Ik dacht bij de Aldiquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:14 schreef Kuukske het volgende:
Zo, even een toepasselijk kiekje gemaakt bij de AH.
Kloon van Frats!quote:
Ik zat er al op te wachtenquote:
Schept een band!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:09 schreef Kuukske het volgende:
Godver. Ik ook Veldmuis. Hebben wij in dezelfde zon gezeten?
Romantischquote:
Tot ergens tussen 12 en 19 augustus, afhankelijk van hoe lang ze nog nodig hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:26 schreef Asics het volgende:
ja hoelang is die nog leeg?
HE GODVERDOMME. DIE ZAG IK ZONET STAAN MET ZOEEN BLOND DING.quote:
De flitsgaten zitten vol verf en hij roestquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:37 schreef veldmuis het volgende:
Dat die ouwe flitsdoos er nog hangt eh
Ja, maar daar staat die paal nog he!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:38 schreef JDude het volgende:
[..]
De flitsgaten zitten vol verf en hij roest. De andere richting hangt alleen de groene bekisting er nog, zit niks meer in [afbeelding]
IK WIL OOK ZO'N BROEK MET VAN DIE ZAKKEN AAN DE ZIJKANT was het eerste wat ik dacht!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:39 schreef Kuukske het volgende:
[afbeelding]
Ik verklaar hierbij de Rondweg voor gesloten.
Er zitten helemaal geen zakken in. Ik zou het ook wel handig vinden ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:41 schreef veldmuis het volgende:
IK WIL OOK ZO'N BROEK MET VAN DIE ZAKKEN AAN DE ZIJKANT was het eerste wat ik dacht!
Die racert reed langs die kant! Misschien is hij nu wel keihard gelollerpwned!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:40 schreef veldmuis het volgende:
Ja, maar daar staat die paal nog he!
Neh, dat ding staat helemaal aan de zijkant, en er is een best brede middenberm; die kan alleen die rijstrook flitsen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:45 schreef Asics het volgende:
of hij flitst de andere rijstrook dat kan ook he
whahaha
Huub Hangop ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er zitten helemaal geen zakken in. Ik zou het ook wel handig vinden ja.
Toffe smileyquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Die racert reed langs die kant! Misschien is hij nu wel keihard gelollerpwned! [afbeelding]
Komt goedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:53 schreef veldmuis het volgende:
En morgen is het ballon fiesta!
En ik luister alto-muziek.
Gaat goed hier!!
Wat luister je?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:53 schreef veldmuis het volgende:
En morgen is het ballon fiesta!
En ik luister alto-muziek.
Gaat goed hier!!
Tering, dat is erger dan ik ooit gehaald heb. Sterkte meidquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Komt goed. Ik had 5k + posts deze maand. Over het hele forum. Shoot me? Ja?
http://podcast.kxradio.nl(...)oorkxgaatdezonop.mp3quote:
Perry denk ik?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een vraagje voor de sporters in breda. Welke winkel verkoopt nu echt goede sportschoenen? En dan bedoel ik dus echt met een rek tennisschoenen, een rek aerobicschoenen etc.
Niet hippe sneakers waar je niet op kunt sporten, want die zitten er genoeg.
Brejaardquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:59 schreef JDude het volgende:
Zit er niet zoeen zaak bij cafe Vulling daar in de straat?
"Hallo, ik zoek de nieuwe CD van de Podcasts!"quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:59 schreef veldmuis het volgende:
http://podcast.kxradio.nl(...)oorkxgaatdezonop.mp3
En niet de eerste keer.
Zit aardig toffe muziek tussen eigenlijk!
Thnx. I'll need it.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:59 schreef veldmuis het volgende:
Tering, dat is erger dan ik ooit gehaald heb. Sterkte meid
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:00 schreef JDude het volgende:
[..]
"Hallo, ik zoek de nieuwe CD van de Podcasts!"
Zo Zo. Presidents of the USA. Goed bézig muis.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:01 schreef veldmuis het volgende:
Ja hallo, afwisseling! Okay. Manic Street Preachers met eh...dinges, presidents of the USA met Peaches (wat een tof nummer!) en eh...ja dat waren de tofste waar ik de namen ff van weet
Ja goed. Ik heb vandaag maar héél even hoofdpijn gehad. Wel een beetje duizelig geweest toen ik weer eens te enthousiast begon te poetsenquote:
Mooi!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja goed. Ik heb vandaag maar héél even hoofdpijn gehad. Wel een beetje duizelig geweest toen ik weer eens te enthousiast begon te poetsen. Maar er zit verbetering in
.
Uhhuh. Ik heb het ook een tijdje geluisterd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:03 schreef veldmuis het volgende:
Ja hallo, da's toch altomuziek?
Wat ben jij al vroegquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:35 schreef JDude het volgende:
Toffe ochtend.
Ja, treintje eerder gehaaldquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:38 schreef Kuukske het volgende:
Wat ben jij al vroeg. En vanwaar toffe ochtend?
Ooohw. Ben je dan ook eerder thuis?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:38 schreef JDude het volgende:
Ja, treintje eerder gehaald. En weer eens wat anders dan goedemorgen, hm.
.
Ja, denk dat ik er om half vijf weer vandoor ga.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ooohw. Ben je dan ook eerder thuis?
Aááh. Dat is nog eens tofjes om te horen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:41 schreef JDude het volgende:
Ja, denk dat ik er om half vijf weer vandoor ga..
Volgens mij doen veel mensen dat.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:01 schreef _krizip_ het volgende:
Ik ben gister ook geheel illegaal een half uurtje eerder naar huis gegaan. Lekker nog een beetje van de zon genieten.![]()
Goedemorgen ook, trouwens
Ja, ik had me erop verheugd. Maar goed, morgen weer een dag.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:05 schreef veldmuis het volgende:
Hallee!
Stom dat die zon nu weer helemaal weg is zeg
Jah.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:05 schreef veldmuis het volgende:
Hallee!
Stom dat die zon nu weer helemaal weg is zeg
Zó!. Goed bezig.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:07 schreef _krizip_ het volgende:
Jah.
Ben wel op de fiets gegaan vandaag!
*Geeft zelf klopje op schouder*
Om voor mij een tof spel te gaan kopen natuurlijk. Bij Mediamarkt. Alle kosten worden vergoed, exclusief de benzinekosten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:10 schreef veldmuis het volgende:
Waarom ben ik zo vroeg mn bed uitgegaan vraag ik me nu af
Je hebt zelf een auto! Toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Om voor mij een tof spel te gaan kopen natuurlijk. Bij Mediamarkt. Alle kosten worden vergoed, exclusief de benzinekosten.
Ja maar, de ziektewet. Enzo?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:15 schreef veldmuis het volgende:
Je hebt zelf een auto! Toch?
Whehehquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:16 schreef veldmuis het volgende:
En als ik nu naar de MM ga denken mensen opeens dat ik Frats ben vrees ik! Wel een lichtrode variant dan, maar toch! Dus beter van niet!
Nee. Ik ben eerlijk. Bovendien heb ik lichte hoofdpijn en voel ik me prima in mijn slaapoutfit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:18 schreef veldmuis het volgende:
Je hebt toch geen enkelband met 10000volt erop om je enkel? Gewoon stiekem gaan!
Gewoon downloaden dan! Of is dat ook niet eerlijk?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Ik ben eerlijk. Bovendien heb ik lichte hoofdpijn en voel ik me prima in mijn slaapoutfit.
Het zou godverdomme eens tijd worden dat je het zag ja. Het is alweer bijna dicht.quote:
Ja dan moet je m laten ombouwen geloof ik, geen idee hoe dat zitquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:26 schreef Kuukske het volgende:
Voor de PS2?
Ombouwen m'n reet. Níemand komt met illegale handjes aan mijn moppiequote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:33 schreef veldmuis het volgende:
Ja dan moet je m laten ombouwen geloof ik, geen idee hoe dat zit
maar het kan wel!
Het veldmuis Kuukske bladzijdeding. Wat doe je.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:47 schreef Swiffer het volgende:
mogge mensen..
waar hebben jullie de zon gelaten?/
en vanochtend deed mijn auto allemaal raar hobbleen volgens mij is er een schokdemper kaputen ik heb al zoveel over elke maand
dus ben ik n met die klere fiets waar 86 slagen in zitten
sorry ik moest even foeterenhaaj!!
heb je een franse auto?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:47 schreef Swiffer het volgende:
mogge mensen..
waar hebben jullie de zon gelaten?/
en vanochtend deed mijn auto allemaal raar hobbleen volgens mij is er een schokdemper kaputen ik heb al zoveel over elke maand
dus ben ik n met die klere fiets waar 86 slagen in zitten
sorry ik moest even foeterenhaaj!!
Eet smakelijk! Kom je hier in bed liggenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:01 schreef veldmuis het volgende:
Ik was even wat gaan eten
Wat een kutdag, ik ben moe!
Heeft Rizzo de zijne verkocht? Dat wist ik niet. Trouwens nog maar 12 dagen tot 'ie jarig is. Hoeraa!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:01 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
heb je een franse auto?
nee hij heeft 'm niet verkocht. maar hij wil duits gaan rijden wanneer de financien het toelaten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heeft Rizzo de zijne verkocht? Dat wist ik niet. Trouwens nog maar 12 dagen tot 'ie jarig is. Hoeraa!.
Germaans. Húúú.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:04 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
nee hij heeft 'm niet verkocht. maar hij wil duits gaan rijden wanneer de financien het toelaten.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eet smakelijk! Kom je hier in bed liggen. Je hebt gezien hoe groot het is. [afbeelding]
Je bent liefquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:06 schreef veldmuis het volgende:
[[url=http://shok.4.forumer.com/html/emoticons/shok/yeahbaby2.gif]afbeelding]
Daar gaat je imagoquote:
ik ben uitgenodigd met het verzoek veel hertjes mee te nemen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:04 schreef Kuukske het volgende:
Oh Kiwi. Ga jij ook naar zijn verjaardag? Ben je uitgenodigd? Enzo?
Jij óók al?! Dááámn. Dat wordt druk.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik ben uitgenodigd met het verzoek veel hertjes mee te nemen.
Ik ben er alweer hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:15 schreef Kuukske het volgende:
Nu voel ik me weer alleen.
Oja, misschien dat we 's avonds nog een keer naar het strand rijden om te wandelenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:27 schreef _krizip_ het volgende:
Tis strandweer van het weekend!
*stapt op z'n fiets*quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, misschien dat we 's avonds nog een keer naar het strand rijden om te wandelen. Al die romantiek. Ik kan het niet aan. IK WIL HET NU.
quote:
Een Henk dan?quote:
Há. Je wil gewoon bij ons zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:52 schreef veldmuis het volgende:
Daar zal fransbreda blij mee zijn! Ja, ik kon de verleiding niet weerstaan. Eerst koffie!
Mijn Fransje komt uit 98 en doet het prima. Kraakt niet, roest niet en is niet gammel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:55 schreef Swiffer het volgende:
mwehe Fransjes zijn mijn typen niet.. kraken, roesten, gammel..
k heb een opel Astra uit '97...
True!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Há. Je wil gewoon bij ons zijn.
Gelijk heb je. Ik heb zin in kerstmis!quote:
En net wilde je nog naar het strandquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ik heb zin in kerstmis!
Een kerstboompje in huis. Cadeautjes. Sneeuw?
Fransjes zijn the bomb!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn Fransje komt uit 98 en doet het prima. Kraakt niet, roest niet en is niet gammel.
Ja, smerig hèquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:04 schreef Kuukske het volgende:
Ja ik wil óók naar het strand. Ik wil teveel. Het is nu wel erg grauw buiten
Oké!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:10 schreef veldmuis het volgende:
Ja, smerig hè
De koffie is op, nu ga ik echt
Hmmm, zit wat in.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:18 schreef Kuukske het volgende:
Dan doe je dat niet en ga je Fok!ken!
Ow tof, gefeli met de neue baan. In Breda?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:22 schreef _krizip_ het volgende:
Hmmm, zit wat in. [afbeelding]
Nog een weekje, dan begin ik bij m'n nieuwe baan. Dan zal Fok!ken tijdens werk er niet meer inzitten denk ik!
Jep, één lange rechte weg. Ben bang dat die me al snel zal gaan vervelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:37 schreef Swiffer het volgende:
hmm zundert.. half uurtje vanuit breda met de auto![]()
Hallo.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:47 schreef Kuukske het volgende:
Nou, als hij straks terug komt, en hij leest dit. Ahhw. Die vertederde blik in zijn ogen kan ik vanaf hier dan al zien hè. Zo.. Maar ik vind jou ook lief hoor vm
.
Hé!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:58 schreef JDude het volgende:
Hallo.
ik heb in rijsbergen gewoond.. en dan met de fiets naar bredaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:52 schreef _krizip_ het volgende:
[..]
Jep, één lange rechte weg. Ben bang dat die me al snel zal gaan vervelen.
Inderdaad, das ook het vervelende aan die weg. Daar kun je echt niet harder dan 80.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:07 schreef Swiffer het volgende:
en kijk uit voor de flitskasten, op dat trajectje doet er altijd wel 1tje flitsflits!
Ohja. Veelvuldig seks hebben met JD.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:54 schreef Swiffer het volgende:
leuke vakantieplannen hoor Kuuk maar volgens mij vergeet je iets
ik heb nog geen plannen.. 2 weken niks doen denk ik
Yayquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:58 schreef Kuukske het volgende:
Ik flikker een baksteen door het raam. GRMBL.
Hormonen.
quote:
Hmmz , zo geheel toevallig dat ik dit topic nog eens ff terug lees, niet onterecht ookquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:52 schreef veldmuis het volgende:
Daar zal fransbreda blij mee zijn! Ja, ik kon de verleiding niet weerstaan. Eerst koffie!
Het maakt toch niet uit als ik niet weet waar je het over hebtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:36 schreef Kuukske het volgende:
Boe fucking whoeptie doe.
Nee, nu pas. Een beetje.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:32 schreef Kuukske het volgende:
Nu al uitgeslapen?
Ahh. Goedemorgen danquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:46 schreef veldmuis het volgende:
Nee, nu pas. Een beetje.
Ik lees ook mee!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:55 schreef Kuukske het volgende:
Ahh. Goedemorgen dan. En goedemorgen As. En eenieder die meeleest.
Weet ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:34 schreef JDude het volgende:
Ik lees ook mee!
Ik zag ze vanaf het terras aan de Haven ook! Zat o.a. een vliegende smurf tussen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:35 schreef Dalamar het volgende:
Veel toffe balonnen gisteren gezien, heeft het wonen in de HB toch 1 voordeel(tje).
En dan maak je geen foto's.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:57 schreef JDude het volgende:
Ik zag ze vanaf het terras aan de Haven ook! Zat o.a. een vliegende smurf tussen.
Ja idd! Net zoeen Mario Bros. schildpad was het.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:58 schreef Dalamar het volgende:
De smurf is er elk jaar wel bij, deze keer nog een grote schildpad gezien, die was wel mooi.
Ik had ze ook liever IRL gezien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:59 schreef JDude het volgende:
Ja idd! Net zoeen Mario Bros. schildpad was het.
En ja, foto's maken met dat brakke ding van mij als ze op best grote afstand langskomen, da's geen succes.
Op 10 hoog? Handjes geven? Pleegt de burgemeester zelfmoord?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:01 schreef Swiffer het volgende:
@Kuuk, handig he
ik ga vanavond eens op tien hoog mensen handjes geven
Zo. Drukke boel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:53 schreef JDude het volgende:
Ik heb het trouwens zó schandalig druk hier dat ik Bredatopic 2, 3 en 4 weer eens doorgelezen heb.
jamaar in het echt is zo eng!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Watje.
Dan moet je het wel heel bont maken. Wil je het verpesten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:58 schreef Swiffer het volgende:
jamaar in het echt is zo eng!!
en ik wil jullie avond niet verpesten![]()
Ik begin nu aan deel 7!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:31 schreef Kuukske het volgende:
Waar zijn al die overige Breda users gebleven? En dan niet de usual. Maar gewoon, die mensen die hier in deel 0 ook postten?
Ik ben bij 6. Wat lees jij traag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:08 schreef JDude het volgende:
Ik begin nu aan deel 7!
De harde kern was toensjus zo met timmeeh, kiwi, tommeeh, ritchie, veldmuis, ondergetekende en af en toe een verdwaalde frats, clauw en nog zo een paar.
In de eerste deeltjes kom je al af en toe langs, volgens mij vanaf 4 ofzo!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:31 schreef Dalamar het volgende:
Pff geen idee wanner ik de Breda topics heb ontdekt...
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:44 schreef JDude het volgende:
In de eerste deeltjes kom je al af en toe langs, volgens mij vanaf 4 ofzo!
Ik heb geen idee. Uurtje of zeven?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:50 schreef Asics het volgende:
is toch daar bij de Asterd? hoe laat gaan die krengen de lucht in?
dan ga ik ff een paar plaatjes schieten.
Ik dacht vanaf 19.45u.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:50 schreef Asics het volgende:
is toch daar bij de Asterd? hoe laat gaan die krengen de lucht in?
dan ga ik ff een paar plaatjes schieten.
Ik zie het in mn post geschiedenis ja. Toch stiekem al een Breda veteraanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:44 schreef JDude het volgende:
[..]
In de eerste deeltjes kom je al af en toe langs, volgens mij vanaf 4 ofzo!
Uhhuhquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:33 schreef Dalamar het volgende:
Ik zie het in mn post geschiedenis ja. Toch stiekem al een Breda veteraan
Ik ben jaloers...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uhhuh. Ik vind het tijd om plaats te nemen in de zon met mijn boek. Dag Bredamoppies
.
want? te druk - kan je niet perkeren daar bij de Asterdplasquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:32 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ik dacht vanaf 19.45u.
Houd er wel rekening mee dat het bijzonder slecht bereikbaar is met de auto!!
Het is echt bizar druk... vooral op zaterdag. Verkeer dat stil staat op de rondweg enzulks.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:07 schreef Asics het volgende:
[..]
want? te druk - kan je niet perkeren daar bij de Asterdplas
Ja hier ben ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik begin nu aan deel 7!
De harde kern was toensjus zo met timmeeh, kiwi, tommeeh, ritchie, veldmuis, ondergetekende en af en toe een verdwaalde frats, clauw en nog zo een paar.
Ik weet niet of het vanavond ook zo druk is... Op zaterdag in ieder geval wel.quote:
De zon is allergisch voor K.?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:37 schreef Swiffer het volgende:
stilgevallen met zijn allen?/ Kuuk zit weer in de zon zeker, hier is de zon weg![]()
Lucky bastard, ik moet dadelijk nog even een paar uur werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |