olijven met ansjovisjes
Die port weet ik zeker van niet want die heb ik daar niet geproeft en in Nederland al wel. Ik had namelijk al een fles van ieder jaar gehad en die had ik hier al geproeft.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:23 schreef Bluezz het volgende:
En dan zal je zien Martijn, dat het tóch anders smaakt dan toen je het op vakantie at/dronk
quote:Op woensdag 5 september 2007 16:10 schreef SeaOfLove het volgende:
WB Martijn![]()
Vanmiddag een vietnamese loempia met chili-saus genomen...het zweet brak me uit en spontaan weer een bloedneus, gister had ik een kleintje en vanochtend een redelijke... Volgens mij ga ik dood ofzo![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 schreef Stereotomy:
Ik heb borstvoeding nodig van SOL, anders ga ik dood.
quote:Bloedneuzen zijn gelukkig zeer zelden dodelijk. Uiteraard zijn ze wel hinderlijk, ook in sociaal opzicht. Bovendien kan bij ernstige vormen bloedarmoede en daardoor vermoeidheid ontstaan.
De oorzaak van de bloedneus ligt weer in de beschadiging van de vaatafwijking door uitdroging, airconditioning, vliegtuig, peuteren, verkoudheden, niezen (allergie), overmatig gebruik van Otrivin of Nasivin. Bevochtiging met zout water of bevochtigende zalven, niet peuteren, voorzichtig snuiten en eventueel anti-allergische medicijnen kunnen van nut zijn. Ook een oplopende druk in het bloedvat kan tot bloedingen leiden, bijvoorbeeld door hoge bloeddruk, inspanning, persen, seks, stress. Een normale bloeddruk is van belang, maar het belang van de overige factoren is sterk individueel bepaald. Bloedverdunners, zoals aspirine, Ascal etc. zijn alle uit den boze, maar soms toch noodzakelijk bijvoorbeeld bij een trombosebeen. Tenslotte is er nog een tal van andere vermijdbare factoren die per individu van invloed kunnen zijn, zoals alcohol, specerijen, koolzuurhoudende dranken.
De behandeling van bloedneuzen is allerminst eenvoudig en de resultaten zijn vaak teleurstellend omdat de klacht meestal terugkomt. Bovendien leidt de behandeling altijd tot beschadiging, waardoor nieuwe vaatafwijkingen kunnen ontstaan. Behandeling moet daarom alleen plaatsvinden door een KNO-arts met veel ervaring met ROW en alleen in ernstige situaties, zoals blijvende bloedarmoede ten gevolge van bloedneuzen – en niet ten gevolge van afwijkingen in het maagdarmkanaal! – of sociaal onaanvaardbare toestanden, ziekteverzuim of arbeidsongeschiktheid.
quote:Op woensdag 5 september 2007 17:55 schreef golfer het volgende:
Zo, nieuwe matrasje ligt op ons bed.
Dat wordt vannacht dus inwijden.![]()
Ik zag net op het nieuws dat ze alle proeven met apen willen verbieden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |