Pijnlijkquote:
en exact de reden dat ik dat soort dingen weigerquote:
Je hebt al een vriend. Lijkt me een betere reden.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en exact de reden dat ik dat soort dingen weiger
d'ohquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt al een vriend. Lijkt me een betere reden.![]()
De vrouwen zochten een mooi plekje op het klimduin met een goed uitzicht op het mannelijke volk dat zich aan de voet van de duin verzamelde. De vrouwen lachten ontdeugend en flirtten wat met mannen, die op hun beurt een vrouw probeerden uit te zoeken om de dag mee door te brengen. Als de man zijn keuze eenmaal had gemaakt, stapte hij er dapper op af en vroeg om haar hand. Niet voor altijd, maar voor deze dag.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:56 schreef Mikkie het volgende:
En hoe gaat dat dan? Mag de lelijkste eerst kiezen zodat ie ook een kans maakt?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
De vrouwen zochten een mooi plekje op het klimduin met een goed uitzicht op het mannelijke volk dat zich aan de voet van de duin verzamelde. De vrouwen lachten ontdeugend en flirtten wat met mannen, die op hun beurt een vrouw probeerden uit te zoeken om de dag mee door te brengen. Als de man zijn keuze eenmaal had gemaakt, stapte hij er dapper op af en vroeg om haar hand. Niet voor altijd, maar voor deze dag.![]()
de subtitliteit druipt er weer vanafquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een romantiek
Zo komt zelfs de grootste idioot nog met een nijlpaard aan neuken toe
Het was puur geluk dat ik vanmiddag die pan saus heb gemaakt hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik doelde meer op je improvisatievermogen
ik bedoel, bij gebrek aan fatsoenlijjk stroom (frituur) is er maandagavond dmv een bouwlamp een frikandel opgewarmd
[..]
quote:je zult maar overblijven
Als ze dat alletwee oke vinden.. prima toch.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een romantiek
Zo komt zelfs de grootste idioot nog met een nijlpaard aan neuken toe
ook jij zult het wat dat betreft goed doen op CZquote:
goeed puntquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ze dat alletwee oke vinden.. prima toch.![]()
johquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:02 schreef Mikkie het volgende:
Een heel pak burrito's in je eentje is trouwens teveel, so you all know.
Wat een verkapte volkshoerderij, I love itquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
De vrouwen zochten een mooi plekje op het klimduin met een goed uitzicht op het mannelijke volk dat zich aan de voet van de duin verzamelde. De vrouwen lachten ontdeugend en flirtten wat met mannen, die op hun beurt een vrouw probeerden uit te zoeken om de dag mee door te brengen. Als de man zijn keuze eenmaal had gemaakt, stapte hij er dapper op af en vroeg om haar hand. Niet voor altijd, maar voor deze dag.![]()
Ja, zondequote:
Dat is de handrem. Maar om daar nou aan te trekken terwijl je met 120km/uur over de snelweg raast lijkt me niet zo slimquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:18 schreef Plasterk het volgende:
Welke versnelling zou dit zijn?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
Okay...het is officieel. I have no life, whatsoever.
#209 Maikuuul 32694
#210 Nembrionic 32663
Als er genoeg koelvloeistof in zitquote:
Ja man..en straks slip ik 'm hendig sjiek voorbij naar de 208e plaatsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah da's wel een hendig sjieke plek, Nem.
En aan gokautomaten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik dacht dat zo'n pook met een rode schietknop alleen in straaljagers zat
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
#209 Maikuuul 32694
#210 Nembrionic 32663
Kijk aan, ik heb ongeveer 25.000 posts minder dan jij. Denk dat ik er wel even over doe om dat in te halenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
#209 Maikuuul 32694
#210 Nembrionic 32663
Eijsden ligt 5 km onder Maastricht. Vrijdagochtend ga ik daar met een vriend heen en dan maandag weer terug. Hij werkt alleen de hele week, dus ik mocht het hele weekendje weg regelen. Nog even kijken wat ik allemaal wil doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar de fuck ligt Eijsden? En waarom moet je daar naartoe? En vanuit Schagen is toch alles ver reizen?
Ga een aflevering van Family Guy kijken, en wel The tan aquatic with Steve Zissouquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:51 schreef Mikkie het volgende:
Dan moet het de hele avond boek worden, da's saai. Dan eerder een serie kijken (twee afleveringen ofzo), en verder wat lezen
Ik had een half uur terug hetzelfde.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:48 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit te twijfelen wat ik vanavond zal doen.
a. Achter de pc blijven hangen.
b. Boek lezen (Harry Potter)
c. Dvd'tje kijken (en dan nog: film of serie, en welke film of serie?)
Stress!
Het pubertje in me moest even die opmerking maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:54 schreef Supersheep het volgende:
Meidenmarkt 2006
Er wordt niet eens geneukt
dus zit je nu hier?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had een half uur terug hetzelfde.![]()
true, truequote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ze stelt haar keuze uit en achteraf baalt ze ervan dat het A is geworden![]()
Het is een schandequote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:54 schreef Supersheep het volgende:
Meidenmarkt 2006
Er wordt niet eens geneukt
Nee hoor...wij hebben precies het beeld dat jijzelf scheptquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:03 schreef Mikkie het volgende:
Jullie hebben echt een heel verkeerd beeld van mij
Ja, wordt leuk.quote:
Lijkt me leukquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Laatst wezen grot biken. Was wel een leuke bezigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |