Ja.quote:
net zo onbereikbaar voor mijals onbezette vrouwenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat heb jij met bezette vrouwen?.
ja duhquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het waar dat mannen als ze op straat lopen altijd vrouwen 'uitchecken'? Even kontje bekijken en zo?
Jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het waar dat mannen als ze op straat lopen altijd vrouwen 'uitchecken'? Even kontje bekijken en zo?
Ik kijk altijd alleen maar of er ook naar me gekeken wordt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja duhalsof vrouwne geen mannen checken btw...
Dan meot je in mijn auto gaan zitten als je graag bekeken wilt wordenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kijk altijd alleen maar of er ook naar me gekeken wordt..
Ik bedoel het echt niet arrogant hoor, maar ik krijg zo ook wel bekijks.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan meot je in mijn auto gaan zitten als je graag bekeken wilt worden
Ga je nou alwéér zeg?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:21 schreef Renesite het volgende:
Zo, tas in gepakt. Ik zeg: Ik heb zin in vakantie
Nouquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ga je nou alwéér zeg?.
Nee echt, heeeeel veel plezier maar weer. Antwerpen was het toch?
Ja gut wat heb je het zwaar!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
NouIk ga deze vakantie maar 4 week weg
!!
Antwerpen jaMaar wat een tiefus weer word het
!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |