Ja.quote:
net zo onbereikbaar voor mijals onbezette vrouwenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat heb jij met bezette vrouwen?.
ja duhquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het waar dat mannen als ze op straat lopen altijd vrouwen 'uitchecken'? Even kontje bekijken en zo?
Jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het waar dat mannen als ze op straat lopen altijd vrouwen 'uitchecken'? Even kontje bekijken en zo?
Ik kijk altijd alleen maar of er ook naar me gekeken wordt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja duhalsof vrouwne geen mannen checken btw...
Dan meot je in mijn auto gaan zitten als je graag bekeken wilt wordenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kijk altijd alleen maar of er ook naar me gekeken wordt..
Ik bedoel het echt niet arrogant hoor, maar ik krijg zo ook wel bekijks.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan meot je in mijn auto gaan zitten als je graag bekeken wilt worden
Ga je nou alwéér zeg?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:21 schreef Renesite het volgende:
Zo, tas in gepakt. Ik zeg: Ik heb zin in vakantie
Nouquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ga je nou alwéér zeg?.
Nee echt, heeeeel veel plezier maar weer. Antwerpen was het toch?
Ja gut wat heb je het zwaar!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
NouIk ga deze vakantie maar 4 week weg
!!
Antwerpen jaMaar wat een tiefus weer word het
!!
Maandag regen/onweer - dinsdag bewolkt, woensdag hierendaar kans op een bui, donderdag weer vrij droog - alleen gaan we dan tegen we avond weer foetsiequote:Op zondag 19 augustus 2007 22:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja gut wat heb je het zwaar!. Ik ben maar één weekje weggeweest en dat was m'n eerste vakantie in een jaar of drie.
.
Wordt 't slecht weer ja?
echt niet je bent een paar weken daarvoor ook naar Frankrijk geweestquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja gut wat heb je het zwaar!. Ik ben maar één weekje weggeweest en dat was m'n eerste vakantie in een jaar of drie.
.
Wordt 't slecht weer ja?
Das waar, 2 dagen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
echt niet je bent een paar weken daarvoor ook naar Frankrijk geweest
Ff naar A_R's fotoboek gaan is teveel moeite?quote:
Laatste voyeur: Renesite.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ff naar A_R's fotoboek gaan is teveel moeite?
Ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ff naar A_R's fotoboek gaan is teveel moeite?
Je bent zelf eerder teruggekomen schat.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bijna net zo lang als ik in Tsjechië zat dus
Ik klaag ook niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je bent zelf eerder teruggekomen schat.
Ik wilde even kijken of er Groningers keken natuurlijk. En verder pm ik geregeld met A_R, dus ik mag.quote:
Lekker koese.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
bed
Omdat ik nog steeds geen soort cake heb kunnen vinden die Alex ook daadwerkelijk lekker vindt. Al m'n suggesties voor dingen om te maken vind ie vies.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom heb je nog altijd geen cake gebakken?
Gewone normale cake, niks speciaals maken. Alle speciale eten wat vrouwen maken zijn vaak niet te vreten. Hou het gewoon simpel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds geen soort cake heb kunnen vinden die Alex ook daadwerkelijk lekker vindt. Al m'n suggesties voor dingen om te maken vind ie vies..
Ja, die wilde ie dus ook niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gewone normale cake, niks speciaals maken. Alle speciale eten wat vrouwen maken zijn vaak niet te vreten. Hou het gewoon simpel.
Vrouwen, altijd ingewikkelder maken dan het is...
Persoonlijk vind ik mijn zelfgemaakte brownie altijd heerlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:39 schreef Peterselieman het volgende:
En dat terwijl je volgens mij een hele lekkere cake kunt bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |