Zo Zo. Presidents of the USA. Goed bézig muis.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:01 schreef veldmuis het volgende:
Ja hallo, afwisseling! Okay. Manic Street Preachers met eh...dinges, presidents of the USA met Peaches (wat een tof nummer!) en eh...ja dat waren de tofste waar ik de namen ff van weet
Ja goed. Ik heb vandaag maar héél even hoofdpijn gehad. Wel een beetje duizelig geweest toen ik weer eens te enthousiast begon te poetsenquote:
Mooi!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja goed. Ik heb vandaag maar héél even hoofdpijn gehad. Wel een beetje duizelig geweest toen ik weer eens te enthousiast begon te poetsen. Maar er zit verbetering in
.
Uhhuh. Ik heb het ook een tijdje geluisterd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:03 schreef veldmuis het volgende:
Ja hallo, da's toch altomuziek?
Wat ben jij al vroegquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:35 schreef JDude het volgende:
Toffe ochtend.
Ja, treintje eerder gehaaldquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:38 schreef Kuukske het volgende:
Wat ben jij al vroeg. En vanwaar toffe ochtend?
Ooohw. Ben je dan ook eerder thuis?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:38 schreef JDude het volgende:
Ja, treintje eerder gehaald. En weer eens wat anders dan goedemorgen, hm.
.
Ja, denk dat ik er om half vijf weer vandoor ga.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ooohw. Ben je dan ook eerder thuis?
Aááh. Dat is nog eens tofjes om te horen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:41 schreef JDude het volgende:
Ja, denk dat ik er om half vijf weer vandoor ga..
Volgens mij doen veel mensen dat.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:01 schreef _krizip_ het volgende:
Ik ben gister ook geheel illegaal een half uurtje eerder naar huis gegaan. Lekker nog een beetje van de zon genieten.![]()
Goedemorgen ook, trouwens
Ja, ik had me erop verheugd. Maar goed, morgen weer een dag.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:05 schreef veldmuis het volgende:
Hallee!
Stom dat die zon nu weer helemaal weg is zeg
Jah.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:05 schreef veldmuis het volgende:
Hallee!
Stom dat die zon nu weer helemaal weg is zeg
Zó!. Goed bezig.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:07 schreef _krizip_ het volgende:
Jah.
Ben wel op de fiets gegaan vandaag!
*Geeft zelf klopje op schouder*
Om voor mij een tof spel te gaan kopen natuurlijk. Bij Mediamarkt. Alle kosten worden vergoed, exclusief de benzinekosten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:10 schreef veldmuis het volgende:
Waarom ben ik zo vroeg mn bed uitgegaan vraag ik me nu af
Je hebt zelf een auto! Toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Om voor mij een tof spel te gaan kopen natuurlijk. Bij Mediamarkt. Alle kosten worden vergoed, exclusief de benzinekosten.
Ja maar, de ziektewet. Enzo?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:15 schreef veldmuis het volgende:
Je hebt zelf een auto! Toch?
Whehehquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:16 schreef veldmuis het volgende:
En als ik nu naar de MM ga denken mensen opeens dat ik Frats ben vrees ik! Wel een lichtrode variant dan, maar toch! Dus beter van niet!
Nee. Ik ben eerlijk. Bovendien heb ik lichte hoofdpijn en voel ik me prima in mijn slaapoutfit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:18 schreef veldmuis het volgende:
Je hebt toch geen enkelband met 10000volt erop om je enkel? Gewoon stiekem gaan!
Gewoon downloaden dan! Of is dat ook niet eerlijk?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Ik ben eerlijk. Bovendien heb ik lichte hoofdpijn en voel ik me prima in mijn slaapoutfit.
Het zou godverdomme eens tijd worden dat je het zag ja. Het is alweer bijna dicht.quote:
Ja dan moet je m laten ombouwen geloof ik, geen idee hoe dat zitquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:26 schreef Kuukske het volgende:
Voor de PS2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |