Dus alle Tool fans: duimen maar.quote:TOOL CANCELS PERFORMANCE AT THE SALZBURG (AUSTRIA) FREQUENCY FESTIVAL
Tool has CANCELED Wednesday's appearance at the FREQUENCY FESTIVAL IN SALZBURG, AUSTRIA due to illness. Maynard has contracted a really bad throat infection which he has been fighting for the past couple of days, but, unfortunately, it has now reached the point where the band has to cancel.
www.toolband.com/news
Ja, voor de mensen die naar Dinosaur Jr. gaan is het ook een nadeel, daar zal het stampvol zijn (tenzij Depeche Mode nog even opgetrommeld wordt als vervanger voor Tool, uiteraardquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:43 schreef mberg86 het volgende:
Ah ja.. maakt de keuze Tool <-> Dinosaur Jr. weer wat makkelijker
mwoah als ze met underworld op de proppen komen. maar goed. ik wil gewoon dat ze wel komen. maynard gaat gvd maar gewoon 4 dagen in een kuuroord zitten. wtf laat ze desnoods zonder hem optredenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:45 schreef student_van_het_leven het volgende:
damn, hopen dat Tool komt. Een van de 6 acts die ik sowieso graag wil gaan zien. MOchten ze cancellen dan hoop ik dat er wel een enorm goede act voor in de plaats komt...
zolang het maar geen hiphop/britpop/of dance is.
Deze band?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:42 schreef Cybey het volgende:
Aangezien The Hyves op PukkelPop staan hoop ik echt dat ze ook nog even naar Lowlands komen! Vond hun optreden een paar jaar geleden op Lowlands echt zo verschrikkelijk geniaal!
Bron: Revu.nlquote:Voor de echte diehards: In een documentaire van de NOS is te zien hoe jongeren de boerderijen rond het festivalterrein afstruinen in de hoop op een kaartje. Deze boeren krijgen namelijk ieder jaar gratis kaartjes vanwege de geluidsoverlast.
Die mogen inderdaad wel komen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:42 schreef Cybey het volgende:
Aangezien The Hyves op PukkelPop staan hoop ik echt dat ze ook nog even naar Lowlands komen! Vond hun optreden een paar jaar geleden op Lowlands echt zo verschrikkelijk geniaal!
Of hij gaat gewoon playbacken. Als er toch geen schijnwerper op hem is gericht...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:47 schreef Laton het volgende:
maynard gaat gvd maar gewoon 4 dagen in een kuuroord zitten. wtf laat ze desnoods zonder hem optreden
geen idee, ga al jaren niet meer op vrijdagquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:03 schreef Hythloth het volgende:
[..]
Of hij gaat gewoon playbacken. Als er toch geen schijnwerper op hem is gericht...![]()
Lijkt er op dat ik Vrijdagochtend pas ga, en omdat ik een controlfreak ben: hebben om 11 uur op het terrein afgesproken, en sommigen denken dat 10 uur op station Lelystad volgende is om via de pendelbus te arriveren. Terwijl ik weet dat er een rij van hier naar Tokyo zal zijn... am i rite?
ojee.. niet dat ik een fan ben, maar een vriendin van me wel. Ik hoop dat ze nog komen en dat die keelinfectie over gaat.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nog wat groot nieuws uit het vorige deel:
[..]
Dus alle Tool fans: duimen maar.
Ze houden de spanning er wel lang in ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:13 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nogsteeds geen vervanger voor Lily trouwens? Mogen ze ook wel mee opschieten.
Hier schijnt zo nu en dan gewoon de zon. Het waait wel erg hard.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Begint hier nu donker te worden
Gelukkig is dat aan de andere kant van 't land
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:03 schreef Mathijz het volgende:
Als tool niet kan afsluiten, laten ze dan maar NIN ervoor in de plaats zetten
Ik zit me af te vragen wat ik daar op Fields of Rock van vond. Maar ik zou eigenlijk niet eens meer weten of ik ze gezien heb.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:24 schreef HeavenShallBurn het volgende:
Laat ze Amon Amarth boeken als vervanger voor Lily Allen, die hebben toch tijd zat.
Inderdaad!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:24 schreef grasmat het volgende:
Wat nou Tool of Dinasaur Jr.? Groove Armada is shall be!!!
Nee! Na pinkpop 2007. Ik ben toen gewoon eerder weggegaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:37 schreef Roellio het volgende:
Of Smashing Pumpkins!
Dat de infectie maar doorzet, wat een kutband.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nog wat groot nieuws uit het vorige deel:
[..]
Dus alle Tool fans: duimen maar.
Dus jij hebt liever dat je bij een andere act staat te kijken waar het overvol is doordat Tool er niet is, dan dat je bij een andere act normaal in de tent kan staan omdat een groot deel in en rond de Alpha staat?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:41 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat de infectie maar doorzet, wat een kutband.
Ken je je kaartje alsnog verkopenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:46 schreef Burdie het volgende:
Godver, ik ben gewoon ziek dus he!
Dadelijk kan ik helemaal niet gaan omdat ik ziek op bed lig..
Ze zullen wel naar het grungefeest gaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever dat je bij een andere act staat te kijken waar het overvol is doordat Tool er niet is, dan dat je bij een andere act normaal in de tent kan staan omdat een groot deel in en rond de Alpha staat?
Aparte keuze.
Het gaat vooral om het feest na de afsluiters. Dat ongeveer door gaat tot de pendelbussen gaan rijden denk ik, dan is de rij niet zo lang.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Achja, het gaat zondag niet om de afsluiters, maar om de openers:
http://www.youtube.com/watch?v=bTdWTvE7-qQ
![]()
stel je niet aan, gewoon aan het bier.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:46 schreef Burdie het volgende:
Godver, ik ben gewoon ziek dus he!
Dadelijk kan ik helemaal niet gaan omdat ik ziek op bed lig..
ik hoop dat ook jij een fijne lowlands hebtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:41 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat zou echt mega strak zijn. Zou graag naar hun concert in NL willen, ben dan alleen voor enkele maanden op reis. Hoop ze nog wel eens live te kunnen zien.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:24 schreef HeavenShallBurn het volgende:
Laat ze Amon Amarth boeken als vervanger voor Lily Allen, die hebben toch tijd zat.
16.08 (DE) SUMMER BREEZE OPEN AIR
23.09. Amsterdam (NL) - Paradiso
wat jammer. ik raad je aan je ogen en oren eens goed open te doen danquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:15 schreef Happel het volgende:
Tool is eerlijk gezegd de enige band waar ik naar wil kijken. De rest interesseert me bar weinig.
genoegen neemt ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:06 schreef ralfseltje het volgende:
Wel vrij ongelovelijk trouwens dat Nine Inch Nails genoegen neemt met een plekje ergens in de middag...
Tool is de enigste band die ik niet wil kijken. De rest interesseert me bar veel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:15 schreef Happel het volgende:
Tool is eerlijk gezegd de enige band waar ik naar wil kijken. De rest interesseert me bar weinig.
Exacte mundo! Maar ik heb doorgezet en hij heeft compleet in de tuin gestaan. Nu even Lowlands compilatie cd maken en bier gaan kopenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:18 schreef foowout het volgende:
ik gign net even me tent opzetten in de zon hier. maar door de wind waaide dat ding bijna weg. hopelijk is het morgen wat minder op de camping. nahja je staat er wel redelijk beschut met al die andere tenten om je heen.
Ik maak me ook enigzins zorgen over de windvastheid van mijn tentquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:18 schreef foowout het volgende:
ik gign net even me tent opzetten in de zon hier. maar door de wind waaide dat ding bijna weg. hopelijk is het morgen wat minder op de camping. nahja je staat er wel redelijk beschut met al die andere tenten om je heen.
Als ik niet ha geweten hoe Little Cow eruit zagen, had ik aan de hand van deze jurk gedacht dat dit ze waren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Achja, het gaat zondag niet om de afsluiters, maar om de openers:
http://www.youtube.com/watch?v=bTdWTvE7-qQ
![]()
Zitten meerdere bands die goed zijn, alleen zou ik daar niet erg van vinden, wanneer ik het niet zou zien.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:17 schreef Laton het volgende:
[..]
wat jammer. ik raad je aan je ogen en oren eens goed open te doen dan
ah dat klinkt al heel andersquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Zitten meerdere bands die goed zijn, alleen zou ik daar niet erg van vinden, wanneer ik het niet zou zien.
Mag geen bierquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:53 schreef Laton het volgende:
[..]
stel je niet aan, gewoon aan het bier.![]()
Want? Medicijnen? Bierbuik? Allergieën? Jonger dan 16? Anders gewoon aan de champagne!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mag geen bier.
Wat een kut-LL zeg.
Welke bands zijn volgens jou dan echte toppers uit de alpha / grolschquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:17 schreef Laton het volgende:
[..]
genoegen neemt ?ze mogen blij zijn dat ze nog geboekt worden.
Voor mij: Kings of Leon, Editors, Kasabian, Damien Rice, The Killers, LCD soundsystem, Gabriel Rios, Kaiser Chiefs, The Rifles, Saybia en Interpol..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:41 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Welke bands zijn volgens jou dan echte toppers uit de alpha / grolsch
Bij mij wordt het waarschijnlijk Oi Va Voi, kijken wat ze er live van kunnen, als het niet wat is loop ik naar de Lima (ow, dat is lekker, 'even' van de Alpha naar de Lima) voor Jack Penatequote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:36 schreef renzell het volgende:
Wat is de eerste band/act die jullie gaan zien vrijdag? Ik bedoel; waar, in welke tent gaat dat eerste biertje op het festivalterrein gedronken worden? Vorig jaar was dat Spinvis, maar dit keer weet ik het niet zo goed, vandaar..
Oh, en kent iemand Oi Va Voi een beetje? Ik heb wel al geluisterd op de site, maar ken ze niet live. De moeite waard?
Ik heb de laatste cd van Oi Va Voi grijs gedraaid de laatste tijd. Erg gaaf! Beetje loungy dance ala Zero 7, Lamb, enz. maar dan met Klezmer invloeden. Ze hebben ook op Werchter gestaan dit jaar en heb in recensies veel positieve dingen gelezen over hun optreden. Ik ga dus zeker kijken!! Al vind ik het jammer dat ze in de (warschijnlijk te) grote Alpha staan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:36 schreef renzell het volgende:
Wat is de eerste band/act die jullie gaan zien vrijdag? Ik bedoel; waar, in welke tent gaat dat eerste biertje op het festivalterrein gedronken worden? Vorig jaar was dat Spinvis, maar dit keer weet ik het niet zo goed, vandaar..
Oh, en kent iemand Oi Va Voi een beetje? Ik heb wel al geluisterd op de site, maar ken ze niet live. De moeite waard?
Dat is vooralsnog alleen een roddelquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:57 schreef Juicyhil het volgende:
Vervanger voor Lily Allen is bekend: The Gossip.
Ja, dat vind ik dus ook. Zonde, ik denk dat zo'n band veel beter tot z'n recht zou komen op een later tijdstip en in een andere (=kleinere) tent. Maar goed, zeker de moeite waard om even te gaan kijken dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb de laatste cd van Oi Va Voi grijs gedraaid de laatste tijd. Erg gaaf! Beetje loungy dance ala Zero 7, Lamb, enz. maar dan met Klezmer invloeden. Ze hebben ook op Werchter gestaan dit jaar en heb in recensies veel positieve dingen gelezen over hun optreden. Ik ga dus zeker kijken!! Al vind ik het jammer dat ze in de (warschijnlijk te) grote Alpha staan.
En is dat wat?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:57 schreef Juicyhil het volgende:
Nou, dank je. Kan mij niet schelen dat jij geen smaak hebt, maar dan kun je op zijn minst de mensen die dat wel hebben nog wat gunnen...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:41 schreef Autodidact het volgende:
[..]
wist helemaal niet dat ze naar nl komen, hoop dat er nog kaartjes zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:24 schreef HeavenShallBurn het volgende:
16.08 (DE) SUMMER BREEZE OPEN AIR
23.09. Amsterdam (NL) - Paradiso
De Heideroosjes, gok ik. Om halverwege weg te stormen voor de Mad Caddies.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:36 schreef renzell het volgende:
Dat zal voor mij Jack Peñate worden, mits plek in de Limaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:36 schreef renzell het volgende:
Die zijn zeker tofquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:57 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben er bang voor... Jack Peñate had best in de Grolsch/Bravo mogen staan...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:22 schreef mindgames het volgende:
[..]
Dat zal voor mij Jack Peñate worden, mits plek in de Lima.
Wij zouden ook wat dingen samen moeten gaan bekijken. Eigenlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
De Heideroosjes, gok ik. Om halverwege weg te stormen voor de Mad Caddies..
zal wel net zo worden als de Guillemots vorig jaar, daar was ook geen doorkomen aan in de Lima.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:22 schreef mindgames het volgende:
[..]
Dat zal voor mij Jack Peñate worden, mits plek in de Lima.
En toch, als je dan even doorzet, dan sta je daar ineens midden in die tent, met niet alleen ruimte om staan, maar als je geluk hebt zelfs om te bewegen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:26 schreef kciR het volgende:
[..]
zal wel net zo worden als de Guillemots vorig jaar, daar was ook geen doorkomen aan in de Lima.
Zeker weten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wij zouden ook wat dingen samen moeten gaan bekijken. Eigenlijk.
Net al wat ingepakt, ook al kan ik er vrijdag pas heen. ()
Ik heb er zin in.
Ik ga ook de HR kijken, mad caddies boeien me niet zoveel!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
De Heideroosjes, gok ik. Om halverwege weg te stormen voor de Mad Caddies..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |