Niet dat het wat uitmaakt. Ik heb net ge-update via de update functie en het staat nog steeds vol met TBA's...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Geduld enzo, ik denk dat het sinds 20:00 (het tijdstip dat de nieuwe (niet-demo) versie kwam) wellicht wat druk is.
Die update is voor het nieuws-gedeelte, niet voor dat ding zelfquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet dat het wat uitmaakt. Ik heb net ge-update via de update functie en het staat nog steeds vol met TBA's...
Ja. Naast de Grolsch loods.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kan iemand trouwens de magneetbar vinden op de plattegrond?
Owjaquote:
Wat is dat eigenlijk voor iets?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
quote:
Aha.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[img=578xnull]http://image.wetpaint.com/wiki/3voor12wiki/image/1pvJmSOCHHdbI2L8YnaoL3Q==87584/GW640H480[/img]
gek! ik zou niet zonder schema kunnen. je moet toch wel weten waar wat is. anders mis je nóg meer dan je al doet, zeker op een festival als Lowlands wat veel area's heeft...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:24 schreef Vital_Remains het volgende:
Haha schema`s werken inderdaad nooit op festivals
quote:
Bron: website Lowlandsquote:Magneetbar
Het best bewaarde geheim van LL2006 was zonder meer De Magneetbar, de geheime plek op/achter Lima waar verkleed vertier en gratis bier samengingen. Dit jaar is-ie terug en hoe! Groter, gekker, gekleurder, maar vooral SAMEN! De Magneetbar is HET doe-het-zelf-feestje van Nederland. Verdien gratis bier door op te treden, maar kom verkleed, anders geen toegang! Zorg dus dat je je roze boa, gele cowboyhoed en oranje overall meeneemt en laat je verrassen door optredens van het publiek en diverse Lowlands-artiesten.
Heb je die ouders van je vriendin nou al vermoord zodat je zonder schuldgevoel naar Lowlands kanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohnee natuurlijk, de magneetbar.
Komt het toch nog enigsinds goed met het reggae aanbodquote:
Ik hoop het wel.quote:en dan dus tussendoor nog ergens The Black Seeds... Als ze tenminste nog doorgaan.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In de nieuwe mobile guide staan ze wel!! Zaterdag 15:45 in de Lima!
Vorig jaar hoefde dat ook nog niet.. toen moest je gewoon wat zingen en dan kreeg je bier..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
Gek genoeg zie ik niemand op die foto verkleed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |