Sowieso, die hele interactieve knuffelsite met last.fm plugin-dingen en onooglijke yotubefilmpjes overal.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
En hoe kan ik nou m'n route uitstippelen als ik niet via 't blokkenschema de acts kan kiezen. Rotzooi.
Fuck Welle: Erdball dan maar, ik ga naar LCD Soundsystem.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:36 schreef Rubber_Soul het volgende:
Tool als zondag aflsuiter?
Ik ga naar Welle Erdball!
If true, wat een looserts zeg op marktplaats.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:37 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Niets aan de hand geloof ik. Vriend van me heeft vanavond nog gewoon online besteld. En anders zou 't wel op de site staan.
Niet uitverkocht nee...maar ik zou er nog mee wachten tot een week van tevorenquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:36 schreef MOD het volgende:
Zeg. Is het al uitverkocht ofzo? Ik wil morgen men kaartje halen maar iedereen staat te springen om een kaartje op marktplaats![]()
quote:
ben je op zoek en ken je ze nergens meer krijgen
dan ben je bij ons aan het goede adres
wij hebben nog op dit moment 26 lowlands kaartjes
ben je geintresseerd laat ons het weten
wij zijn blij als we jou blij kunnen maken
vraag:
¤140,- perstuk voor 1 kaartje
¤135,- perstuk voor 2 kaartjes
¤130,- perstuk voor 4 kaartjes
allekaartjes zijn voor het hele weekend
van 17/08 t/m 19/08
alle kaartjes woorden per tnt of paypal verstuurd
groetjes
Ik laat wel een tunnel gravenquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet uitverkocht nee...maar ik zou er nog mee wachten tot een week van tevoren
Partypooperquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:38 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Fuck Welle: Erdball dan maar, ik ga naar LCD Soundsystem.
Zo heb ik eens 15 euro verdiend aan een brusselse wafel op werchter omdat ik teveel geld terugkreeg. en ik ben dan ook wel zo'n kutwijf die dan niet braaf teruggaat.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
Vriend van me had vorig jaar z'n LL-kaartje voor 80 euri van Marktplaats, en z'n eerste 40 muntjes voor de helft van de prijs (foutje van kassameisje).
Ik heb nog nooit financiele Lowlandsmeevallers gehad.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:51 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Zo heb ik eens 15 euro verdiend aan een brusselse wafel op werchter omdat ik teveel geld terugkreeg. en ik ben dan ook wel zo'n kutwijf die dan niet braaf teruggaat.
Had 'ie toevallig zo'n petje op?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Vorig jaar kende ik iemand achter de bar. Gratisch bier.
Oja, dat wel een keer idd. 16 bier bestellen en dan 2 muntjes geven enzo.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Vorig jaar kende ik iemand achter de bar. Gratisch bier.
Dat vliegtuigje is best lamequote:Op woensdag 25 juli 2007 01:55 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb een lowlife... what else is new.
En ergens mijn vliegtuig laten crashen.
Nee was een chick.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had 'ie toevallig zo'n petje op?
[afbeelding]
Want een maat van me krijgt al 2 jaar gratis bij bij die knakker
Chicks en gratis bierquote:
IK heb me gewoon laten zakken en sta ergens in het midden van de foto.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vliegtuigje is best lame
Je moet hem nog hoger zetten dan je eigenlijk wilt ook. Dan zakt 'ie naar beneden. Maar op de uiteindelijke foto komt 'ie nog lager..
Allebei gecheckt, allebei niet leuk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:08 schreef Toad het volgende:
Damien Rice? En anders Air Traffic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |