Bij Sappermeer dacht ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:22 schreef One_conundrum het volgende:
Zijn er in de buurt van Groningen stad ook kassen als in glastuinbouw?
Dat heb je goed voor elkaar dat je nog een keer op vakantie gaat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:16 schreef maok het volgende:
bah dit weekend betekend dat mijn vakantie weer bijna over is. Gelukkig ga ik over 2 weken toch nog een week op vakantie
.
Ja, ik raak dan werkloos maar ik verwacht wel weer snel wat anders te vinden en als ik dan al weer wat anders heb begin ik gewoon een weekje later.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat heb je goed voor elkaar dat je nog een keer op vakantie gaat.
Sappemeer en Zuidbroekquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:22 schreef One_conundrum het volgende:
Zijn er in de buurt van Groningen stad ook kassen als in glastuinbouw?
Wij (ik?) jou ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:29 schreef Tangarine het volgende:
Haaai allemaal!
Even een berichtje van mij uit Assen...
Nog steeds geen internet thuis, ik mis jullie
Hier bij m'n ouders ja, al tijden. Maar ik heb nu écht geen zin meer om te bellen. Genoeg gewerkt vandaag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
Is het internet zo traag?
die helpdesks zijn ook verschrikkelijk duurquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hier bij m'n ouders ja, al tijden. Maar ik heb nu écht geen zin meer om te bellen. Genoeg gewerkt vandaag.
Dat kan me niet schelen, bel wel met de thuistelefoon hier. Paar dagen terug geprobeerd en toen moest ik 9 minuten wachten. Ja, stik er dan maar in.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die helpdesks zijn ook verschrikkelijk duur![]()
Hmm. Waarom dit weer?quote:A few questions that I need to know
how you could ever hurt me so
I need to know what I've done wrong
and how long it's been going on
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |