Dat heet masochismequote:Op woensdag 5 september 2007 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
Moet je eens een TL-lamp in je badkamer ophangen
Als ik dan zo'n heerlijke niet-spaardouchekop met een flinke straal kan krijgen: graag!quote:Op woensdag 5 september 2007 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
Moet je eens een TL-lamp in je badkamer ophangen
Als ze daar nou eerder mee kwamquote:Op woensdag 5 september 2007 17:58 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn studiegenootje stelde vanmiddag voor om naar Parijs te gaan! Zij wil daar een tentoonstelling bekijken voor haar scriptie, en ik zou naar de Bibliothèque Nationale kunnen gaan.... daar is vast wel iets interessants te vinden voor mijn scriptie (krijg ik misschien nog wel wat inspiratie)
Tof idee, maar nu moet ik maar zien dat we allebei tegelijk kunnen... en of ik het kan betalen enzo.... spannend
De laatste waarvan ik weet dat ze het deden is Orangequote:Op woensdag 5 september 2007 18:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Weet iemand toevallig of er nog prepaid providers zijn die beltegoed hebben zonder een houdbaarheidsdatum?
Het maakt natuurlijk niet uit dat het dichtbij huis isquote:Op woensdag 5 september 2007 18:32 schreef MaJo het volgende:
Oeh ParijsDie aanbieding is inderdaad net geweest, maar ze zullen vast nog wel ergens aan het eind van dit jaar met een aanbieding komen. Wij zijn nu aan het kijken wat onze volgende stedentrip wordt (met de trein). Iemand ideeën? We zaten aan Gent te denken maar dat is wel erg dicht bij huis
Ik zat ook ff te zoeken, blijkbaar doen ze het nog steedsquote:Op woensdag 5 september 2007 18:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De laatste waarvan ik weet dat ze het deden is Orange
quote:Op woensdag 5 september 2007 18:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Weet iemand toevallig of er nog prepaid providers zijn die beltegoed hebben zonder een houdbaarheidsdatum?
Simyoquote:Afrekenen gaat per seconde
Geen contract, als je niet belt, betaal je ook niet
Alle bedragen zijn inclusief BTW
Je beltegoed is onbeperkt geldig als je 1x in de 6 maanden belt.
Praag is wel een stuk dichterbij ja.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Barcelona lijkt me wel echt een kuteind met de trein. Dan liever Praag ofzo.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik wil Flogging Molly live zien maar dat kan niet meer dit jaar
duhquote:
ik heb niet veel met slidephones eigenlijk, maar dees is wel errugquote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 20:09 schreef Mikkie het volgende:
Nu nog ff lekker toetje eten: yoghurt met ananaspartjes
the temptationquote:Op woensdag 5 september 2007 20:33 schreef Mikkie het volgende:
Afstappen, naar 'm toe lopen, keihard out hoeken, en doorfietsen.
ehm... ik wou dat ik dat bevestigend kon beantwoordenquote:Op woensdag 5 september 2007 20:36 schreef Homdeck het volgende:
in stadskanaal wonen, behalve roef, geen lelijke mensen![]()
I knowquote:Op woensdag 5 september 2007 20:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ehm... ik wou dat ik dat bevestigend kon beantwoordenmaar ga op een gemiddelde zaterdagmiddag op in het centrum staan, en huiver
quote:Op woensdag 5 september 2007 20:43 schreef LadyBlack het volgende:
Is iedereen in Knoal City dan niet superhip
kijk, ik ben ook niet moederste mooiste. maar dat wéét ik tenminste van mezelfquote:Op woensdag 5 september 2007 20:44 schreef Homdeck het volgende:
[..]
I know![]()
het tokkie-gehalte is er schrikbarend hoog![]()
ook in het hippe Channel Cityquote:Op woensdag 5 september 2007 20:46 schreef LadyBlack het volgende:
Waar woont je vriend eigenlijk Etcetera?
Ik wist niet dat dat nummer zo heette... ik vind Factory Girls altijd wel leuk om te horen, en die "I remember Dublin City in the rare old times"quote:Op woensdag 5 september 2007 20:09 schreef Etcetera het volgende:
voor straf: luisteren naar Devil's Dance Floor 1 van mijn alltime favorites geloof ik
Het heeft er alle schijn vanquote:
ja waarom?quote:
Ik vermoed dat dat door een Belg is geschrevenquote:
Dat vermoeden is geheel correct!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat door een Belg is geschreven
Ik weet nog een leuke religie met een biervulkaan in de hemel, interesse?quote:
Wat een dubieuze geschiedenislesquote:Op woensdag 5 september 2007 22:10 schreef B.ertha het volgende:
Lang verhaal, wel grappig: (per sterretje apart te lezen)
blablabla
Inderdaadquote:Op woensdag 5 september 2007 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat een dubieuze geschiedenisles![]()
![]()
Ik vraag me wel af wat er nou echt is en wat verzonnen isquote:Op woensdag 5 september 2007 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat een dubieuze geschiedenisles![]()
![]()
-weinig -quote:Op woensdag 5 september 2007 22:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat er nou echt is
- bingo -quote:en wat verzonnen is
Laat je 's nachts alles lopen als je in bed ligt?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga naar bedmorgenochtend weer fijn schoonmaken
Trusten allen
Is dat zo'n zeldzame gebeurtenis dat je het hier komt melden dan?quote:
Meer etenquote:En ben volgens mij weer afgevallen
Hehe nee hoorquote:Op donderdag 6 september 2007 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat zo'n zeldzame gebeurtenis dat je het hier komt melden dan?
[..]
Ik heb vandaag een croissantje, 9 (!!!) boterhammen met vlees en avondeten op dus daar zal het niet aan liggenquote:Meer eten
Of eens naar je schildklier laten kijken. Of wellicht heb je een lintworm
Ja maar niet als je 8 kilo afvalt in een paar maanden zonder enige reden. Ik vind het nu gewoon eng worden. Alleen mensen die erg ziek zijn vallen uit het niets zoveel afquote:Op donderdag 6 september 2007 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De meeste mensen zullen anders reageren als ze zijn afgevallen![]()
Ik normaal ook (minder eigenlijk) maar ik had vandaag uitzonderlijk veel honger. Waarschijnlijk omdat ik zo afvalquote:Op donderdag 6 september 2007 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
9 boterhammen??? Ik eet er 4 op een hele dag
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 6 september 2007 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt geen suikerziekte toch?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 6 september 2007 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
Nou goed
Dokter Eric gaat naar bed. Het MCW gaat dicht voor de nacht
Het is natuurlijk helemaal niet handig om een ziekte bij je ziektebeeld te zoeken maarja
Echt he!quote:Op donderdag 6 september 2007 07:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zo' da's lang geleden
en goedemorgen![]()
Neeequote:Op donderdag 6 september 2007 07:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en inmiddels al aggestudeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |