taxi mietjequote:Op zaterdag 8 september 2007 01:35 schreef borisz het volgende:
[..]
andere keerheb te veel op om op een fiets te zitten
![]()
taxi mietjequote:Op zaterdag 8 september 2007 01:35 schreef borisz het volgende:
andere keerheb te veel op om op een fiets te zitten
![]()
wij betalenquote:
De romantiekquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:59 schreef Stereotomy het volgende:
Wij hebben net de helft van Friends season 1 afgemaakt en gaan nu naar bed.
Welterusten
Hier idem, maar dan in mijn eentje (vriendin vind het maar niks). Truste!quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:59 schreef Stereotomy het volgende:
Wij hebben net de helft van Friends season 1 afgemaakt en gaan nu naar bed.
Welterusten
Anders ik welquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:03 schreef golfer het volgende:
Jah SOL hier...ik word er geil van als ik onder Golfer zijn naam post![]()
We zijn nog bezig met elkaar...duurt nou eenmaal wat langer met bejaarden.quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:42 schreef ColdFeet het volgende:
Maarre, hoe was je tweede CUL-meet, SoLlie dear? En de bejaardenseks?
eten was meer dan lekkerquote:Op zaterdag 8 september 2007 02:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Anders ik wel
Maarre, hoe was je tweede CUL-meet, SoLlie dear? En de bejaardenseks?
Was dat alles?quote:
meer dan lekkerquote:Op zaterdag 8 september 2007 03:08 schreef MissHobje het volgende:
en en en hoe is die meneer van SOl nou golfer ?
Lekker bezig, golfertjequote:Op zaterdag 8 september 2007 02:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Was dat alles?
zal nog eens een orgie beginnen
slaap dan ook uit op z'n bloes en golfertsquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:03 schreef SeaOfLove het volgende:
We hebben echt gesmuld van alle lekkere dingen die Bluezz en Golfer hadden gemaakt![]()
Hebben alleen 1 probleem nu...ze liggen nog te slapen en wij zijn al gedouched en aangekleed, hebben de afwasmachine gevuld en aangezet, de afwas die er niet inpaste hebben we gewoon even weg gewassen.... en nu willen we eigenlijk richting huis....maar dat staat zo onbeleefd![]()
Oeps en nuquote:
quote:
He SoL, wat ben je toch een lekker wijf.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:03 schreef SeaOfLove het volgende:
We hebben echt gesmuld van alle lekkere dingen die Bluezz en Golfer hadden gemaakt![]()
Hebben alleen 1 probleem nu...ze liggen nog te slapen en wij zijn al gedouched en aangekleed, hebben de afwasmachine gevuld en aangezet, de afwas die er niet inpaste hebben we gewoon even weg gewassen.... en nu willen we eigenlijk richting huis....maar dat staat zo onbeleefd![]()
De keuken is zo netjesquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Hebben alleen 1 probleem nu...ze liggen nog te slapen en wij zijn al gedouched en aangekleed, hebben de afwasmachine gevuld en aangezet, de afwas die er niet inpaste hebben we gewoon even weg gewassen.
Vertel, vertel, Bluezzje!quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Hoi dus onder mijn eigen account![]()
Al die kloons die hier over de vloer waren
Maar het was gezellieeeeeeeeeeeee
Hij is helemaal lief en leuk, ze mot em maar houdenquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
Vertel, vertel, Bluezzje!
Hoe is ie nou, die meneer SoL? Ik ben reuze benieuwd
Hij haalt het natuurlijk niet bij mij, maar verder is ie wel oké.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Hij is helemaal lief en leuk, ze mot em maar houden
....En zo krijgt onze SoL-soap van de afgelopen weken een happy endingquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij is helemaal lief en leuk, ze mot em maar houden
Dat was een speelgoedmuisje van de poes hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 03:19 schreef SeaOfLove het volgende:
ohhh my god ik haat muizen
Mijn vriendin zegt dat ze niet naar Ratatouille wil omdat ze niet tegen ratten en/of muizen kan.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was een speelgoedmuisje van de poes hoor![]()
Dan ga je toch alleenquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt dat ze niet naar Ratatouille wil omdat ze niet tegen ratten en/of muizen kan.
"Maar het zijn getekende ratten! "
"Ja, maar dan nog!"
![]()
Ik ben al getrouwd, darlingquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:51 schreef Bluezz het volgende:
Wie weet wie je daar nog tegenkomt als je in je uppie gaat kijken
Die is de kater van gisteren nog aan het verwerken.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Iemand SOL nog voorbij zien hyperen???
quote:Op zondag 9 september 2007 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is de kater van gisteren nog aan het verwerken.
moet eerlijk zeggen dat dit zelden gebeurtquote:Op zondag 9 september 2007 12:56 schreef borisz het volgende:
SOL gaat gelijk op zn bloes en golfers levendus ook pas 1 uur je nest uit komen
Top toch? Heb een paar laaange dagen gehad en kom nu net ook pas mn bed uit gekropen. I love sundaysquote:Op zondag 9 september 2007 12:56 schreef borisz het volgende:
SOL gaat gelijk op zn bloes en golfers levendus ook pas 1 uur je nest uit komen
Welterusten dan maar weer.quote:
En daarvoor modderde jij ook maar wat aan ofsow?quote:Op zondag 9 september 2007 16:07 schreef Bluezz het volgende:
Bij twijfelen niet inhalen jongus
* Bluezz is rond haar 40e pas haar LOHL tegengekomen heur
neuh in een twijfelachtige relatie van 16 jr.zitten, mét kidsquote:Op zondag 9 september 2007 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
En daarvoor modderde jij ook maar wat aan ofsow?
Ik zal het onthouden, oma Bloesquote:Op zondag 9 september 2007 16:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
neuh in een twijfelachtige relatie van 16 jr.zitten, mét kids
zo dat is kut zegquote:Op zondag 9 september 2007 16:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
waarom doet mn usericon vaagquote:Op zondag 9 september 2007 16:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Revenge of the Exxesquote:
.... Laten we het over rugby gaan hebbenquote:Op zondag 9 september 2007 20:18 schreef justmattie het volgende:
uhm dik 3 jaar. Maarja genoeg over mij![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |