mijn vader danquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Morgen
Nee, ze is nog steeds pissed, maar w/e.![]()
Yay.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Mogge!
Gister geweldige dag gehad in Limburg
Er is wel een koplamp overleden op de terugwegquote:
Limburgfoto's online knallenquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat gaat iedereen doen vandaag?
Met De-oneven-2, Automatic_Rock, en het dinnetje van A_R er een leuk dagje Groningen van maken!quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Niet zoveel... koken, TARA gaat leren voor z'n tentamen en misschien gaan we vanavond nog héél even naar Noorderzon (net zoals gisterenquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik dacht dat jij dieren een warm hart toedroeg?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:28 schreef nietzman het volgende:
Jesus, moeten die debielen in je sig, 'Zak?
Sorryquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:28 schreef nietzman het volgende:
Jesus, moeten die debielen in je sig, 'Zak?
Ja, heel leuk hoor, zo'n fase, groei je ook wel weer uit, maar haal 'm er dan even uit op de momenten dat ik aan het eten ben, wil je?quote:
Lekker luieren na de drukke dag van gisterquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Broertjes ook.... Kan je ook niets aan overlaten...quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:20 schreef Bob. het volgende:
Ik ga zo voor mijn broertje koken want die ligt zielig thuis met iets engs aan zijn been.
En was natuurlijk weer vergeten dat het zondag was, dus hij heeft niks te eten in huis verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |