DAve staat erop als laatste op de zaterdagquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:36 schreef soco_cola het volgende:
lekker vaag om Laurant Garnier om 19.00 savonds te doen :S:S:S
Dave clarke staat er ook nog niet op...
En karotte en Magda treden deels zelfde tijd op :S:S:S
Maar we wel eerst 1,5 topic lang gaan lachen en volmaken met dingen als: "Goh zijn we daar met z'n allen toch mooi ingetuind!"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:17 schreef Nosh het volgende:
Ik kan niet wáchten totdat het allemaal één grote hoax blijkt, en de volkskrant alles en iedereen gelukkig maakt en we allemaal ronddansen, omdat alle tenten opeens tot 4 uur open blijven en we netjes alles kunnen afwerken, één voor één..
Da's de ergste inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:32 schreef HAL9000S het volgende:
Verdomme, Dinosaur Jr en Tool tegelijk.
Zeg maar gerust onmenselijk. Hoe kan ik ooit een keuze maken tussen die 2 zonder verscheurd te worden door schuldgevoel, depressie en extreme zelfhaat?quote:
Gelukkig heb ik Dinosaur Jr. niet zo lang terug nog in Paradiso gezien. Aangezien ik verwacht dat de setlist niet al te veel zal verschillen ga ik denk ik maar Tool kijken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:47 schreef HAL9000S het volgende:
Zeg maar gerust onmenselijk. Hoe kan ik ooit een keuze maken tussen die 2 zonder verscheurd te worden door schuldgevoel, depressie en extreme zelfhaat?
Lijkt me onwaarschijnlijk, aangezien op de Lowlandssite die sms-dinges al aangeboden wordt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:17 schreef Nosh het volgende:
Ik kan niet wáchten totdat het allemaal één grote hoax blijkt, en de volkskrant alles en iedereen gelukkig maakt en we allemaal ronddansen, omdat alle tenten opeens tot 4 uur open blijven en we netjes alles kunnen afwerken, één voor één..
quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:23 schreef Toad het volgende:
Blokkenschema nu ook op LL:
http://www.lowlands.nl/news.php?page=147
Haha!quote:Jazekers, vanaf nu kun je je route plannen. Wat ga je doen op vrijdagmiddag, of wat te doen nu Tool en Dinosaur Jr. tegelijk spelen? Kwestie van plannen zeggen wij. Daar ga je!
Wat een groffe humorquote:
Ja hoort erbij hequote:
ja ze hebben niet in 8 uur ineens een band geboektquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:54 schreef Evil_Koekje het volgende:
D'r staat nogsteeds een TBA bij de Alpha Zaterdag rond 18:00 trouwens.
Ik gok dat ze die band zelf al wel weten, maar ik bedoelde dus tov het mobileding.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ze hebben niet in 8 uur ineens een band geboekt
prima ! helemaal geen zin in dat drum n bass.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
DAve staat erop als laatste op de zaterdag
ja bij stap 3 gestrandquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
Wat een gezeik dat je eerst zo'n Lowlife moet aanmaken ipv gewoon je favo's aanklikken in 't blokkenschema.
En hoe kan ik nou m'n route uitstippelen als ik niet via 't blokkenschema de acts kan kiezen. Rotzooi.quote:
sterf ! alles kapot !quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:08 schreef BloodyLotte het volgende:
People relax
*kringetje maakt*
Bloemetjes! Liefde! Blijdschap!
Ja maar!quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:08 schreef BloodyLotte het volgende:
People relax
*kringetje maakt*
Bloemetjes! Liefde! Blijdschap!
wat jij vind is onzin, en bovendien komt het niet overeen met wat koekje vindt, oftewel oplossing van niksquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:16 schreef NiteSpeed het volgende:
Editors zijn slecht, dus dat is al opgelost. Die andere twee ken ik niet, dus dat scheelt een heel boel voor mij.
Je kan er mee doen wat je wilt, je kan helaas niet de tekst selecteren, maar wel vergroten of verkleinen zoveel je wilt. Sommige telefoons en PDA's kunnen het uitlezen, of je kan het zelf bewerken naar JPG/PNG/GIF. Wat je maar wilt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:23 schreef Laton het volgende:
is dat handig voor bepaalde mobiele telefoons ofzo ?
Danke.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:29 schreef NiteSpeed het volgende:
Alle blokkenschema's in PDF-vorm!
http://depositfiles.com/files/1306289
Niets aan de hand geloof ik. Vriend van me heeft vanavond nog gewoon online besteld. En anders zou 't wel op de site staan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:36 schreef MOD het volgende:
Zeg. Is het al uitverkocht ofzo? Ik wil morgen men kaartje halen maar iedereen staat te springen om een kaartje op marktplaats![]()
Ik had de 56 laatste geloof ik.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:36 schreef MOD het volgende:
Zeg. Is het al uitverkocht ofzo? Ik wil morgen men kaartje halen maar iedereen staat te springen om een kaartje op marktplaats![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |