Tussen 16 en 1730 vanmiddag klinkt toch een stukje aantrekkelijker dan morgenochtendquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:18 schreef Mikkie het volgende:
Mazzelpik
Ik ga maar eens douchen en richting uni. Nog ff wat zaakjes regelen voor ik weer moet werken vanmiddag
Ja lijkt me ook. Maarja, sommige mensenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Staat dat niet in zijn telefoon dan? Mijn mobiele telefoon heeft een hele lijst met landnummers...
En het is 001, dacht dat dat wel vrij bekend was
jammerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
Daar zit je dan...met een menhir van papier machée
Je kan wat random zooi aantrekken, de menhir meeslepen en gaan als casual archeoloogquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
Daar zit je dan...met een menhir van papier machée
Maar dat is geen stripfiguurquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan wat random zooi aantrekken, de menhir meeslepen en gaan als casual archeoloog
Zeker welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ha die B,![]()
maar verder wel een goede vakantie gehad?
Klopt, en anders in het hutje daarna wel. Toch vind ik het nu wel erg vervelend. Ik woon in huis met 15 anderen waarvan ik er slechts 1 niet echt mag, leuk huis, leuke omgang onderling, toffe vrienden in de buurt, gezellige kroeg op loopafstand... ik denk toch wel dat ik het (zeker in het begin) erg ga missen. Ik ga naar een kleinere kamer in een huis met minder andere mensen... Een van de dingen die hier toch wel erg gezellig waren was het koffie en thee drinken bij anderen op de kamer. Daar werd dan ook niet moeilijk over gedaan, iemand die zin had in koffie/thee en wat gezelschap op de kamer zette het spul, als het klaar was werd geroepen wat er was en als je dan zin had in de betreffende vloeistof ging je koffie of thee drinken en een beetje ouwehoeren of een aflevering van een tv-serie kijken, en als je er weer genoeg van had ging je weer weg. Verder geen gezeur met roosters wat dat betreft, allemaal heel relaxed en gemoedelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:27 schreef Mikkie het volgende:
Ah da's wel matig. Maar bekijk het positief Tim: je hebt er een leuke tijd gehad, maar je kon er toch niet eeuwig blijven wonen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. In je nieuwe hutje ga je je vast ook wel thuis voelen
Zo he, da's nog best een hoop tekstquote:
Pas maar op, straks is de FOK!inkt op...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo he, da's nog best een hoop tekst![]()
Dat was overigens een goede tekst op een goed moment, dank je Mikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:27 schreef Mikkie het volgende:
Ah da's wel matig. Maar bekijk het positief Tim: je hebt er een leuke tijd gehad, maar je kon er toch niet eeuwig blijven wonen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. In je nieuwe hutje ga je je vast ook wel thuis voelen
Wat ist Etcie?quote:
ik verveel me en wil iets doenquote:
quote:
Dat is dan ook een heel goed excuus om laat op te blijven! HP rulesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:04 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb veel te kort geslapen, was gisteravond iets te verdiept in Harry Potter waardoor ik wat laat het licht uit deed. En nu ben ik gaar en moet ik 10 uur werken
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:41 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dat is dan ook een heel goed excuus om laat op te blijven! HP rules![]()
Ach ja, zo lang er mensen zijn die uren in de rij willen staan voor een nieuw boek/film zal het wel iets bijzonders zijn.quote:
Ik meen begrepen te hebben dat hij een bladzijde of twintig dood zou zijn in het laatste boek. Maar daarna (helaas) weer tot leven komt.quote:
In ieder geval is het een begin.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik meen begrepen te hebben dat hij een bladzijde of twintig dood zou zijn in het laatste boek. Maar daarna (helaas) weer tot leven komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |