quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 23:27 schreef Mikkie het volgende:Ah da's wel matig. Maar bekijk het positief Tim: je hebt er een leuke tijd gehad, maar je kon er toch niet eeuwig blijven wonen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. In je nieuwe hutje ga je je vast ook wel thuis voelen
![]()
Klopt, en anders in het hutje daarna wel. Toch vind ik het nu wel erg vervelend. Ik woon in huis met 15 anderen waarvan ik er slechts 1 niet echt mag, leuk huis, leuke omgang onderling, toffe vrienden in de buurt, gezellige kroeg op loopafstand... ik denk toch wel dat ik het (zeker in het begin) erg ga missen. Ik ga naar een kleinere kamer in een huis met minder andere mensen... Een van de dingen die hier toch wel erg gezellig waren was het koffie en thee drinken bij anderen op de kamer. Daar werd dan ook niet moeilijk over gedaan, iemand die zin had in koffie/thee en wat gezelschap op de kamer zette het spul, als het klaar was werd geroepen wat er was en als je dan zin had in de betreffende vloeistof ging je koffie of thee drinken en een beetje ouwehoeren of een aflevering van een tv-serie kijken, en als je er weer genoeg van had ging je weer weg. Verder geen gezeur met roosters wat dat betreft, allemaal heel relaxed en gemoedelijk
En onderling over en weer venijnige opmerkingen maken zonder dat iemand daar echt boos om werd, geweldig. Ik ga hier ook zeker nog wel een paar keer terug komen, maar vanavond is het de laatste avond dat het mijn kamer is met al mijn spullen er in, na morgen zijn mijn spullen weg en na maandag is het mijn kamer niet meer, maar wordt het een washok. En daar heb ik het nu even moeilijk mee, omdat het zeg maar de laatste avond is dat ik hier echt woon. Eigenlijk wil ik helemaal niet weg hier
Gelukkig ken ik al wat mensen in Leeuwarden die zeker kunnen helpen bij het thuis te laten voelen, maar ik zou liever hier blijven wonen met studie op maximaal een half uurtje reizen hier vandaan... helaas kan dat niet