M'n poolse kamaraad wilt niet mee werkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je die ouders van je vriendin nou al vermoord zodat je zonder schuldgevoel naar Lowlands kan.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:42 schreef kciR het volgende:
[..]
Vorig jaar hoefde dat ook nog niet.. toen moest je gewoon wat zingen en dan kreeg je bier..
Dus dit jaar ga je verkleed?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]die man van dat gebeuren vroeg of ik ff binnen kwam kijken.... ben ik uiteindelijk niet gegaan
gratis bier gemist
![]()
![]()
quote:
Nogsteeds niets.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Geduld enzo, ik denk dat het sinds 20:00 (het tijdstip dat de nieuwe (niet-demo) versie kwam) wellicht wat druk is.
vet! volgens mij kan ik die bar in een paar minuten leegzingen, en vervolgens is al het bier voor mijquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:42 schreef kciR het volgende:
[..]
Vorig jaar hoefde dat ook nog niet.. toen moest je gewoon wat zingen en dan kreeg je bier..
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:21 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Justice overdag is erger.Dat moet toch echt om 02:00 oid.
ik trek mn rubberboot aanquote:
nee dan is er al zoveel nu overlapt het met niks! Damage control heet datquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:21 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Justice overdag is erger.Dat moet toch echt om 02:00 oid.
Ja vraag me af of dat ding groter is dit jaar. Aangezien bijvoorbeeld ook Apparat er staat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En Uffie in de X-Ray (overdag ook), terwijl er niets tegenover geprogrammeerd staat. Zal ook lekker gaan passen in die loods![]()
Jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Nogsteeds niets.
Iemand die 'm wel binnenkrijgt als 'ie nu smst?
Zal wel meevallen. Die staan tegenover Tool, Dinosaur Jr en Groove Armada. Volgens mij staan wij daar met z'n tweetjes straksquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef BloodyLotte het volgende:
En Welle:Erdball. Dat wordt nog knus daarbinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |