Wanneer is dat feest?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo mijn menhir afmaken. Althans..nog een paar lagen papier erop. En dan morgen of overmorgen verven. Istie een zaterdag droog
Dat wordt een mooi weekendje Limburg.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:11 schreef Nembrionic het volgende:
Zaterdag en zondag trouwens goed weer. Ca. 25C
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat wordt een mooi weekendje Limburg.![]()
Ik ook niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb trouwens geen zadelpijn eraan overgehouden. Valt me mee
Vreemd zadel en alles, jewaits.
We hadden toch afgesproken dat je daar een keer over zou liegen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Ze vonden het thuis allemaal wel flauw dat je niet van het klimduin af wilde.![]()
't flapte er zo uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
We hadden toch afgesproken dat je daar een keer over zou liegen?
quote:
Ja ik kwam het net tegenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:29 schreef Soempie het volgende:
Een eeuwenoude traditie in Schoorl is op Tweede Pinksterdag de meidenmarkt, een dorpsfeest op het Klimduin.
Was ik vergeten te vertellen. Dan gaan de meiden die geen vriend hebben op het klimduin zitten en worden ze er door jongens uitgepikt
Wanneer is dat eigenlijk? Kom ik ook weer langsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:30 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het vast genoteerd in m'n agenda.
2e pinksterdag dusquote:
Die foto's zijn randomquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2e pinksterdag dus
Even in mijn agenda schrijven
Trouwens...waarom staan er 2 kneuzen op de voorkant van die site? Het is toch MEIDENmarkt?
papier-mache zequote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:37 schreef Nembrionic het volgende:
Nou goed..ik ga even knutselen. Tot later
had je iemand uit moeten nodigen om te komen eten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:45 schreef Mikkie het volgende:
Alleen heb ik wel weer érg veel, benieuwd of ik alles op krijg
ik doelde meer op je improvisatievermogenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een nerd met kookskills redt zich altijd wel
je zult maar overblijvenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:29 schreef Soempie het volgende:
Een eeuwenoude traditie in Schoorl is op Tweede Pinksterdag de meidenmarkt, een dorpsfeest op het Klimduin.
Was ik vergeten te vertellen. Dan gaan de meiden die geen vriend hebben op het klimduin zitten en worden ze er door jongens uitgepikt
Pijnlijkquote:
en exact de reden dat ik dat soort dingen weigerquote:
Je hebt al een vriend. Lijkt me een betere reden.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en exact de reden dat ik dat soort dingen weiger
d'ohquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt al een vriend. Lijkt me een betere reden.![]()
De vrouwen zochten een mooi plekje op het klimduin met een goed uitzicht op het mannelijke volk dat zich aan de voet van de duin verzamelde. De vrouwen lachten ontdeugend en flirtten wat met mannen, die op hun beurt een vrouw probeerden uit te zoeken om de dag mee door te brengen. Als de man zijn keuze eenmaal had gemaakt, stapte hij er dapper op af en vroeg om haar hand. Niet voor altijd, maar voor deze dag.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:56 schreef Mikkie het volgende:
En hoe gaat dat dan? Mag de lelijkste eerst kiezen zodat ie ook een kans maakt?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
De vrouwen zochten een mooi plekje op het klimduin met een goed uitzicht op het mannelijke volk dat zich aan de voet van de duin verzamelde. De vrouwen lachten ontdeugend en flirtten wat met mannen, die op hun beurt een vrouw probeerden uit te zoeken om de dag mee door te brengen. Als de man zijn keuze eenmaal had gemaakt, stapte hij er dapper op af en vroeg om haar hand. Niet voor altijd, maar voor deze dag.![]()
de subtitliteit druipt er weer vanafquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een romantiek
Zo komt zelfs de grootste idioot nog met een nijlpaard aan neuken toe
Het was puur geluk dat ik vanmiddag die pan saus heb gemaakt hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik doelde meer op je improvisatievermogen
ik bedoel, bij gebrek aan fatsoenlijjk stroom (frituur) is er maandagavond dmv een bouwlamp een frikandel opgewarmd
[..]
quote:je zult maar overblijven
Als ze dat alletwee oke vinden.. prima toch.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een romantiek
Zo komt zelfs de grootste idioot nog met een nijlpaard aan neuken toe
ook jij zult het wat dat betreft goed doen op CZquote:
goeed puntquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ze dat alletwee oke vinden.. prima toch.![]()
johquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:02 schreef Mikkie het volgende:
Een heel pak burrito's in je eentje is trouwens teveel, so you all know.
Wat een verkapte volkshoerderij, I love itquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
De vrouwen zochten een mooi plekje op het klimduin met een goed uitzicht op het mannelijke volk dat zich aan de voet van de duin verzamelde. De vrouwen lachten ontdeugend en flirtten wat met mannen, die op hun beurt een vrouw probeerden uit te zoeken om de dag mee door te brengen. Als de man zijn keuze eenmaal had gemaakt, stapte hij er dapper op af en vroeg om haar hand. Niet voor altijd, maar voor deze dag.![]()
Ja, zondequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |