Het is geen spelfout, zo lijkt het meer op Finding Nemo met zo'n O op het eindquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:09 schreef Nembrionic het volgende:
Spelfout in TT.
Overigens ga ik zo slapen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En daarnaast moet hij zich maar wat vaker laten zien, straks vergeet ik z'n naam nog echt
voor een weekendje maarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je ging toch naar Parijs?
En je gaat nu solliciteren maar je weet ook dat je schoolrooster niet handig is
Even heel kort door de bocht, maar ik zou zeggen beter van niet toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:55 schreef MaJo het volgende:
En nu ga ik slapen want ik ben aangeschoten en down omdat ik voor de 100ste keer afgewezen ben door de jongen die ik leuk vind en waarvan ik nog steeds niet weet of ik nou iets met hem heb of niet![]()
(en morgen heb ik spijt dat ik dit getikt heb maar wat boeit het, ik ben toch aangeschoten
)
Mja zo zou ik moeten denken maar daar vind ik hem te leuk voorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Even heel kort door de bocht, maar ik zou zeggen beter van niet toch?![]()
Sterkte drmee
Dit is nou de reden dat ik nooit met drank op achter Fok ga zittenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
voor een weekendje maar
Mijn schoolrooster valt goed te combineren met een baan bij spits (zelfde stad, avonddiensten enz.)
En nu ga ik slapen want ik ben aangeschoten en down omdat ik voor de 100ste keer afgewezen ben door de jongen die ik leuk vind en waarvan ik nog steeds niet weet of ik nou iets met hem heb of niet![]()
(en morgen heb ik spijt dat ik dit getikt heb maar wat boeit het, ik ben toch aangeschoten
)
Geniet maar Fok met matequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Don't drink and Fok!
Kijkt, jij snapt 'tquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is het dan ook
Fok maakt meer kapot dan drank goed kan maken?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:56 schreef Nembrionic het volgende:
Het maakt mij niet uit trouwens hoor. Een beetje leedvermaak is altijd leuk
Blijft leukquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:01 schreef Etcetera het volgende:
ik vind het zielig hoor MaJo
om je op te vrolijken:
[afbeelding]
Hahaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:01 schreef Etcetera het volgende:
om je op te vrolijken:
[afbeelding]
quote:"Girls are like horny dogs. If you treat them like shit they'll still try to hump you over and over again"
Beetje jammer dat ze deze ook hebben danquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:01 schreef Etcetera het volgende:
om je op te vrolijken:
[afbeelding]
Volgende week pasquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe laat is je sollicitatie MaJo?
De dag had je op zich goed, je zit er alleen een week naastquote:
Dat is het halve werk hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
De dag had je op zich goed, je zit er alleen een week naast
Vooral dat laatste is wel lekkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:28 schreef iamredleader het volgende:de druk is eraf op werk
nu nog wat opruimwerkzaamheden, en misschien kan ik vandaag een uurtje eerder naar huis.
Zijn wadlopers niet meer wat voor de provincies aan zee, en dus niet Gelderland of Brabant?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:04 schreef B.ertha het volgende:
In de krant staat een stuk over die nieuwe Veolia-treinen. Zo hebben we wadlopers, over 3 maanden de meest luxueuze van heel Nederland
Koop de lelijkste stropdas die je kan vinden, als waarschuwing om de volgende keer wel duidelijk iets te vragenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet vandaag een cadeautje gaan kopen en ik heb geen flauw idee wat
Iemand anders kwam al op het lumineuze idee van een concertkaartje. Maarja, dat is dus al gekocht
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Koop de lelijkste stropdas die je kan vinden, als waarschuwing om de volgende keer wel duidelijk iets te vragen
't Is 12 uur. Lunchtijd. Dan kun je er weer een uur tussenuit knijpenquote:
Heb ik net gedaan, kan er nu weer even tegenaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is 12 uur. Lunchtijd. Dan kun je er weer een uur tussenuit knijpen
Hier ookquote:
Ja kut is dat als je nog een paar uur moet, same herequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hier ookwil graag naar huis, klussen in de woning. Maar ik zal nog een paar uurtjes door moeten
![]()
10 vingers, 10 teentjes, alles werkt en hij is liefquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja kut is dat als je nog een paar uur moet, same hereIk ben echt benieuwd naar jullie huisje, kom volgende week wel ergens langs
Enne vertel eens wat meer over Eli
En toen dachten jullie wij willen ook eenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
10 vingers, 10 teentjes, alles werkt en hij is lief![]()
Sliep heerlijk op m'n arm, ook op die van Tinuviel, en voor de rest... gewoon prachtig, zo'n klein hummeltje![]()
Volgende week geen probleem, bel ff wanneer je wil langskomen![]()
Kijk zo hoort hetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:07 schreef iamredleader het volgende:
Oh, en PhysicsRules heeft al een paar keer Eli verschoond![]()
Nou, eigenlijk...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:11 schreef MaJo het volgende:
En toen dachten jullie wij willen ook een![]()
Daarom zeg ik het ook omdat 1 van de voorwaarden altijd een groter huis was. En aangezien Tinuviel nu een vaste baan heeft dacht ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk...![]()
Weet je, alles op z'n tijd. We hebben nu een grote(re) flat, maar eerst moet de boel financieel wat beter op orde![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ook omdat 1 van de voorwaarden altijd een groter huis was. En aangezien Tinuviel nu een vaste baan heeft dacht ik![]()
* vastlegt! *quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:24 schreef Supersheep het volgende:
Neleos, wil je me bespringen?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens WIkipedia heeft Kelly (destijds nog als jongen) meegzongen met het Tietenlied van Kinderen voor Kinderen. Tekst: Tieeeeten, ik krijg tieten
Dat was te verwachten natuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Helaas wel een grap, in de vorige versie staat ie er niet in:
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Kelly_van_der_Veer&oldid=8726698#Kinderen_voor_Kinderen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:24 schreef Supersheep het volgende:
Neleos, wil je me bespringen?
Begin jij?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Leve de voorspelbaarheid.
En toch zou je denken, dat als het zo voorspelbaar is... dat de vaste AKQ'ers uit zichzelf foto's plaatsen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:01 schreef Etcetera het volgende:
om je op te vrolijken:
Ik dacht dat die nu in september al zouden gaan rijdenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:04 schreef B.ertha het volgende:
In de krant staat een stuk over die nieuwe Veolia-treinen. Zo hebben we wadlopers, over 3 maanden de meest luxueuze van heel Nederland
Oh, voortaan even verder lezenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze deze ook hebben dan
[afbeelding]
Je zit dus helemaal zonder ideeën?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:29 schreef Nembrionic het volgende:
Wat zijn de online "cadeautip" site kut zeg
En die namen... "Kado Uniek". En dan hebben ze als suggesties: een dinerbon, een pluim, een ster, een veer.Lekker uniek hoor
dat scheelt, hoef ik het niet te doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:07 schreef iamredleader het volgende:
Oh, en PhysicsRules heeft al een paar keer Eli verschoond![]()
Ik had die babyliefde bij Tinuviel al wel ontdekt jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
was allang, hoor
bij elke baby zowat smelt ze helemaal
Maar ze zit nu nog in haar proeftijd, en het is een jaarcontract wat ze heeft. We kijken het voorlopig nog even aan.
![]()
Baby's zijn bijna altijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had die babyliefde bij Tinuviel al wel ontdekt jaAls er een nieuwe baby is geboren krijg ik de foto's altijd te zien
Maar spannend hoor, zou wel leuk zijn nog zijn kleine erbij
![]()
Maar je komt toch nog wel langs?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat scheelt, hoef ik het niet te doen
Best welquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je zit dus helemaal zonder ideeën?![]()
Stagiaire he?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:33 schreef Etcetera het volgende:
ik wilde 1 chocomel mok. 1. nu word ik gepushed om meer chocomel te halen om die andere mokken ook te bestellen![]()
Nog nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:50 schreef MaJo het volgende:
Sheep, heb ik je al verteld over mijn schapenactie op Sziget
psst m'n stage begint pas 10 septemberquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stagiaire he?
Duidelijk maken dat je er bent om wat te leren, niet om koffiejuffrouw te spelen
Of chocoladejuffrouw in dit geval.
Als je een paar chocoladerepen kocht kreeg je een gratis schapenknuffel/handpop. Dus met dat schaap hebben we een heleboel mensen keihard MEHend laten schrikkenquote:
En nu staat dit beroemde schaap bij jou thuis? Naast de pan van Nembrionic?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je een paar chocoladerepen kocht kreeg je een gratis schapenknuffel/handpop. Dus met dat schaap hebben we een heleboel mensen keihard MEHend laten schrikkenDe leukste reactie was iemand die van schrik bier over zichzelf heengooide
![]()
Ik heb mijn schaap ook laten headbangen bij het concert van !!! de zanger kon dat wel waarderen en heeft toen mijn schaap gekust. Wat wel tof was want later kwamen mensen aan me vragen of dat hét schaap was van !!!Was groot op de schermen te zien geweest door een paar 10.000 man
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je een paar chocoladerepen kocht kreeg je een gratis schapenknuffel/handpop. Dus met dat schaap hebben we een heleboel mensen keihard MEHend laten schrikkenDe leukste reactie was iemand die van schrik bier over zichzelf heengooide
![]()
Ik heb mijn schaap ook laten headbangen bij het concert van !!! de zanger kon dat wel waarderen en heeft toen mijn schaap gekust. Wat wel tof was want later kwamen mensen aan me vragen of dat hét schaap was van !!!Was groot op de schermen te zien geweest door een paar 10.000 man
picsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
OP de pan hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En nu staat dit beroemde schaap bij jou thuis? Naast de pan van Nembrionic?![]()
Hij zit naast mijn bedquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En nu staat dit beroemde schaap bij jou thuis? Naast de pan van Nembrionic?![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:59 schreef Supersheep het volgende:
Nu ben ik ook wel benieuwd naar hoe dat schaap eruit ziet
!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Welke band was het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |