quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:54 schreef Soempie het volgende:
In m'n contract staat gewoon mijn rekeningnummer![]()
Ja, tuig, uitschot en gespuis! En dan zeggen ze dat ze iets gaan uitzoeken en ondertussen spelen ze suffe spelletjes op internet!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:21 schreef Nembrionic het volgende:
Er zitten ook een stelletje kneuzen bij zulke helpdesks. Compleet incompetente uitzendkrachten die geen verstand hebben van zaken
Dit was laatst gebeurd met een zooi Planet Internet klanten, en die hoefden niet meer te betalenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:03 schreef Soempie het volgende:
Nee. Lekker dan. 30 euro * 12 maanden wat ik niet betaald heb.![]()
't Is wat
Kpn dus ook nog bellen vandaag.![]()
Ja, ik had het tegen jou jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, tuig, uitschot en gespuis! En dan zeggen ze dat ze iets gaan uitzoeken en ondertussen spelen ze suffe spelletjes op internet!![]()
Ik werk er niet meer en schuif de schuld door naar m'n ex-collega'squote:
Ik wacht nu eigenlijk op een mail van iemand die mogelijk m'n videorecorder weer kan maken (had ik natuurlijk eerder moeten sturen) want die dude woont niet heel dichtbij. En aangezien ik vandaag toch nog langs het centrum moet en dan al een heel eind onderweg ben lijkt vandaag me een prima dag daarvoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:00 schreef Soempie het volgende:
Hoe staat het met het inpakken, Tim?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:07 schreef Nembrionic het volgende:
Grrr
Stelletje fuckers. Heb ik een Obelix-pak besteld, blijkt het een kindermaat te zijn
Blijkt dat ding 2 keer op die site te staan: 1x voor volwassen en 1x voor kinderen. Maar dat staat er niet bij. Er staan gewoon 3 maten en ik heb de grootste aangeklikt. Maar dat blijkt dus bij de kinderenpakken te zijn geweest
Johquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een voorgevoel dat je daar niet in past
Ik ben bang dat een hamer hier ook niet helptquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Veel groene zeep gebruiken.
En anders: Met een hamer past alles.
Dat is mooi.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
trouwens, Soemp.
Ik kom inderdaad 's middags al naar Lowlands..
Lijkt me ook. Maakt ook niet zo heel veel uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dikke kans dat je dat gewoon nog moet betalen.
Ik ben een rijke stinkerd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
360 euro maakt niet zo heel veel uit?
Damn, ik heb hier nog een flinke acceptgiro liggen, dok die dan ook ff
3 van de 4 dingen zijn gelukt, alleen langs gaan bij het verhuurbedrijf niet. Waar ik dacht dat KAV zat (die moet ik hebben) zat Boels, alleen die zijn ook alweer even wegquote:
Moeten er ook nog dingen gebeuren aan je nieuwe kamer? Schilderen ofzo?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
3 van de 4 dingen zijn gelukt, alleen langs gaan bij het verhuurbedrijf niet. Waar ik dacht dat KAV zat (die moet ik hebben) zat Boels, alleen die zijn ook alweer even weg
Niet echt, stofzuigen moet even gebeuren. Ik heb besloten de kamer niet over te gaan schilderen, ik hang er posters in. Ik heb naar schatting minstens 12 vierkante meter aan posters, dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Moeten er ook nog dingen gebeuren aan je nieuwe kamer? Schilderen ofzo?
Hot Fuzz en X-men 3 zijn de grootste, daarnaast nog een van Sky Captain and the world of tomorrow, Monty python, King Kong en verder heb ik nog een piratenvlag en een zooi posters van verschillende dingenquote:
De muren in die kamer zijn niet wit, dus dan valt het minder opquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's wel zonde. Althans, een emmer verf hoeft niet heel veel te kosten. Ik heb juist altijd als ik (of familie, want zo vaak verhuis ik niet) ergens nieuw kom dat schilderen in het begin erbij hoort. Weer een vers witte muur, want vaak ziet zo'n oude muur er nog wel enigszins wit uit, maar zo gauw je gaat overschilderen blijkt ie toch kuikengeel te zijn...
Als je verf op waterbasis hebt gekocht is er niets aan de handquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:21 schreef Soempie het volgende:ik zie er nu uit als shrek. Overal groen en ik heb geen terpetine
alkydharsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je verf op waterbasis hebt gekocht is er niets aan de hand
Dure grapquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:03 schreef Mikkie het volgende:
Overigens wel zuur, kom ik net terug van de aircoboer.
Garagist dacht dat ie alleen ff gevuld moest worden, dus dat viel onder de garantie. Kom ik net daar, is de condenspomp kapot. Alleen dat kost al zo'n 200 euro, en dan moet er nog afgevuld worden...Ergo: er is nog niet gerepareerd, eerst volgende week contact met de garagemeneer
Uiteindelijk welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |