http://video.google.nl/videoplay?docid=-6929070974700648740&q=omnia&total=349&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=8quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Bij ‘Teutates’ komen de Heidense duivels in Omnia helemaal boven. Eigenlijk is het nummer een ode aan het ‘Mittelalter’ genre dat nu al meer dan twintig jaar in Duitsland het mooie weer uitmaakt (stel je halfnaakte beschilderde Duitsers voor die luidkeels strijdliederen scanderen, begeleid door luide trommels en doedelzakken). De titel ‘Teutates’ verwijst naar de Germaanse God Teutates.goede muziek
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:50 schreef enter het volgende:
[..]
Ok, ander onderwerp: Jos Brink is overleden![]()
![]()
![]()
Nieuw onderwerp: Weekendquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
Een ander onderwerp hoeft gelijk ook weer niet zo triest te zijn
Welkomquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:58 schreef Wurdsje het volgende:
* Wurdsje meldt zich als Groninger...![]()
haha ach ja...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Welkom
En ook nog een Friese gebruiersnaam![]()
Bij Sappermeer dacht ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:22 schreef One_conundrum het volgende:
Zijn er in de buurt van Groningen stad ook kassen als in glastuinbouw?
Dat heb je goed voor elkaar dat je nog een keer op vakantie gaat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:16 schreef maok het volgende:
bah dit weekend betekend dat mijn vakantie weer bijna over is. Gelukkig ga ik over 2 weken toch nog een week op vakantie
.
Ja, ik raak dan werkloos maar ik verwacht wel weer snel wat anders te vinden en als ik dan al weer wat anders heb begin ik gewoon een weekje later.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat heb je goed voor elkaar dat je nog een keer op vakantie gaat.
Sappemeer en Zuidbroekquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:22 schreef One_conundrum het volgende:
Zijn er in de buurt van Groningen stad ook kassen als in glastuinbouw?
Wij (ik?) jou ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:29 schreef Tangarine het volgende:
Haaai allemaal!
Even een berichtje van mij uit Assen...
Nog steeds geen internet thuis, ik mis jullie
Hier bij m'n ouders ja, al tijden. Maar ik heb nu écht geen zin meer om te bellen. Genoeg gewerkt vandaag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
Is het internet zo traag?
die helpdesks zijn ook verschrikkelijk duurquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hier bij m'n ouders ja, al tijden. Maar ik heb nu écht geen zin meer om te bellen. Genoeg gewerkt vandaag.
Dat kan me niet schelen, bel wel met de thuistelefoon hier. Paar dagen terug geprobeerd en toen moest ik 9 minuten wachten. Ja, stik er dan maar in.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die helpdesks zijn ook verschrikkelijk duur![]()
Hmm. Waarom dit weer?quote:A few questions that I need to know
how you could ever hurt me so
I need to know what I've done wrong
and how long it's been going on
Uit een nummer van All Saints, Never Ever. Best al een oud nummer, maar hoor het echt ineens zooo vaak weer. Brings back memories, thoughts, pain...quote:
Ik SMS je welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Uit een nummer van All Saints, Never Ever. Best al een oud nummer, maar hoor het echt ineens zooo vaak weer. Brings back memories, thoughts, pain...
Maar ik ga zo offline, ik word enorm chagrijnig van dat langzame internet..
komt me bekend voor, ben ik volgens mij ook wel eens geweestquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:23 schreef Tangarine het volgende:
Ik heb net m'n mail gecheckt, ik ga op introkamp naar Roden, 'de Hullen'
OK!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:26 schreef Le_Cannibale het volgende:
Martinitoren
Hij is niet hoog, ook niet van voren, het is de Kankermartinitoren!!!
Goed dat je serieus reageertquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:34 schreef Peterselieman het volgende:
Je mag niet meer echt naar buiten koekeloeren vanaf de platforms op de martinitoren. Dat is wel jammer.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:39 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb een keer op dat bovenste toegankelijke platform gestaan en dat was wel mooi, maar om nu daar gekooid te gaan staan? Nee bedankt.
Nogmaals Trusten![]()
Staat in de top 5 van hoogste kerktorens van Nederland, maar OKquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:26 schreef Le_Cannibale het volgende:
Martinitoren
Hij is niet hoog, ook niet van voren, het is de Kankermartinitoren!!!
Die kooi is er nog niet eens. Alleen nog maar op de tweede trans, aan de zuidzijde. De rest mag je dan ook nog niet heen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:39 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb een keer op dat bovenste toegankelijke platform gestaan en dat was wel mooi, maar om nu daar gekooid te gaan staan? Nee bedankt.
Nogmaals Trusten![]()
quote:
Wel goed, zo douchen en lekker even naar de stad toe..quote:
Ah! De etstoel!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan natuurlijk ook naar de Etstoel in Anloo gaan
Middeleeuwse rechtspraak nog 1xmet een middeleeuws jaarmarktje
![]()
Hmm, jammer.quote:
Gewoon die sinaasappel er tussen, en dan de hendel, en dan schuift de sinaasappel weg en valt het bekertje bijna om en dan tegenhouden en dan je vinger ertussenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee
Hoe wil j dat voor elkaar krijgen dan?
Ooh.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Gewoon die sinaasappel er tussen, en dan de hendel, en dan schuift de sinaasappel weg en valt het bekertje bijna om en dan tegenhouden en dan je vinger ertussen
Schitterende poeziequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:44 schreef cablegunmaster het volgende:
is er ergens anders nergens
Heyquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:03 schreef teigan het volgende:
net weer thuis, maar het kan zo zijn dat wij ook zo weer weg gaan..
heerlijk broodje gehad in de stad, bij het Opstapje vandaan..
Nooit aan toegekomenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom heb je eigs geen FoBo freecell?
Eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Nooit aan toegekomen
Zou dat een keer moeten denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |