Een tandenborstel las ik in de reactiesquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:00 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb hem ook besteld, het survival pakket. Ben wel benieuwd wat er in zit.
Hey! Ga jij ook?quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:47 schreef Thomas B. het volgende:
echt? Wat on-nederlands.... maar wel beter!
Je bent niet voor niets nederlander toch?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:38 schreef mberg86 het volgende:
Ja, of een poncho of iets zal't wel wezenHeb er ook maar één besteld, want hey.. het is toch gratis!
Ik heb hem ook besteldquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:36 schreef kreuk050 het volgende:
Lowlands pakketje checken? Geen idee wat het is maar dit is het nieuwsbericht:
Lowlands nadert met rasse schreden dus Jimmy vraagt zijn leden: GA JIJ NAAR LOWLANDS EN WIL EEN GRATIS LOWLANDS SURVIVAL PAKKET ONTVANGEN?! Geef je dan nu op en krijg het pakket nog voor Lowlands gratis in de bus!
http://jimmyalter.nl/contest.php?contest=42
http://www.jimmyalter.nl/chato/home/home.php
Zeer vreemde act voor de Grolsch en als vervanger van Lily Allen, maar het zou toch wel echt té vet zijn als ze alsnog komen. Ik heb het ook echt, ergens in mei ofzo, aan de zanger van de Bromheads gevraagd of ze misschien op Lowlands spelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar ik hoorde ergens in bepaalde wandelgangen Bromheads Jacket langkomen.
12flesjes of blikjes past wel hoor beetje kleding erbij en toilttasj en klaar en tent hoef ik niet mee te zeulen,. slaapzak zit in los tasje en slaapmatje is ook los wel mee te nemen en klaar ben ikquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:19 schreef Mathijz het volgende:
[..]
De drank, tent andere spullen krijg ik niet mee in mijn kleine eastpack
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:43 schreef George_Costanza het volgende:
Hoe zit het met cokedealers op LL? Wordt er goed spul verhandeld? En XTC?
neuh, niet echtquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:52 schreef George_Costanza het volgende:
Oh jee, de mensen zijn hier anti-drugs.
ik doe het niet voor jequote:Dan moet ik vast zelf een zak meebrengen...
Ja hoorrrrr...quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:52 schreef George_Costanza het volgende:
Oh jee, de mensen zijn hier anti-drugs. Dan moet ik vast zelf een zak meebrengen...
Het is toch Lowlands, dan moet je toch een achterlijke meeloper zijn?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je laat je eventuele gebruik en consumeren toch niet afhangen van wat er hier geantwoord wordt op je vraag?
Je zou een kopje 'happy thee' kunnen uitproberenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:52 schreef George_Costanza het volgende:
Oh jee, de mensen zijn hier anti-drugs. Dan moet ik vast zelf een zak meebrengen...
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:44 schreef CecilBDemented het volgende:
ik wil wel wat vrouwelijke vrijgezellen fokkers ontmoeten
zielig hequote:
Bron: website Lowlandsquote:Een momentje voor jezelf?
Even zin om alleen te zijn? Ga dan naar 'Mijn Bar Is Jouw Bar', een klein cafeetje (met barvrouw) bij De Magneetbar, waar plek is voor één bezoeker. Dus geen last van duwende gasten, geschreeuw in je oor, of lange rijen voor de bar. Dit is dé plek om even bij te komen. Happy hour: 18:00 - 21:00.
Ga je daar ghb voor gebruiken?quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:09 schreef CecilBDemented het volgende:
hehe de kans dat je een fokster neukt op lowlands is aanzienlijk aanwezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |