duts, het is je eigen topic, natuurlijk heb je de fipoquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoihoi het is me weer gelukt
FiPo?
Achja, dat klopt natuurlijk ook... Maar tochquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
duts, het is je eigen topic, natuurlijk heb je de fipo
Des te langer kun je er van genietenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Waarom is er niemand in mijn geweldige nieuwe topic
en schaapjes?quote:
Joh^^quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
B. ik heb het vermoeden dat je je een beetje verveelt
Vroegāh, hadden we dat in een halve tot hele week gedaanquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nog maar 7 topics volkladden, ik geef het twee weken
The good old soemp daysquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vroegāh, hadden we dat in een halve tot hele week gedaan![]()
Nu 2 weken ja
tv bij je bed? Dat wil ik niet eens.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
succes met de gossip
Ik ga toch maar ins Bett
tv kijken ofzo
Niet alleen soempie hoorquote:
Heerlijk joh, ik kijk vaak nog een aflevering van een serie voor ik ga slapen (bijna altijd)quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
tv bij je bed? Dat wil ik niet eens.
Ik lees vaak een stuk, veel lekkerderquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heerlijk joh, ik kijk vaak nog een aflevering van een serie voor ik ga slapen (bijna altijd)
Het is net wat je zelf prettiger vindt en wat je jezelf aanwentquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik lees vaak een stuk, veel lekkerder
Das waarquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is net wat je zelf prettiger vindt en wat je jezelf aanwent
Succes alvast! In wat voor auto heb je les? De standaard Volkswagen Golf?quote:
Flogging Molly?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik wil Flogging Molly live zien maar dat kan niet meer dit jaar
Nee, Renault Megane, maar er is nu een nieuwe auto, dacht een Seat. Morgen eerste keer daarinquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Succes alvast! In wat voor auto heb je les? De standaard Volkswagen Golf?
Flogging Molly ja, voorbeeldjequote:Op dinsdag 4 september 2007 22:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Flogging Molly?
Ik wil nog zoveel live zien, maar het komt niet en het kost te veel
Ik ga maar eens wat Flogging Molly opzettenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hm dat kon slechter... waarschijnlijk wordt het een Seat Leon, denk ik zo. Die zien er wel leuk uit, maar ik heb geen idee hoe ze rijden. Schijnt best okay te zijnquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, Renault Megane, maar er is nu een nieuwe auto, dacht een Seat. Morgen eerste keer daarin
Klinkt best lekkerquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Flogging Molly ja, voorbeeldje
En concerten zijn inderdaad best duur, wat voor mij een van de redenen was om er niet heen te gaan. Maar ik denk dat het het geld toch wel waard is
Stond natuurlijk op die kapotte schijfquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ga maar eens wat Flogging Molly opzetten![]()
Ze hebben ook rustigere en drukkere muziek dan dit, zitten een paar erg toffe nummers tussenquote:
Kom ik vanzelf achter hequote:Op dinsdag 4 september 2007 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hm dat kon slechter... waarschijnlijk wordt het een Seat Leon, denk ik zo. Die zien er wel leuk uit, maar ik heb geen idee hoe ze rijden. Schijnt best okay te zijn
Ja hehe, we zijn maar met zn tweeėn. Kom helpen!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Stond natuurlijk op die kapotte schijf
En wat een slome zooi hier![]()
Ik hoop wel dat het een gele is of een andere opvallende kleurquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het een gele is of een andere opvallende kleur
Ik wil wel een opvallende kleur auto een keer hebben, en als dat niet kan een mooie kleur. Zo zijn er hele mooie kleuren blauw te verkrijgen op auto'squote:Op dinsdag 4 september 2007 23:10 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil later een zilvergrijze of zwarte cabrio
Doe het niet, ik wil ook nog kunnen Fok!kenquote:
Ik heb het optreden gezien waar ze mee doorbraken in Nederland. Wat ontiechelijk vet was datquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leuk van Flogging Molly is dat je het album Within a mile of home kan aanzetten als achtergrondmuziek, en even later een ander album voor het gerockquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het optreden gezien waar ze mee doorbraken in Nederland. Wat ontiechelijk vet was dat
Ze waren eigenlijk een support maar de hoofdband viel uit. Eén van mijn beste concerten ooit
De halve maarquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:52 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga naar the Fray, maar neem bv Majo, ik had haar halve sig wel willen bezoeken
Lijkt erg veel op de Nokia E65 maar dan dikker, met minder functies en kleiner schermquote:Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef MaJo het volgende:
En ik heb een nieuwe verliefdheid te pakken: mijn nieuwe Sony Ericson S500i, wat een mooi ding is dat!
De andere helft ken ik nietquote:Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
De halve maarWel tof
Moest wel lachen om wyccie en nesle over mijn studieboekenIk heb ze vandaag inderdaad opgehaald op 'school' (ja ik blijf het zeggen!) en uiteraard woog het niet echt 50 kilo
Mźn dat is bijna mijn gewicht
En ik heb een nieuwe verliefdheid te pakken: mijn nieuwe Sony Ericson S500i, wat een mooi ding is dat!
Wauw..... ik geef toe dat ik in musea denk, maar dat zijn twee steden waar ik ook nog heen wilquote:Op woensdag 5 september 2007 11:49 schreef Nembrionic het volgende:
Reizen ruled!
New York en Boston, 9 daagjes.
Ik ben niet zo kieskeurigquote:Op woensdag 5 september 2007 00:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt erg veel op de Nokia E65 maar dan dikker, met minder functies en kleiner scherm
Heb je die groene?
Ben benieuwd welke helft je had willen zien en welke helft je niet kent (dan kan ik je daarmee gaan spammenquote:Op woensdag 5 september 2007 11:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De andere helft ken ik niet
En pics?
Ik ben geen honkbalfan ofzo(kijk het NOOITquote:Op woensdag 5 september 2007 12:14 schreef LadyBlack het volgende:
Honkbalwedstrijdja dat hoort er wel een beetje bij he.
Hangt een beetje van de trein af maar onze rit 4,5 uur ongeveer.quote:Lijkt me mooi met de trein door de USA! Hoe lang is dat van NYC naar Boston?
Ah..een kinderhandquote:Op woensdag 5 september 2007 12:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kieskeurigEn ja het is de groene
I know thatquote:Op woensdag 5 september 2007 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
Bedoelde eigenlijk dat "een kinderhand is gauw gevuld"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |