Ik ben ook benieuwd. We nemen sowieso wiet mee, maar ik denk dat we maar van de ephedra en xtc af zien, gezien de controles de laatste tijd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:33 schreef Mathijz het volgende:
Nee daar controleren ze niet streng op. Ben nu eerder benieuwd naar de controles op drugs, zeker na die dancefeesten...
bier etc moet ook mee natuurlijkquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:58 schreef Memento-Mori het volgende:
backpack? ga je drie weken rondtrekken ofzo
Eastpack ftw
Ik heb gehoord dat de Silent Disco in de Essent tent komt te staan. Enkele optredens zullen zo plaatsvinden onder andere Dennis.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:17 schreef frame-saw het volgende:
Ik zie ineens de Silent Disco staan op festivalinfo.nl. Die zou toch helemaal niet komen? En op de eigen site staat het niet, en op lowlands.nl ook niet.
Stiekem blijf ik hopen.
Koptelefoonconcerten bestonden daar al een tijdje....quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:23 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de Silent Disco in de Essent tent komt te staan. Enkele optredens zullen zo plaatsvinden onder andere Dennis.
Was die regel er vorig jaar ook al dan? en wordt die ook daadwerkelijk gehanteerd?quote:WANNEER MAG JE KOMEN? IK HOORDE DAT DONDERDAG AL KAN?
Op donderdag geldt een beperkte openstelling vanaf 18:00 uur, met minimale voorzieningen. En hoewel de doorstroming bij de ingang sterk verbeterd is, kunnen we niet vaak genoeg herhalen: vermijd lange wachtrijen bij de ingang en kom niet voor donderdag 18:00 uur naar Biddinghuizen!
Vorig jaar zou er storm komen, om dan iedereen droog binnen te krijgen hebben ze ze om 15.00 open gegooid. Dit jaar zal die wel gewoon om 18.00 open gaan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:00 schreef sound-storm het volgende:
vorig jaar waren we al om 16:00 uur op de camping, maar ik lees nu net in de faq dat je pas vanaf 18:00 uur er op mag,..
[..]
Was die regel er vorig jaar ook al dan? en wordt die ook daadwerkelijk gehanteerd?
Mwoah ik verwacht niet dat er een hele horde politie-agenten staat met snuffelhonden om festivalgangers op te wachten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd. We nemen sowieso wiet mee, maar ik denk dat we maar van de ephedra en xtc af zien, gezien de controles de laatste tijd.
Sowieso, ik zie het wel gebeuren dat je dan 'neerkomt' op de zondag, en een complete dag niet aanspreekbaar bent, dus nee..
Bier dus!
Ik weet dat er vaker snuffelhonden worden gebruikt om drugs te vinden bij de ingang van Lowlands. En een steekproef tussendoor van hele baggage.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Mwoah ik verwacht niet dat er een hele horde politie-agenten staat met snuffelhonden om festivalgangers op te wachten.
Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen.
Ben wel nooit op Lowlands geweest maar ik verwacht geen "toestanden" zoals bij dancefeesten. En anders gewoon goed verstoppen die handel.
Is het al donderdag?![]()
Dat is dan wel weer jammer maar ja....weinig aan te doen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik weet dat er vaker snuffelhonden worden gebruikt om drugs te vinden bij de ingang van Lowlands. En een steekproef tussendoor van hele baggage.
Sja.....quote:
Wat voor rugtas heb je gekocht?quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:05 schreef Breuls het volgende:
Zow, de grote rugzak is aangeschaft!
Dat gesleep met zo'n sporttas vond ik vorig jaar maar niks.
Ja, niet toegestaan. Je wordt eruit gevist door de beveiliging als ze je te pakken krijgen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:21 schreef D.zire het volgende:
vrijdag direct hard. Tot diep in de nacht dnb'en<3 en owja iemand enig idee wat de policy voor crowdsurfen is?
Crowdsurfen is kans op bandje doorknippenquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:21 schreef D.zire het volgende:
vrijdag direct hard. Tot diep in de nacht dnb'en<3 en owja iemand enig idee wat de policy voor crowdsurfen is?
edit: oeps sorry, edit ipv quote
Ik las de vorige keer dat ze de crowdsurfers juist naar de security toegooide.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, niet toegestaan. Je wordt eruit gevist door de beveiliging als ze je te pakken krijgen.
Altijd leuk om te zien hoe het publiek er als één man voor probeert te zorgen dat de security de crowdsurfers niet te pakken krijg
Oh dat heb ik dan nog nooit gezien.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:27 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik las de vorige keer dat ze de crowdsurfers juist naar de security toegooide.![]()
Ik heb dat echt vaak gezienquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan nog nooit gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |