Ik ben d'r helemaal klaar voorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:11 schreef Soempie het volgende:
Zullen we zo worms doen? Als ik heb afgewassen
Ik nog niet. Ik moet echt even m'n afwas doen. Ben er over een kwartiertje weer. Goed?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben d'r helemaal klaar voor
Neem de tijdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik nog niet. Ik moet echt even m'n afwas doen. Ben er over een kwartiertje weer. Goed?
Laatst was ik op een site waar ze complete kits verkochten... brouwemmer, gistemmer, waterslot, bottelapparaat...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, als mijn bier af is
Ik heb al enkele benodigdheden via Internet besteld. Ik zoe nu nog een grote emmer met deksel(15L of 20L) Als ik die niet kan vinden moet ik een gistvat kopen.
En dan binnenkort de grondstoffen
Het enige positieve dat ik eraan kan geven is dat ik dan de volgende keer sowieso WEL kan komen schilderenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:04 schreef iamredleader het volgende:minder goed nieuws. De muren zijn in 40 jaar niet goed behandeld. Elke nieuwe huurder heeft een nieuwe laag verf of behang eroverheen gekwakt, overal
. Dus bij het "voorzichtig" verwijderen van de bovenlaag is meteen alles tot en met de gipslaag meegekomen
. Ondanks het bewateren van tevoren.
![]()
Ik ben nu te moe (en gefrustreerd) om een uitgebreider verhaal te doen - maar in het kort: morgenochtend bel ik de woningbouwvereniging, en zij moeten een stucadoor regelen in hoog tempo. En anders... daar wil ik niet over nadenken
Welterusten allemaal!![]()
@Nembrionic: zondag gaan we dus NIET schillderen. Sorry, en nogmaals bedankt voor je aanbod
Ja klopt. Die vond ik ook ergens. Maar het waterslot en bottelding heb ik al gekocht via marktplaats.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Laatst was ik op een site waar ze complete kits verkochten... brouwemmer, gistemmer, waterslot, bottelapparaat...
Dat is nou leuk aan verhuizen. Als ik hier weg ga hoop ik m'n memorystick terug te vinden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb de achterkant van m'n telefoonfrontje weer gevonden!
Klopt, maar je hoeft het instantbier niet te gebruikenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja klopt. Die vond ik ook ergens. Maar het waterslot en bottelding heb ik al gekocht via marktplaats.
Ik heb dus alleen nog emmers nodig.
Die kits zijn trouwens vaak met een instantbier. Dan gooi je dat ingedampte bier erin en gist erbij. Dan paar dagen wachten.
Maar dat vind ik geen sport
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, maar je hoeft het instantbier niet te gebruiken
Hoef je niet zo beduusd te kijken.quote:
Tussen 16 en 1730 vanmiddag klinkt toch een stukje aantrekkelijker dan morgenochtendquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:18 schreef Mikkie het volgende:
Mazzelpik
Ik ga maar eens douchen en richting uni. Nog ff wat zaakjes regelen voor ik weer moet werken vanmiddag
Ja lijkt me ook. Maarja, sommige mensenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Staat dat niet in zijn telefoon dan? Mijn mobiele telefoon heeft een hele lijst met landnummers...
En het is 001, dacht dat dat wel vrij bekend was
jammerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
Daar zit je dan...met een menhir van papier machée
Je kan wat random zooi aantrekken, de menhir meeslepen en gaan als casual archeoloogquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
Daar zit je dan...met een menhir van papier machée
Maar dat is geen stripfiguurquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan wat random zooi aantrekken, de menhir meeslepen en gaan als casual archeoloog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |