DAve staat erop als laatste op de zaterdagquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:36 schreef soco_cola het volgende:
lekker vaag om Laurant Garnier om 19.00 savonds te doen :S:S:S
Dave clarke staat er ook nog niet op...
En karotte en Magda treden deels zelfde tijd op :S:S:S
Maar we wel eerst 1,5 topic lang gaan lachen en volmaken met dingen als: "Goh zijn we daar met z'n allen toch mooi ingetuind!"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:17 schreef Nosh het volgende:
Ik kan niet wáchten totdat het allemaal één grote hoax blijkt, en de volkskrant alles en iedereen gelukkig maakt en we allemaal ronddansen, omdat alle tenten opeens tot 4 uur open blijven en we netjes alles kunnen afwerken, één voor één..
Da's de ergste inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:32 schreef HAL9000S het volgende:
Verdomme, Dinosaur Jr en Tool tegelijk.
Zeg maar gerust onmenselijk. Hoe kan ik ooit een keuze maken tussen die 2 zonder verscheurd te worden door schuldgevoel, depressie en extreme zelfhaat?quote:
Gelukkig heb ik Dinosaur Jr. niet zo lang terug nog in Paradiso gezien. Aangezien ik verwacht dat de setlist niet al te veel zal verschillen ga ik denk ik maar Tool kijken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:47 schreef HAL9000S het volgende:
Zeg maar gerust onmenselijk. Hoe kan ik ooit een keuze maken tussen die 2 zonder verscheurd te worden door schuldgevoel, depressie en extreme zelfhaat?
Lijkt me onwaarschijnlijk, aangezien op de Lowlandssite die sms-dinges al aangeboden wordt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:17 schreef Nosh het volgende:
Ik kan niet wáchten totdat het allemaal één grote hoax blijkt, en de volkskrant alles en iedereen gelukkig maakt en we allemaal ronddansen, omdat alle tenten opeens tot 4 uur open blijven en we netjes alles kunnen afwerken, één voor één..
quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:23 schreef Toad het volgende:
Blokkenschema nu ook op LL:
http://www.lowlands.nl/news.php?page=147
Haha!quote:Jazekers, vanaf nu kun je je route plannen. Wat ga je doen op vrijdagmiddag, of wat te doen nu Tool en Dinosaur Jr. tegelijk spelen? Kwestie van plannen zeggen wij. Daar ga je!
Wat een groffe humorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |