Volledig terecht waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:57 schreef teigan het volgende:
Paulussstt, dat is omdat wij ons er allebei niet zo op ons gemak voelden tussen die geilende jongens/mannen, en die figuren die daar drugs aan het verkopen waren.... Ik vertrouwde ze eerlijk gezegd niet zo allemaal...
Veel te stil..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:04 schreef nietzman het volgende:
En, hoe gaat het hier?
nee, ik bedoel het wel goed... We zijn bijna 2 uur bezig geweest om van Paradiso weer bij de auto te komen, en dat was omdat we uiteindelijk maar een taxi hebben gepakt, anders had het nog bijna een uur langer geduurt..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Volgens mij bedoel je dan dat de auto onder de Arena geparkeerd wordt, en niet in Amsterdam. Net omgekeerd
Ja geen goed plan dus.. Kan beter achter Paradiso in de parkeergarage parkeren. Waarschijnlijk minder geld kwijt anders in iedergeval minder tijd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:19 schreef teigan het volgende:
[..]
nee, ik bedoel het wel goed... We zijn bijna 2 uur bezig geweest om van Paradiso weer bij de auto te komen, en dat was omdat we uiteindelijk maar een taxi hebben gepakt, anders had het nog bijna een uur langer geduurt..
Over drie uurtjes weer nààr het Noordenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:09 schreef Bob. het volgende:
Over een uurtje ben ik weer weg uit 't noorden.![]()
Mijn tent wel, die linker tent op de foto ook maar die rechter had 10cm water en een andere tent ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:20 schreef enter het volgende:
[afbeelding]
Binnen is wel alles droog gebleven?
Tuurlijk wel, maar op een festival is het toch veel leuker om te kamperen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:27 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
OMG... Hebben ze daar geen hotels..?
Ah, ik dacht dat je naar een concert in Arena was, en aangezien je blijkbaar in het centrum van Amsterdam was, dacht ik dat de auto dan daar ergens stond ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:19 schreef teigan het volgende:
[..]
nee, ik bedoel het wel goed... We zijn bijna 2 uur bezig geweest om van Paradiso weer bij de auto te komen, en dat was omdat we uiteindelijk maar een taxi hebben gepakt, anders had het nog bijna een uur langer geduurt..
Er was hier iemand (of eigenlijk in het vorig deel) op zoek naar jequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:04 schreef nietzman het volgende:
En, hoe gaat het hier?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:02 schreef Alexxxxx het volgende:
McSaladshaker.
Kloptquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:07 schreef Paulusssttt het volgende:
Nou onlangs de spare ribs van 't Pakhuis getest en die zijn erg goed bevallen dus wellicht de de rest van de kaart ook goed is.. In iedergeval leuke bediening..![]()
Vet, vies, ze gebruiken verschrikkelijk veel margarine (gebruik roomboter of niets), de friet is slap, het vlees van slechte kwaliteit. En het is kei-week, dus stampvol in die baggertent.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:16 schreef Jesse_ het volgende:
eerste kamer doen
altijd lekkere en goedkope daghappen
Oh?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Er was hier iemand (of eigenlijk in het vorig deel) op zoek naar je
Ik heb gister nog heerlijk gegeten in de eerste kamer!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Vet, vies, ze gebruiken verschrikkelijk veel margarine (gebruik roomboter of niets), de friet is slap, het vlees van slechte kwaliteit. En het is kei-week, dus stampvol in die baggertent.
Ik eet daar NOOIT meer.
Het feest (de tent ernaast) is wél lekker eten én goedkoop, maar de bediening is erg langzaam.
Over het algemeen kan ik daar trouwens niet mee zitten. Als je ergens gaat eten, doe je dat toch rustig en uitgebreid.
Maar daar zijn we al erg vaak geweest en ook dát is waarschijnlijk afgeladen met studenten vanavond.
Sowieso is reserveren wel handig in de keiweek denk ik! Even om denken!
Ik vroeg Maarten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Enter zei ik toch.
Als jij de eerste kamer aanraadt, durf ik het niet meer aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:28 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb gister nog heerlijk gegeten in de eerste kamer!
Wat óók leuk is is het herenhuis.
http://www.mofongo.nl/quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Als jij de eerste kamer aanraadt, durf ik het niet meer aan
En smaken verschillen, maar de eerste kamer is niet voor niets zo goedkoop. Ze besparen op ingrediënten, bediening én een goede kok.
Dat jij daar goed gegeten hebt, lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk, maar er zijn altijd mensen die het verschil niet proeven tussen eten en voer
pff, dan toch nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Als jij de eerste kamer aanraadt, durf ik het niet meer aan
En smaken verschillen, maar de eerste kamer is niet voor niets zo goedkoop. Ze besparen op ingrediënten, bediening én een goede kok.
Dat jij daar goed gegeten hebt, lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk, maar er zijn altijd mensen die het verschil niet proeven tussen eten en voer
Even een testje voor de zekerheid:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:09 schreef nietzman het volgende:
Mofongo is okay.
Naar voor je, ik vind mr mofongo's ook een leuke tentquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Even een testje voor de zekerheid:
Wat vinden de mofongo-fans van de Eerste Kamer?
Alleen ervaring met lunches.. Die vond ik erg goed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat ziet er best lekker uit eigenlijk! Ervaring mee?
Wil je ff tegen je vent zeggen dat hij de volgende keer terug moet zwaaien trouwens?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:33 schreef teigan het volgende:We hebben weer normale internetsnelheid
waar denk je hem dan gezien te hebben?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wil je ff tegen je vent zeggen dat hij de volgende keer terug moet zwaaien trouwens?
Afgelopen zaterdag, tussen 11 en 12, niet ver van Foxhol, hij liep vanaf de asfalteermachine ergens naar toe, ik dacht richting schaftkeetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:35 schreef teigan het volgende:
[..]
waar denk je hem dan gezien te hebben?
dat zou kunnen... Maar als hij moet zwaaien naar iedereen die zwaait/toetert, dan komt hij ook niet meer aan werken toe..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag, tussen 11 en 12, niet ver van Foxhol, hij liep vanaf de asfalteermachine ergens naar toe, ik dacht richting schaftkeet
Hier lusten ze óók best lekkere dingen, denk je niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:46 schreef teigan het volgende:
ziet er lekker uit freecell, maar ik vind het wel net een dieetclubpost...
Mijn ochtendkoffiemok. Word ik vrolijk van.quote:
Ik kom niet meer aan autorijden toe door al het gezwaaiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:42 schreef teigan het volgende:
[..]
dat zou kunnen... Maar als hij moet zwaaien naar iedereen die zwaait/toetert, dan komt hij ook niet meer aan werken toe..
Ja, helaas.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:51 schreef nietzman het volgende:
Dat is zo'n dieetinsidersgrapje he?
Absoluut.. met veel vlees en vetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:49 schreef freecell het volgende:
Hier lusten ze óók best lekkere dingen, denk je niet?![]()
doe dat maar niet...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Zal ik Miss-S en Stormqueen en zo dan maar een PM sturen dat ze hier terecht kunnen?
Geboren en getogen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ah, je komt uit 't Zandt?
niet eindelijk....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eindelijk het bommetje gebarsten binnen de dieetclub?
Hoe je aan die mok komt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee hoe ik er aan kom
aha!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hoe je aan die mok komt?![]()
Die mok is van mij!![]()
(ooit gekregen op een verjaardag ofzo)
dat is toch zo schattig.... Ze verraden zichzelf gelijk als eerstejaars....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:34 schreef krapula het volgende:
ben wel blij als dat KEI-volk een beetje minder actief is... heb er nu al twee keer bijna een paar onder de fiets gehad omdat ze met een plattegrond (!!) midden op de weg stonden te oriënteren etc
hahaa, dat bandenspoor over hun broek dat vonden hun minder schattigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:37 schreef teigan het volgende:
[..]
dat is toch zo schattig.... Ze verraden zichzelf gelijk als eerstejaars....
ja! sowieso beide zondagen.. hayseed dixie (hillbilly country style covers van o.a. ACDC), en c-mon & kypski!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:22 schreef krapula het volgende:
Hey!
iemand nog naar noorderzon festival geweest/van plan te gaan?
ben gisteren naar acrobat geweest, was wel leuk
leuk festival trouwens
Ze neuken vaker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Wattan?
Das op zich niet zo heel moeilijkquote:
Wat is daar de lol van dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:36 schreef Peterselieman het volgende:
Heerlijk zo'n avondje alleen in mijn ouderlijk huis
Moeders zeuren niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Even geen zeurende moeder om je heen
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6929070974700648740&q=omnia&total=349&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=8quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Bij ‘Teutates’ komen de Heidense duivels in Omnia helemaal boven. Eigenlijk is het nummer een ode aan het ‘Mittelalter’ genre dat nu al meer dan twintig jaar in Duitsland het mooie weer uitmaakt (stel je halfnaakte beschilderde Duitsers voor die luidkeels strijdliederen scanderen, begeleid door luide trommels en doedelzakken). De titel ‘Teutates’ verwijst naar de Germaanse God Teutates.goede muziek
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:50 schreef enter het volgende:
[..]
Ok, ander onderwerp: Jos Brink is overleden![]()
![]()
![]()
Nieuw onderwerp: Weekendquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
Een ander onderwerp hoeft gelijk ook weer niet zo triest te zijn
Welkomquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:58 schreef Wurdsje het volgende:
* Wurdsje meldt zich als Groninger...![]()
haha ach ja...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Welkom
En ook nog een Friese gebruiersnaam![]()
Bij Sappermeer dacht ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:22 schreef One_conundrum het volgende:
Zijn er in de buurt van Groningen stad ook kassen als in glastuinbouw?
Dat heb je goed voor elkaar dat je nog een keer op vakantie gaat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:16 schreef maok het volgende:
bah dit weekend betekend dat mijn vakantie weer bijna over is. Gelukkig ga ik over 2 weken toch nog een week op vakantie
.
Ja, ik raak dan werkloos maar ik verwacht wel weer snel wat anders te vinden en als ik dan al weer wat anders heb begin ik gewoon een weekje later.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat heb je goed voor elkaar dat je nog een keer op vakantie gaat.
Sappemeer en Zuidbroekquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:22 schreef One_conundrum het volgende:
Zijn er in de buurt van Groningen stad ook kassen als in glastuinbouw?
Wij (ik?) jou ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:29 schreef Tangarine het volgende:
Haaai allemaal!
Even een berichtje van mij uit Assen...
Nog steeds geen internet thuis, ik mis jullie
Hier bij m'n ouders ja, al tijden. Maar ik heb nu écht geen zin meer om te bellen. Genoeg gewerkt vandaag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
Is het internet zo traag?
die helpdesks zijn ook verschrikkelijk duurquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hier bij m'n ouders ja, al tijden. Maar ik heb nu écht geen zin meer om te bellen. Genoeg gewerkt vandaag.
Dat kan me niet schelen, bel wel met de thuistelefoon hier. Paar dagen terug geprobeerd en toen moest ik 9 minuten wachten. Ja, stik er dan maar in.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die helpdesks zijn ook verschrikkelijk duur![]()
Hmm. Waarom dit weer?quote:A few questions that I need to know
how you could ever hurt me so
I need to know what I've done wrong
and how long it's been going on
Uit een nummer van All Saints, Never Ever. Best al een oud nummer, maar hoor het echt ineens zooo vaak weer. Brings back memories, thoughts, pain...quote:
Ik SMS je welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Uit een nummer van All Saints, Never Ever. Best al een oud nummer, maar hoor het echt ineens zooo vaak weer. Brings back memories, thoughts, pain...
Maar ik ga zo offline, ik word enorm chagrijnig van dat langzame internet..
komt me bekend voor, ben ik volgens mij ook wel eens geweestquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:23 schreef Tangarine het volgende:
Ik heb net m'n mail gecheckt, ik ga op introkamp naar Roden, 'de Hullen'
OK!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:26 schreef Le_Cannibale het volgende:
Martinitoren
Hij is niet hoog, ook niet van voren, het is de Kankermartinitoren!!!
Goed dat je serieus reageertquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:34 schreef Peterselieman het volgende:
Je mag niet meer echt naar buiten koekeloeren vanaf de platforms op de martinitoren. Dat is wel jammer.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:39 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb een keer op dat bovenste toegankelijke platform gestaan en dat was wel mooi, maar om nu daar gekooid te gaan staan? Nee bedankt.
Nogmaals Trusten![]()
Staat in de top 5 van hoogste kerktorens van Nederland, maar OKquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:26 schreef Le_Cannibale het volgende:
Martinitoren
Hij is niet hoog, ook niet van voren, het is de Kankermartinitoren!!!
Die kooi is er nog niet eens. Alleen nog maar op de tweede trans, aan de zuidzijde. De rest mag je dan ook nog niet heen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:39 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb een keer op dat bovenste toegankelijke platform gestaan en dat was wel mooi, maar om nu daar gekooid te gaan staan? Nee bedankt.
Nogmaals Trusten![]()
quote:
Wel goed, zo douchen en lekker even naar de stad toe..quote:
Ah! De etstoel!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan natuurlijk ook naar de Etstoel in Anloo gaan
Middeleeuwse rechtspraak nog 1xmet een middeleeuws jaarmarktje
![]()
Hmm, jammer.quote:
Gewoon die sinaasappel er tussen, en dan de hendel, en dan schuift de sinaasappel weg en valt het bekertje bijna om en dan tegenhouden en dan je vinger ertussenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee
Hoe wil j dat voor elkaar krijgen dan?
Ooh.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Gewoon die sinaasappel er tussen, en dan de hendel, en dan schuift de sinaasappel weg en valt het bekertje bijna om en dan tegenhouden en dan je vinger ertussen
Schitterende poeziequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:44 schreef cablegunmaster het volgende:
is er ergens anders nergens
Heyquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:03 schreef teigan het volgende:
net weer thuis, maar het kan zo zijn dat wij ook zo weer weg gaan..
heerlijk broodje gehad in de stad, bij het Opstapje vandaan..
Nooit aan toegekomenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom heb je eigs geen FoBo freecell?
Eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Nooit aan toegekomen
Zou dat een keer moeten denk je?
mijn vader danquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Morgen
Nee, ze is nog steeds pissed, maar w/e.![]()
Yay.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Mogge!
Gister geweldige dag gehad in Limburg
Er is wel een koplamp overleden op de terugwegquote:
Limburgfoto's online knallenquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat gaat iedereen doen vandaag?
Met De-oneven-2, Automatic_Rock, en het dinnetje van A_R er een leuk dagje Groningen van maken!quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Niet zoveel... koken, TARA gaat leren voor z'n tentamen en misschien gaan we vanavond nog héél even naar Noorderzon (net zoals gisterenquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik dacht dat jij dieren een warm hart toedroeg?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:28 schreef nietzman het volgende:
Jesus, moeten die debielen in je sig, 'Zak?
Sorryquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:28 schreef nietzman het volgende:
Jesus, moeten die debielen in je sig, 'Zak?
Ja, heel leuk hoor, zo'n fase, groei je ook wel weer uit, maar haal 'm er dan even uit op de momenten dat ik aan het eten ben, wil je?quote:
Lekker luieren na de drukke dag van gisterquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Broertjes ook.... Kan je ook niets aan overlaten...quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:20 schreef Bob. het volgende:
Ik ga zo voor mijn broertje koken want die ligt zielig thuis met iets engs aan zijn been.
En was natuurlijk weer vergeten dat het zondag was, dus hij heeft niks te eten in huis verder.
Ja.quote:
net zo onbereikbaar voor mijals onbezette vrouwenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat heb jij met bezette vrouwen?.
ja duhquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het waar dat mannen als ze op straat lopen altijd vrouwen 'uitchecken'? Even kontje bekijken en zo?
Jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het waar dat mannen als ze op straat lopen altijd vrouwen 'uitchecken'? Even kontje bekijken en zo?
Ik kijk altijd alleen maar of er ook naar me gekeken wordt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja duhalsof vrouwne geen mannen checken btw...
Dan meot je in mijn auto gaan zitten als je graag bekeken wilt wordenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kijk altijd alleen maar of er ook naar me gekeken wordt..
Ik bedoel het echt niet arrogant hoor, maar ik krijg zo ook wel bekijks.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan meot je in mijn auto gaan zitten als je graag bekeken wilt worden
Ga je nou alwéér zeg?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:21 schreef Renesite het volgende:
Zo, tas in gepakt. Ik zeg: Ik heb zin in vakantie
Nouquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ga je nou alwéér zeg?.
Nee echt, heeeeel veel plezier maar weer. Antwerpen was het toch?
Ja gut wat heb je het zwaar!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
NouIk ga deze vakantie maar 4 week weg
!!
Antwerpen jaMaar wat een tiefus weer word het
!!
Maandag regen/onweer - dinsdag bewolkt, woensdag hierendaar kans op een bui, donderdag weer vrij droog - alleen gaan we dan tegen we avond weer foetsiequote:Op zondag 19 augustus 2007 22:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja gut wat heb je het zwaar!. Ik ben maar één weekje weggeweest en dat was m'n eerste vakantie in een jaar of drie.
.
Wordt 't slecht weer ja?
echt niet je bent een paar weken daarvoor ook naar Frankrijk geweestquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja gut wat heb je het zwaar!. Ik ben maar één weekje weggeweest en dat was m'n eerste vakantie in een jaar of drie.
.
Wordt 't slecht weer ja?
Das waar, 2 dagen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
echt niet je bent een paar weken daarvoor ook naar Frankrijk geweest
Ff naar A_R's fotoboek gaan is teveel moeite?quote:
Laatste voyeur: Renesite.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ff naar A_R's fotoboek gaan is teveel moeite?
Ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ff naar A_R's fotoboek gaan is teveel moeite?
Je bent zelf eerder teruggekomen schat.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bijna net zo lang als ik in Tsjechië zat dus
Ik klaag ook niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je bent zelf eerder teruggekomen schat.
Ik wilde even kijken of er Groningers keken natuurlijk. En verder pm ik geregeld met A_R, dus ik mag.quote:
Lekker koese.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
bed
Omdat ik nog steeds geen soort cake heb kunnen vinden die Alex ook daadwerkelijk lekker vindt. Al m'n suggesties voor dingen om te maken vind ie vies.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom heb je nog altijd geen cake gebakken?
Gewone normale cake, niks speciaals maken. Alle speciale eten wat vrouwen maken zijn vaak niet te vreten. Hou het gewoon simpel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds geen soort cake heb kunnen vinden die Alex ook daadwerkelijk lekker vindt. Al m'n suggesties voor dingen om te maken vind ie vies..
Ja, die wilde ie dus ook niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gewone normale cake, niks speciaals maken. Alle speciale eten wat vrouwen maken zijn vaak niet te vreten. Hou het gewoon simpel.
Vrouwen, altijd ingewikkelder maken dan het is...
Persoonlijk vind ik mijn zelfgemaakte brownie altijd heerlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:39 schreef Peterselieman het volgende:
En dat terwijl je volgens mij een hele lekkere cake kunt bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |