quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:05 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen!!! Vandaag op vakantie.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:09 schreef Kuukske het volgende:
Dan ben je makkelijk aan te vallen. Gniffel.
Ik hoop dat je niet door Frankrijk hoeft!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:05 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen!!! Vandaag op vakantie.
Ja het is een beste bende daar op de weg.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:34 schreef JDude het volgende:
Ik hoop dat je niet door Frankrijk hoeft!
gewoon niet zoveel zuipen!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:10 schreef Kuukske het volgende:
Kunnen we weer meeten bij de Kerstboom op 1 januari om de katers weg te jagen.
Nah ik ben heul geen alcoholist.quote:
Schtoffert. Welkom terug?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:11 schreef Stofje het volgende:
Zo, het bier van gisterenavond is uitgewerkt, tijd voor een biertje.
Soms heeft die Stofje best goede punten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:11 schreef Stofje het volgende:
Zo, het bier van gisterenavond is uitgewerkt, tijd voor een biertje.
Goed dat je het zegt! Er moeten er nog een paar koud gelegd.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil ook bier.
Voor jou ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:04 schreef JDude het volgende:
Goed dat je het zegt! Er moeten er nog een paar koud gelegd.
Nah, ik ben tot half 6 blijven hangen om bier te drinken, toen teruggegaan alwaar mijn lieve moeder een bord eten voor me had klaar staan, morgen ga ik me helemaal te tyfus inzuipen! Godver, wat ga ik het morgen op het zuipen zetten, ik ben er gewoon aan toequote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Soms heeft die Stofje best goede punten.
Al wacht ik nog effekes denk ik... straks eerst de nieuw aangeschafte blendert even de kans geven [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |