ik snap je niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:39 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Het moment van openen is kennelijk belangrijker dan het aantal posts dat er in een topic staan![]()
Enniehoe Hier dus verder
10 dagen niet Fok!enquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:47 schreef Kuukske het volgende:
Nou, dat is het dan. Heb 10 dagen rust voorgeschreven gekregen.
Betaald verlof!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:47 schreef Kuukske het volgende:
Nou, dat is het dan. Heb 10 dagen rust voorgeschreven gekregen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:43 schreef Frazz het volgende:Je eerste topic
en ik ben verlieeehieefd
Oh, maakt niet uit hoor. Maar uit de laatste post van de vorige dacht ik op te maken dat je er geen ging openenquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:53 schreef Swiffer het volgende:
oh sorry JD.....!
Leuk voor je telefoonrekening!quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:20 schreef Kuukske het volgende:
2 uur bellen later werkt het een beetje hier.
Ja ik kijk ernaar uit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:25 schreef JDude het volgende:
Leuk voor je telefoonrekening!
Gefeliciteerd en zoquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:25 schreef Spekkiemonster het volgende:allemaal gefeliciteerd met mijn 30e verjaardag
* Spekkiemonster met tompoezen rond gaat ....
en vakantie. En een nieuwe Baanquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef Swiffer het volgende:
bijna weekend ...
tnx. na de vakantie kan ik al meteen beginnen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:27 schreef Kuukske het volgende:
Hé tof Bassie. Gefeliciteerd met de baan.
Nee helemaal niet meer. Tenminste niet aan het begin. Kan ik een keer wat meer van Breda genieten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:38 schreef Kuukske het volgende:
Nice, moet je voor die baan ook zoveel reizen?
Gefeli Spekkiemonsterquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:25 schreef Spekkiemonster het volgende:allemaal gefeliciteerd met mijn 30e verjaardag
Call me a n00b, maar hoe zit dat met die "eigen smilies" ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:12 schreef Kuukske het volgende:
Géén zin in resizen.
Welke layout gebruik je?quote:
Jep.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:39 schreef Kuukske het volgende:
Rijden de treinen alweer normaal JD?
Nee de in de opties van het forum.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:41 schreef Swiffer het volgende:
op mijn werk?? ja ik ben een n00b in zulke dingen..
gewoon IE7
Tof, over een uurtje lekker thuus dan!quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:41 schreef JDude het volgende:
Jep.
Ah oké, dan gebruik je de nieuwe layout. Wel raar dat jij die onzin dus niet ziet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:46 schreef Swiffer het volgende:
nou kwa lay out kan ik niks vinden, naast templates dan... die staat op 'foksilver'.
Heeej, gefeliciteerd meidquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:25 schreef Spekkiemonster het volgende:allemaal gefeliciteerd met mijn 30e verjaardag
quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Guess who's back, back again
Rizzo's back, tell a friend
Nu al terug uit het Zuiden?quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Guess who's back, back again
Rizzo's back, tell a friend
Oh je gaat nu uitgebreid door met converseren?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:05 schreef MdO82 het volgende:
Meldt zich ook weer eens even in het topic
Nee, dit is geen TVP
Le Wrak heeft bijna 2000km gemaaktquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:03 schreef Kuukske het volgende:
Ben je niet verder gekomen dan België met dat wrak?
Het gaat redelijk, maar daarvoor heb ik wel ruim 2 uur moeten zitten bellen met Casema én Linksys.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:42 schreef veldmuis het volgende:
Goedzo! Weer normaal internet, trouwens?
Beste donkerte ja.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:48 schreef veldmuis het volgende:
Wie heeft het licht uitgedaan?!
Wiens schuld was het nou? Casema hè?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het gaat redelijk, maar daarvoor heb ik wel ruim 2 uur moeten zitten bellen met Casema én Linksys.
Ook. De instellingen van de router waren ook niet helemaal jofel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:50 schreef veldmuis het volgende:
Wiens schuld was het nou? Casema hè?
Er valt ook een klein beetje water uit de lucht!quote:
Wat moest je aanpassen? Toch niet dat MTU gebeuren he?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ook. De instellingen van de router waren ook niet helemaal jofel.
Maar ze vloeken wel een beetje met elkaar ja.
Ehm.. ja?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:55 schreef veldmuis het volgende:
Wat moest je aanpassen? Toch niet dat MTU gebeuren he?
Euhm.. nee.. ? Hè? Ik snap jullie niet. Wat is er niet goed aan. Het werkt nu namelijk wel gewoonquote:
Volgens mij wel.. Het was iets met de router die te snel communiceert voor de modem. En de pc communiceert snel met de router.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:14 schreef veldmuis het volgende:
Hielp dat?!
Vandaar dat je ook zo snel bent op het forumquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja iets met snelle communicatie wat de modem niet aankan.
Ja het werkt nu wel aardig, vergeleken met gisteren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:18 schreef MdO82 het volgende:
Vandaar dat je ook zo snel bent op het forum
Kom je bier drinken?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:30 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga al hoor!
Daar bij jou op de hoek zit toch zoeen frituur?quote:
Whehehequote:Op donderdag 26 juli 2007 21:36 schreef veldmuis het volgende:
Nog niet aan begonnen! Iets met druk en zin enzo
Ehm ik heb al 8 jaar geen friet meer op. Ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:43 schreef MdO82 het volgende:
oh ja Kuuk jij had het er eens over dat er bij de heuvel goeie friet te halen was, maar waar was dat ?
Die houten keet aan het Dr. Struyckenplein moet je hebben! Naast die car tuning shopquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:43 schreef MdO82 het volgende:
oh ja Kuuk jij had het er eens over dat er bij de heuvel goeie friet te halen was, maar waar was dat ?
Iets met "'t" in de naam.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:46 schreef JDude het volgende:
Die houten keet aan het Dr. Struyckenplein moet je hebben! Naast die car tuning shop.
tieft op, je moet zijn bij Christ aan de vierwindenstraat. die staat zelfs in de suske en wiskequote:Op donderdag 26 juli 2007 21:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Die houten keet aan het Dr. Struyckenplein moet je hebben! Naast die car tuning shop.
Keigave foto'squote:Op donderdag 26 juli 2007 20:43 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Le Wrak heeft bijna 2000km gemaakt
We zijn geweest in:
- Dinant (mooi)
- Nancy (zeer saai)
- Paris (tres hip)
- Le Havre (ook saai)
- Duinkerke (wonen hier mensen?)
- Brussel (hip)
Fotoverslag is HIER te vinden
IN DE HEUVELLLL. Christ is niet in de Heuvel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
tieft op, je moet zijn bij Christ aan de vierwindenstraat. die staat zelfs in de suske en wiske
Nounouquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
IN DE HEUVELLLL. Christ is niet in de Heuvel.
Sorry. Ik bedoelde het liever dan het nu overkwam.quote:
Daar staan altijd van die kutpaupers met hun lelijke kutauto's het hele fietspad te blokkeren, en dan ook nog vuil kijken als ik rakelings langs hun spiegels rijd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
tieft op, je moet zijn bij Christ aan de vierwindenstraat. die staat zelfs in de suske en wiske
Je moet ook niet met je auto over het fietspad rijden!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar staan altijd van die kutpaupers met hun lelijke kutauto's het hele fietspad te blokkeren, en dan ook nog vuil kijken als ik rakelings langs hun spiegels rijd..
Ongeveer 1950kmquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:57 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Keigave foto's![]()
Met Le Wrak op pagina 3.... heeft die 2000 km gemaakt? Niet slecht.
serieux? welleke?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
Whehehe.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:28 schreef Asics het volgende:
btw, hier nog effekes een Bredaas grapske;
Wat is de antichrist?
[ code verwijderd ]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:28 schreef Asics het volgende:
Wat is de antichrist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:28 schreef Asics het volgende:
Wat is de antichrist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
grml - dan is de mijne net voorbij.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:41 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen. Nog maar 6.5 uurtjes tot de vakantie.
Oké.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:39 schreef Frazz het volgende:
Nee! Maandag 6 augustus word een goede morgen want dan wordt ik bij mn lief wakker! Dinsdag 7 augustus ook though!
2 dagen op rij? Dan gaat het speciale er wel een beetje af vind je niet?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:39 schreef Frazz het volgende:
Nee! Maandag 6 augustus word een goede morgen want dan wordt ik bij mn lief wakker! Dinsdag 7 augustus ook though!
Niet zoals vroeger neequote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:10 schreef Swiffer het volgende:
hej Dal.. dan zal het bij jou al jaren niet meer speciaal zijn, of wel
Wrijf het erinquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:05 schreef Dalamar het volgende:
Vandeweek nog een reclamefolder van Casema ontvangen. Even een keer keihard gelachen en het daarna snel in de prullenbak gepleurt.
Nooooit meer Casema Internet hier!!
Neuh! Het was een steunbetuiging.quote:
2 hele speciale dagenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:06 schreef Dalamar het volgende:
[..]
2 dagen op rij? Dan gaat het speciale er wel een beetje af vind je niet?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:09 schreef Swiffer het volgende:
@Frazz : nice hoooorrr ga je nog iets leuks doen?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:55 schreef Kuukske het volgende:
Dat wordt keiharde geyle nueckseks.
KMA'ersquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:29 schreef Kuukske het volgende:
Ohw ohw Breda. Stadje aan het Spanjaardsgat, met al je KMA'ers.
Privetopic.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:00 schreef Kuukske het volgende:
Volgens mij is het just you and me J-Du-de.
Goedhoorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:04 schreef Kuukske het volgende:
Hoe gaat het met je?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:05 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen!!! Vandaag op vakantie.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:09 schreef Kuukske het volgende:
Dan ben je makkelijk aan te vallen. Gniffel.
Ik hoop dat je niet door Frankrijk hoeft!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:05 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen!!! Vandaag op vakantie.
Ja het is een beste bende daar op de weg.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:34 schreef JDude het volgende:
Ik hoop dat je niet door Frankrijk hoeft!
gewoon niet zoveel zuipen!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:10 schreef Kuukske het volgende:
Kunnen we weer meeten bij de Kerstboom op 1 januari om de katers weg te jagen.
Nah ik ben heul geen alcoholist.quote:
Schtoffert. Welkom terug?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:11 schreef Stofje het volgende:
Zo, het bier van gisterenavond is uitgewerkt, tijd voor een biertje.
Soms heeft die Stofje best goede punten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:11 schreef Stofje het volgende:
Zo, het bier van gisterenavond is uitgewerkt, tijd voor een biertje.
Goed dat je het zegt! Er moeten er nog een paar koud gelegd.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil ook bier.
Voor jou ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:04 schreef JDude het volgende:
Goed dat je het zegt! Er moeten er nog een paar koud gelegd.
Nah, ik ben tot half 6 blijven hangen om bier te drinken, toen teruggegaan alwaar mijn lieve moeder een bord eten voor me had klaar staan, morgen ga ik me helemaal te tyfus inzuipen! Godver, wat ga ik het morgen op het zuipen zetten, ik ben er gewoon aan toequote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Soms heeft die Stofje best goede punten.
Al wacht ik nog effekes denk ik... straks eerst de nieuw aangeschafte blendert even de kans geven [afbeelding]
Nee, dat het magische nummer 076 in beeld komt!quote:Op zondag 29 juli 2007 21:04 schreef Asics het volgende:
dat ik ook uit een NAC mok drink?
Dat ja. Hehe.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:06 schreef JDude het volgende:
Nee, dat het magische nummer 076 in beeld komt!
heb je 1 suggestie ge PM-tquote:Op zondag 29 juli 2007 21:10 schreef JDude het volgende:
Als je zo doorgaat komen we er wel!
Toffe OP-foto's zijn welkom, trouwens.
Klopt als een stadsbus.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:29 schreef Asics het volgende:
das toch 15-16 sept?
Als mijn welingelichte bron bij d'n BBA klopt, arriveert trouwens binnen nu en 2 weken de nieuwe vloot. Ik zal dat charmante blauwpaars wel missen.quote:
Klopt als een bijna nieuwe stadsbus.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:31 schreef Asics het volgende:
zegt me niks - maar van de voorgaande edities weet ik me te herinneren dat er bier te verkrijgen is.
Boh, nou, inderdaad.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:31 schreef Asics het volgende:
zegt me niks - maar van de voorgaande edities weet ik me te herinneren dat er bier te verkrijgen is.
Wit en rood.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:32 schreef Asics het volgende:
hm welke kleur krijgen de nieuwe dan?
Rood met wit, Provincie Brabant-stijl.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:32 schreef Asics het volgende:
hm welke kleur krijgen de nieuwe dan?
Heul d'n provincie... ook Oost-Brabant waar ze Arriva hebben. Alleen dat eigenwijze kut-Eindhoven doet niet mee geloof ikquote:Op zondag 29 juli 2007 21:36 schreef Asics het volgende:
hmmmm. wordt dit concept dan ook Brabant - wijd geïmplementeerd? Of alleen in Breda.
Misschien kunnen ze er speciaal eentje omspuiten voor lijn 2 langs het stadion?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:38 schreef Asics het volgende:
oh dat zijn toch geen onaardige busjes.
Zwart met geel was beter geweest, maar toch
Kix!quote:Op zondag 29 juli 2007 21:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Rood met wit, Provincie Brabant-stijl.
[afbeelding]
Dat was nummer 27.000.quote:
Kut-oldbie!quote:
Veldmuis is zó vet oldbiër.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:45 schreef JDude het volgende:
Kut-oldbie!
Ik dank u.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:46 schreef veldmuis het volgende:
Gefeliciteerd! Bonbon!
Inderdaad!quote:Op zondag 29 juli 2007 21:49 schreef veldmuis het volgende:
Weg, en ze gaan het begin van het allermooiste topic van dit jaar missen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |