Euhm.. nee.. ? Hè? Ik snap jullie niet. Wat is er niet goed aan. Het werkt nu namelijk wel gewoonquote:
Volgens mij wel.. Het was iets met de router die te snel communiceert voor de modem. En de pc communiceert snel met de router.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:14 schreef veldmuis het volgende:
Hielp dat?!
Vandaar dat je ook zo snel bent op het forumquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja iets met snelle communicatie wat de modem niet aankan.
Ja het werkt nu wel aardig, vergeleken met gisteren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:18 schreef MdO82 het volgende:
Vandaar dat je ook zo snel bent op het forum
Kom je bier drinken?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:30 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga al hoor!
Whehehequote:Op donderdag 26 juli 2007 21:36 schreef veldmuis het volgende:
Nog niet aan begonnen! Iets met druk en zin enzo
Ehm ik heb al 8 jaar geen friet meer op. Ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:43 schreef MdO82 het volgende:
oh ja Kuuk jij had het er eens over dat er bij de heuvel goeie friet te halen was, maar waar was dat ?
Die houten keet aan het Dr. Struyckenplein moet je hebben! Naast die car tuning shopquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:43 schreef MdO82 het volgende:
oh ja Kuuk jij had het er eens over dat er bij de heuvel goeie friet te halen was, maar waar was dat ?
Iets met "'t" in de naam.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:46 schreef JDude het volgende:
Die houten keet aan het Dr. Struyckenplein moet je hebben! Naast die car tuning shop.
tieft op, je moet zijn bij Christ aan de vierwindenstraat. die staat zelfs in de suske en wiskequote:Op donderdag 26 juli 2007 21:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Die houten keet aan het Dr. Struyckenplein moet je hebben! Naast die car tuning shop.
Keigave foto'squote:Op donderdag 26 juli 2007 20:43 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Le Wrak heeft bijna 2000km gemaakt
We zijn geweest in:
- Dinant (mooi)
- Nancy (zeer saai)
- Paris (tres hip)
- Le Havre (ook saai)
- Duinkerke (wonen hier mensen?)
- Brussel (hip)
Fotoverslag is HIER te vinden
IN DE HEUVELLLL. Christ is niet in de Heuvel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
tieft op, je moet zijn bij Christ aan de vierwindenstraat. die staat zelfs in de suske en wiske
Nounouquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
IN DE HEUVELLLL. Christ is niet in de Heuvel.
Sorry. Ik bedoelde het liever dan het nu overkwam.quote:
Daar staan altijd van die kutpaupers met hun lelijke kutauto's het hele fietspad te blokkeren, en dan ook nog vuil kijken als ik rakelings langs hun spiegels rijd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
tieft op, je moet zijn bij Christ aan de vierwindenstraat. die staat zelfs in de suske en wiske
Je moet ook niet met je auto over het fietspad rijden!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar staan altijd van die kutpaupers met hun lelijke kutauto's het hele fietspad te blokkeren, en dan ook nog vuil kijken als ik rakelings langs hun spiegels rijd..
Ongeveer 1950kmquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:57 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Keigave foto's![]()
Met Le Wrak op pagina 3.... heeft die 2000 km gemaakt? Niet slecht.
serieux? welleke?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
Whehehe.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:28 schreef Asics het volgende:
btw, hier nog effekes een Bredaas grapske;
Wat is de antichrist?
[ code verwijderd ]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:28 schreef Asics het volgende:
Wat is de antichrist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:28 schreef Asics het volgende:
Wat is de antichrist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |