So far vond ik het steeds ook wel een succesquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zou het niet zo'n ramp vinden hoor
ik ookquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
So far vond ik het steeds ook wel een succes
redelijk watquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wie ken jij allemaal in het echt, hee.
jij bent de enige van cul die ik in het eggie heb gezienquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wie ken jij allemaal in het echt, hee.
Ik heb van CUL jou en Isa gezienquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jij bent de enige van cul die ik in het eggie heb gezien![]()
van CUL ken ik ook niemand in het echtquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jij bent de enige van cul die ik in het eggie heb gezien![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb van CUL jou en Isa gezienallebei leuke dames!
doen wequote:Op vrijdag 7 september 2007 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
We gaan die CUL-meet gewoon regelen.
ik woon in didam, das alles behalve centraalquote:Wie woont er het meest centraal?
over heel fok heb ik in het echt gezien:quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:29 schreef Muck het volgende:
[..]
van CUL ken ik ook niemand in het echt
nou ja, mijn broer post weleens wat, maar dat telt niet
die zit meer in FOT en PTA
Euh... Waar ligt dat?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:33 schreef Muck het volgende:
[..]
doen we
[..]
ik woon in didam, das alles behalve centraal
homoquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil in de sandwich tussen jou en Golfer
tussen arnhem en doetinchem. vlak aan de duitse grensquote:
quote:
je mag mij wel <knip>quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ow man, van dat britse eten... Overal van die vetsponzige friet bij
De club sandwich is Brits, toch?quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
je mag mij wel <knip>
[..]
Enne, volgens mij is het Amerikaans hoor, CF
Shiraz/ syrah vind ik meestal een goede keus.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:21 schreef SeaOfLove het volgende:
Help eens even: gaan net als vorige week bij mensen eten die ik nog nooit gezien heb.
Nu heb ik al een fles witte wijn (sauvignon blanc uit Chili) maar wil ook nog een fles rode wijn meenemen....maar dat drink ik eik nooit, wat is een goede om mee te nemen? Een bordeaux, merlot....hellup![]()
Zal ff kijken zo bij de Gall en Gallquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Shiraz/ syrah vind ik meestal een goede keus.
Toch benijd ik ze: van die mensen die oprecht kunnen beweren dat de Kaapse Pracht van de Aldi heerlijke wijn is, 'en zo goedkooooop!'quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
Vriendin van mij drinkt uitsluitend Mooi Kaap Rosé
Goedkoopste Rosé in de AH
Vertel ons dan NU alles!quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:38 schreef golfer het volgende:
Zo, boodschappen voor een weeshuis gehaald en even een paar uur samen met Bluezz in de keuken gestaan om alles zoveel mogelijk voor te bereiden.
We zijn klaar voor het hoge bezoek.
ach ja, je zult maar weinig inkomen hebben....quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Toch benijd ik ze: van die mensen die oprecht kunnen beweren dat de Kaapse Pracht van de Aldi heerlijke wijn is, 'en zo goedkooooop!'
Het lijkt me echt fijn als je daarvan kunt genieten![]()
*Bert Bert vertel ons alles, desnoods leggen we geld bijhijijij*quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:38 schreef golfer het volgende:
Zo, boodschappen voor een weeshuis gehaald en even een paar uur samen met Bluezz in de keuken gestaan om alles zoveel mogelijk voor te bereiden.
We zijn klaar voor het hoge bezoek.
Dat is waar. Maar aan de andere kant: voor zo'n 5 euro heb je vaak al niet onaardige wijn.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ach ja, je zult maar weinig inkomen hebben....![]()
Haal je tenen even onder mijn schoenen vandaanquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ach ja, je zult maar weinig inkomen hebben....![]()
Volgt later.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:51 schreef beunkster het volgende:
*Bert Bert vertel ons alles, desnoods leggen we geld bijhijijij*
Heb je al foto's? En/of recepten? We zijn benieuwd!![]()
![]()
Mie toe.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hou van de goedkope hap en ik hou van duur.
Ben niet zo moeilijk
Drink je ook Kaapse Pracht? Daar krijg ik nl. echt ongekende katers van.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ben niet zo moeilijk
Nou das pech dan, kom net terug van de winkel.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:36 schreef golfer het volgende:
Misschien zijn die mensen wel helemaal niet zo gek van rode wijn.![]()
En, wat is 't geworden?quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nou das pech dan, kom net terug van de winkel.
Ik ben niet zo thuis in de wijnen, ik drink niet zo vaak.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Drink je ook Kaapse Pracht? Daar krijg ik l. echt ongekende katers van.
Begrijp me trouwens niet verkeerd: als het me wordt aangeboden eet ik het, of dat nou standaard goedkope studentenmeuk is of Brits pubfood.
Maar als ik mag kiezen.... Dan liever risotto dan macaroni, zeg maar
Ik ookquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ben niet zo moeilijk
Het is de standaard-wijn van de ALdi, ik vind dat ie naar uitgelubberde regenlaarzen smaaktquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de wijnen, ik drink niet zo vaak.
En ik eet ook werkelijk alles als het me wordt aangeboden, behalve lever (niet -pastei), daar hou ik niet zo van.
ahhh joh, je gunt ons toch wel een sneak previewquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgt later.
Als het bezoek hier is.
Ik kom een keer bij je eten! Volgens mij kun je -ook met weinig geld- lekker koken!quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik heb alleen de centen niet om duur inkopen te doen, maar ik ben wat dat betreft creatief genoeg in de keuken gelukkig.
Vorige week ging ik samen met vriend boodschappen doen voor het weekend, die flikkerde zo in zijn karretje waar ik voor anderhalve week boodschappen voor doeDas ook best even wennen
![]()
Van de goedkope wijnen vind ik de rose en rode wijn van Vega Libre ( 2 euro) erg lekker....is een stuk zachter van smaak dan de Zuid-Afrikaanse wijnen.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:31 schreef SeaOfLove het volgende:
ahhh joh, je gunt ons toch wel een sneak preview![]()
Ik kom vanaaf niet meer thuis...mot ik tot morgen wachten dus op de foto's![]()
Dat was sowieso al de planning dat jij bij mij zou komenquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik kom een keer bij je eten! Volgens mij kun je -ook met weinig geld- lekker koken!
Zuid-Afrikaans is vaak vrij uitgesproken, ja. Althans,de goede wijnen wel.
* ColdFeet denkt terug aan haar tijd in Zuid-Afrika... Heul veul lekkere wijn gedronken daar!![]()
En nog wel wat andere dingen ook
stommerdquote:
Aldi in Delft is geen pretje, nee. Ach, goed bereid eten hoeft echt niet veel te kostenquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat was sowieso al de planning dat jij bij mij zou komen![]()
Wat ook erg helpt is de aankleding en hoe je iets serveert. Ik heb een geweldig uitgebreid servies, kristallen glazen e.d.
Afgelopen weken hier best veel hapjes gemaakt ook dat kostte nieteens zoveel (vriend heeft zo goed als alle boodschappen betaaldmaar goed dan nog let ik op wat ik koop, voor mij zijn de cherry-tomaatjes van 79 cent van de Aldi net zo lekker als die van de AH van 1euro50 ofzo bijvoorbeeld), maar de combinatie van dingen en het lekker experimenteren maakt het leuk en lekker.
In Delft ga ik btw zelden naar de Aldi, altijd Plus, C1000 of af en toe AH. De Aldi is echt heel omslachtig om te komen nl.
Jij ook veul plezier vanaaf....wat dat betreft hebben wij het ut beste bekeken, we hoeven allebei niet te koken vanaaf, terwijl Bluezz en Golfer uren in de keuken tapas hebben staan makenquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Aldi in Delft is geen pretje, nee. Ach, goed bereid eten hoeft echt niet veel te kosten
Afijn, ik heb weekend, ga er vandoor
Bluezz & golfer, ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
Wees maar op het ergste voorbereid, want behalve dat het bezoek bij ons komt eten blijven ze daarna ook nog overnachten hier.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:15 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz & golfer, ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
omgquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Wees maar op het ergste voorbereid, want behalve dat het bezoek bij ons komt eten blijven ze daarna ook nog overnachten hier.
Een orgie is er niks bij.![]()
Een romeinse orgie?quote:
We hebben tapas-achtige happen, dus het wordt een spaanse inquisitiequote:
Voor zo ver ik weet hebben de romeinen tot in Spanje gezet dus dat zou kunnenquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:02 schreef Bluezz het volgende:
We hebben tapas-achtige happen, dus het wordt een spaanse inquisitie
pfffft wil jij altijd het laatste woord hebbenquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:27 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet hebben de romeinen tot in Spanje gezet dus dat zou kunnen![]()
Soms wel.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:30 schreef SeaOfLove het volgende:
pfffft wil jij altijd het laatste woord hebben![]()
quote:Oh ja, voor het geval niet iedereen het al door had:
we krijgen dus straks SOL en HEM bij ons te eten en te logeren.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
nEuc-en?
Stereo is een homoquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
nEuc-en?
Ja, kom je ook ?quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:32 schreef borisz het volgende:
een verkapte cul meet dus in bloemendaal![]()
woeiiiiii..........quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:32 schreef borisz het volgende:
een verkapte cul meet dus in bloemendaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |