quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel wat veel gevraagd om lijstjes te schilderen zonder te knoeien, en voor het geval dįt je onverhoopt knoeit, een fles terpentine in huis te halen
'dure grap' zeggen we heel vaak als iets erg veel gaat kosten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het punt van 'grap' is bij mij al lang gepasseerd... ik voel een dikke rekening aankomen.
Soempie regelt dat wel even!quote:
Ja. En ik zou het hele weekend plannen, maar tot nu toe heb ik alleen een plek op de camping geregeld en bedacht dat we zaterdag naar Maastricht gaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vertrek je dan al naar het diepe zuiden?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:50 schreef Nembrionic het volgende:
Je kunt toch naar het 3-landenpunt?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik shoarma ga halen. Heb wel e.e.a. in huis, maar geen zin om iets te maken ofzo. Rij wel ff naar 't dorp van m'n ouwelui voor een bak heerlijke shoarma.
Ik heb een heel pakket gemaaktquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je dan wel een pannetje?
En vuur?
En een blikopener?
Welke heb je?quote:
quote:
Ik nam in de bios altijd zo'n zakje mee maar dat doe ik gewoon niet meer. Zoete M&M's en zoete cola. Daar raak je echt vol en misselijk vanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik me dus net misselijk aan gegeten.![]()
Ik eet eigenlijk nooit in de bios. Soms van die nachochips.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik nam in de bios altijd zo'n zakje mee maar dat doe ik gewoon niet meer. Zoete M&M's en zoete cola. Daar raak je echt vol en misselijk van
En dan heb je net gegeten
Ik dus ook niet meer eigenlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk nooit in de bios. Soms van die nachochips.![]()
Hou opquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dus ook niet meer eigenlijk
Nachochips doe ik hier ook niet. Dat heb ik in Engeland wel regelmatig gedaan maar dat komt omdat ze daar lekkere salsa-saus hebben maar nog veel belangrijker: grote lepels met jalapeno-schijfjes erover![]()
Zo, dat is een goed ideequote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hou op![]()
![]()
![]()
![]()
op de planning: zaterdag naar de mexicaan![]()
Ja, hij is echt heel goedquote:
Hmm..misschien beter kijken als je geen hoofdpijn hebtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:52 schreef Etcetera het volgende:
ik vind 'm vooral vaag tot nu toemaar dat komt mss ook omdat ik me er niet echt op kan focussen
mss welquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hmm..misschien beter kijken als je geen hoofdpijn hebt
En for the record: dit is het verhaal hoe James Bond, James Bond is geworden. Dus eigenlijk het allereerste verhaal.
jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mss wel![]()
enne, dat wist ik alhij krijgt toch in de intro al z'n 00-status?
Maar dat is niet zo gek natuurlijkquote:
Ik wilde het vandaag afhebben.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo gek natuurlijk
Een lijstje bevat nu een mooie vingerafdruk.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
hoe ben je daar achtergekomen Soemp?
Meeting bij jouquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja..mijn bierbrouwboek is binnen
Ja, als mijn bier af isquote:
Ik ben d'r helemaal klaar voorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:11 schreef Soempie het volgende:
Zullen we zo worms doen? Als ik heb afgewassen
Ik nog niet. Ik moet echt even m'n afwas doen. Ben er over een kwartiertje weer. Goed?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben d'r helemaal klaar voor
Neem de tijdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik nog niet. Ik moet echt even m'n afwas doen. Ben er over een kwartiertje weer. Goed?
Laatst was ik op een site waar ze complete kits verkochten... brouwemmer, gistemmer, waterslot, bottelapparaat...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, als mijn bier af is
Ik heb al enkele benodigdheden via Internet besteld. Ik zoe nu nog een grote emmer met deksel(15L of 20L) Als ik die niet kan vinden moet ik een gistvat kopen.
En dan binnenkort de grondstoffen
Het enige positieve dat ik eraan kan geven is dat ik dan de volgende keer sowieso WEL kan komen schilderenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:04 schreef iamredleader het volgende:minder goed nieuws. De muren zijn in 40 jaar niet goed behandeld. Elke nieuwe huurder heeft een nieuwe laag verf of behang eroverheen gekwakt, overal
. Dus bij het "voorzichtig" verwijderen van de bovenlaag is meteen alles tot en met de gipslaag meegekomen
. Ondanks het bewateren van tevoren.
![]()
Ik ben nu te moe (en gefrustreerd) om een uitgebreider verhaal te doen - maar in het kort: morgenochtend bel ik de woningbouwvereniging, en zij moeten een stucadoor regelen in hoog tempo. En anders... daar wil ik niet over nadenken
Welterusten allemaal!![]()
@Nembrionic: zondag gaan we dus NIET schillderen. Sorry, en nogmaals bedankt voor je aanbod
Ja klopt. Die vond ik ook ergens. Maar het waterslot en bottelding heb ik al gekocht via marktplaats.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Laatst was ik op een site waar ze complete kits verkochten... brouwemmer, gistemmer, waterslot, bottelapparaat...
Dat is nou leuk aan verhuizen. Als ik hier weg ga hoop ik m'n memorystick terug te vinden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb de achterkant van m'n telefoonfrontje weer gevonden!
Klopt, maar je hoeft het instantbier niet te gebruikenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja klopt. Die vond ik ook ergens. Maar het waterslot en bottelding heb ik al gekocht via marktplaats.
Ik heb dus alleen nog emmers nodig.
Die kits zijn trouwens vaak met een instantbier. Dan gooi je dat ingedampte bier erin en gist erbij. Dan paar dagen wachten.
Maar dat vind ik geen sport
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, maar je hoeft het instantbier niet te gebruiken
Hoef je niet zo beduusd te kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |