alstuquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:16 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je weer goed voor elkaar
Komt er deze keer wel een OP?
Waar precies?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Laatst wezen grot biken. Was wel een leuke bezigheid
quote:
quote:
meestal is dat handiger om dat bij daglicht te doen.....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:53 schreef Soempie het volgende:
Ik ga m'n lamp vervangen.
Als jullie over een half uur niks van me hebben gehoord, ben ik geėlektrocuteerd..
We zijn al zeker 10 minuten verderquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:53 schreef Soempie het volgende:
Ik ga m'n lamp vervangen.
Als jullie over een half uur niks van me hebben gehoord, ben ik geėlektrocuteerd..
Ik kon er niet bij.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We zijn al zeker 10 minuten verder
quote:
Schuif je toch je hoogslaper er naartoe?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik stond al op m'n tenen, zo ver mogelijk uitgerekt op m'n tafeltje..![]()
Mja, de buurjongens zitten in de tuin en riepen net: 'ukkepuk!!' Om vervolgens heel hard te lachen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoef zeker niet te vragen of er geen keukentrapje in huis is?
Vraag anders bij je buren voor een trapje
Niet zo zeuren hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, de buurjongens zitten in de tuin en riepen net: 'ukkepuk!!' Om vervolgens heel hard te lachen.
Ik ga daar geen trapje lenen.![]()
Die kwam ik net ook tegen tijdens het zoekenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
volgens mij met deze
http://www.aspadventure.nl/grotbiken.php
quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Schuif je toch je hoogslaper er naartoe?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
dat als ze zulke stoere knullen zijn ze zelf dat lampje even mogen komen vervangen.
Eigenlijk ben je homoseksueel?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:03 schreef Mikkie het volgende:
Jullie hebben echt een heel verkeerd beeld van mij
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je homoseksueel?
Dan moet je me niet aan de praat houden op msn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:49 schreef Supersheep het volgende:
Soemp, doe nog eens een poging met die lamp ofzo.
Dan gebeurt er hier tenminste weer wat.
Moet je Nem ook even vragenquote:
Zondequote:
Als je meewildoen is er Fast wel ieTs te Prutsenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:03 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb net 2 weken geleden Worms eraf gegooid
Dat je dat niet weet!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:11 schreef Soempie het volgende:
wat zijn vlammetjes?
Kom op danquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben er klaar voor kinders
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gisterenavond zaten mijn vrouw en ik aan tafel zo over 't een en ander te praten tot het gesprek op euthanasie kwam.
Bij dit delicate onderwerp over de keuze tussen leven en dood zei ik tegen haar : "Laat mij nooit leven als een plant waarbij ik afhankelijk ben van een machine en gevoed word met een vloeistof uit een fles. Als je mij in die toestand ziet, koppel dan die toestellen die mij in leven houden maar af."
Zij is opgestaan, heeft de stekker van de TV en van mijn computer uitgetrokken en al mijn bier weggegoten.
Smerig wijf !!!!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gisterenavond zaten mijn vrouw en ik aan tafel zo over 't een en ander te praten tot het gesprek op euthanasie kwam.
Bij dit delicate onderwerp over de keuze tussen leven en dood zei ik tegen haar : "Laat mij nooit leven als een plant waarbij ik afhankelijk ben van een machine en gevoed word met een vloeistof uit een fles. Als je mij in die toestand ziet, koppel dan die toestellen die mij in leven houden maar af."
Zij is opgestaan, heeft de stekker van de TV en van mijn computer uitgetrokken en al mijn bier weggegoten.
Smerig wijf !!!!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:50 schreef Mikkie het volgende:
Prachtig toch, als je vrouw zo ad rem is
quote:
Ja echt wel. Anders loop ik de postbode weer mis en kan ik het morgen zelf op gaan halenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ook uit bed gevallen?
Goedemorgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |