Het is geen spelfout, zo lijkt het meer op Finding Nemo met zo'n O op het eindquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:09 schreef Nembrionic het volgende:
Spelfout in TT.
Overigens ga ik zo slapen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En daarnaast moet hij zich maar wat vaker laten zien, straks vergeet ik z'n naam nog echt
voor een weekendje maarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je ging toch naar Parijs?
En je gaat nu solliciteren maar je weet ook dat je schoolrooster niet handig is
Even heel kort door de bocht, maar ik zou zeggen beter van niet toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:55 schreef MaJo het volgende:
En nu ga ik slapen want ik ben aangeschoten en down omdat ik voor de 100ste keer afgewezen ben door de jongen die ik leuk vind en waarvan ik nog steeds niet weet of ik nou iets met hem heb of niet![]()
(en morgen heb ik spijt dat ik dit getikt heb maar wat boeit het, ik ben toch aangeschoten
)
Mja zo zou ik moeten denken maar daar vind ik hem te leuk voorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Even heel kort door de bocht, maar ik zou zeggen beter van niet toch?![]()
Sterkte drmee
Dit is nou de reden dat ik nooit met drank op achter Fok ga zittenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
voor een weekendje maar
Mijn schoolrooster valt goed te combineren met een baan bij spits (zelfde stad, avonddiensten enz.)
En nu ga ik slapen want ik ben aangeschoten en down omdat ik voor de 100ste keer afgewezen ben door de jongen die ik leuk vind en waarvan ik nog steeds niet weet of ik nou iets met hem heb of niet![]()
(en morgen heb ik spijt dat ik dit getikt heb maar wat boeit het, ik ben toch aangeschoten
)
Geniet maar Fok met matequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Don't drink and Fok!
Kijkt, jij snapt 'tquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is het dan ook
Fok maakt meer kapot dan drank goed kan maken?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:56 schreef Nembrionic het volgende:
Het maakt mij niet uit trouwens hoor. Een beetje leedvermaak is altijd leuk
Blijft leukquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:01 schreef Etcetera het volgende:
ik vind het zielig hoor MaJo
om je op te vrolijken:
[afbeelding]
Hahaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:01 schreef Etcetera het volgende:
om je op te vrolijken:
[afbeelding]
quote:"Girls are like horny dogs. If you treat them like shit they'll still try to hump you over and over again"
Beetje jammer dat ze deze ook hebben danquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:01 schreef Etcetera het volgende:
om je op te vrolijken:
[afbeelding]
Volgende week pasquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe laat is je sollicitatie MaJo?
De dag had je op zich goed, je zit er alleen een week naastquote:
Dat is het halve werk hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
De dag had je op zich goed, je zit er alleen een week naast
Vooral dat laatste is wel lekkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:28 schreef iamredleader het volgende:de druk is eraf op werk
nu nog wat opruimwerkzaamheden, en misschien kan ik vandaag een uurtje eerder naar huis.
Zijn wadlopers niet meer wat voor de provincies aan zee, en dus niet Gelderland of Brabant?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:04 schreef B.ertha het volgende:
In de krant staat een stuk over die nieuwe Veolia-treinen. Zo hebben we wadlopers, over 3 maanden de meest luxueuze van heel Nederland
Koop de lelijkste stropdas die je kan vinden, als waarschuwing om de volgende keer wel duidelijk iets te vragenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet vandaag een cadeautje gaan kopen en ik heb geen flauw idee wat
Iemand anders kwam al op het lumineuze idee van een concertkaartje. Maarja, dat is dus al gekocht
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Koop de lelijkste stropdas die je kan vinden, als waarschuwing om de volgende keer wel duidelijk iets te vragen
't Is 12 uur. Lunchtijd. Dan kun je er weer een uur tussenuit knijpenquote:
Heb ik net gedaan, kan er nu weer even tegenaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is 12 uur. Lunchtijd. Dan kun je er weer een uur tussenuit knijpen
Hier ookquote:
Ja kut is dat als je nog een paar uur moet, same herequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hier ookwil graag naar huis, klussen in de woning. Maar ik zal nog een paar uurtjes door moeten
![]()
10 vingers, 10 teentjes, alles werkt en hij is liefquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja kut is dat als je nog een paar uur moet, same hereIk ben echt benieuwd naar jullie huisje, kom volgende week wel ergens langs
Enne vertel eens wat meer over Eli
En toen dachten jullie wij willen ook eenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
10 vingers, 10 teentjes, alles werkt en hij is lief![]()
Sliep heerlijk op m'n arm, ook op die van Tinuviel, en voor de rest... gewoon prachtig, zo'n klein hummeltje![]()
Volgende week geen probleem, bel ff wanneer je wil langskomen![]()
Kijk zo hoort hetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:07 schreef iamredleader het volgende:
Oh, en PhysicsRules heeft al een paar keer Eli verschoond![]()
Nou, eigenlijk...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:11 schreef MaJo het volgende:
En toen dachten jullie wij willen ook een![]()
Daarom zeg ik het ook omdat 1 van de voorwaarden altijd een groter huis was. En aangezien Tinuviel nu een vaste baan heeft dacht ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk...![]()
Weet je, alles op z'n tijd. We hebben nu een grote(re) flat, maar eerst moet de boel financieel wat beter op orde![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ook omdat 1 van de voorwaarden altijd een groter huis was. En aangezien Tinuviel nu een vaste baan heeft dacht ik![]()
* vastlegt! *quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:24 schreef Supersheep het volgende:
Neleos, wil je me bespringen?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens WIkipedia heeft Kelly (destijds nog als jongen) meegzongen met het Tietenlied van Kinderen voor Kinderen. Tekst: Tieeeeten, ik krijg tieten
Dat was te verwachten natuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Helaas wel een grap, in de vorige versie staat ie er niet in:
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Kelly_van_der_Veer&oldid=8726698#Kinderen_voor_Kinderen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:24 schreef Supersheep het volgende:
Neleos, wil je me bespringen?
Begin jij?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Leve de voorspelbaarheid.
En toch zou je denken, dat als het zo voorspelbaar is... dat de vaste AKQ'ers uit zichzelf foto's plaatsen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:01 schreef Etcetera het volgende:
om je op te vrolijken:
Ik dacht dat die nu in september al zouden gaan rijdenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:04 schreef B.ertha het volgende:
In de krant staat een stuk over die nieuwe Veolia-treinen. Zo hebben we wadlopers, over 3 maanden de meest luxueuze van heel Nederland
Oh, voortaan even verder lezenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze deze ook hebben dan
[afbeelding]
Je zit dus helemaal zonder ideeėn?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:29 schreef Nembrionic het volgende:
Wat zijn de online "cadeautip" site kut zeg
En die namen... "Kado Uniek". En dan hebben ze als suggesties: een dinerbon, een pluim, een ster, een veer.Lekker uniek hoor
dat scheelt, hoef ik het niet te doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:07 schreef iamredleader het volgende:
Oh, en PhysicsRules heeft al een paar keer Eli verschoond![]()
Ik had die babyliefde bij Tinuviel al wel ontdekt jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
was allang, hoor
bij elke baby zowat smelt ze helemaal
Maar ze zit nu nog in haar proeftijd, en het is een jaarcontract wat ze heeft. We kijken het voorlopig nog even aan.
![]()
Baby's zijn bijna altijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had die babyliefde bij Tinuviel al wel ontdekt jaAls er een nieuwe baby is geboren krijg ik de foto's altijd te zien
Maar spannend hoor, zou wel leuk zijn nog zijn kleine erbij
![]()
Maar je komt toch nog wel langs?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat scheelt, hoef ik het niet te doen
Best welquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je zit dus helemaal zonder ideeėn?![]()
Stagiaire he?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:33 schreef Etcetera het volgende:
ik wilde 1 chocomel mok. 1. nu word ik gepushed om meer chocomel te halen om die andere mokken ook te bestellen![]()
Nog nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:50 schreef MaJo het volgende:
Sheep, heb ik je al verteld over mijn schapenactie op Sziget
psst m'n stage begint pas 10 septemberquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stagiaire he?
Duidelijk maken dat je er bent om wat te leren, niet om koffiejuffrouw te spelen
Of chocoladejuffrouw in dit geval.
Als je een paar chocoladerepen kocht kreeg je een gratis schapenknuffel/handpop. Dus met dat schaap hebben we een heleboel mensen keihard MEHend laten schrikkenquote:
En nu staat dit beroemde schaap bij jou thuis? Naast de pan van Nembrionic?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je een paar chocoladerepen kocht kreeg je een gratis schapenknuffel/handpop. Dus met dat schaap hebben we een heleboel mensen keihard MEHend laten schrikkenDe leukste reactie was iemand die van schrik bier over zichzelf heengooide
![]()
Ik heb mijn schaap ook laten headbangen bij het concert van !!! de zanger kon dat wel waarderen en heeft toen mijn schaap gekust. Wat wel tof was want later kwamen mensen aan me vragen of dat hét schaap was van !!!Was groot op de schermen te zien geweest door een paar 10.000 man
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je een paar chocoladerepen kocht kreeg je een gratis schapenknuffel/handpop. Dus met dat schaap hebben we een heleboel mensen keihard MEHend laten schrikkenDe leukste reactie was iemand die van schrik bier over zichzelf heengooide
![]()
Ik heb mijn schaap ook laten headbangen bij het concert van !!! de zanger kon dat wel waarderen en heeft toen mijn schaap gekust. Wat wel tof was want later kwamen mensen aan me vragen of dat hét schaap was van !!!Was groot op de schermen te zien geweest door een paar 10.000 man
picsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
OP de pan hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En nu staat dit beroemde schaap bij jou thuis? Naast de pan van Nembrionic?![]()
Hij zit naast mijn bedquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En nu staat dit beroemde schaap bij jou thuis? Naast de pan van Nembrionic?![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:59 schreef Supersheep het volgende:
Nu ben ik ook wel benieuwd naar hoe dat schaap eruit ziet
!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Welke band was het?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb ook een foto van mij met het schaap maar daar sta ik niet leuk op
Is een leuke bandquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:13 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
die ken ik niet ben ik bang.![]()
Lach je mijn schaap uit?quote:
Hehe, wij hadden het steeds over een ander lichaamsdeelquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, jou. Jij loopt in z'n kont te porren.
Gewoon in Paint zwartkleuren, klaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:26 schreef MaJo het volgende:
Ik wil hem eigenlijk van voren laten zien maar daar sta ik dus zo stom op, misschien knip ik mezelf er later wel even af
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:42 schreef MaJo het volgende:
Acteur Roef Ragas (42) plotseling overleden![]()
Ja was ik ook van geschrokkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:42 schreef MaJo het volgende:
Acteur Roef Ragas (42) plotseling overleden![]()
Maar het is een grillpanquote:
Ziet er pijnlijk uit, niet?quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Denk je dat dat het schaap iets uitmaakt?![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:09 schreef MaJo het volgende:Ben ik daar nu eindelijk achter, hebben ze me ingepland bij een werkgroep TEGELIJK met een ander college
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:09 schreef MaJo het volgende:
Grrr ik haat de UVA nu alEerst probeer ik een week lang te achterhalen in welke werkgroep ik ben ingedeeld zodat ik in het rooster kan kijken waar en wanneer die werkgroep is. Ben ik daar nu eindelijk achter, hebben ze me ingepland bij een werkgroep TEGELIJK met een ander college
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Lang leve de geweldig (ahum) georganiseerde UvA. En welkom in Amsterdam![]()
Mijn broer vertelde al hetzelfde, dat je door alle chaos bij de UvA pas echt goed leert te researchenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Lang leve de geweldig (ahum) georganiseerde UvA. En welkom in Amsterdam![]()
Geen dankquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:17 schreef Nembrionic het volgende:
In de boekenwinkel werd ik net gek aangekeken toen ik vroeg om His Dark Materials bij de Engelse afdeling(bedankt voor de tip, dat wordt een verjaardagscadeau binnenkort). Blijkt het onder kinderboeken te staan
Is dat het nou ook echt of niet?
Ik zag overigens op Bol dat er ook een BBC radiodrama van gemaakt is.
Het is erg wennen, maar geeft veel voldoening om hem tevreden te zien liggen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn broer vertelde al hetzelfde, dat je door alle chaos bij de UvA pas echt goed leert te researchen
Hoe bevalt het om papa te zijn?
Dat is dan weer jammerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:36 schreef MaJo het volgende:
Er komt eind dit jaar ook een grote hollywood versie uit van HDM
Nee, die krengen heten gewoon zoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zijn wadlopers niet meer wat voor de provincies aan zee, en dus niet Gelderland of Brabant?
De klok tikt door hequote:
Goed zoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:50 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het is erg wennen, maar geeft veel voldoening om hem tevreden te zien liggen.![]()
Als ze het zo verfilmen als LOTR of HP dan ben ik tevredenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer
Die hebben er een handje van zoiets compleet te verpesten.
Ik noem een Eragon.
Ach..je kan altijd nog naar de bank hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nouja, ik ben iig al weer 1 stap dichterbij dan een tijdje geleden
Eh ja..maar die kans acht ik dus kleinquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ze het zo verfilmen als LOTR of HP dan ben ik tevreden
*meldt goeie bank, hierquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach..je kan altijd nog naar de bank he
Ik denk niet dat Tuniviel dat leuk zou vindenquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Tuniviel dat leuk zou vinden
Ik had het over de zaadbankquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
3,25% op je Online Spaarrekening, en als er interesse is in een deposito kan ik heel interessante tarieven bieden - vanaf 50.000 euro is eventueel zelfs 4,25% mogelijk! Maar dat is dan wel vastzetten voor minimaal 6 maanden
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik noem een Eragon.
Juist.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
wat een slechte film was dat
![]()
Toedelsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:49 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens,allemaal, het is weekend en ik ga naar huis
Grapjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:23 schreef B.ertha het volgende:
Ik kan meteen weer weg, eten en dan gaan werken
Niet lullig bedoeld hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nouja, ik ben iig al weer 1 stap dichterbij dan een tijdje geleden
I knowquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Grapje![]()
Kom ik op mn werk, had mn baas zich vergist en me een avond extra vrij gegeven. Lekker hoor, maar ik had er net op gerekend dat ik moest werken...
Achja, dan maar wat dingen regelen die nog moesten gebeuren
[..]
Niet lullig bedoeld hoor
kwartiertje fietsen, weer viel mee. Maar ach, weer een avondje vrij, had toch geen zin om te werkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I know![]()
Lekker dan van je werk, hoop niet dat het een eind fietsen door slecht weer was?
@ Nem:![]()
![]()
Maar dan is het toch ook wel fijn dat je onverwachts vrije tijd hebt? Kun je lekker naar de bioscoop of uitgebreid gaan koken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:36 schreef B.ertha het volgende:
Wel jammer dat ik er helemaal rekening mee gehouden had..
Ik ga denk ik lekker op de bank hangen. Heb al gegeten en hier in de buurt is toch niks leuks om te doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dan is het toch ook wel fijn dat je onverwachts vrije tijd hebt? Kun je lekker naar de bioscoop of uitgebreid gaan koken.![]()
Daar heb ik het einde van gemistquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:57 schreef wyccie het volgende:
Ga ik zo ook doen. Heb gisteren Kingdom Hospital (tv-serie op dvd) afgekeken. Vandaag weer aan een nieuwe serie beginnen, of een filmpje.
Ik ga maar even koken (eten opwarmen).
Gewoon een rol vuilniszakken kopen en er een aantrekken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:50 schreef Etcetera het volgende:
wel liefen ik waardeer het ook wel hoor, maar je kunt nu eenmaal geen truitje meer kopen voor 10 euro. niet als je iets fatsoenlijks wilt wat niet na de eerste wasbeurt of niet meer past of uit elkaar valt
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gewoon een rol vuilniszakken kopen en er een aantrekken.
Zo naar je oma gaan: "Ziet u nu wat u me aandoet?![]()
![]()
![]()
![]()
"
Resultaat: genoeg geld voor echt wat leuks![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
Hoe wenst u aangesproken te worden?
quote:
quote:
wantquote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wanthet is net zo erg als
GTST
of
Bold and the Beautiful
zie je TM kijkt ookquote:
Nee, ik durf hier zonder te kijken een mening over te hebbenquote:
zeg nou gewoon dat je kijktquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, ik durf hier zonder te kijken een mening over te hebben![]()
GTST en BatB zuigen ook maar volgens mij is ATWT serieus een stap ergerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wanthet is beter dan
GTST
of
Bold and the Beautiful
Ja maar....nee ik kijk echt nietquote:
het is heerlijk gemakkelijk nietbijnahoevendenken vermaakquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
GTST en BatB zuigen ook maar volgens mij is ATWT serieus een stap erger![]()
![]()
Zullen we gezellig samen kijken?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja maar....nee ik kijk echt niet![]()
![]()
Soms kunnen dingen ook té simpel, té cliché en té slecht zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is heerlijk gemakkelijk nietbijnahoevendenken vermaak![]()
kloptquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Soms kunnen dingen ook té simpel, té cliché en té slecht zijn
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:26 schreef B.ertha het volgende:
Ik keek vroeger wel eens Days of our livesMaar nu zijn alles soaps
eendenkont betekent dikker dan de rest? dan moet ik het ook niet doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:45 schreef Etcetera het volgende:
jas 1!
ik wil ookmaar ik heb een eendenkont
dus dan lijkt mijn reet met zo'n jas ongeveer 5x zo groot
Geloof me, je hebt géén eendenkontquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
eendenkont betekent dikker dan de rest? dan moet ik het ook niet doen
Ik heb een minderwaardigheidscomplex over mijn kontquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Geloof me, je hebt géén eendenkont
Ik kan niet tegen wolquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:49 schreef Supersheep het volgende:
Die eerste is grotendeels van wol zie ik. Ikzelf heb al meer dan genoeg slechte ervaringen met mijn vachtje in de regen.![]()
Doet dan danquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:49 schreef B.ertha het volgende:
Of ik doe ze allebei en stuur er 1 (of 2)....
Nog ff denken
Je kan niet tegen mij?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen wolMaar hij is gevoerd, dus heb ik er geen last van
eentje komt wel later dan de rest, dus ik weet niet of ik kan vergelijken. Of ik moet alles later laten komen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Doet dan dan
Je betaalt toch niets om het terug te sturen en dan kun je er nog altijd 1 (of 0 dus) houden
![]()
Je hebt nog even tot het koud wordtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
eentje komt wel later dan de rest, dus ik weet niet of ik kan vergelijken. Of ik moet alles later laten komen...
welke kleur is beter?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je hebt nog even tot het koud wordt
Maar ik zie nu die 2e jas in het groen en het verschil tussen die twee foto's is toch wel erg groot. Je kunt dus nu niet echt zeggen of je het wat vindt lijkt me.
Dan bestel ze en stuur ze evt terug, kost maar 1 euro als je het terugstuurt. Of je gaat ze passen in een winkelquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:07 schreef Supersheep het volgende:
Ik zie er zelf ook wel 2/3 leuke jassen tussen eigenlijk
Of ik het ook aandurf zonder ze te passen is een tweede
holle rug - uitstekende kontquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
eendenkont betekent dikker dan de rest? dan moet ik het ook niet doen
Ik ben er pas nog geweestquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan bestel ze en stuur ze evt terug, kost maar 1 euro als je het terugstuurt. Of je gaat ze passen in een winkel
Laat zien dan, ik weet nog wel wat het wasquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ben er pas nog geweest
Zul je net zien dat ik die jassen die ik nu bedoel toen heb gepast en niet mooi vond
Ik zal het waarschijnlijk toch niet kopenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Laat zien dan, ik weet nog wel wat het was
wat dacht jij danquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oh, nee, dat heb ik niet. Dacht iets anders
Welke kleur heb je van 2 besteld?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
welke kleur is beter?
1 grijs of zwart?
2 groen of zwart?
Ik haat jassen kopen
Ik ben net juist de Diana-shit op TV ontvlucht...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:49 schreef LadyBlack het volgende:
MM had net tv gekeken
Da's bijna googlen
duhquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:56 schreef Neleos het volgende:
Ik ben trouwens niet echt geinteresseerd in het bespringen van Supersheep by the way. Hoezo eigenlijk, Sheep?
Huh? ik? Ik heb sheep niet gezien voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:05 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij had dat iets te maken met een dronken actie van jou op Lowlands
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:15 schreef Neleos het volgende:
Schapen bespringen? Weet je zeker dat het niet Nem was?
Bwahaha. hmmm. Ik was inderdaad best wel dronken op Lowlands, haha, hmmmquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:23 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmm MaJo zei al dat je er misschien wel niks meer van wist![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:49 schreef Neleos het volgende:
En ik heb ook geen tijd om me er druk over te maken, LadyBlack, want vanaf morgen zit ik 3 weken in Mexico.
Wat ken je mij toch goed.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:53 schreef wyccie het volgende:
Zuipen natuurlijk. Texaanse dames bespringen.
Ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wat ga je doen, vakantie vieren?
Ik quote helemaal niet verkeerd wyccie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:07 schreef Supersheep het volgende:
Ik zie er zelf ook wel 2/3 leuke jassen tussen eigenlijk
Of ik het ook aandurf zonder ze te passen is een tweede
Jij. Jij wil Sheep wél bespringen, hč?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:11 schreef Neleos het volgende:
Wie wat hoe?!/
Zeer juist. Mexico City naar Cancun in 3 weken. De vakantie boeken als de vakantie eigenlijk al is afgelopen kan ik iedereen aanraden.. de vakantie periode wordt er veel langer door.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tof man! Lekker niks doen, beetje rondtrekken enzo?
Ik wil ook naar Meggicoooo
Kipburger. Mmmmmmmm! Weet je wat ook lekker is...en Feboburger.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:12 schreef Mikkie het volgende:
Ik verhuis naar de bank. Biertje erbij, broodje kipburger, ik red het wel ff
Ik snap er niks van. Maar nee. Ik wil Sheep helemaal niet bespringen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij. Jij wil Sheep wél bespringen, hč?
Jawel, dat wil je wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:14 schreef Neleos het volgende:
Ik snap er niks van. Maar nee. Ik wil Sheep helemaal niet bespringen.
HUH?!
Ja, sheep bespringen.quote:
Mag je best zeggen. Misschien wil ik dat wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:19 schreef Neleos het volgende:
Ja, sheep bespringen.![]()
Ik zou toch ook nooit zeggen dat jij LadyBlack wil bespringen.. hetsss..
Proficiat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Kolonisten van Catan maar weer eens gewonnen net
Oke, cool, ik ben zelf zwaar anti-homo eigenlijk. Voor mezelf dan he.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mag je best zeggen. Misschien wil ik dat wel.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:21 schreef Neleos het volgende:
Oke, cool, ik ben zelf zwaar anti-homo eigenlijk. Voor mezelf dan he.
Zeker, ik heb niks tegen homo's, maar ze moeten zich niet als van die flikkers gedragen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Je bent er toch niet eentje die zegt dat hij homoskesualiteit tolereert 'als ze maar bij mij uit de buurt blijven'?
Prettige vakantiequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:43 schreef Neleos het volgende:
3 weken lang mexiticaanse meisjes bespringen. Hoera![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mag je best zeggen. Misschien wil ik dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |