Als je meewildoen is er Fast wel ieTs te Prutsenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:03 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb net 2 weken geleden Worms eraf gegooid
Dat je dat niet weet!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:11 schreef Soempie het volgende:
wat zijn vlammetjes?
Kom op danquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben er klaar voor kinders
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gisterenavond zaten mijn vrouw en ik aan tafel zo over 't een en ander te praten tot het gesprek op euthanasie kwam.
Bij dit delicate onderwerp over de keuze tussen leven en dood zei ik tegen haar : "Laat mij nooit leven als een plant waarbij ik afhankelijk ben van een machine en gevoed word met een vloeistof uit een fles. Als je mij in die toestand ziet, koppel dan die toestellen die mij in leven houden maar af."
Zij is opgestaan, heeft de stekker van de TV en van mijn computer uitgetrokken en al mijn bier weggegoten.
Smerig wijf !!!!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gisterenavond zaten mijn vrouw en ik aan tafel zo over 't een en ander te praten tot het gesprek op euthanasie kwam.
Bij dit delicate onderwerp over de keuze tussen leven en dood zei ik tegen haar : "Laat mij nooit leven als een plant waarbij ik afhankelijk ben van een machine en gevoed word met een vloeistof uit een fles. Als je mij in die toestand ziet, koppel dan die toestellen die mij in leven houden maar af."
Zij is opgestaan, heeft de stekker van de TV en van mijn computer uitgetrokken en al mijn bier weggegoten.
Smerig wijf !!!!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:50 schreef Mikkie het volgende:
Prachtig toch, als je vrouw zo ad rem is
quote:
Ja echt wel. Anders loop ik de postbode weer mis en kan ik het morgen zelf op gaan halenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ook uit bed gevallen?
Goedemorgen![]()
Ik heb de allergoedkoopste fotolijstjes gekocht, 12 heb ik er nu. Straks eerst naar Ikea om er nog 12 bij te halen en naar Praxis voor limegroene verf.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja echt wel. Anders loop ik de postbode weer mis en kan ik het morgen zelf op gaan halen
Wat ga je klussen?
Ze doet het er om.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dat dan haar fout of die van jou?
Ik vond het wel leuk staan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik baal een klein beetje. Ik had me graag willen scheren (van de week eigenlijk al) maar dat gaat nu ff niet![]()
Oh, dat is wel heel cool, zo'n fotomuurquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb de allergoedkoopste fotolijstjes gekocht, 12 heb ik er nu. Straks eerst naar Ikea om er nog 12 bij te halen en naar Praxis voor limegroene verf.
Fotolijstjes schilderen en dan de grootste crime: 24 gaatjes in de muur boren.![]()
Ik vind vooral de snor in kwestie waardeloosquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heel cool, zo'n fotomuur
Hoe moeten de lijstjes vast? Zit er zo'n touwtje aan de achterkant? Of zo'n clipje die je over een schroef laat zakken?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Maar:
1. Ik heb geen flauw benul welke boor ik nodig heb en of ik er dan een schroef of spijker in moet doen. De muur is ook van steen, dus moet ik dan ook van die plastic dingetjes in de gaatjes doen? Het worden vast erg kleine gaatjes, gaat dat dan wel passen? Etc.![]()
2. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar moet krijgen dat het er uitziet als een nette chaos.![]()
Ik zou gewoon kijken of je een klein spijkertje in de muur kunt slaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:10 schreef Soempie het volgende:
geen flauw idee
Misschien hebben ze ook wel iets dat ik ze gewoon kan plakken? Ik bedoel geen lijm, maar iets als waar je ook posters mee plakt, alleen dan sterker. Die lijstjes wegen niks.
Nou, dat weet ik dus eigenlijk zondag pas als ik wakker wordquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:27 schreef iamredleader het volgende:Nem ik heb je PM gehad - weet je of je zondag kan?
Dat is inderdaad heel raar. Volgens mij heb je iemand die 100% de regels volgt of ze niet snapt aan de lijn gehadquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:27 schreef Soempie het volgende:
Wat idioot dat het niet gewoon vanaf 25 augustus kan.
Jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:42 schreef Soempie het volgende:
neeeem weet je nog dat we het over m'n telefoonabbo hadden?
Cathy - says: vraagjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |