Met de hoeveelheid Britse acts die er stonden is het ook een gruwelijke opdracht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:34 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Denk het ja, maar ik heb zelfs geen idee over wie het gaat.
Ik ook, mijn post kon niet geplaatst worden. Dacht dat ik geband was...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nosh, je postte door 'n slotje heen!
Comes with the color.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nosh, je postte door 'n slotje heen!
Dat doe je echt nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:15 schreef GotC het volgende:
Gaan er trouwens nog mensen verkleed naar de Magneetbar (aangezien je alleen verkleed binnenkomt). Zo ja, hoe?
Ik zou het niet eens durvenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat doe je echt niet. Zo fout, mensen die zich verkleden..
Nog grappiger:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens durven. MAar ik ben wel benieuwd of anderen het wel doen.
hehe, in 2001 was er in de Foxtrot een uitvoering van The Sound Of Music, waar je ook, zeg maar, toepasselijk gekleed naartoe moest gaan. Ik stond die dag op de camping met een groepje Tiroler-figurenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat doe je echt niet. Zo fout, mensen die zich verkleden..
Vrijwel alles wat je kan bedenkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:34 schreef TechXP het volgende:
Ik ga ookMet wat collega's.
Weet iemand trouwens wat voor voedsel/drinken kraampjes er staan enzo? Kan dat niet zo vinden op de site.
In ieder geval wel de uitgebreidste/grootste/onoverzichtelijkstequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:35 schreef crossover het volgende:
Doen jullie mee aan de nominatie voor slechtste OP van het jaar?
Sssssst! Die zijn er niet meer..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vooral de beenhammetjes zijn aan te raden.
Wie allemaal?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:25 schreef Dupje het volgende:
Ben ik weer
We hebben dus inmiddels 5 Llowloggers hier?
Maar ik hoorde al over een fruit kraam sowieso en falafel zou wel te krijgen zijn. Ik neem ook divers eten zelf mee iig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:36 schreef Debsterr het volgende:
Vrijwel alles wat je kan bedenken. Sowieso afvaardiging van de La Place, je kunt natuurlijk pizza/patat/gebruikelijke junk food bestellen.. Je hebt de Asia, spreekt voor zich, pannenkoeken, en nog veeeeeeeeeeeeeeeel meer
.
voor mij nietquote:Vooral de beenhammetjes zijn aan te raden.
Ik zat te wachten op de eerste happertquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Sssssst! Die zijn er niet meer..
Ik vroeg me al af wanneer iemand de beenhammetjes zou noemen. Je was verbazingwekkend snel, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op de eerste happert.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vrijwel alles wat je kan bedenken. Sowieso afvaardiging van de La Place, je kunt natuurlijk pizza/patat/gebruikelijke junk food bestellen.. Je hebt de Asia, spreekt voor zich, pannenkoeken, en nog veeeeeeeeeeeeeeeel meer
. Vooral de beenhammetjes zijn aan te raden
.
quote:
Welnee, die komen niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:20 schreef chansadres het volgende:
Jammer van Lilly maar er komt vast wel een toffe band voor in de plaats
Ik hoorde de naam Fall Out Boy.
quote:
Crap, hij is echt een fucking goeie performer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mark Foggo stond 2 jaar terug ook al op Lowlands. Vrij vroeg al. Toen ben ik niet gaan kijken, ik ken het wel, geen zin om daarvoor vroeg naar het terrein te gaan.
Welnee, die komen niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:56 schreef linebear het volgende:
Faithless ?
Zo kun je tenminste je scroll-skills op peil houden. Is 'n keer iets anders dan het eeuwige 'hier verder'.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:35 schreef crossover het volgende:
Doen jullie mee aan de nominatie voor slechtste OP van het jaar?
Second thatquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:08 schreef icebliss het volgende:
[..]
Zo kun je tenminste je scroll-skills op peil houden. Is 'n keer iets anders dan het eeuwige 'hier verder'.
Aangevuldquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:58 schreef Dupje het volgende:
Breuls
foowout
Juicyhil
Dupje
BloodyLotte
Hythloth
Lowlands.nl meldt nog niet eens dat ze is afgevallen..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:03 schreef UncleSam het volgende:
*Wacht nog vol spanning op de replacement van Lily*
dat zie je ook niet aan drquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
Lowlands.nl meldt nog niet eens dat ze is afgevallen..
Beenham ja!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:59 schreef super-muffin het volgende:
Is er ook geen vervanging ofzo? Ik wil beenham!
jup want ze komen allemaal op je llowlife accountquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:28 schreef Juicyhil het volgende:
Breuls
foowout
Juicyhil
Dupje
BloodyLotte
Hythloth
Misschien leuk voor de thuis blijvers als ze de videos willen checken
Openingstijden camping: do. 18:00 - ma. 12:00 uur.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:39 schreef Koekjesbeest het volgende:
Ik ben er nu achter dat je de hele donderdagavond binnen mag komen lopen, maar er is een slight change of plans; vanaf hoe vróeg kom je binnen? Danku
Wij zijn er vanaf ongeveer half 3. De stroom zal rond 12 uur op gang komen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:11 schreef De_Brandweer het volgende:
Vanaf hoelaat zitten de eerste mensen al te wachten voor de camping?
Voor hoeveel?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Zo, net mijn kaartje verkochtMorgen maar even iets leuks kopen
![]()
![]()
![]()
Zullen we samen hopen op Madball?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:13 schreef Nosh het volgende:
[..]
Comes with the color..
En ik hoop echt, écht, écht op Madball, ongeacht of ze die dag al in België spelen of niet. Of een hele rits aan namen die ik dolgraag daar wil zien, maar vrijwel allemaal ergens aan de andere kant van de wereld aan het touren zijn.
Pff wat veelquote:
Peter Pan Speedrock zou perfect aansluiten bij Motorhead.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:19 schreef HeavenShallBurn het volgende:
[..]
Zullen we samen hopen op Madball?
Of Inflames, Peterpan Speedrock, El Guapo Stuntteam?
zolang het maar geen Falloutboy, Racoon of Whitin Temptation is
Rot toch eens lekker een eind opquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:29 schreef Roellio het volgende:
[..]![]()
Uitzuiger!
Zulke "fans" zouden ze de toegang tot concerten en festivals moeten ontzeggen!
Niet dat ik weet, maar ik hoorde ergens in bepaalde wandelgangen Bromheads Jacket langkomen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:31 schreef peaceman het volgende:
Al een vervanger voor Lilly Allen bekend?
Wat boeit mensen het ook wat ik voor mijn kaartje krijgquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:34 schreef peaceman het volgende:
Ach wat is de sfeer hier weer 'onfestivalwaardig' zeg. Bah!![]()
Meldt het hier dan gewoon niet... Je weet vantevoren dat je dit soort reacties krijgt!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:36 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Wat boeit mensen het ook wat ik voor mijn kaartje krijgZijn toch mijn zaken
![]()
Dat zou wel heel erg geniaal zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:25 schreef Nosh het volgende:
[..]
Peter Pan Speedrock zou perfect aansluiten bij Motorhead.
Dikke Dennis die mee mag waggelen bij Ace of Spades..
Niet, want achterop mijn kaartje staat:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:36 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Wat boeit mensen het ook wat ik voor mijn kaartje krijgZijn toch mijn zaken
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niet, want achterop mijn kaartje staat:Dit toegangsbewijs is en blijft eigendom van de organisator. Het is derhalve verboden het toegangsbewijs door te verkopen aan derden, of deze voor commerciele doeleinden op enigerlei wijze aan derden te verstrekken.
![]()
Nee, maar het zijn dus niet jouw zaken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:42 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
HahaJaja, dus als jij opeens niet meer kan, lees je de voorwaarden en gooi je het kaartje weg
![]()
![]()
Amen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En het zou netter zijn als je hem gewoon doorverkocht voor de gewone prijs. Maar ik kan me er nou niet echt druk over maken in dit geval. Ik heb vooral een bloedhekel aan bedrijven en particulieren die doelbewust kaartjes opkopen voor de handel.![]()
Dat doen ze waarschijnlijk pas als ze een vervanger hebben vastgelegd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:47 schreef Breuls het volgende:
Lowlands.nl meldt nog niks over Lily's slot.
Raar... het begint vrijdag toch pas? Of is ze ernstig ziek?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:17 schreef De_Brandweer het volgende:
Nee, ze is ziek.
A Campingflight To Lowlands Paradise 2007 - Deel 41quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:43 schreef TechXP het volgende:
[..]
Raar... het begint vrijdag toch pas? Of is ze ernstig ziek?
Ok, duidelijk. Dat is dan een goed excuus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:52 schreef Breuls het volgende:
A Campingflight To Lowlands Paradise 2007 - Deel 41
Nog een week en ik ben al behoorlijk gesloopt. Hopelijk kom ik rond deze tijd de tent uit gezweet, dan is het tenminste mooi weer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 05:11 schreef Ascaroth het volgende:
Nog een weekje en we zitten er middenin!![]()
Waarom niet? Ik heb vorig jaar 2 kaartjes gewonnen terwijl ik al een kaartje had. Daar heb ik er 1 van weggegeven aan een maat van me en de ander verkocht voor de normale prijs.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:29 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ik gaat mijn kaartje niet verkopen voor ¤100 als het uitverkocht is![]()
Kijk, dankjewel!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:54 schreef Breuls het volgende:
Ik denk voor een groot deel hiervandaan: http://en.wikipedia.org/wiki/NATO_phonetic_alphabet
Dropkick Murphys zijn tof, maar die heb onderhand ook al vaak genoeg gezien. Maar een extra punk act zou zeker geweldig zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:31 schreef Demon_Hunter het volgende:
tvp gief dropkick murphys als vervaning http://www.youtube.com/watch?v=ZjqYvEeJDYc
Zou ik toch liever Madball zien, ze staan toch op Pukkelpop, kunnen ze best LL ff aandoenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:48 schreef De_Brandweer het volgende:
Dropkick Murphys zou geweldig zijn.
Ziet er redelijk uit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:31 schreef Tourniquet het volgende:
Met de hitte gaat het meevallen denk ik, zie ook http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/ensemble.html welke me een heel stuk betrouwbaarder lijkt dan buienradar.nl.
Ik hoop dat het weer zo blijft zoals het nu is. Ik kan dan nog fatsoenlijk slapen in mijn tent, en overdag lekker in het zonnetje met een biertje op het gras zitten/liggen. Heerlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:29 schreef Breuls het volgende:
Volgende week om deze tijd drijf ik mijn tent uit van de hitte. Althans, dat zou betekenen dat het heerlijk weer is dus daar hoop ik maar op.
Je kan ze dacht ik alleen op donderdag en vrijdag( morgen ) kopen + ze willen wel eens uitverkocht raken. Ze verkopen ze naast het WC gebouw ( tenminste dat is op camping 3 zo)quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:52 schreef Breuls het volgende:
Mja, er staat "koop het koffiewekkerpakket op de camping bij de koffiewekkers". Lopen die ergens rond, staat er een standje? Of wijst zich dat vanzelf en heb ik het vorig jaar gemist omdat ik er pas zaterdag was?
Mijn interrail ervaring zegt van niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:08 schreef xenobinol het volgende:
Shit, mijn luchtbed is lek![]()
Nog ff snel een nieuwe halen of houd ducktape het ook wel een weekend vol![]()
Bedoel je de 3voor12-special? Kan 'm er niet vinden namelijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:43 schreef linebear het volgende:
De uitzending van gisteren staat trouwens op uitzendinggemist.nl
Vorig jaar gingen ze voor 15:00 al open, terwijl ze eigenlijk gewoon om 18:00 open zouden gaan. Maar dat was, zei men, door het dreigende kutweer. En zo konden mensen nog fatsoenlijk hun tent opzetten en hoefden ze niet in de regen te wachten tot de boel open zou gaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:40 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Camping zal wel weer eerder open gaan. Was vorig jaar toch ook 2 uur eerder? Of was toen de officiële openingstijd ook later?
Klopt maar op de camping zitten is toffer vooral als je al vanaf 9 uur half tien op de dijk staatquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:06 schreef Roellio het volgende:
In de rij zitten is tof!
Bier enzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:06 schreef Roellio het volgende:
In de rij zitten is tof!
Ik zal voor jou mn CD speler met: Misfits, Black Flag, Converge, Raised Fist enz wel extra hard zettenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:20 schreef Leonos het volgende:
Hoi, is er trouwens op donderdagavond al muziek?
Camping 3quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:06 schreef frame-saw het volgende:
Dat wordt dus camping 3, als ze daar koffiewekker én 24-uurs badhuizen hebben
En ik heb een Nokia maar neem evengoed maar een oplader mee. Alhoewel, een beetje rustig aan doen en hij houdt het wel 4 dagen uit.
Misschien is het wel handig als ze van te voren melden welke modellen ze kunnen opladenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:48 schreef Grobbel het volgende:
Ze hadden vorig jaar ook wel een aantal oplaadpunten van wat populaire modellen van andere fabrikanten, maar zeiden toen niks over de mogelijkheid om zelf een oplader mee te nemen. Op zich vind ik dat laatste geen probleem, maar ze doen daar dus niet moeilijk over?
Indeed. Graag een linkje!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:37 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Bedoel je de 3voor12-special? Kan 'm er niet vinden namelijk.
Gooi er nog wat Bad Brains, Cro-Mags en Youth of Today bij, en ik kom gewoon bij jullie hokken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:12 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Ik zal voor jou mn CD speler met: Misfits, Black Flag, Converge, Raised Fist enz wel extra hard zetten
Leuk filmpje.. krijg er zin in..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
Zelf al gevonden:
http://player.omroep.nl/?aflID=5233059&md5=a92b030e968a7da708327ee506b5d899
Uuh, Lily Allen heeft afgezegd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:21 schreef kciR het volgende:
[..]
Leuk filmpje.. krijg er zin in..
Ben ik even 2,5 week niet op Fok, vakantie, zijn jullie 10 topics verder.. is er nog spannende info of is het allemaal voorpret?
1 of andere ouwe man neuqen tot die een hartaanval krijgt, z`n geld jatten en dan via marktplaats kopenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:00 schreef renzell het volgende:
Even een vraagje... Een goede vriendin van mij is, stom, stom, stom (![]()
![]()
![]()
![]()
!!!), vergeten een kaartje te kopen. Weet iemand nog een manier om daaraan te komen. Prijsvragen, foto's insturen, dat soort dingen? Ik dacht dat er op de Lowlandssite iets was, maar kon dat niet vinden. Er is ook een prijsvraag bij 3 voor 12, maar die hebben we reeds massaal ingevuld. En verder? Nog tips? Of is het gewoon dikke vette pech?
Via marktplaats kun je nog wel een ticket voor rond de 170 euro kopen, wel oppassen daar. Kijken of iemand in de buurt een kaartje verkoopt, die persoon mailen/bellen (geen bod uitbrengen via marktplaats, drijf je alleen de prijs mee opquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:00 schreef renzell het volgende:
![]()
![]()
![]()
!!!), vergeten een kaartje te kopen. Weet iemand nog een manier om daaraan te komen. Prijsvragen, foto's insturen, dat soort dingen? Ik dacht dat er op de Lowlandssite iets was, maar kon dat niet vinden. Er is ook een prijsvraag bij 3 voor 12, maar die hebben we reeds massaal ingevuld. En verder? Nog tips? Of is het gewoon dikke vette pech?
http://www.marktplaats.nl(...)E%253D%26fta_ind%3D7quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:18 schreef nr.126 het volgende:
Er staan nog zoveel advertenties op Marktplaats, als je nog wilt gaan zou ik gewoon even rustig afwachten. Binnen enkele dagen beginnen ze peentjes te zweten en gaan de prijzen ongetwijfeld omlaag![]()
Ach, mensen moeten beter opletten. Maar doorzoek marktplaats maar eens op lowlands.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:35 schreef Mathijz het volgende:
Hopen dat ie het geld nog kan laten terugboeken
Nee posts worden verwijderdquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:22 schreef foowout het volgende:
wel rustig opeens in dit topic. gister en eergister nog 2 a 3 topics vol gepost en nu nog niet eens 2 pagina's
mss hebben de mensen er opeens geen zin meer in......
Doh.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:00 schreef renzell het volgende:
![]()
![]()
![]()
!!!), vergeten een kaartje te kopen.
There's only so much you can say.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:22 schreef foowout het volgende:
wel rustig opeens in dit topic. gister en eergister nog 2 a 3 topics vol gepost en nu nog niet eens 2 pagina's
mss hebben de mensen er opeens geen zin meer in......
Dat zou ik je niet echt aanraden zo'n tas, om daarmee door het zand te crossen en de brug te bestijgen. Je kunt beter zo'n grote rugtas (60 liter ofzo) nemen, als je er toch één gaat kopen.. dan heb je alles op je rug en klaar is kees..quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:35 schreef sunmoonstar het volgende:
Zo, en nu ga ik maar 's kijken of ik op zolder nog een tas op wieltjes kan vinden... Anders moet ik die namelijk nog ergens gaan kopen![]()
![]()
Ja, maar weetje: ik ga met het openbaar vervoer... en heb ook nog een luchtbed, slaapzak en tent bij.. en het leek me dus wel handig om alles in zo'n wieltjes-tas te kunnen stoppen....quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:22 schreef kciR het volgende:
[..]
Dat zou ik je niet echt aanraden zo'n tas, om daarmee door het zand te crossen en de brug te bestijgen. Je kunt beter zo'n grote rugtas (60 liter ofzo) nemen, als je er toch één gaat kopen.. dan heb je alles op je rug en klaar is kees..
Er zijn grote stukken met asfalt, nadeel is dat je rug ontzettend zwaar wordquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:22 schreef kciR het volgende:
[..]
Dat zou ik je niet echt aanraden zo'n tas, om daarmee door het zand te crossen en de brug te bestijgen. Je kunt beter zo'n grote rugtas (60 liter ofzo) nemen, als je er toch één gaat kopen.. dan heb je alles op je rug en klaar is kees..
Ik blijf twijfelen. Ik heb een klein slaapzakje en n klein tentje. Als ik dan een grote wieltjestas neem (en niet teveel kleding en overbodige spullen meeneem) zou het er in moeten passen, gok ik... Maar ja, als ik dan van alle kanten hoor zeggen dat een rugzak veeeel handiger is..tjah.... Ik slaap er nog even een nachtje overquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:38 schreef greatgonzo het volgende:
beetje modder en je zit vast met die wieltjes, vanaf parkeerplaats is het pak hem beet 1 km lopen naar de camping, waarvan zo'n 700 meter gras
en de terugweg is vaak over de campings, en das allemaal gras..
en als je alles een beetje handig opknoopt, kun je zo'n rugzak echt wel in de trein kwijt. Of dacht je dat je je tentje, matje en slaapzak in een tas kwijt kan, das vaak nog lastiger
Ik heb ook nog geen clou. Er hebben heel veel artiesten op LL gestaan die een Brit Award wonnen in dat jaar. Maar al ga je dan kijken welke nummers vanaf 1993 beste Britse single is geworden, kom je op het volgende rijtje illustere "bands":quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:34 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Denk het ja, maar ik heb zelfs geen idee over wie het gaat.
De drank, tent andere spullen krijg ik niet mee in mijn kleine eastpackquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:58 schreef Memento-Mori het volgende:
backpack? ga je drie weken rondtrekken ofzo
Eastpack ftw
niet nodig...quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:03 schreef CherryLips het volgende:
oja shit, ik heb helemaal geen grote tassen.
Backpack en OV is geen enkel probleem, afgelopen vakantie 18 dagen rondgetrokken met zo'n tas. Ik knal mijn slaapzak voorop door zon netje van mn tas, en slaapmatje en tent draag ik los. Kan best.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:39 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ja, maar weetje: ik ga met het openbaar vervoer... en heb ook nog een luchtbed, slaapzak en tent bij.. en het leek me dus wel handig om alles in zo'n wieltjes-tas te kunnen stoppen....
Hmmz.. ik ga er nog 's over nadenken![]()
Het antwoord is 7.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen clou. Er hebben heel veel artiesten op LL gestaan die een Brit Award wonnen in dat jaar. Maar al ga je dan kijken welke nummers vanaf 1993 beste Britse single is geworden, kom je op het volgende rijtje illustere "bands":
Take That, Blur, Spice Girls, All Saints, Robbie Williams, S Club 7, Liberty X, Dido, Will Young, Coldplay
"Één van de ex leden van deze band heeft een enkele keer een soloplaat uitgebracht, maar hoeveel ook alweer?"
Ik ben ook benieuwd. We nemen sowieso wiet mee, maar ik denk dat we maar van de ephedra en xtc af zien, gezien de controles de laatste tijd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:33 schreef Mathijz het volgende:
Nee daar controleren ze niet streng op. Ben nu eerder benieuwd naar de controles op drugs, zeker na die dancefeesten...
bier etc moet ook mee natuurlijkquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:58 schreef Memento-Mori het volgende:
backpack? ga je drie weken rondtrekken ofzo
Eastpack ftw
Ik heb gehoord dat de Silent Disco in de Essent tent komt te staan. Enkele optredens zullen zo plaatsvinden onder andere Dennis.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:17 schreef frame-saw het volgende:
Ik zie ineens de Silent Disco staan op festivalinfo.nl. Die zou toch helemaal niet komen? En op de eigen site staat het niet, en op lowlands.nl ook niet.
Stiekem blijf ik hopen.
Koptelefoonconcerten bestonden daar al een tijdje....quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:23 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de Silent Disco in de Essent tent komt te staan. Enkele optredens zullen zo plaatsvinden onder andere Dennis.
Was die regel er vorig jaar ook al dan? en wordt die ook daadwerkelijk gehanteerd?quote:WANNEER MAG JE KOMEN? IK HOORDE DAT DONDERDAG AL KAN?
Op donderdag geldt een beperkte openstelling vanaf 18:00 uur, met minimale voorzieningen. En hoewel de doorstroming bij de ingang sterk verbeterd is, kunnen we niet vaak genoeg herhalen: vermijd lange wachtrijen bij de ingang en kom niet voor donderdag 18:00 uur naar Biddinghuizen!
Vorig jaar zou er storm komen, om dan iedereen droog binnen te krijgen hebben ze ze om 15.00 open gegooid. Dit jaar zal die wel gewoon om 18.00 open gaan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:00 schreef sound-storm het volgende:
vorig jaar waren we al om 16:00 uur op de camping, maar ik lees nu net in de faq dat je pas vanaf 18:00 uur er op mag,..
[..]
Was die regel er vorig jaar ook al dan? en wordt die ook daadwerkelijk gehanteerd?
Mwoah ik verwacht niet dat er een hele horde politie-agenten staat met snuffelhonden om festivalgangers op te wachten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd. We nemen sowieso wiet mee, maar ik denk dat we maar van de ephedra en xtc af zien, gezien de controles de laatste tijd.
Sowieso, ik zie het wel gebeuren dat je dan 'neerkomt' op de zondag, en een complete dag niet aanspreekbaar bent, dus nee..
Bier dus!
Ik weet dat er vaker snuffelhonden worden gebruikt om drugs te vinden bij de ingang van Lowlands. En een steekproef tussendoor van hele baggage.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Mwoah ik verwacht niet dat er een hele horde politie-agenten staat met snuffelhonden om festivalgangers op te wachten.
Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen.
Ben wel nooit op Lowlands geweest maar ik verwacht geen "toestanden" zoals bij dancefeesten. En anders gewoon goed verstoppen die handel.
Is het al donderdag?![]()
Dat is dan wel weer jammer maar ja....weinig aan te doen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik weet dat er vaker snuffelhonden worden gebruikt om drugs te vinden bij de ingang van Lowlands. En een steekproef tussendoor van hele baggage.
Sja.....quote:
Wat voor rugtas heb je gekocht?quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:05 schreef Breuls het volgende:
Zow, de grote rugzak is aangeschaft!
Dat gesleep met zo'n sporttas vond ik vorig jaar maar niks.
Ja, niet toegestaan. Je wordt eruit gevist door de beveiliging als ze je te pakken krijgen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:21 schreef D.zire het volgende:
vrijdag direct hard. Tot diep in de nacht dnb'en<3 en owja iemand enig idee wat de policy voor crowdsurfen is?
Crowdsurfen is kans op bandje doorknippenquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:21 schreef D.zire het volgende:
vrijdag direct hard. Tot diep in de nacht dnb'en<3 en owja iemand enig idee wat de policy voor crowdsurfen is?
edit: oeps sorry, edit ipv quote
Ik las de vorige keer dat ze de crowdsurfers juist naar de security toegooide.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, niet toegestaan. Je wordt eruit gevist door de beveiliging als ze je te pakken krijgen.
Altijd leuk om te zien hoe het publiek er als één man voor probeert te zorgen dat de security de crowdsurfers niet te pakken krijg
Oh dat heb ik dan nog nooit gezien.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:27 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik las de vorige keer dat ze de crowdsurfers juist naar de security toegooide.![]()
Ik heb dat echt vaak gezienquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan nog nooit gezien.
Of je laat je rondrijden.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:55 schreef greatgonzo het volgende:
en je kan er ook nog een meesterlijke stoel van maken op de camping [afbeelding]
Ja, ik heb nog zitten overwegen mijn Ikea steekkarretje te gebruiken. Ik denk echter niet dat zo'n lichtgewicht ding de reis overleeft dus ik heb toch maar voor de rugzak gekozen. Ik neem niet veel mee, dus dat moet prima te doen zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:53 schreef icebliss het volgende:
Dit jaar geen twee uur lijden met een rugzak voor mij, ik ga voor de steekkar![]()
[afbeelding]
Het is precies deze ook nogDus als je tenen worden geplet of je achilleshiel doorgesneden weet je dat ik het was
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:53 schreef icebliss het volgende:
Dit jaar geen twee uur lijden met een rugzak voor mij, ik ga voor de steekkar![]()
[afbeelding]
Het is precies deze ook nogDus als je tenen worden geplet of je achilleshiel doorgesneden weet je dat ik het was
![]()
Crowdsurfen is vet bij de concerten waar het past, en dat zijn er misschien vier op heel Lowlands.quote:
Als het regent laat ik hem thuis. En slopen, veel plezier. Als je mijn tassen en bier verder draagt mag je 'm van mij slopen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De grootste ramp die je je voor kunt stellen
Ik zie ieder jaar mensen zó ontzettend kutten met steekkaren en bolderwagens
Tussen neus en lippen door: en als ik je achter me tref sloop ik je steekkar.
Wees een vent en neem een tas.
En dan betaal je dik 100 euro voor een kaartjequote:Op zondag 12 augustus 2007 18:24 schreef CecilBDemented het volgende:
ik neem alleen ghb mee ik wil me niks kunnen herinneren van dat lowlands
en die fok meet
Bier + Lowlands + steekkar = dronken ongelukkenquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:53 schreef icebliss het volgende:
[afbeelding]
![]()
Je gaat naar Lowlands..niet naar de Costa del Sol hoorquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:02 schreef NiteSpeed het volgende:
Een stretcher past niet in een tas, Nembrionic.
En dan?quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:13 schreef steeg het volgende:
ik neem een pak kaarten mee. Die gooi ik in sixflags op het hoogste punt van de goliath in de lucht. Als de wind goed staat dan waaien ze allemaal de Alpha kant op![]()
Vergeet je de ketamine niet?quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:24 schreef CecilBDemented het volgende:
ik neem alleen ghb mee ik wil me niks kunnen herinneren van dat lowlands
en die fok meet
Ik vond dat je leuk reageerde om dat kaartenverhaal.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:36 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Mmmm, ik zal wel wat gemist hebben.....![]()
hmm, dat wordt toch de dikke slaapzak mee dan, 12 graden is s'nachts nogal fripsjes...quote:
Oooh, nou, oke dan...quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:40 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ik vond dat je leuk reageerde om dat kaartenverhaal.
Hoe kom je daar nou bij? Een tent wordt heel snel heel warmquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:41 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
hmm, dat wordt toch de dikke slaapzak mee dan, 12 graden is s'nachts nogal fripsjes...
tenzij je je in een coma zuipt natuurlijk...
Heb hem snel besteldquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:36 schreef kreuk050 het volgende:
Lowlands pakketje checken? Geen idee wat het is maar dit is het nieuwsbericht:
Lowlands nadert met rasse schreden dus Jimmy vraagt zijn leden: GA JIJ NAAR LOWLANDS EN WIL EEN GRATIS LOWLANDS SURVIVAL PAKKET ONTVANGEN?! Geef je dan nu op en krijg het pakket nog voor Lowlands gratis in de bus!
http://jimmyalter.nl/contest.php?contest=42
http://www.jimmyalter.nl/chato/home/home.php
Regenquote:
Een tandenborstel las ik in de reactiesquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:00 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb hem ook besteld, het survival pakket. Ben wel benieuwd wat er in zit.
Hey! Ga jij ook?quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:47 schreef Thomas B. het volgende:
echt? Wat on-nederlands.... maar wel beter!
Je bent niet voor niets nederlander toch?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:38 schreef mberg86 het volgende:
Ja, of een poncho of iets zal't wel wezenHeb er ook maar één besteld, want hey.. het is toch gratis!
Ik heb hem ook besteldquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:36 schreef kreuk050 het volgende:
Lowlands pakketje checken? Geen idee wat het is maar dit is het nieuwsbericht:
Lowlands nadert met rasse schreden dus Jimmy vraagt zijn leden: GA JIJ NAAR LOWLANDS EN WIL EEN GRATIS LOWLANDS SURVIVAL PAKKET ONTVANGEN?! Geef je dan nu op en krijg het pakket nog voor Lowlands gratis in de bus!
http://jimmyalter.nl/contest.php?contest=42
http://www.jimmyalter.nl/chato/home/home.php
Zeer vreemde act voor de Grolsch en als vervanger van Lily Allen, maar het zou toch wel echt té vet zijn als ze alsnog komen. Ik heb het ook echt, ergens in mei ofzo, aan de zanger van de Bromheads gevraagd of ze misschien op Lowlands spelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar ik hoorde ergens in bepaalde wandelgangen Bromheads Jacket langkomen.
12flesjes of blikjes past wel hoor beetje kleding erbij en toilttasj en klaar en tent hoef ik niet mee te zeulen,. slaapzak zit in los tasje en slaapmatje is ook los wel mee te nemen en klaar ben ikquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:19 schreef Mathijz het volgende:
[..]
De drank, tent andere spullen krijg ik niet mee in mijn kleine eastpack
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:43 schreef George_Costanza het volgende:
Hoe zit het met cokedealers op LL? Wordt er goed spul verhandeld? En XTC?
neuh, niet echtquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:52 schreef George_Costanza het volgende:
Oh jee, de mensen zijn hier anti-drugs.
ik doe het niet voor jequote:Dan moet ik vast zelf een zak meebrengen...
Ja hoorrrrr...quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:52 schreef George_Costanza het volgende:
Oh jee, de mensen zijn hier anti-drugs. Dan moet ik vast zelf een zak meebrengen...
Het is toch Lowlands, dan moet je toch een achterlijke meeloper zijn?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je laat je eventuele gebruik en consumeren toch niet afhangen van wat er hier geantwoord wordt op je vraag?
Je zou een kopje 'happy thee' kunnen uitproberenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:52 schreef George_Costanza het volgende:
Oh jee, de mensen zijn hier anti-drugs. Dan moet ik vast zelf een zak meebrengen...
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:44 schreef CecilBDemented het volgende:
ik wil wel wat vrouwelijke vrijgezellen fokkers ontmoeten
zielig hequote:
Bron: website Lowlandsquote:Een momentje voor jezelf?
Even zin om alleen te zijn? Ga dan naar 'Mijn Bar Is Jouw Bar', een klein cafeetje (met barvrouw) bij De Magneetbar, waar plek is voor één bezoeker. Dus geen last van duwende gasten, geschreeuw in je oor, of lange rijen voor de bar. Dit is dé plek om even bij te komen. Happy hour: 18:00 - 21:00.
Ga je daar ghb voor gebruiken?quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:09 schreef CecilBDemented het volgende:
hehe de kans dat je een fokster neukt op lowlands is aanzienlijk aanwezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |