Met de hoeveelheid Britse acts die er stonden is het ook een gruwelijke opdracht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:34 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Denk het ja, maar ik heb zelfs geen idee over wie het gaat.
Ik ook, mijn post kon niet geplaatst worden. Dacht dat ik geband was...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nosh, je postte door 'n slotje heen!
Comes with the color.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nosh, je postte door 'n slotje heen!
Dat doe je echt nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:15 schreef GotC het volgende:
Gaan er trouwens nog mensen verkleed naar de Magneetbar (aangezien je alleen verkleed binnenkomt). Zo ja, hoe?
Ik zou het niet eens durvenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat doe je echt niet. Zo fout, mensen die zich verkleden..
Nog grappiger:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens durven. MAar ik ben wel benieuwd of anderen het wel doen.
hehe, in 2001 was er in de Foxtrot een uitvoering van The Sound Of Music, waar je ook, zeg maar, toepasselijk gekleed naartoe moest gaan. Ik stond die dag op de camping met een groepje Tiroler-figurenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat doe je echt niet. Zo fout, mensen die zich verkleden..
Vrijwel alles wat je kan bedenkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:34 schreef TechXP het volgende:
Ik ga ookMet wat collega's.
Weet iemand trouwens wat voor voedsel/drinken kraampjes er staan enzo? Kan dat niet zo vinden op de site.
In ieder geval wel de uitgebreidste/grootste/onoverzichtelijkstequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:35 schreef crossover het volgende:
Doen jullie mee aan de nominatie voor slechtste OP van het jaar?
Sssssst! Die zijn er niet meer..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vooral de beenhammetjes zijn aan te raden.
Wie allemaal?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:25 schreef Dupje het volgende:
Ben ik weer
We hebben dus inmiddels 5 Llowloggers hier?
Maar ik hoorde al over een fruit kraam sowieso en falafel zou wel te krijgen zijn. Ik neem ook divers eten zelf mee iig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:36 schreef Debsterr het volgende:
Vrijwel alles wat je kan bedenken. Sowieso afvaardiging van de La Place, je kunt natuurlijk pizza/patat/gebruikelijke junk food bestellen.. Je hebt de Asia, spreekt voor zich, pannenkoeken, en nog veeeeeeeeeeeeeeeel meer
.
voor mij nietquote:Vooral de beenhammetjes zijn aan te raden.
Ik zat te wachten op de eerste happertquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Sssssst! Die zijn er niet meer..
Ik vroeg me al af wanneer iemand de beenhammetjes zou noemen. Je was verbazingwekkend snel, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op de eerste happert.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vrijwel alles wat je kan bedenken. Sowieso afvaardiging van de La Place, je kunt natuurlijk pizza/patat/gebruikelijke junk food bestellen.. Je hebt de Asia, spreekt voor zich, pannenkoeken, en nog veeeeeeeeeeeeeeeel meer
. Vooral de beenhammetjes zijn aan te raden
.
quote:
Welnee, die komen niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:20 schreef chansadres het volgende:
Jammer van Lilly maar er komt vast wel een toffe band voor in de plaats
Ik hoorde de naam Fall Out Boy.
quote:
Crap, hij is echt een fucking goeie performer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mark Foggo stond 2 jaar terug ook al op Lowlands. Vrij vroeg al. Toen ben ik niet gaan kijken, ik ken het wel, geen zin om daarvoor vroeg naar het terrein te gaan.
Welnee, die komen niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:56 schreef linebear het volgende:
Faithless ?
Zo kun je tenminste je scroll-skills op peil houden. Is 'n keer iets anders dan het eeuwige 'hier verder'.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:35 schreef crossover het volgende:
Doen jullie mee aan de nominatie voor slechtste OP van het jaar?
Second thatquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:08 schreef icebliss het volgende:
[..]
Zo kun je tenminste je scroll-skills op peil houden. Is 'n keer iets anders dan het eeuwige 'hier verder'.
Aangevuldquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:58 schreef Dupje het volgende:
Breuls
foowout
Juicyhil
Dupje
BloodyLotte
Hythloth
Lowlands.nl meldt nog niet eens dat ze is afgevallen..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:03 schreef UncleSam het volgende:
*Wacht nog vol spanning op de replacement van Lily*
dat zie je ook niet aan drquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
Lowlands.nl meldt nog niet eens dat ze is afgevallen..
Beenham ja!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:59 schreef super-muffin het volgende:
Is er ook geen vervanging ofzo? Ik wil beenham!
jup want ze komen allemaal op je llowlife accountquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:28 schreef Juicyhil het volgende:
Breuls
foowout
Juicyhil
Dupje
BloodyLotte
Hythloth
Misschien leuk voor de thuis blijvers als ze de videos willen checken
Openingstijden camping: do. 18:00 - ma. 12:00 uur.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:39 schreef Koekjesbeest het volgende:
Ik ben er nu achter dat je de hele donderdagavond binnen mag komen lopen, maar er is een slight change of plans; vanaf hoe vróeg kom je binnen? Danku
Wij zijn er vanaf ongeveer half 3. De stroom zal rond 12 uur op gang komen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:11 schreef De_Brandweer het volgende:
Vanaf hoelaat zitten de eerste mensen al te wachten voor de camping?
Voor hoeveel?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Zo, net mijn kaartje verkochtMorgen maar even iets leuks kopen
![]()
![]()
![]()
Zullen we samen hopen op Madball?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:13 schreef Nosh het volgende:
[..]
Comes with the color..
En ik hoop echt, écht, écht op Madball, ongeacht of ze die dag al in België spelen of niet. Of een hele rits aan namen die ik dolgraag daar wil zien, maar vrijwel allemaal ergens aan de andere kant van de wereld aan het touren zijn.
Pff wat veelquote:
Peter Pan Speedrock zou perfect aansluiten bij Motorhead.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:19 schreef HeavenShallBurn het volgende:
[..]
Zullen we samen hopen op Madball?
Of Inflames, Peterpan Speedrock, El Guapo Stuntteam?
zolang het maar geen Falloutboy, Racoon of Whitin Temptation is
Rot toch eens lekker een eind opquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:29 schreef Roellio het volgende:
[..]![]()
Uitzuiger!
Zulke "fans" zouden ze de toegang tot concerten en festivals moeten ontzeggen!
Niet dat ik weet, maar ik hoorde ergens in bepaalde wandelgangen Bromheads Jacket langkomen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:31 schreef peaceman het volgende:
Al een vervanger voor Lilly Allen bekend?
Wat boeit mensen het ook wat ik voor mijn kaartje krijgquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:34 schreef peaceman het volgende:
Ach wat is de sfeer hier weer 'onfestivalwaardig' zeg. Bah!![]()
Meldt het hier dan gewoon niet... Je weet vantevoren dat je dit soort reacties krijgt!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:36 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Wat boeit mensen het ook wat ik voor mijn kaartje krijgZijn toch mijn zaken
![]()
Dat zou wel heel erg geniaal zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:25 schreef Nosh het volgende:
[..]
Peter Pan Speedrock zou perfect aansluiten bij Motorhead.
Dikke Dennis die mee mag waggelen bij Ace of Spades..
Niet, want achterop mijn kaartje staat:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:36 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Wat boeit mensen het ook wat ik voor mijn kaartje krijgZijn toch mijn zaken
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niet, want achterop mijn kaartje staat:Dit toegangsbewijs is en blijft eigendom van de organisator. Het is derhalve verboden het toegangsbewijs door te verkopen aan derden, of deze voor commerciele doeleinden op enigerlei wijze aan derden te verstrekken.
![]()
Nee, maar het zijn dus niet jouw zaken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:42 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
HahaJaja, dus als jij opeens niet meer kan, lees je de voorwaarden en gooi je het kaartje weg
![]()
![]()
Amen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En het zou netter zijn als je hem gewoon doorverkocht voor de gewone prijs. Maar ik kan me er nou niet echt druk over maken in dit geval. Ik heb vooral een bloedhekel aan bedrijven en particulieren die doelbewust kaartjes opkopen voor de handel.![]()
Dat doen ze waarschijnlijk pas als ze een vervanger hebben vastgelegd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:47 schreef Breuls het volgende:
Lowlands.nl meldt nog niks over Lily's slot.
Raar... het begint vrijdag toch pas? Of is ze ernstig ziek?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:17 schreef De_Brandweer het volgende:
Nee, ze is ziek.
A Campingflight To Lowlands Paradise 2007 - Deel 41quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:43 schreef TechXP het volgende:
[..]
Raar... het begint vrijdag toch pas? Of is ze ernstig ziek?
Ok, duidelijk. Dat is dan een goed excuus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:52 schreef Breuls het volgende:
A Campingflight To Lowlands Paradise 2007 - Deel 41
Nog een week en ik ben al behoorlijk gesloopt. Hopelijk kom ik rond deze tijd de tent uit gezweet, dan is het tenminste mooi weer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 05:11 schreef Ascaroth het volgende:
Nog een weekje en we zitten er middenin!![]()
Waarom niet? Ik heb vorig jaar 2 kaartjes gewonnen terwijl ik al een kaartje had. Daar heb ik er 1 van weggegeven aan een maat van me en de ander verkocht voor de normale prijs.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:29 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ik gaat mijn kaartje niet verkopen voor ¤100 als het uitverkocht is![]()
Kijk, dankjewel!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:54 schreef Breuls het volgende:
Ik denk voor een groot deel hiervandaan: http://en.wikipedia.org/wiki/NATO_phonetic_alphabet
Dropkick Murphys zijn tof, maar die heb onderhand ook al vaak genoeg gezien. Maar een extra punk act zou zeker geweldig zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:31 schreef Demon_Hunter het volgende:
tvp gief dropkick murphys als vervaning http://www.youtube.com/watch?v=ZjqYvEeJDYc
Zou ik toch liever Madball zien, ze staan toch op Pukkelpop, kunnen ze best LL ff aandoenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:48 schreef De_Brandweer het volgende:
Dropkick Murphys zou geweldig zijn.
Ziet er redelijk uit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:31 schreef Tourniquet het volgende:
Met de hitte gaat het meevallen denk ik, zie ook http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/ensemble.html welke me een heel stuk betrouwbaarder lijkt dan buienradar.nl.
Ik hoop dat het weer zo blijft zoals het nu is. Ik kan dan nog fatsoenlijk slapen in mijn tent, en overdag lekker in het zonnetje met een biertje op het gras zitten/liggen. Heerlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:29 schreef Breuls het volgende:
Volgende week om deze tijd drijf ik mijn tent uit van de hitte. Althans, dat zou betekenen dat het heerlijk weer is dus daar hoop ik maar op.
Je kan ze dacht ik alleen op donderdag en vrijdag( morgen ) kopen + ze willen wel eens uitverkocht raken. Ze verkopen ze naast het WC gebouw ( tenminste dat is op camping 3 zo)quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:52 schreef Breuls het volgende:
Mja, er staat "koop het koffiewekkerpakket op de camping bij de koffiewekkers". Lopen die ergens rond, staat er een standje? Of wijst zich dat vanzelf en heb ik het vorig jaar gemist omdat ik er pas zaterdag was?
Mijn interrail ervaring zegt van niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:08 schreef xenobinol het volgende:
Shit, mijn luchtbed is lek![]()
Nog ff snel een nieuwe halen of houd ducktape het ook wel een weekend vol![]()
Bedoel je de 3voor12-special? Kan 'm er niet vinden namelijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:43 schreef linebear het volgende:
De uitzending van gisteren staat trouwens op uitzendinggemist.nl
Vorig jaar gingen ze voor 15:00 al open, terwijl ze eigenlijk gewoon om 18:00 open zouden gaan. Maar dat was, zei men, door het dreigende kutweer. En zo konden mensen nog fatsoenlijk hun tent opzetten en hoefden ze niet in de regen te wachten tot de boel open zou gaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:40 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Camping zal wel weer eerder open gaan. Was vorig jaar toch ook 2 uur eerder? Of was toen de officiële openingstijd ook later?
Klopt maar op de camping zitten is toffer vooral als je al vanaf 9 uur half tien op de dijk staatquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:06 schreef Roellio het volgende:
In de rij zitten is tof!
Bier enzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:06 schreef Roellio het volgende:
In de rij zitten is tof!
Ik zal voor jou mn CD speler met: Misfits, Black Flag, Converge, Raised Fist enz wel extra hard zettenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:20 schreef Leonos het volgende:
Hoi, is er trouwens op donderdagavond al muziek?
Camping 3quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:06 schreef frame-saw het volgende:
Dat wordt dus camping 3, als ze daar koffiewekker én 24-uurs badhuizen hebben
En ik heb een Nokia maar neem evengoed maar een oplader mee. Alhoewel, een beetje rustig aan doen en hij houdt het wel 4 dagen uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |