Ja hoort erbij hequote:
ja ze hebben niet in 8 uur ineens een band geboektquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:54 schreef Evil_Koekje het volgende:
D'r staat nogsteeds een TBA bij de Alpha Zaterdag rond 18:00 trouwens.
Ik gok dat ze die band zelf al wel weten, maar ik bedoelde dus tov het mobileding.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ze hebben niet in 8 uur ineens een band geboekt
prima ! helemaal geen zin in dat drum n bass.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
DAve staat erop als laatste op de zaterdag
ja bij stap 3 gestrandquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
Wat een gezeik dat je eerst zo'n Lowlife moet aanmaken ipv gewoon je favo's aanklikken in 't blokkenschema.
En hoe kan ik nou m'n route uitstippelen als ik niet via 't blokkenschema de acts kan kiezen. Rotzooi.quote:
sterf ! alles kapot !quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:08 schreef BloodyLotte het volgende:
People relax
*kringetje maakt*
Bloemetjes! Liefde! Blijdschap!
Ja maar!quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:08 schreef BloodyLotte het volgende:
People relax
*kringetje maakt*
Bloemetjes! Liefde! Blijdschap!
wat jij vind is onzin, en bovendien komt het niet overeen met wat koekje vindt, oftewel oplossing van niksquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:16 schreef NiteSpeed het volgende:
Editors zijn slecht, dus dat is al opgelost. Die andere twee ken ik niet, dus dat scheelt een heel boel voor mij.
Je kan er mee doen wat je wilt, je kan helaas niet de tekst selecteren, maar wel vergroten of verkleinen zoveel je wilt. Sommige telefoons en PDA's kunnen het uitlezen, of je kan het zelf bewerken naar JPG/PNG/GIF. Wat je maar wilt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:23 schreef Laton het volgende:
is dat handig voor bepaalde mobiele telefoons ofzo ?
Danke.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:29 schreef NiteSpeed het volgende:
Alle blokkenschema's in PDF-vorm!
http://depositfiles.com/files/1306289
Niets aan de hand geloof ik. Vriend van me heeft vanavond nog gewoon online besteld. En anders zou 't wel op de site staan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:36 schreef MOD het volgende:
Zeg. Is het al uitverkocht ofzo? Ik wil morgen men kaartje halen maar iedereen staat te springen om een kaartje op marktplaats![]()
Ik had de 56 laatste geloof ik.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:36 schreef MOD het volgende:
Zeg. Is het al uitverkocht ofzo? Ik wil morgen men kaartje halen maar iedereen staat te springen om een kaartje op marktplaats![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |