duts, het is je eigen topic, natuurlijk heb je de fipoquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoihoi het is me weer gelukt
FiPo?
Achja, dat klopt natuurlijk ook... Maar tochquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
duts, het is je eigen topic, natuurlijk heb je de fipo
Des te langer kun je er van genietenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Waarom is er niemand in mijn geweldige nieuwe topic
en schaapjes?quote:
Joh^^quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
B. ik heb het vermoeden dat je je een beetje verveelt
Vroegâh, hadden we dat in een halve tot hele week gedaanquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nog maar 7 topics volkladden, ik geef het twee weken
The good old soemp daysquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vroegâh, hadden we dat in een halve tot hele week gedaan![]()
Nu 2 weken ja
tv bij je bed? Dat wil ik niet eens.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
succes met de gossip
Ik ga toch maar ins Bett
tv kijken ofzo
Niet alleen soempie hoorquote:
Heerlijk joh, ik kijk vaak nog een aflevering van een serie voor ik ga slapen (bijna altijd)quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
tv bij je bed? Dat wil ik niet eens.
Ik lees vaak een stuk, veel lekkerderquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heerlijk joh, ik kijk vaak nog een aflevering van een serie voor ik ga slapen (bijna altijd)
Het is net wat je zelf prettiger vindt en wat je jezelf aanwentquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik lees vaak een stuk, veel lekkerder
Das waarquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is net wat je zelf prettiger vindt en wat je jezelf aanwent
Succes alvast! In wat voor auto heb je les? De standaard Volkswagen Golf?quote:
Flogging Molly?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik wil Flogging Molly live zien maar dat kan niet meer dit jaar
Nee, Renault Megane, maar er is nu een nieuwe auto, dacht een Seat. Morgen eerste keer daarinquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Succes alvast! In wat voor auto heb je les? De standaard Volkswagen Golf?
Flogging Molly ja, voorbeeldjequote:Op dinsdag 4 september 2007 22:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Flogging Molly?
Ik wil nog zoveel live zien, maar het komt niet en het kost te veel
Ik ga maar eens wat Flogging Molly opzettenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hm dat kon slechter... waarschijnlijk wordt het een Seat Leon, denk ik zo. Die zien er wel leuk uit, maar ik heb geen idee hoe ze rijden. Schijnt best okay te zijnquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, Renault Megane, maar er is nu een nieuwe auto, dacht een Seat. Morgen eerste keer daarin
Klinkt best lekkerquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Flogging Molly ja, voorbeeldje
En concerten zijn inderdaad best duur, wat voor mij een van de redenen was om er niet heen te gaan. Maar ik denk dat het het geld toch wel waard is
Stond natuurlijk op die kapotte schijfquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ga maar eens wat Flogging Molly opzetten![]()
Ze hebben ook rustigere en drukkere muziek dan dit, zitten een paar erg toffe nummers tussenquote:
Kom ik vanzelf achter hequote:Op dinsdag 4 september 2007 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hm dat kon slechter... waarschijnlijk wordt het een Seat Leon, denk ik zo. Die zien er wel leuk uit, maar ik heb geen idee hoe ze rijden. Schijnt best okay te zijn
Ja hehe, we zijn maar met zn tweeën. Kom helpen!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Stond natuurlijk op die kapotte schijf
En wat een slome zooi hier![]()
Ik hoop wel dat het een gele is of een andere opvallende kleurquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het een gele is of een andere opvallende kleur
Ik wil wel een opvallende kleur auto een keer hebben, en als dat niet kan een mooie kleur. Zo zijn er hele mooie kleuren blauw te verkrijgen op auto'squote:Op dinsdag 4 september 2007 23:10 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil later een zilvergrijze of zwarte cabrio
Doe het niet, ik wil ook nog kunnen Fok!kenquote:
Ik heb het optreden gezien waar ze mee doorbraken in Nederland. Wat ontiechelijk vet was datquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leuk van Flogging Molly is dat je het album Within a mile of home kan aanzetten als achtergrondmuziek, en even later een ander album voor het gerockquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het optreden gezien waar ze mee doorbraken in Nederland. Wat ontiechelijk vet was dat
Ze waren eigenlijk een support maar de hoofdband viel uit. Eén van mijn beste concerten ooit
De halve maarquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:52 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga naar the Fray, maar neem bv Majo, ik had haar halve sig wel willen bezoeken
Lijkt erg veel op de Nokia E65 maar dan dikker, met minder functies en kleiner schermquote:Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef MaJo het volgende:
En ik heb een nieuwe verliefdheid te pakken: mijn nieuwe Sony Ericson S500i, wat een mooi ding is dat!
De andere helft ken ik nietquote:Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
De halve maarWel tof
Moest wel lachen om wyccie en nesle over mijn studieboekenIk heb ze vandaag inderdaad opgehaald op 'school' (ja ik blijf het zeggen!) en uiteraard woog het niet echt 50 kilo
Mên dat is bijna mijn gewicht
En ik heb een nieuwe verliefdheid te pakken: mijn nieuwe Sony Ericson S500i, wat een mooi ding is dat!
Wauw..... ik geef toe dat ik in musea denk, maar dat zijn twee steden waar ik ook nog heen wilquote:Op woensdag 5 september 2007 11:49 schreef Nembrionic het volgende:
Reizen ruled!
New York en Boston, 9 daagjes.
Ik ben niet zo kieskeurigquote:Op woensdag 5 september 2007 00:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt erg veel op de Nokia E65 maar dan dikker, met minder functies en kleiner scherm
Heb je die groene?
Ben benieuwd welke helft je had willen zien en welke helft je niet kent (dan kan ik je daarmee gaan spammenquote:Op woensdag 5 september 2007 11:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De andere helft ken ik niet
En pics?
Ik ben geen honkbalfan ofzo(kijk het NOOITquote:Op woensdag 5 september 2007 12:14 schreef LadyBlack het volgende:
Honkbalwedstrijdja dat hoort er wel een beetje bij he.
Hangt een beetje van de trein af maar onze rit 4,5 uur ongeveer.quote:Lijkt me mooi met de trein door de USA! Hoe lang is dat van NYC naar Boston?
Ah..een kinderhandquote:Op woensdag 5 september 2007 12:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kieskeurigEn ja het is de groene
I know thatquote:Op woensdag 5 september 2007 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
Bedoelde eigenlijk dat "een kinderhand is gauw gevuld"
Dat heet masochismequote:Op woensdag 5 september 2007 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
Moet je eens een TL-lamp in je badkamer ophangen
Als ik dan zo'n heerlijke niet-spaardouchekop met een flinke straal kan krijgen: graag!quote:Op woensdag 5 september 2007 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
Moet je eens een TL-lamp in je badkamer ophangen
Als ze daar nou eerder mee kwamquote:Op woensdag 5 september 2007 17:58 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn studiegenootje stelde vanmiddag voor om naar Parijs te gaan! Zij wil daar een tentoonstelling bekijken voor haar scriptie, en ik zou naar de Bibliothèque Nationale kunnen gaan.... daar is vast wel iets interessants te vinden voor mijn scriptie (krijg ik misschien nog wel wat inspiratie)
Tof idee, maar nu moet ik maar zien dat we allebei tegelijk kunnen... en of ik het kan betalen enzo.... spannend
De laatste waarvan ik weet dat ze het deden is Orangequote:Op woensdag 5 september 2007 18:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Weet iemand toevallig of er nog prepaid providers zijn die beltegoed hebben zonder een houdbaarheidsdatum?
Het maakt natuurlijk niet uit dat het dichtbij huis isquote:Op woensdag 5 september 2007 18:32 schreef MaJo het volgende:
Oeh ParijsDie aanbieding is inderdaad net geweest, maar ze zullen vast nog wel ergens aan het eind van dit jaar met een aanbieding komen. Wij zijn nu aan het kijken wat onze volgende stedentrip wordt (met de trein). Iemand ideeën? We zaten aan Gent te denken maar dat is wel erg dicht bij huis
Ik zat ook ff te zoeken, blijkbaar doen ze het nog steedsquote:Op woensdag 5 september 2007 18:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De laatste waarvan ik weet dat ze het deden is Orange
quote:Op woensdag 5 september 2007 18:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Weet iemand toevallig of er nog prepaid providers zijn die beltegoed hebben zonder een houdbaarheidsdatum?
Simyoquote:Afrekenen gaat per seconde
Geen contract, als je niet belt, betaal je ook niet
Alle bedragen zijn inclusief BTW
Je beltegoed is onbeperkt geldig als je 1x in de 6 maanden belt.
Praag is wel een stuk dichterbij ja.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Barcelona lijkt me wel echt een kuteind met de trein. Dan liever Praag ofzo.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
duhquote:
ik heb niet veel met slidephones eigenlijk, maar dees is wel errugquote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 20:09 schreef Mikkie het volgende:
Nu nog ff lekker toetje eten: yoghurt met ananaspartjes
the temptationquote:Op woensdag 5 september 2007 20:33 schreef Mikkie het volgende:
Afstappen, naar 'm toe lopen, keihard out hoeken, en doorfietsen.
ehm... ik wou dat ik dat bevestigend kon beantwoordenquote:Op woensdag 5 september 2007 20:36 schreef Homdeck het volgende:
in stadskanaal wonen, behalve roef, geen lelijke mensen![]()
I knowquote:Op woensdag 5 september 2007 20:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ehm... ik wou dat ik dat bevestigend kon beantwoordenmaar ga op een gemiddelde zaterdagmiddag op in het centrum staan, en huiver
quote:Op woensdag 5 september 2007 20:43 schreef LadyBlack het volgende:
Is iedereen in Knoal City dan niet superhip
kijk, ik ben ook niet moederste mooiste. maar dat wéét ik tenminste van mezelfquote:Op woensdag 5 september 2007 20:44 schreef Homdeck het volgende:
[..]
I know![]()
het tokkie-gehalte is er schrikbarend hoog![]()
ook in het hippe Channel Cityquote:Op woensdag 5 september 2007 20:46 schreef LadyBlack het volgende:
Waar woont je vriend eigenlijk Etcetera?
Ik wist niet dat dat nummer zo heette... ik vind Factory Girls altijd wel leuk om te horen, en die "I remember Dublin City in the rare old times"quote:Op woensdag 5 september 2007 20:09 schreef Etcetera het volgende:
voor straf: luisteren naar Devil's Dance Floor 1 van mijn alltime favorites geloof ik
Het heeft er alle schijn vanquote:
ja waarom?quote:
Ik vermoed dat dat door een Belg is geschrevenquote:
Dat vermoeden is geheel correct!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat door een Belg is geschreven
Ik weet nog een leuke religie met een biervulkaan in de hemel, interesse?quote:
Wat een dubieuze geschiedenislesquote:Op woensdag 5 september 2007 22:10 schreef B.ertha het volgende:
Lang verhaal, wel grappig: (per sterretje apart te lezen)
blablabla
Inderdaadquote:Op woensdag 5 september 2007 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat een dubieuze geschiedenisles![]()
![]()
Ik vraag me wel af wat er nou echt is en wat verzonnen isquote:Op woensdag 5 september 2007 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat een dubieuze geschiedenisles![]()
![]()
-weinig -quote:Op woensdag 5 september 2007 22:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat er nou echt is
- bingo -quote:en wat verzonnen is
Laat je 's nachts alles lopen als je in bed ligt?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga naar bedmorgenochtend weer fijn schoonmaken
Trusten allen
Is dat zo'n zeldzame gebeurtenis dat je het hier komt melden dan?quote:
Meer etenquote:En ben volgens mij weer afgevallen
Hehe nee hoorquote:Op donderdag 6 september 2007 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat zo'n zeldzame gebeurtenis dat je het hier komt melden dan?
[..]
Ik heb vandaag een croissantje, 9 (!!!) boterhammen met vlees en avondeten op dus daar zal het niet aan liggenquote:Meer eten
Of eens naar je schildklier laten kijken. Of wellicht heb je een lintworm
Ja maar niet als je 8 kilo afvalt in een paar maanden zonder enige reden. Ik vind het nu gewoon eng worden. Alleen mensen die erg ziek zijn vallen uit het niets zoveel afquote:Op donderdag 6 september 2007 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De meeste mensen zullen anders reageren als ze zijn afgevallen![]()
Ik normaal ook (minder eigenlijk) maar ik had vandaag uitzonderlijk veel honger. Waarschijnlijk omdat ik zo afvalquote:Op donderdag 6 september 2007 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
9 boterhammen??? Ik eet er 4 op een hele dag
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 6 september 2007 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt geen suikerziekte toch?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 6 september 2007 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
Nou goed
Dokter Eric gaat naar bed. Het MCW gaat dicht voor de nacht
Het is natuurlijk helemaal niet handig om een ziekte bij je ziektebeeld te zoeken maarja
Echt he!quote:Op donderdag 6 september 2007 07:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zo' da's lang geleden
en goedemorgen![]()
Neeequote:Op donderdag 6 september 2007 07:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en inmiddels al aggestudeerd?
quote:Op donderdag 6 september 2007 08:22 schreef Mikkie het volgende:
Blegh... vandaag 8.45, 10.45, 13.45 en 15.45 college..
Voor de liefhebbers (en dat ben ik ook v.w.b. Flogging Molly):quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Flogging Molly?
Ik wil nog zoveel live zien, maar het komt niet en het kost te veel
quote:Op donderdag 6 september 2007 08:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers (en dat ben ik ook v.w.b. Flogging Molly):
Klik hier, type in de zoekbox 'Flogging Molly' in en bekijk gratis, legaal (!!!) en in goede kwaliteit het concert van FM in Paradiso, Amsterdam van 5 november 2004.
Goed kijken, dan kan je mij ook aantreffen...
Het concert van vorig jaar is inmiddels offline, maar die heeft er ook op gestaan.
Neequote:Op donderdag 6 september 2007 12:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik zal het doorgeven
zijn we de enigen hier?
http://www.nsinternationa(...)rijs-met-thalys.htmlquote:Op donderdag 6 september 2007 13:06 schreef LadyBlack het volgende:terug uit werk
Ja, de tenoren van mijn koor zijn zeer geschoktgaan vanavond een minuut stilte houden lees ik op het forum
Dat werkt prima inderdaadquote:Op donderdag 6 september 2007 13:09 schreef MadMaster het volgende:
Pssst....
Als je 's nachts een concert via FabChannel laat lopen en je laat een tooltje meelopen dat alles opvangt wat via je geluidskaart van je PC loopt...![]()
ok, niet om het een of ander maar da's iddquote:Op donderdag 6 september 2007 13:06 schreef LadyBlack het volgende:terug uit werk
Ja, de tenoren van mijn koor zijn zeer geschoktgaan vanavond een minuut stilte houden lees ik op het forum
quote:Op donderdag 6 september 2007 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.nsinternationa(...)rijs-met-thalys.html
Dan moet ze wel snel boeken want die kaartjes gaan in sneltreinvaart(major pun intended).quote:Op donderdag 6 september 2007 13:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wauw
Mijn Parijsplannen zijn inmiddels in de ijskast gezet, misschien ga ik over een tijdje nog wel, maar ik ga dit doorgeven aan mn huisgenote, die heeft in Italië een Fransman aan de haak geslagenen gaat dus binnenkort naar Parijs om m op te zoeken
![]()
Je hebt echt een hele slechte arts als dat niet getest isquote:Op donderdag 6 september 2007 00:22 schreef MaJo het volgende:
Hmmm kijk net naar de symptomen van diabetes:
- vaak dorst en veel plassen
- afvallen zonder dat daar een reden voor is
- ziek en beroerd voelen
- constant hongergevoel
- wazig zien
![]()
![]()
60 is toch ongeveer gemiddeld?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:04 schreef Etcetera het volgende:
hoe kan ik nou een afpsraak met mijn stagebegeleider maken als die gast niet terugmailtik ga morgen wel langs, kan ik m'n POP iig in z'n postvak deponeren
tevens, MaJo, er was een soort trucje waarbij je kunt zien of je iets onder de leden hebt: trek je ooglid (de onderste) naar beneden. als het rood is, dan ben je gezond, is het wit, dan heb je iig ijzergebrek.
verder heb ik gister 60 euro (![]()
![]()
) uitgegeven aan een broek. het is een mooie en ik hoop dat die wat langer meegaat dan m'n vorige
@ B.leuke geschiedenisles
Dat leek mij ookquote:Op donderdag 6 september 2007 13:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je hebt echt een hele slechte arts als dat niet getest isBij mij is dat al meerdere keren getest, volgens mij puur en alleen omdat ze dat er zo makkelijk bijdoen. Moe? Diabetes testen. Afvallen? nog een keertje
![]()
Je eigen bloed prikken wen je natuurlijk aan. En het prikken voor je insuline ook. Maar diabetes betekent lang niet altijd dat je aan de insuline moetquote:Ik hoop wel voor je dat je het niet hebt, lijkt me echt akelig om steeds te prikken enzo.
[..]
Nee, maar volgens mij heeft Majo er last van. Ze valt niet voor niks af, en die duizeligheid enzo. Dan moet ze toch iig íets van medicijnen, lijkt me? Ben geen arts, maar toch..quote:Op donderdag 6 september 2007 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat leek mij ook
[..]
Je eigen bloed prikken wen je natuurlijk aan. En het prikken voor je insuline ook. Maar diabetes betekent lang niet altijd dat je aan de insuline moet
Ik ben ook geen arts en het lijkt me ook. Daarom opperde ik het ook alhoewel ik het een open deur vond want zoiets checked een arts tochquote:Op donderdag 6 september 2007 13:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij heeft Majo er last van. Ze valt niet voor niks af, en die duizeligheid enzo. Dan moet ze toch iig íets van medicijnen, lijkt me? Ben geen arts, maar toch..
ik vind het duurquote:Op donderdag 6 september 2007 13:48 schreef B.ertha het volgende:
60 is toch ongeveer gemiddeld?
En tja, ik moest het ergens kwijt
Iddquote:Op donderdag 6 september 2007 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben ook geen arts en het lijkt me ook. Daarom opperde ik het ook alhoewel ik het een open deur vond want zoiets checked een arts toch
Maar er zijn ook "gewone" medicijnen in de vorm van pillen verkrijgbaar. Je zult alleen wel je dieet aan moeten passen wnat diabetes kan verslechteren.
Eerst maar eens afwachten wat die suffe dokter zegt
Helemaal eens. Meer dan een vijgeblad hebben we niet nodigquote:Op donderdag 6 september 2007 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind het duurmaar ik vind kleren kopen sowieso nogal onzinnig dus ik vind al snel iets duur
dat gaat me dan ook weer een beetje te verquote:Op donderdag 6 september 2007 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helemaal eens. Meer dan een vijgeblad hebben we niet nodig
quote:Op donderdag 6 september 2007 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind het duurmaar ik vind kleren kopen sowieso nogal onzinnig dus ik vind al snel iets duur
Ik heb ook geen medicijnen, gelukkigquote:Op donderdag 6 september 2007 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ook 0,0 medicijnen. En dat hoop ik voorlopig zo te houden
Als ik soms zie wat voor een arsenaal aan medicijnen sommige mensen hebben
quote:
Hema kun je niet passen, vind ik niet geweldig. H&M haal ik ook veel, broeken bij Vero Moda ofzo. Verder verschillendquote:Maar ik koop wel bijna alleen bij de H&MIk loop wel es andere winkels binnen omdat de etalage er zo mooi uitziet, maar altijd weer schrikken bij de prijskaartjes
Hema is ook fijn trouwensdit weekend nog een jurkje gekocht voor 12,50
Ik heb een jaar lang flink wat ijzerpillen moeten slikken, maar ik ben echt niet geschikt voor medicijnen, vergat ze steeds..... De pil was daarom ook geen succesquote:Op donderdag 6 september 2007 14:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb ook geen medicijnen, gelukkig
Wel vanalles waarvoor toch geen medicijnen bestaan
Ik heb ooit een tijdje énorme antibiotica-pillen moeten slikken, dat vergat ik ook bijnaquote:Op donderdag 6 september 2007 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb een jaar lang flink wat ijzerpillen moeten slikken, maar ik ben echt niet geschikt voor medicijnen, vergat ze steeds..... De pil was daarom ook geen succesheeft me nog wel eens wat stress opgeleverd
Spiraaltjequote:Op donderdag 6 september 2007 14:17 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb ooit een tijdje énorme antibiotica-pillen moeten slikken, dat vergat ik ook bijnaVerder eigenlijk nooit iets. Wat doe je ipv de pil dan?
Maar die heb je gewoon of heb je migraine-achtige verschijnselen waarvoor de dokter ze voorgeschreven heeft?quote:Op donderdag 6 september 2007 14:33 schreef Etcetera het volgende:
ik hoor net dat de plaatselijke rabobank is overvallen. verder geen idee van wie wat hoe waarom maar zal wel nog niet zijn vrijgegeven want het is ook niet op inet/nieuws te vinden
ik heb medicijnen tegen koppijn, zijn zwaarder dan paracetamolletjes
Ibu is helemaal niet slecht voor je. Je moet het alleen niet langdurig gebruiken. Maar als je 3 keer per jaar hoofdpijn hebt en een ibu neemt gebeurt er echt niets hoorquote:Op donderdag 6 september 2007 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ibuprofen is slecht voor je..... paracetamols zijn redelijk onschuldig, daarom blijf ik die maar netjes slikken. Wel altijd 2 tegelijk anders kan ik net zo goed niets nemen. Uurtje slapen en alles is over
Wel vreemd inderdaad... In het geval van mijn Pfeiffer dacht hij ook dat ik een keelontsteking had. Pas toen ik uitslag van de antibiotica kreeg geloofde hij mijn hypothese over pfeifferquote:Op donderdag 6 september 2007 13:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je hebt echt een hele slechte arts als dat niet getest isBij mij is dat al meerdere keren getest, volgens mij puur en alleen omdat ze dat er zo makkelijk bijdoen. Moe? Diabetes testen. Afvallen? nog een keertje
![]()
Ik hoop wel voor je dat je het niet hebt, lijkt me echt akelig om steeds te prikken enzo. Wel fijn als je dan tenminste eindelijk zou weten wat er loos was
Stimmtquote:Op donderdag 6 september 2007 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ibu is helemaal niet slecht voor je. Je moet het alleen niet langdurig gebruiken. Maar als je 3 keer per jaar hoofdpijn hebt en een ibu neemt gebeurt er echt niets hoor
Paracetamol is ook schadelijk bij langdurig/veel gebruik. En je bouwt er nog een tolerantie tegen op ook.
Inderdaad jaquote:Op donderdag 6 september 2007 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ibu is helemaal niet slecht voor je. Je moet het alleen niet langdurig gebruiken. Maar als je 3 keer per jaar hoofdpijn hebt en een ibu neemt gebeurt er echt niets hoor
Paracetamol is ook schadelijk bij langdurig/veel gebruik. En je bouwt er nog een tolerantie tegen op ook.
Ik wil nietquote:Op donderdag 6 september 2007 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
Bel nou maar. ALS je het zou hebben kun je er beter vroeg bij zijn. Dat je geen zin hebt in diabetes is logisch maar daar gaat het niet van weg
Ik gebruik niets anders. Hoofdzakelijk omdat het werkt als een trein en omdat ik het zelden nodig hebquote:Op donderdag 6 september 2007 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Stimmtmaar ik merk dat heel veel mensen heel makkelijk naar ibuprofen grijpen,
quote:
Laat je toch je moeder bellen?quote:Maar ja ik bel morgen wel even. Al ben ik bang voor die doktersassistentes, dat zijn echt de grootste zeikerds
Aspirine is wel handig om in huis te hebbenquote:Op donderdag 6 september 2007 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Stimmtmaar ik merk dat heel veel mensen heel makkelijk naar ibuprofen grijpen, en volgens mij kun je voor een simpele hoofdpijn toch beter gewoon een paracetamol nemen. Aspirines, daar kun je echt beter vanaf blijven.
quote:Op donderdag 6 september 2007 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Sorry dat ik jullie gesprek heb onderbroken met mijn slechts wijs bedoelde raad...![]()
quote:
Die is ook bang voor die assistentesquote:Laat je toch je moeder bellen?
Ja dat hoor je vaker. Ze moeten natuurlijk iedereen weren die belt omdat ze denken dat hun kind dood gaat terwijl het gewoon een verkoudheid heeft.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Die is ook bang voor die assistentesMaar het zijn echt een stel gefrustreerde wijven, altijd chagrijnig en ze zijn al een paar keer boos op me geworden om de domste redes
quote:Op donderdag 6 september 2007 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Sorry dat ik jullie gesprek heb onderbroken met mijn slechts wijs bedoelde raad...![]()
nog nooit van gehoord eerlijk gezegdquote:Op donderdag 6 september 2007 14:42 schreef MadMaster het volgende:
Als ik mag inbreken, ik had ook dat soort hoofdpijnen en bij een bezoekje aan de huisarts kreeg ik Immigran voorgeschreven.
Daarna bij een aanval 1 tablet ingenomen en sindsdien (febrauri dit jaar) geen hoofdpijn meer gehad...
oh ik haat dat soort types. ik ben ooit eens uitgefoeterd omdat ik het waagde om langs te komen ipv te bellen voor een afspraak. ja stel je voor zegquote:Op donderdag 6 september 2007 15:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Die is ook bang voor die assistentesMaar het zijn echt een stel gefrustreerde wijven, altijd chagrijnig en ze zijn al een paar keer boos op me geworden om de domste redes
Ik ben een keer afgekat omdat ik belde voor een afspraak (voor het eerst in 10 jaarquote:Op donderdag 6 september 2007 15:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh ik haat dat soort types. ik ben ooit eens uitgefoeterd omdat ik het waagde om langs te komen ipv te bellen voor een afspraak. ja stel je voor zeg
ik ga zelden naar de dokter. moet eigenlijk wel heen maar ik geloof het wel
Juistquote:Op donderdag 6 september 2007 15:17 schreef Etcetera het volgende:
ja dat idee ja dat kan alleen tussen die en die tijd en absoluut niet eerder of later. well, sorry that I didn't know that
Maar is 'ie ook goed?quote:Op donderdag 6 september 2007 15:12 schreef MaJo het volgende:
Nee ik zou geen andere dokter willen want hij is heel tof
dat van mij ook gelukkigquote:Op donderdag 6 september 2007 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist
Hoe moet je dat nou weten? Dat weet je alleen als je af en toe met je dokter belt. Maar zoals ik al zei: dat was JAREN geleden
Net als bibliothecarissen.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat van mij ook gelukkigwaarschijnlijk minder lang dan dat van jou, maar het schijnt dus dat assistentes Evil geboren worden.
Ik denk hét bewijs voor Hemel en Helquote:Op donderdag 6 september 2007 15:23 schreef Etcetera het volgende:
ook zo typischzou het een gen zijn
![]()
Ik dacht ook dat het spanningshoofdpijn was, omdat ik het altijd ongeveer een uur nadat ik in slaap was gevallen kreeg en daardoor met een soort van verlamde rechterzijkant van mijn gezicht wakker werd (tranende ogen, loopneus en alsof iemand met een pen in mijn rechterslaap aan het slaan was).quote:Op donderdag 6 september 2007 15:12 schreef Etcetera het volgende:
nog nooit van gehoord eerlijk gezegdmaar het is meestal spanningshoofdpijn, dus ik denk niet dat het daarvoor is
en Naproxen werkt meestal als een trein gelukkig. ik probeer er ook voor te zorgen dat ik ze niet te vaak slik, omdat ik er anders mss immuun ofzo voor wordt
Ja, graag. Wat een inteeltkneus is datquote:Op donderdag 6 september 2007 15:28 schreef Etcetera het volgende:
kan iemand Roef doodschieten?
volgens mij zijn ze 'm hard aan het fuckenquote:Op donderdag 6 september 2007 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, graag. Wat een inteeltkneus is dat
quote:Op donderdag 6 september 2007 15:28 schreef Etcetera het volgende:
kan iemand Roef doodschieten?
het zijn gewoon bepaalde dingen die mij ongelofelijk ergeren de laaste tijdquote:Op donderdag 6 september 2007 15:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wat ben jij agressief de laatste tijd!!
Ze zijn hem niet aan het fucken. Hij fucked zichzelf en iedereen. Moet je het interview bij Jensen(quote:Op donderdag 6 september 2007 15:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze 'm hard aan het fuckenhij is nu op radio noord, en beweert dat sbs een reallifeshow met 'm wil doen maar noord heeft dat uitgezocht en het schijnt dat ze bij sbs van niks weten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |