alstuquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:16 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je weer goed voor elkaar
Komt er deze keer wel een OP?
Waar precies?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Laatst wezen grot biken. Was wel een leuke bezigheid
quote:
quote:
meestal is dat handiger om dat bij daglicht te doen.....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:53 schreef Soempie het volgende:
Ik ga m'n lamp vervangen.
Als jullie over een half uur niks van me hebben gehoord, ben ik geëlektrocuteerd..
We zijn al zeker 10 minuten verderquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:53 schreef Soempie het volgende:
Ik ga m'n lamp vervangen.
Als jullie over een half uur niks van me hebben gehoord, ben ik geëlektrocuteerd..
Ik kon er niet bij.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We zijn al zeker 10 minuten verder
quote:
Schuif je toch je hoogslaper er naartoe?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik stond al op m'n tenen, zo ver mogelijk uitgerekt op m'n tafeltje..![]()
Mja, de buurjongens zitten in de tuin en riepen net: 'ukkepuk!!' Om vervolgens heel hard te lachen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoef zeker niet te vragen of er geen keukentrapje in huis is?
Vraag anders bij je buren voor een trapje
Niet zo zeuren hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, de buurjongens zitten in de tuin en riepen net: 'ukkepuk!!' Om vervolgens heel hard te lachen.
Ik ga daar geen trapje lenen.![]()
Die kwam ik net ook tegen tijdens het zoekenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
volgens mij met deze
http://www.aspadventure.nl/grotbiken.php
quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Schuif je toch je hoogslaper er naartoe?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
dat als ze zulke stoere knullen zijn ze zelf dat lampje even mogen komen vervangen.
Eigenlijk ben je homoseksueel?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:03 schreef Mikkie het volgende:
Jullie hebben echt een heel verkeerd beeld van mij
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je homoseksueel?
Dan moet je me niet aan de praat houden op msn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:49 schreef Supersheep het volgende:
Soemp, doe nog eens een poging met die lamp ofzo.
Dan gebeurt er hier tenminste weer wat.
Moet je Nem ook even vragenquote:
Zondequote:
Als je meewildoen is er Fast wel ieTs te Prutsenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:03 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb net 2 weken geleden Worms eraf gegooid
Dat je dat niet weet!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:11 schreef Soempie het volgende:
wat zijn vlammetjes?
Kom op danquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben er klaar voor kinders
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gisterenavond zaten mijn vrouw en ik aan tafel zo over 't een en ander te praten tot het gesprek op euthanasie kwam.
Bij dit delicate onderwerp over de keuze tussen leven en dood zei ik tegen haar : "Laat mij nooit leven als een plant waarbij ik afhankelijk ben van een machine en gevoed word met een vloeistof uit een fles. Als je mij in die toestand ziet, koppel dan die toestellen die mij in leven houden maar af."
Zij is opgestaan, heeft de stekker van de TV en van mijn computer uitgetrokken en al mijn bier weggegoten.
Smerig wijf !!!!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gisterenavond zaten mijn vrouw en ik aan tafel zo over 't een en ander te praten tot het gesprek op euthanasie kwam.
Bij dit delicate onderwerp over de keuze tussen leven en dood zei ik tegen haar : "Laat mij nooit leven als een plant waarbij ik afhankelijk ben van een machine en gevoed word met een vloeistof uit een fles. Als je mij in die toestand ziet, koppel dan die toestellen die mij in leven houden maar af."
Zij is opgestaan, heeft de stekker van de TV en van mijn computer uitgetrokken en al mijn bier weggegoten.
Smerig wijf !!!!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:50 schreef Mikkie het volgende:
Prachtig toch, als je vrouw zo ad rem is
quote:
Ja echt wel. Anders loop ik de postbode weer mis en kan ik het morgen zelf op gaan halenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ook uit bed gevallen?
Goedemorgen![]()
Ik heb de allergoedkoopste fotolijstjes gekocht, 12 heb ik er nu. Straks eerst naar Ikea om er nog 12 bij te halen en naar Praxis voor limegroene verf.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja echt wel. Anders loop ik de postbode weer mis en kan ik het morgen zelf op gaan halen
Wat ga je klussen?
Ze doet het er om.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dat dan haar fout of die van jou?
Ik vond het wel leuk staan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik baal een klein beetje. Ik had me graag willen scheren (van de week eigenlijk al) maar dat gaat nu ff niet![]()
Oh, dat is wel heel cool, zo'n fotomuurquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb de allergoedkoopste fotolijstjes gekocht, 12 heb ik er nu. Straks eerst naar Ikea om er nog 12 bij te halen en naar Praxis voor limegroene verf.
Fotolijstjes schilderen en dan de grootste crime: 24 gaatjes in de muur boren.![]()
Ik vind vooral de snor in kwestie waardeloosquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heel cool, zo'n fotomuur
Hoe moeten de lijstjes vast? Zit er zo'n touwtje aan de achterkant? Of zo'n clipje die je over een schroef laat zakken?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Maar:
1. Ik heb geen flauw benul welke boor ik nodig heb en of ik er dan een schroef of spijker in moet doen. De muur is ook van steen, dus moet ik dan ook van die plastic dingetjes in de gaatjes doen? Het worden vast erg kleine gaatjes, gaat dat dan wel passen? Etc.![]()
2. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar moet krijgen dat het er uitziet als een nette chaos.![]()
Ik zou gewoon kijken of je een klein spijkertje in de muur kunt slaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:10 schreef Soempie het volgende:
geen flauw idee
Misschien hebben ze ook wel iets dat ik ze gewoon kan plakken? Ik bedoel geen lijm, maar iets als waar je ook posters mee plakt, alleen dan sterker. Die lijstjes wegen niks.
Nou, dat weet ik dus eigenlijk zondag pas als ik wakker wordquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:27 schreef iamredleader het volgende:Nem ik heb je PM gehad - weet je of je zondag kan?
Dat is inderdaad heel raar. Volgens mij heb je iemand die 100% de regels volgt of ze niet snapt aan de lijn gehadquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:27 schreef Soempie het volgende:
Wat idioot dat het niet gewoon vanaf 25 augustus kan.
Jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:42 schreef Soempie het volgende:
neeeem weet je nog dat we het over m'n telefoonabbo hadden?
Cathy - says: vraagjequote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:54 schreef Soempie het volgende:
In m'n contract staat gewoon mijn rekeningnummer![]()
Ja, tuig, uitschot en gespuis! En dan zeggen ze dat ze iets gaan uitzoeken en ondertussen spelen ze suffe spelletjes op internet!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:21 schreef Nembrionic het volgende:
Er zitten ook een stelletje kneuzen bij zulke helpdesks. Compleet incompetente uitzendkrachten die geen verstand hebben van zaken
Dit was laatst gebeurd met een zooi Planet Internet klanten, en die hoefden niet meer te betalenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:03 schreef Soempie het volgende:
Nee. Lekker dan. 30 euro * 12 maanden wat ik niet betaald heb.![]()
't Is wat
Kpn dus ook nog bellen vandaag.![]()
Ja, ik had het tegen jou jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, tuig, uitschot en gespuis! En dan zeggen ze dat ze iets gaan uitzoeken en ondertussen spelen ze suffe spelletjes op internet!![]()
Ik werk er niet meer en schuif de schuld door naar m'n ex-collega'squote:
Ik wacht nu eigenlijk op een mail van iemand die mogelijk m'n videorecorder weer kan maken (had ik natuurlijk eerder moeten sturen) want die dude woont niet heel dichtbij. En aangezien ik vandaag toch nog langs het centrum moet en dan al een heel eind onderweg ben lijkt vandaag me een prima dag daarvoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:00 schreef Soempie het volgende:
Hoe staat het met het inpakken, Tim?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:07 schreef Nembrionic het volgende:
Grrr
Stelletje fuckers. Heb ik een Obelix-pak besteld, blijkt het een kindermaat te zijn
Blijkt dat ding 2 keer op die site te staan: 1x voor volwassen en 1x voor kinderen. Maar dat staat er niet bij. Er staan gewoon 3 maten en ik heb de grootste aangeklikt. Maar dat blijkt dus bij de kinderenpakken te zijn geweest
Johquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een voorgevoel dat je daar niet in past
Ik ben bang dat een hamer hier ook niet helptquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Veel groene zeep gebruiken.
En anders: Met een hamer past alles.
Dat is mooi.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
trouwens, Soemp.
Ik kom inderdaad 's middags al naar Lowlands..
Lijkt me ook. Maakt ook niet zo heel veel uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dikke kans dat je dat gewoon nog moet betalen.
Ik ben een rijke stinkerd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
360 euro maakt niet zo heel veel uit?
Damn, ik heb hier nog een flinke acceptgiro liggen, dok die dan ook ff
3 van de 4 dingen zijn gelukt, alleen langs gaan bij het verhuurbedrijf niet. Waar ik dacht dat KAV zat (die moet ik hebben) zat Boels, alleen die zijn ook alweer even wegquote:
Moeten er ook nog dingen gebeuren aan je nieuwe kamer? Schilderen ofzo?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
3 van de 4 dingen zijn gelukt, alleen langs gaan bij het verhuurbedrijf niet. Waar ik dacht dat KAV zat (die moet ik hebben) zat Boels, alleen die zijn ook alweer even weg
Niet echt, stofzuigen moet even gebeuren. Ik heb besloten de kamer niet over te gaan schilderen, ik hang er posters in. Ik heb naar schatting minstens 12 vierkante meter aan posters, dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Moeten er ook nog dingen gebeuren aan je nieuwe kamer? Schilderen ofzo?
Hot Fuzz en X-men 3 zijn de grootste, daarnaast nog een van Sky Captain and the world of tomorrow, Monty python, King Kong en verder heb ik nog een piratenvlag en een zooi posters van verschillende dingenquote:
De muren in die kamer zijn niet wit, dus dan valt het minder opquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's wel zonde. Althans, een emmer verf hoeft niet heel veel te kosten. Ik heb juist altijd als ik (of familie, want zo vaak verhuis ik niet) ergens nieuw kom dat schilderen in het begin erbij hoort. Weer een vers witte muur, want vaak ziet zo'n oude muur er nog wel enigszins wit uit, maar zo gauw je gaat overschilderen blijkt ie toch kuikengeel te zijn...
Als je verf op waterbasis hebt gekocht is er niets aan de handquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:21 schreef Soempie het volgende:ik zie er nu uit als shrek. Overal groen en ik heb geen terpetine
alkydharsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je verf op waterbasis hebt gekocht is er niets aan de hand
Dure grapquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:03 schreef Mikkie het volgende:
Overigens wel zuur, kom ik net terug van de aircoboer.
Garagist dacht dat ie alleen ff gevuld moest worden, dus dat viel onder de garantie. Kom ik net daar, is de condenspomp kapot. Alleen dat kost al zo'n 200 euro, en dan moet er nog afgevuld worden...Ergo: er is nog niet gerepareerd, eerst volgende week contact met de garagemeneer
Uiteindelijk welquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel wat veel gevraagd om lijstjes te schilderen zonder te knoeien, en voor het geval dát je onverhoopt knoeit, een fles terpentine in huis te halen
'dure grap' zeggen we heel vaak als iets erg veel gaat kosten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het punt van 'grap' is bij mij al lang gepasseerd... ik voel een dikke rekening aankomen.
Soempie regelt dat wel even!quote:
Ja. En ik zou het hele weekend plannen, maar tot nu toe heb ik alleen een plek op de camping geregeld en bedacht dat we zaterdag naar Maastricht gaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vertrek je dan al naar het diepe zuiden?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:50 schreef Nembrionic het volgende:
Je kunt toch naar het 3-landenpunt?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik shoarma ga halen. Heb wel e.e.a. in huis, maar geen zin om iets te maken ofzo. Rij wel ff naar 't dorp van m'n ouwelui voor een bak heerlijke shoarma.
Ik heb een heel pakket gemaaktquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je dan wel een pannetje?
En vuur?
En een blikopener?
Welke heb je?quote:
quote:
Ik nam in de bios altijd zo'n zakje mee maar dat doe ik gewoon niet meer. Zoete M&M's en zoete cola. Daar raak je echt vol en misselijk vanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik me dus net misselijk aan gegeten.![]()
Ik eet eigenlijk nooit in de bios. Soms van die nachochips.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik nam in de bios altijd zo'n zakje mee maar dat doe ik gewoon niet meer. Zoete M&M's en zoete cola. Daar raak je echt vol en misselijk van
En dan heb je net gegeten
Ik dus ook niet meer eigenlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk nooit in de bios. Soms van die nachochips.![]()
Hou opquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dus ook niet meer eigenlijk
Nachochips doe ik hier ook niet. Dat heb ik in Engeland wel regelmatig gedaan maar dat komt omdat ze daar lekkere salsa-saus hebben maar nog veel belangrijker: grote lepels met jalapeno-schijfjes erover![]()
Zo, dat is een goed ideequote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hou op![]()
![]()
![]()
![]()
op de planning: zaterdag naar de mexicaan![]()
Ja, hij is echt heel goedquote:
Hmm..misschien beter kijken als je geen hoofdpijn hebtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:52 schreef Etcetera het volgende:
ik vind 'm vooral vaag tot nu toemaar dat komt mss ook omdat ik me er niet echt op kan focussen
mss welquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hmm..misschien beter kijken als je geen hoofdpijn hebt
En for the record: dit is het verhaal hoe James Bond, James Bond is geworden. Dus eigenlijk het allereerste verhaal.
jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mss wel![]()
enne, dat wist ik alhij krijgt toch in de intro al z'n 00-status?
Maar dat is niet zo gek natuurlijkquote:
Ik wilde het vandaag afhebben.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo gek natuurlijk
Een lijstje bevat nu een mooie vingerafdruk.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
hoe ben je daar achtergekomen Soemp?
Meeting bij jouquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja..mijn bierbrouwboek is binnen
Ja, als mijn bier af isquote:
Ik ben d'r helemaal klaar voorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:11 schreef Soempie het volgende:
Zullen we zo worms doen? Als ik heb afgewassen
Ik nog niet. Ik moet echt even m'n afwas doen. Ben er over een kwartiertje weer. Goed?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben d'r helemaal klaar voor
Neem de tijdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik nog niet. Ik moet echt even m'n afwas doen. Ben er over een kwartiertje weer. Goed?
Laatst was ik op een site waar ze complete kits verkochten... brouwemmer, gistemmer, waterslot, bottelapparaat...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, als mijn bier af is
Ik heb al enkele benodigdheden via Internet besteld. Ik zoe nu nog een grote emmer met deksel(15L of 20L) Als ik die niet kan vinden moet ik een gistvat kopen.
En dan binnenkort de grondstoffen
Het enige positieve dat ik eraan kan geven is dat ik dan de volgende keer sowieso WEL kan komen schilderenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:04 schreef iamredleader het volgende:minder goed nieuws. De muren zijn in 40 jaar niet goed behandeld. Elke nieuwe huurder heeft een nieuwe laag verf of behang eroverheen gekwakt, overal
. Dus bij het "voorzichtig" verwijderen van de bovenlaag is meteen alles tot en met de gipslaag meegekomen
. Ondanks het bewateren van tevoren.
![]()
Ik ben nu te moe (en gefrustreerd) om een uitgebreider verhaal te doen - maar in het kort: morgenochtend bel ik de woningbouwvereniging, en zij moeten een stucadoor regelen in hoog tempo. En anders... daar wil ik niet over nadenken
Welterusten allemaal!![]()
@Nembrionic: zondag gaan we dus NIET schillderen. Sorry, en nogmaals bedankt voor je aanbod
Ja klopt. Die vond ik ook ergens. Maar het waterslot en bottelding heb ik al gekocht via marktplaats.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Laatst was ik op een site waar ze complete kits verkochten... brouwemmer, gistemmer, waterslot, bottelapparaat...
Dat is nou leuk aan verhuizen. Als ik hier weg ga hoop ik m'n memorystick terug te vinden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb de achterkant van m'n telefoonfrontje weer gevonden!
Klopt, maar je hoeft het instantbier niet te gebruikenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja klopt. Die vond ik ook ergens. Maar het waterslot en bottelding heb ik al gekocht via marktplaats.
Ik heb dus alleen nog emmers nodig.
Die kits zijn trouwens vaak met een instantbier. Dan gooi je dat ingedampte bier erin en gist erbij. Dan paar dagen wachten.
Maar dat vind ik geen sport
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, maar je hoeft het instantbier niet te gebruiken
Hoef je niet zo beduusd te kijken.quote:
Tussen 16 en 1730 vanmiddag klinkt toch een stukje aantrekkelijker dan morgenochtendquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:18 schreef Mikkie het volgende:
Mazzelpik
Ik ga maar eens douchen en richting uni. Nog ff wat zaakjes regelen voor ik weer moet werken vanmiddag
Ja lijkt me ook. Maarja, sommige mensenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Staat dat niet in zijn telefoon dan? Mijn mobiele telefoon heeft een hele lijst met landnummers...
En het is 001, dacht dat dat wel vrij bekend was
jammerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
Daar zit je dan...met een menhir van papier machée
Je kan wat random zooi aantrekken, de menhir meeslepen en gaan als casual archeoloogquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
Daar zit je dan...met een menhir van papier machée
Maar dat is geen stripfiguurquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan wat random zooi aantrekken, de menhir meeslepen en gaan als casual archeoloog
Zeker welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ha die B,![]()
maar verder wel een goede vakantie gehad?
Klopt, en anders in het hutje daarna wel. Toch vind ik het nu wel erg vervelend. Ik woon in huis met 15 anderen waarvan ik er slechts 1 niet echt mag, leuk huis, leuke omgang onderling, toffe vrienden in de buurt, gezellige kroeg op loopafstand... ik denk toch wel dat ik het (zeker in het begin) erg ga missen. Ik ga naar een kleinere kamer in een huis met minder andere mensen... Een van de dingen die hier toch wel erg gezellig waren was het koffie en thee drinken bij anderen op de kamer. Daar werd dan ook niet moeilijk over gedaan, iemand die zin had in koffie/thee en wat gezelschap op de kamer zette het spul, als het klaar was werd geroepen wat er was en als je dan zin had in de betreffende vloeistof ging je koffie of thee drinken en een beetje ouwehoeren of een aflevering van een tv-serie kijken, en als je er weer genoeg van had ging je weer weg. Verder geen gezeur met roosters wat dat betreft, allemaal heel relaxed en gemoedelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:27 schreef Mikkie het volgende:
Ah da's wel matig. Maar bekijk het positief Tim: je hebt er een leuke tijd gehad, maar je kon er toch niet eeuwig blijven wonen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. In je nieuwe hutje ga je je vast ook wel thuis voelen
Zo he, da's nog best een hoop tekstquote:
Pas maar op, straks is de FOK!inkt op...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo he, da's nog best een hoop tekst![]()
Dat was overigens een goede tekst op een goed moment, dank je Mikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:27 schreef Mikkie het volgende:
Ah da's wel matig. Maar bekijk het positief Tim: je hebt er een leuke tijd gehad, maar je kon er toch niet eeuwig blijven wonen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. In je nieuwe hutje ga je je vast ook wel thuis voelen
Wat ist Etcie?quote:
ik verveel me en wil iets doenquote:
quote:
Dat is dan ook een heel goed excuus om laat op te blijven! HP rulesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:04 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb veel te kort geslapen, was gisteravond iets te verdiept in Harry Potter waardoor ik wat laat het licht uit deed. En nu ben ik gaar en moet ik 10 uur werken
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:41 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dat is dan ook een heel goed excuus om laat op te blijven! HP rules![]()
Ach ja, zo lang er mensen zijn die uren in de rij willen staan voor een nieuw boek/film zal het wel iets bijzonders zijn.quote:
Ik meen begrepen te hebben dat hij een bladzijde of twintig dood zou zijn in het laatste boek. Maar daarna (helaas) weer tot leven komt.quote:
In ieder geval is het een begin.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik meen begrepen te hebben dat hij een bladzijde of twintig dood zou zijn in het laatste boek. Maar daarna (helaas) weer tot leven komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |