Afgelopen zaterdag, tussen 11 en 12, niet ver van Foxhol, hij liep vanaf de asfalteermachine ergens naar toe, ik dacht richting schaftkeetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:35 schreef teigan het volgende:
[..]
waar denk je hem dan gezien te hebben?
dat zou kunnen... Maar als hij moet zwaaien naar iedereen die zwaait/toetert, dan komt hij ook niet meer aan werken toe..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag, tussen 11 en 12, niet ver van Foxhol, hij liep vanaf de asfalteermachine ergens naar toe, ik dacht richting schaftkeet
Hier lusten ze óók best lekkere dingen, denk je niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:46 schreef teigan het volgende:
ziet er lekker uit freecell, maar ik vind het wel net een dieetclubpost...
Mijn ochtendkoffiemok. Word ik vrolijk van.quote:
Ik kom niet meer aan autorijden toe door al het gezwaaiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:42 schreef teigan het volgende:
[..]
dat zou kunnen... Maar als hij moet zwaaien naar iedereen die zwaait/toetert, dan komt hij ook niet meer aan werken toe..
Ja, helaas.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:51 schreef nietzman het volgende:
Dat is zo'n dieetinsidersgrapje he?
Absoluut.. met veel vlees en vetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:49 schreef freecell het volgende:
Hier lusten ze óók best lekkere dingen, denk je niet?![]()
doe dat maar niet...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Zal ik Miss-S en Stormqueen en zo dan maar een PM sturen dat ze hier terecht kunnen?
Geboren en getogen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ah, je komt uit 't Zandt?
niet eindelijk....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eindelijk het bommetje gebarsten binnen de dieetclub?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |