tool groove armada, lcd en complete minus kliek tegenover zichzelf :Squote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:21 schreef HAL9000S het volgende:
Ik begin er zin in te krijgen. Wat is er mis met de zondag?
Mooi. Dan zal het niet zo druk zijn bij TOOL wslquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:26 schreef PastoorPeter het volgende:
Ja, en NIN en UNKLE
En Motörhead, Enter Shikari en Dan Le Sac VS Scroobius Pip.
Dat is allemaal nog voor TOOL hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Mooi. Dan zal het niet zo druk zijn bij TOOL wsl![]()
Bij mij nu ook.. ik krijg er nu echt zin in..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:34 schreef ralfseltje het volgende:
De Lowlands kriebels beginnen zo steeds meer de kop op te steken.
90's Now: Azrael & Gary Global / Dance / DJquote:Neen, natuurlijk niet! We hebben namelijk zat dj's die ook tussen de acts door draaien. Daarbij zijn er ook een stel ruwe bolsters die tot diep in de nacht draaien op de verscheidene feestjes. Om iedereen als gelijkwaardig te beschouwen komen hier alle namen, ongeacht de tijd en plek waar ze staan:
Best of British: Joep & Arnold // Alpha DJ's // 90's Now: Azrael & Gary Global // Balkan Beatz vs. Russendisko: Tommi, Pizdabolkin & Yuriy Gurzhy // Radar // (Mad) Ed // Smithee // Gene Williams // Olaf Boswijk // Shallow Life Posse // Groove Tube DJ's // Mr. Wix // DJ Barrio // U Dub // Doesn't Smell Like 90's Now (Grunge & Alternative) // Kees van Hondt // Sandeman // Dab // Melon // A Reggae Bomb // St. Paul // DJ N>E>D //
Check het programma voor alle bio's! En morgen natuurlijk het blokkenschema voor alle tijden van deze diedjees!
En wat dacht je van Interpol vs CSSquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:52 schreef MaJo het volgende:
Dit ga je niet menenDe twee bands die ik het liefst wil zien, Arcade Fire en Klaxons, tegelijk geprogrammeerd
![]()
![]()
Watquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:53 schreef mindgames het volgende:
[..]
En wat dacht je van Interpol vs CSS?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga nog wel eens op mijn gemak kijken in de krant morgen.
In ieder geval niet op het campingterrein.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:13 schreef Vital_Remains het volgende:
Mag je eigenlijk bbqen op het camping/camper terrein?
Same here. De vorige keer hele schema's opgesteld, en dat na 2 uur al laten varen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:13 schreef Vital_Remains het volgende:
Ik heb mn kaartje![]()
Ik ga dit jaar proberen maar wat meer muziek te zien, vorig jaar heb ik op het hele festival alleen het optreden van gorefest helemaal uitgezien![]()
Mag je eigenlijk bbqen op het camping/camper terrein?
Haha schema`s werken inderdaad nooit op festivalsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Same here. De vorige keer hele schema's opgesteld, en dat na 2 uur al laten varen.
Die overlappingen maken me niks uit, ik krijg één ding al amper mee..
Ik ook en ik ben er helemaal niet blij mee. Iedere keer weer weten ze de sfeer te verneuken door een geweldige band te verplaatsten naar Galmbak Grolsch.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
LCD Soundsystem in de Grolsch had ik eigenlijk wel verwacht.
Ja, en d'r staan nog wel meer dingen raar geprogrammeerd. Maar aangezien dat telefoonding nog maar een half afgemaakte versie is (de helft werkt niet) zou het natuurlijk ook gewoon kunnen dat dat schema gewoon alles behalve klopt en we morgen een heel ander schema krijgen......zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:39 schreef Evil_Koekje het volgende:
En wtf moeten Justice, en Uffie, en Apparat e.d. overdag?
Bij mij werkt 'ie prima, maar ik hoop idd ook dat het schema nog niet echt klopt. Ik bedoel Justice om 18:30, dat is toch geen tijd voor zo'n act.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, en d'r staan nog wel meer dingen raar geprogrammeerd. Maar aangezien dat telefoonding nog maar een half afgemaakte versie is (de helft werkt niet) zou het natuurlijk ook gewoon kunnen dat dat schema gewoon alles behalve klopt en we morgen een heel ander schema krijgen......zou me niets verbazen.
Bij de plattegrond verwijst de x-ray naar de julliet en visa versa, er moet nog een heel nieuw spel ingezet worden. Een aantal bands staan nog niet in de applicatie. Een hoop bandbeschrijvingen zijn er nog niet. Het logootje is te groot, etcquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:44 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Bij mij werkt 'ie prima, maar ik hoop idd ook dat het schema nog niet echt klopt. Ik bedoel Justice om 18:30, dat is toch geen tijd voor zo'n act.
Niet tijdens de DnB in de Bravo!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Justice zou 's nachts moeten. Iedereen dansen
Vanavond om 20:00 las ik ergens?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:49 schreef Laton het volgende:
precies, morgen weten we pas echt hoe het staat en zal me ook niks verbazen als dit schema dan direct de prullenmand in kan.
goed dat zed at een beetje spreiden over de dag anders staat alles tegelijk. Editors staan ook vrij vroegquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:52 schreef tarzan1 het volgende:
wat staat Nine Ich Nails ongelofelijk vroeg zeg. Rare plaats een een band van zo'n kaliber.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:30 schreef Laton het volgende:
jammer dat dat arcade fire tegenover trentemoller staat, had arcade wel eens willen checken, iedereen is er zo lyrisch over.
Mja, of je dat haalt in 2 dagenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:29 schreef rubbereend het volgende:
knelpunten:
The Killers -> Groove Armada
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Mja, of je dat haalt in 2 dagen
Ja, klopt. Maar je weet zelf ook hoe dat gaat op festivalsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:27 schreef MaJo het volgende:
Hmmm ik zie dat de overlapping van CSS en Interpol nog wel meevallen, alleen het laatste kwartier/eerste kwartier van het optreden overlappen. Dan kan ik nog CSS gaan zien en een stukje Interpol missen.[...]
quote:X-Ray acts / 24-7-2007
Hadden we al wat X-Ray namen naar buiten gebracht (huh, welke dan?), hierbij de rest! Verwacht van deze acts dubstep, hiphop, popdance, hits en nog meer goeie klanken!
Tussle // Calvin Harris // Adept // Apparat & band // Various Production // Mary Anne Hobbs // Clark // Yo Majesty // Eboman (DVJ-Set) //
klopt niet, ingeplakt in vorig jaar schema. morgen weten we echt hoe het zit.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:30 schreef Mathijz het volgende:
After forever een setlist van bijna 2 uurAlsjeblieft zeg
![]()
NEIN! Die Schwarzen Zaden sind verschwunden!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bij die reggae night vrijdag in de Lima staat wel "Live: Black Prophet". Misschien dat ze Black Seeds bedoelen??
Staat idd nu een nieuwe versie online. Zo op het eerste gezicht lijkt het blokkenschema redelijk overeen te komenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:50 schreef Toad het volgende:
De primeur van 3FM was dus de Lowmap. Je kan lowmap smsen naar 4443, net als vorig jaar.
Krijg je die als je gewoon update of moet je 'm weer opnieuw downloaden?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Staat idd nu een nieuwe versie online. Zo op het eerste gezicht lijkt het blokkenschema redelijk overeen te komen
Je moet opnieuw downloaden, de link uit m'n sms-je van vanmorgen deed het wel gewoon nogquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:02 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Krijg je die als je gewoon update of moet je 'm weer opnieuw downloaden?
Nee, op die plek staat nu "Grolsch Loods"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:00 schreef rubbereend het volgende:
maar nu komt de hamvraag:
Als je op het kaartje kijkt van die mobieleshit, staat Nolls Gril erop?
This code is no longer valid.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je moet opnieuw downloaden, de link uit m'n sms-je van vanmorgen deed het wel gewoon nog
Zal wel per type telefoon verschillen, maar de mijne vroeg me bij het klikken op die oude link of ik versie 0.9 wou upgraden naar 1.0.
Die staat op de plek van de Silent Disco. D'r staan sowieso geen eettenten op aangegeven.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, op die plek staat nu "Grolsch Loods"
Een beugelcafé?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, op die plek staat nu "Grolsch Loods"
Asia staat er wel opquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Die staat op de plek van de Silent Disco. D'r staan sowieso geen eettenten op aangegeven.
In de nieuwe mobile guide staan ze wel!! Zaterdag 15:45 in de Lima!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
en dan dus tussendoor nog ergens The Black Seeds... Als ze tenminste nog doorgaan.
Ik heb de oude versie van m'n telefoon verwijderd en toen de downloadlink weer gebruikt van het smsje van vanmorgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Als ik nu sms krijg ik helemaal nix terug?
Geduld enzo, ik denk dat het sinds 20:00 (het tijdstip dat de nieuwe (niet-demo) versie kwam) wellicht wat druk is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Als ik nu sms krijg ik helemaal nix terug?
Niet dat het wat uitmaakt. Ik heb net ge-update via de update functie en het staat nog steeds vol met TBA's...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Geduld enzo, ik denk dat het sinds 20:00 (het tijdstip dat de nieuwe (niet-demo) versie kwam) wellicht wat druk is.
Die update is voor het nieuws-gedeelte, niet voor dat ding zelfquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet dat het wat uitmaakt. Ik heb net ge-update via de update functie en het staat nog steeds vol met TBA's...
Ja. Naast de Grolsch loods.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kan iemand trouwens de magneetbar vinden op de plattegrond?
Owjaquote:
Wat is dat eigenlijk voor iets?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
quote:
Aha.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[img=578xnull]http://image.wetpaint.com/wiki/3voor12wiki/image/1pvJmSOCHHdbI2L8YnaoL3Q==87584/GW640H480[/img]
gek! ik zou niet zonder schema kunnen. je moet toch wel weten waar wat is. anders mis je nóg meer dan je al doet, zeker op een festival als Lowlands wat veel area's heeft...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:24 schreef Vital_Remains het volgende:
Haha schema`s werken inderdaad nooit op festivals
quote:
Bron: website Lowlandsquote:Magneetbar
Het best bewaarde geheim van LL2006 was zonder meer De Magneetbar, de geheime plek op/achter Lima waar verkleed vertier en gratis bier samengingen. Dit jaar is-ie terug en hoe! Groter, gekker, gekleurder, maar vooral SAMEN! De Magneetbar is HET doe-het-zelf-feestje van Nederland. Verdien gratis bier door op te treden, maar kom verkleed, anders geen toegang! Zorg dus dat je je roze boa, gele cowboyhoed en oranje overall meeneemt en laat je verrassen door optredens van het publiek en diverse Lowlands-artiesten.
Heb je die ouders van je vriendin nou al vermoord zodat je zonder schuldgevoel naar Lowlands kanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohnee natuurlijk, de magneetbar.
Komt het toch nog enigsinds goed met het reggae aanbodquote:
Ik hoop het wel.quote:en dan dus tussendoor nog ergens The Black Seeds... Als ze tenminste nog doorgaan.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In de nieuwe mobile guide staan ze wel!! Zaterdag 15:45 in de Lima!
Vorig jaar hoefde dat ook nog niet.. toen moest je gewoon wat zingen en dan kreeg je bier..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
Gek genoeg zie ik niemand op die foto verkleed...
M'n poolse kamaraad wilt niet mee werkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je die ouders van je vriendin nou al vermoord zodat je zonder schuldgevoel naar Lowlands kan.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:42 schreef kciR het volgende:
[..]
Vorig jaar hoefde dat ook nog niet.. toen moest je gewoon wat zingen en dan kreeg je bier..
Dus dit jaar ga je verkleed?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]die man van dat gebeuren vroeg of ik ff binnen kwam kijken.... ben ik uiteindelijk niet gegaan
gratis bier gemist
![]()
![]()
quote:
Nogsteeds niets.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Geduld enzo, ik denk dat het sinds 20:00 (het tijdstip dat de nieuwe (niet-demo) versie kwam) wellicht wat druk is.
vet! volgens mij kan ik die bar in een paar minuten leegzingen, en vervolgens is al het bier voor mijquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:42 schreef kciR het volgende:
[..]
Vorig jaar hoefde dat ook nog niet.. toen moest je gewoon wat zingen en dan kreeg je bier..
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:21 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Justice overdag is erger.Dat moet toch echt om 02:00 oid.
ik trek mn rubberboot aanquote:
nee dan is er al zoveel nu overlapt het met niks! Damage control heet datquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:21 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Justice overdag is erger.Dat moet toch echt om 02:00 oid.
Ja vraag me af of dat ding groter is dit jaar. Aangezien bijvoorbeeld ook Apparat er staat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En Uffie in de X-Ray (overdag ook), terwijl er niets tegenover geprogrammeerd staat. Zal ook lekker gaan passen in die loods![]()
Jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Nogsteeds niets.
Iemand die 'm wel binnenkrijgt als 'ie nu smst?
Zal wel meevallen. Die staan tegenover Tool, Dinosaur Jr en Groove Armada. Volgens mij staan wij daar met z'n tweetjes straksquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef BloodyLotte het volgende:
En Welle:Erdball. Dat wordt nog knus daarbinnen.
DAve staat erop als laatste op de zaterdagquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:36 schreef soco_cola het volgende:
lekker vaag om Laurant Garnier om 19.00 savonds te doen :S:S:S
Dave clarke staat er ook nog niet op...
En karotte en Magda treden deels zelfde tijd op :S:S:S
Maar we wel eerst 1,5 topic lang gaan lachen en volmaken met dingen als: "Goh zijn we daar met z'n allen toch mooi ingetuind!"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:17 schreef Nosh het volgende:
Ik kan niet wáchten totdat het allemaal één grote hoax blijkt, en de volkskrant alles en iedereen gelukkig maakt en we allemaal ronddansen, omdat alle tenten opeens tot 4 uur open blijven en we netjes alles kunnen afwerken, één voor één..
Da's de ergste inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:32 schreef HAL9000S het volgende:
Verdomme, Dinosaur Jr en Tool tegelijk.
Zeg maar gerust onmenselijk. Hoe kan ik ooit een keuze maken tussen die 2 zonder verscheurd te worden door schuldgevoel, depressie en extreme zelfhaat?quote:
Gelukkig heb ik Dinosaur Jr. niet zo lang terug nog in Paradiso gezien. Aangezien ik verwacht dat de setlist niet al te veel zal verschillen ga ik denk ik maar Tool kijken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:47 schreef HAL9000S het volgende:
Zeg maar gerust onmenselijk. Hoe kan ik ooit een keuze maken tussen die 2 zonder verscheurd te worden door schuldgevoel, depressie en extreme zelfhaat?
Lijkt me onwaarschijnlijk, aangezien op de Lowlandssite die sms-dinges al aangeboden wordt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:17 schreef Nosh het volgende:
Ik kan niet wáchten totdat het allemaal één grote hoax blijkt, en de volkskrant alles en iedereen gelukkig maakt en we allemaal ronddansen, omdat alle tenten opeens tot 4 uur open blijven en we netjes alles kunnen afwerken, één voor één..
quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:23 schreef Toad het volgende:
Blokkenschema nu ook op LL:
http://www.lowlands.nl/news.php?page=147
Haha!quote:Jazekers, vanaf nu kun je je route plannen. Wat ga je doen op vrijdagmiddag, of wat te doen nu Tool en Dinosaur Jr. tegelijk spelen? Kwestie van plannen zeggen wij. Daar ga je!
Wat een groffe humorquote:
Ja hoort erbij hequote:
ja ze hebben niet in 8 uur ineens een band geboektquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:54 schreef Evil_Koekje het volgende:
D'r staat nogsteeds een TBA bij de Alpha Zaterdag rond 18:00 trouwens.
Ik gok dat ze die band zelf al wel weten, maar ik bedoelde dus tov het mobileding.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ze hebben niet in 8 uur ineens een band geboekt
prima ! helemaal geen zin in dat drum n bass.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
DAve staat erop als laatste op de zaterdag
ja bij stap 3 gestrandquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
Wat een gezeik dat je eerst zo'n Lowlife moet aanmaken ipv gewoon je favo's aanklikken in 't blokkenschema.
En hoe kan ik nou m'n route uitstippelen als ik niet via 't blokkenschema de acts kan kiezen. Rotzooi.quote:
sterf ! alles kapot !quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:08 schreef BloodyLotte het volgende:
People relax
*kringetje maakt*
Bloemetjes! Liefde! Blijdschap!
Ja maar!quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:08 schreef BloodyLotte het volgende:
People relax
*kringetje maakt*
Bloemetjes! Liefde! Blijdschap!
wat jij vind is onzin, en bovendien komt het niet overeen met wat koekje vindt, oftewel oplossing van niksquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:16 schreef NiteSpeed het volgende:
Editors zijn slecht, dus dat is al opgelost. Die andere twee ken ik niet, dus dat scheelt een heel boel voor mij.
Je kan er mee doen wat je wilt, je kan helaas niet de tekst selecteren, maar wel vergroten of verkleinen zoveel je wilt. Sommige telefoons en PDA's kunnen het uitlezen, of je kan het zelf bewerken naar JPG/PNG/GIF. Wat je maar wilt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:23 schreef Laton het volgende:
is dat handig voor bepaalde mobiele telefoons ofzo ?
Danke.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:29 schreef NiteSpeed het volgende:
Alle blokkenschema's in PDF-vorm!
http://depositfiles.com/files/1306289
Niets aan de hand geloof ik. Vriend van me heeft vanavond nog gewoon online besteld. En anders zou 't wel op de site staan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:36 schreef MOD het volgende:
Zeg. Is het al uitverkocht ofzo? Ik wil morgen men kaartje halen maar iedereen staat te springen om een kaartje op marktplaats![]()
Ik had de 56 laatste geloof ik.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:36 schreef MOD het volgende:
Zeg. Is het al uitverkocht ofzo? Ik wil morgen men kaartje halen maar iedereen staat te springen om een kaartje op marktplaats![]()
Sowieso, die hele interactieve knuffelsite met last.fm plugin-dingen en onooglijke yotubefilmpjes overal.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
En hoe kan ik nou m'n route uitstippelen als ik niet via 't blokkenschema de acts kan kiezen. Rotzooi.
Fuck Welle: Erdball dan maar, ik ga naar LCD Soundsystem.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:36 schreef Rubber_Soul het volgende:
Tool als zondag aflsuiter?
Ik ga naar Welle Erdball!
If true, wat een looserts zeg op marktplaats.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:37 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Niets aan de hand geloof ik. Vriend van me heeft vanavond nog gewoon online besteld. En anders zou 't wel op de site staan.
Niet uitverkocht nee...maar ik zou er nog mee wachten tot een week van tevorenquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:36 schreef MOD het volgende:
quote:
ben je op zoek en ken je ze nergens meer krijgen
dan ben je bij ons aan het goede adres
wij hebben nog op dit moment 26 lowlands kaartjes
ben je geintresseerd laat ons het weten
wij zijn blij als we jou blij kunnen maken
vraag:
¤140,- perstuk voor 1 kaartje
¤135,- perstuk voor 2 kaartjes
¤130,- perstuk voor 4 kaartjes
allekaartjes zijn voor het hele weekend
van 17/08 t/m 19/08
alle kaartjes woorden per tnt of paypal verstuurd
groetjes
Ik laat wel een tunnel gravenquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet uitverkocht nee...maar ik zou er nog mee wachten tot een week van tevoren
Partypooperquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:38 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Fuck Welle: Erdball dan maar, ik ga naar LCD Soundsystem.
Zo heb ik eens 15 euro verdiend aan een brusselse wafel op werchter omdat ik teveel geld terugkreeg. en ik ben dan ook wel zo'n kutwijf die dan niet braaf teruggaat.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
Vriend van me had vorig jaar z'n LL-kaartje voor 80 euri van Marktplaats, en z'n eerste 40 muntjes voor de helft van de prijs (foutje van kassameisje).
Ik heb nog nooit financiele Lowlandsmeevallers gehad.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:51 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Zo heb ik eens 15 euro verdiend aan een brusselse wafel op werchter omdat ik teveel geld terugkreeg. en ik ben dan ook wel zo'n kutwijf die dan niet braaf teruggaat.
Had 'ie toevallig zo'n petje op?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Vorig jaar kende ik iemand achter de bar. Gratisch bier.
Oja, dat wel een keer idd. 16 bier bestellen en dan 2 muntjes geven enzo.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Vorig jaar kende ik iemand achter de bar. Gratisch bier.
Dat vliegtuigje is best lamequote:Op woensdag 25 juli 2007 01:55 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb een lowlife... what else is new.
En ergens mijn vliegtuig laten crashen.
Nee was een chick.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had 'ie toevallig zo'n petje op?
[afbeelding]
Want een maat van me krijgt al 2 jaar gratis bij bij die knakker
Chicks en gratis bierquote:
IK heb me gewoon laten zakken en sta ergens in het midden van de foto.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vliegtuigje is best lame
Je moet hem nog hoger zetten dan je eigenlijk wilt ook. Dan zakt 'ie naar beneden. Maar op de uiteindelijke foto komt 'ie nog lager..
Allebei gecheckt, allebei niet leuk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:08 schreef Toad het volgende:
Damien Rice? En anders Air Traffic?
Ja daarom. Volgens mij maak ik hem niet meer bewust mee, dat is het nare.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:30 schreef NiteSpeed het volgende:
Richie is tof, m!
Wat verwacht je dan als afsluiters?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:51 schreef Miscfit het volgende:
Jemienee.. Tool als afsluiting van de zondag? en de vrijdag the Killers? Kaiser chiefs op zaterdag? op tool na zijn die band echt niet waardig als afsluiting :S. Vraag me ook welke mongool het bedacht heeft Arcade Fire in de alpha te zetten :S? Lekker sfeervol... De laatste TBA moet wel damn goed zijn....
Ghaghagha! De Black Seeds staan dus precies op de zaterdag, van kwart voor 4 tot half 5 ofzo...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
Vrijdag
14:00 -14:45 : Mark Ronson
15:15 - 16:10: Heideroosjes
16:00 - 17:00: Mad Caddies
19:15 - 20:15: Eagles of Death Metal
20:10 - 21:10: Mika
22:00 - 23:00: Basement Jaxx
22:30 - 4:40: A Reggae Bomb![]()
![]()
(02:00 - 3:45: Pendulum)
Zaterdag
13:00 - 14:00: C-Mon & Kypski
13:50 - 14:50: Games in Concert
16:50 - 17:50: Turbonegro
21:45 - 23:00: Kaiser Chiefs
22:15 - 04:40: Balkan Beats vs Russendisko
03:00 - 05:00: Dave Clark
Zondag
11:30 - 12:20: Alamo Race Track
13:00 - 14:00: Tanya Stephens
15:00 - 16:00: Orishas
17:15 - 18:15: NiN
17:50 - 18:50: Rotfront
19:00 - 20:00: Motorhead
20:15 - 21:15: Trentemöller
21:15 - 22:15: Pronghorn
22:15 - 02:55: Doesn't smell like 90's now
22:30 - 04:40: Kees van Hondt afscheidstournee
en dan dus tussendoor nog ergens The Black Seeds... Als ze tenminste nog doorgaan.
Dan drink je verdulle maar water en caffeïne, en ga je aan de wortelknabbels.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:26 schreef Friek_ het volgende:
Godverdomme, Richie Hawtin als afsluiter.Ergens wel terecht, maar op zondag om 3 uur 's nachts ben ik in mijn allerbrakste status ooit.
Het mislukte optreden van The Prodigy was ook niet in 1995, maar in 2001.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De eerste fout al gevonden, het 'Theo' roepen was niet, zoals er wel in staat, in 2003.
Ze hebben 2x een optreden verneukt kan ik mij herinneren.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het mislukte optreden van The Prodigy was ook niet in 1995, maar in 2001.
Royksopp was leuker, volgens mij. Al is dat ook niet echt mijn ding. Tussendoor ook nog even naar Boudisque gegaan om wat cd's te kopen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:42 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vond het echt een boutoptreden in 2005
Filemon stond waarschijnlijk strak van de dopequote:Op woensdag 25 juli 2007 12:42 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vond het echt een boutoptreden in 2005, toen stond filemon naast me helemaal uit z´n naad te gaan. Vervolgens ben ik ook maar weg gelopen.![]()
Nog één: Mike Skinner was niet zo wanstaltig kut in 2003, maar in 2004.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb vanmorgen ook de Volkskrant maar eens gehaald. De eerste fout al gevonden, het 'Theo' roepen was niet, zoals er wel in staat, in 2003. Gelukkig, want in 2003 was ik er wel. Dat gedoe zal 2004 geweest zijn, toen ik er niet was.
Zometeen maar eens op mijn gemak de artikelen lezen. Ik ben nu nog niet verder gekomen dan wat korte stukjes.
Was dat niet in beide jaren?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nog één: Mike Skinner was niet zo wanstaltig kut in 2003, maar in 2004.
Oh mén, dat wist ik niet. Dat maakt 2004 nóg treuriger.quote:
Metropool orkest is geen klein orkest wat je even weghaald. Geloof best dat ze daar flink tijd voor nodig hebben.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
-waarom anderhalf uur tussen Games in Concert (waarom zoiets experimenteels sowieso in de Alpha) en After Forever
En ik geloof ook wel dat er een flink podium voor nodig is. Dat zet je niet even in een van de kleine tenten neer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:37 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Metropool orkest is geen klein orkest wat je even weghaald. Geloof best dat ze daar flink tijd voor nodig hebben.
de biertap & een hamburger!quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
Your musical compatibility rating with BloodyLotte is: Super
Anyway, wat raden jullie me aan voor vrijdag tussen 19:30 en 22:00?
edit; Behalve Mika.
Waarom is dit zo raar?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
-Heideroosjes om 15:30 s'middags??
geen everzwijnhammetjesquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:28 schreef -Sum- het volgende:
zo bijna een heel topic verder in een halve dag! zijn er niet meer nieuwtjes uit de bijlage te melden?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Royksopp was leuker, volgens mij. Al is dat ook niet echt mijn ding. Tussendoor ook nog even naar Boudisque gegaan om wat cd's te kopen.
Dat was er wel degelijk in 2003 ook al..ik heb het zelfs in 2002 al gehoord, al was het alleen kleinschalig op camping 3.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb vanmorgen ook de Volkskrant maar eens gehaald. De eerste fout al gevonden, het 'Theo' roepen was niet, zoals er wel in staat, in 2003. Gelukkig, want in 2003 was ik er wel. Dat gedoe zal 2004 geweest zijn, toen ik er niet was.
Een van nederlands beste bands, lijkt me perfect geschikt voor festival als Lowlands, in hun segment hebben ze bewezen veel kwaliteit te hebben, en toch zijn ze niet erg commercieel, had ze dus wat hoger verwacht, of in de Grolsch staan, en dan hoger...quote:
Ik vind het juist wel beter. Zo weet ik tenminste zeker dat ik niets mis als ik nog in mijn tent lig te meuren van de dag ervoorquote:
tijdens hun reunie tourquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:13 schreef linebear het volgende:
ooit sluiten ze de zondag af in de Alpha
Iemand die zich muziekfreak noemt en Werchter en Lowlands vergelijkt??quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:07 schreef Ruud2007 het volgende:
op Werchter stonden de Heideroosjes om 12.30
Ja..als ze grijs in hun rolstoel Ze Smelten de Paashaas opdreunenquote:
Ach, op Sziget 2006 ging het anders ook wel lekker. Maxim die ineens naar zijn eigen zeggen de 'ten peaceful days of joy' afsluit. Jammer dat Sziget maar zeven dagen duurde.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze hebben 2x een optreden verneukt kan ik mij herinneren.
echt bier of festival bier?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
In de Grolsch Loods kun je, zoals men vermoedde, inderdaad flessen Grolsch kopen. Geen beugels, maar de nieuwe groene flessen.
Ja brand in je ogenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:39 schreef linebear het volgende:
is een lowlands ontmaagding pijnlijk ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |