Ombouwen m'n reet. Níemand komt met illegale handjes aan mijn moppiequote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:33 schreef veldmuis het volgende:
Ja dan moet je m laten ombouwen geloof ik, geen idee hoe dat zit
maar het kan wel!
Het veldmuis Kuukske bladzijdeding. Wat doe je.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:47 schreef Swiffer het volgende:
mogge mensen..
waar hebben jullie de zon gelaten?/
en vanochtend deed mijn auto allemaal raar hobbleen volgens mij is er een schokdemper kaputen ik heb al zoveel over elke maand
dus ben ik n met die klere fiets waar 86 slagen in zitten
sorry ik moest even foeterenhaaj!!
heb je een franse auto?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:47 schreef Swiffer het volgende:
mogge mensen..
waar hebben jullie de zon gelaten?/
en vanochtend deed mijn auto allemaal raar hobbleen volgens mij is er een schokdemper kaputen ik heb al zoveel over elke maand
dus ben ik n met die klere fiets waar 86 slagen in zitten
sorry ik moest even foeterenhaaj!!
Eet smakelijk! Kom je hier in bed liggenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:01 schreef veldmuis het volgende:
Ik was even wat gaan eten
Wat een kutdag, ik ben moe!
Heeft Rizzo de zijne verkocht? Dat wist ik niet. Trouwens nog maar 12 dagen tot 'ie jarig is. Hoeraa!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:01 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
heb je een franse auto?
nee hij heeft 'm niet verkocht. maar hij wil duits gaan rijden wanneer de financien het toelaten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heeft Rizzo de zijne verkocht? Dat wist ik niet. Trouwens nog maar 12 dagen tot 'ie jarig is. Hoeraa!.
Germaans. Húúú.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:04 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
nee hij heeft 'm niet verkocht. maar hij wil duits gaan rijden wanneer de financien het toelaten.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eet smakelijk! Kom je hier in bed liggen. Je hebt gezien hoe groot het is. [afbeelding]
Je bent liefquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:06 schreef veldmuis het volgende:
[[url=http://shok.4.forumer.com/html/emoticons/shok/yeahbaby2.gif]afbeelding]
Daar gaat je imagoquote:
ik ben uitgenodigd met het verzoek veel hertjes mee te nemen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:04 schreef Kuukske het volgende:
Oh Kiwi. Ga jij ook naar zijn verjaardag? Ben je uitgenodigd? Enzo?
Jij óók al?! Dááámn. Dat wordt druk.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik ben uitgenodigd met het verzoek veel hertjes mee te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |