geen idee, maar ik was zondag niet op de meetquote:Op maandag 23 juli 2007 13:50 schreef Pandorah het volgende:
Leuk octo, naar Bonaire! Je kan daar leuk duiken volgens vrienden.
Ik dacht dat we Marveld te ver vonden en dat we ergens centraal wilden gaan zitten?
Mij lijkt het ook handiger om op de Veluwen ofzo iets te zoeken.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:17 schreef Pandorah het volgende:
Dit (van dat verre) hebben we niet opeens zondag bedacht hoor. Volgens mij hadden we dit net na / tijdens Marveld bedacht..
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:52 schreef Levitation het volgende:
Fietstocht van Lev's huis naar Rianns huis...Is ongetwijfeld iets leuks van te maken.
![]()
misschien intresse ik wil altijd slaapplaatsen aanbiedenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:56 schreef Riann het volgende:
maar serieus het zou wel gaan als we smorgens op tijd aanfietsen dat we rond een uur of 1 a 2 bij mij lunchen en dan de peel rondwandelen ook zoiets 2 uurtjes berekenen je hebt geloof ik een route van 2 km van 3 km en van 6 km. 3 km is al een hele mooie route in de peel. 6 km is ook goed te doen maar dan moet het wel redelijk weer zijn.
Wordt wel druk bij mij thuis dan... ik had ook al een "appeltaart meet bij Levi" op de planning staan en een "Buikdansmeeting".quote:Op maandag 23 juli 2007 15:58 schreef Riann het volgende:
[..]
[..]
misschien intresse ik wil altijd slaapplaatsen aanbiedenAls het voor wat mensen tever is.
Haha gezelligquote:Op maandag 23 juli 2007 15:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wordt wel druk bij mij thuis dan... ik had ook al een "appeltaart meet bij Levi" op de planning staan en een "Buikdansmeeting".![]()
Wat mij betreft een superleuk ideequote:Op maandag 23 juli 2007 15:53 schreef Jojogirl het volgende:
Oja, dat was ik vergeten erbij te zetten. Zondag hadden we bedacht dat een GPS wandeltocht op de Veluwe en daarna uit eten wel leuk was, maar dat stond nog niet 100% vast geloof ik
jij hebt geen appeltaart alleenrechtquote:
van appeltaart kan je nooit te weinig eten...quote:Op maandag 23 juli 2007 17:20 schreef octopussy het volgende:
[..]
jij hebt geen appeltaart alleenrecht![]()
![]()
en als jij je beter voelt dan komen we gewoon naar jou toe om appeltaart te eten en foto's te bekijken![]()
![]()
Appeltaart vind ik gewoon lekkerdererer.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er gebeurd met de chocoladetaarttraditie
Nou die van gisteren had je ook niets gevonden hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef Levitation het volgende:
Appeltaart vind ik gewoon lekkerdererer.![]()
Wordt een druk najaar!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou die van gisteren had je ook niets gevonden hoor
En Eeterij Eftelingergens in najaar doen?
Jij hebt 'm door!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:27 schreef Isabeau het volgende:
Is dat alvast een disclaimer om er hoe dan ook brak uit te mogen zien, Liejannuh?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:11 schreef Levitation het volgende:
Kunnen we de kampeermeet bij Rewimo niet ipv Marveld doen?![]()
Gegarandeerd goedkoop én leuk!![]()
Dat zat ik ook al te bedenken. Ik vind kamperen wel leuk, en degenen die niet willen/kunnen kamperen slapen lekker binnenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:11 schreef Levitation het volgende:
Kunnen we de kampeermeet bij Rewimo niet ipv Marveld doen?![]()
Gegarandeerd goedkoop én leuk!![]()
Oh, dat is ook leuk!! En ik ben altijd in voor kinderdingetjes, want kinderdingetjes zijn vaak veel leuker dan volwassenendingetjesquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:53 schreef Troel het volgende:
Gisteren was ik met Miss_D in een zeepwinkel (nee, geen lush!) en daar kun je dus ook workshops volgen(Ok, het heet kinderfeestje)
Vanaf 6 personen kost het 8.50 per persoon en het is echt heel leuk. Miss_D en ik doen al mee, dus we zoeken nog 4 slachtoffers
Dit kan eigenlijk altijd wel, dus da's een kwestie van nu doen of uitstellen enzo
Maar dan kunnen we ook appeltaarten bakken!! (en die zijn vast veel lekkerder dan die taart in Leiden haha)quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:45 schreef Troel het volgende:
Je moet het ook echt als tussendoortje zeg maar zien hoor
Trouwalbum is ook zo goed als afquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we ook appeltaarten bakken!! (en die zijn vast veel lekkerder dan die taart in Leiden haha)
En we kunnen allemaal heel goed onze handjes wassen met zeep voor we die aanrakenquote:
dat verdampt hoor dus zelfs mensen die geen alcohol mogen vanwege medicijnen of iets dergelijks kunnen het gewoon eten (zolang ik er maar voor zorg dat mam de alcohol niet in het deeg schenkt, toen werden we dronken van een stukje taartquote:
Alles loopt hier weer volledig door elkaar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh help, ik las wat over efteling en nu val ik midden in de zeep en appeltaart
Maar spareribs, ho maarquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alles loopt hier weer volledig door elkaar.![]()
Er is een Eftelingmeet, een 5-jaarsmeet, een zeepjesmeet (eventueel met appeltaart) en daarnaast staan er nog wat zaken al langer in de planning.![]()
Het eerste weekend kan ik sowieso niet. Het tweede weekend verwacht ik ook niet dat ik kan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:40 schreef Rewimo het volgende:
Wij houden het voorlopig op 17/18/19 of 24/25/26 augustus, dus schrijf maar in zou ik zeggen
O, ik moet de 24e wel een bruiloft fotograferen, maar dat is niet de hele dag.
Dan zou ik gewoon zelf een keer een lekker weekendje daar plannen met hotel erbij en dan lekker veel foto's schieten!quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:17 schreef Rewimo het volgende:
Geen idee, ik wil zelf toch al niet in de Vogel Rok, de achtbaan, Villa Volta en het schip wegens vergaande misselijkheidDe Vliegende Hollander wil ik wel proberen
ik ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan niet mee 'kamperen', ben dan net nog wat laatste tentamens aan het voorbereiden
Naar de Efteling hoeven wmb de partners niet zonodig mee. Ik kan beide dagen, maar ik zit nog steeds een beetje met mijn 'ik pas niet in de attracties-nachtmerrie'![]()
Daar is nog geen datum voor geprikt. We hebben nogal wat lopen op het moment, dus het valt niet mee overal een datum voor te vinden.quote:Op zondag 29 juli 2007 10:26 schreef Elvi het volgende:
Die buikdans-meeting... wanneer is die? Dat lijkt me wel erg leuk namelijk![]()
In principe het laatste weekend van augustus denk ik. Maar wat mij betreft mogen er nog wel wat aanmeldingen bijquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:11 schreef octopussy het volgende:
Wat gaan we nou doen met de Bauernhof meeting? Het is al augustus tenslotte![]()
Ja! Leuk!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:13 schreef Jojogirl het volgende:
Wie gingen er nou morgen naar de Parade in A'dam? Liejannuh, Pandorah? En mag ik nog mee?
Het concert is om 12.00 uur.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:05 schreef Pandorah het volgende:
Spinvis![]()
Ik zie dat ik de 2e kan. Bovendien ben ik de volgende dag vrij![]()
Nee, dan lig ik met mijn royale kont in de Griekse zonquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:40 schreef octopussy het volgende:
SQ, kan je niet de 15/16e?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dan lig ik met mijn royale kont in de Griekse zon![]()
Wat denk je?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:59 schreef Liejannuh het volgende:
2 september ga ik naar Spinvis in Paradiso.![]()
Als er nog meer mensen mee willen: ik moet nog een cd bestellen en kan dus nog 2 kaartjes bestellen voor 3 euro.
Da's een goeie tipquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:40 schreef Liejannuh het volgende:
Het concert is om 12.00 uur.
En het is Spinvis Solo.Als je bij Plato de nieuwe CD besteld, dan kun je 2 kaartjes kopen voor dat concert.
Altijd leuk!
Gezellig!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ik plaats hier even een MKP
Ben wel een beetje benieuwd aan het worden naar al die mensen hier! eens kijken of ik een keertje tijd heb voor een meet.
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1055084/3/50#52381701]woensdag 15 augustus 2007
Omearos
[b]Efteling/Eeterij
6 oktober
Fannetje
Isabeau
Yppy
Liejannuh (wel brak van Pete Murray)
Omearos
Pandorah (ook brak van Pete Murray en gaat vermoedelijk alleen mee eten bij de Eeterij)
Rewimo (qltel en Christan)
Levitation
Riann
13 oktober
Fannetje
Pandorah
Isabeau
Yppy
Liejannuh (wel brak van voetballen)
Rewimo (qltel en Christan)
Levitation
Troel
Riann
Ik ga de 6e niet mee naar de Efteling had ik erbij gezet. Dus (nu inclusief Riannquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:40 schreef Fannetje het volgende:
15/16 sept is wmb goed. Maar volgens mij kunnen er op 6 okt juist meer mensen dan op 13 okt, of kijk ik nu heel raar?
6 okt: 8 mensen, 13 okt: 7 mensen en 1
Maar goed, het is mij om het even, ik kan beide keren.
Ik zie dat ik de 13de moet schrappen... heb de 15de waarschijnlijk een tentamen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:54 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Ik ga de 6e niet mee naar de Efteling had ik erbij gezet. Dus (nu inclusief Riann) dan is het 6 oktober: 8 mensen + 1 alleen eten, 13 oktober: 8 mensen en 1 misschien. Daarom had ik de 13e ervan gemaakt. Maar als iedereen voor 6 oktober is, is het ook goed.
Ik praat je zometeen wel even omquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hou wel van de Efteling maar ga niet mee,
hij gaat niet mee naar efteling maar heeeeeeeeeeeeeeeeel misschien mee uitetenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:29 schreef Troel het volgende:
Zesde kan ik niet, dan viert Bert zijn verjaardag.
(overigens ben ik eerder voor iets met de meiden dan als ineens alle heren meegaan, want ik krijg Bert nooit mee)
Bert kent nu al een heleboel van ons!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:29 schreef Troel het volgende:
Zesde kan ik niet, dan viert Bert zijn verjaardag.
(overigens ben ik eerder voor iets met de meiden dan als ineens alle heren meegaan, want ik krijg Bert nooit mee)
Nee, maar Bert is niet van de grote gezelschappen. Plus dat ik het gewoon gezelliger vind met de meiden onder elkaar, gewoon allemaal een beetje hetzelfde niveau, niet te druk, gewoon lekker rustig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bert kent nu al een heleboel van ons!Dus hij weet nu dat we echt niet bijten
En wandelen is niet glamour genoeg? Maar ik ben ook helemaal niet glamoureus...
over topsport gesprokenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, maar Bert is niet van de grote gezelschappen. Plus dat ik het gewoon gezelliger vind met de meiden onder elkaar, gewoon allemaal een beetje hetzelfde niveau, niet te druk, gewoon lekker rustig.
En wandelen is alleen maar glamour als je het op hoge hakken kan
Ik heb nog wel lippenstift en oogschaduw over van mijn trouwenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:39 schreef octopussy het volgende:
[..]
over topsport gesproken![]()
maar serieus, gewoon een beetje een feestelijk feestje (opgetut en wel) met de dames kunnen we toch best doen? Lijkt me hartstikke leuk![]()
Nee, als we iets anders gaan doen dan de Efteling ben ik graag van de partij hoor, maar ik ben niet leuk in zo'n groep. Trust mequote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
Hè, maar je moet wel komen hoor SQ, ik ben juist benieuwd naar jou
eeh eeeh efteling is nou juist zo leukquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, als we iets anders gaan doen dan de Efteling ben ik graag van de partij hoor, maar ik ben niet leuk in zo'n groep. Trust me![]()
Ik zal er nog even over nadenken danquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:41 schreef Riann het volgende:
[..]
eeh eeeh efteling is nou juist zo leuken ik ben ook zo benieuwd naar jou...
![]()
nou dat zal best wel meevallen en wij zijn allemaal wel erg aardig dus je zult je vast ook zo wel thuisvoelen bij onsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zal er nog even over nadenken dan
In het echt ben ik best saai trouwensIk laat het wel weten als ik van vakantie terug ben, hou me maar even op "maybe maybe"
Dat jullie aardig zijn geloof ik ook best. Ik ben zelf alleen een beetje ongenuanceerd, wat nogal eens tot vervelende situaties kan leiden terwijl ik het meestal helemaal niet gemeen bedoelquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:45 schreef Riann het volgende:
[..]
nou dat zal best wel meevallen en wij zijn allemaal wel erg aardig dus je zult je vast ook zo wel thuisvoelen bij ons![]()
![]()
ik flap er ook wel eens ooit dingen uit die niet gemeen bedoeld zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat jullie aardig zijn geloof ik ook best. Ik ben zelf alleen een beetje ongenuanceerd, wat nogal eens tot vervelende situaties kan leiden terwijl ik het meestal helemaal niet gemeen bedoel![]()
Ik heb gewoon een "apart" soort humor. Beetje vergelijkbaar met Troel's sarcasme
dat bepalen wij welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat jullie aardig zijn geloof ik ook best. Ik ben zelf alleen een beetje ongenuanceerd, wat nogal eens tot vervelende situaties kan leiden terwijl ik het meestal helemaal niet gemeen bedoel![]()
Ik heb gewoon een "apart" soort humor. Beetje vergelijkbaar met Troel's sarcasme
Spaar mequote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:57 schreef octopussy het volgende:
[..]
dat bepalen wij wel![]()
en trouwens, je kent Levi toch? Wij zijn allemaal een soort van Levi's![]()
juistquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:57 schreef octopussy het volgende:
[..]
dat bepalen wij wel![]()
en trouwens, je kent Levi toch? Wij zijn allemaal een soort van Levi's![]()
In de afgebeelde maat vrees ik het ergstequote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:05 schreef octopussy het volgende:
ik moet nog even kijken of ik mee ga naar de efteling. Op zich ben ik wel weer redelijk over mijn vila-volta-buikstang trauma heen, maar ik weet niet of ik genoeg geld heb. Heb een nieuw 3 mm duikpak besteld voor naar BonaireNu maar hopen dat het past
![]()
[afbeelding]
Weet je, ik vind dat best een keer een leuk ideequote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:46 schreef octopussy het volgende:
Misschien gewoon bij iemand thuis, en dat we hapjes meenemen. Mijn huis staat ter beschikking
Kleden we de boel leuk aan enzo.
ik ben erg van het optutten ik hou er wel vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:54 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben niet zo van het optutten, heb ook helemaal geen nette kleding eigenlijk
Wellicht kan ik in mijn bruidsjurk komen?
Ze hebben een feestwinkel in Groningen waar ze vast dat soort dingen verhurenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:10 schreef teigan het volgende:
hm, gaan wij dan bij een kringloopwinkel bruidsjurken halen isa?>
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:30 schreef YPPY het volgende:
Weet je wat handig is aan de Efteling? Als je ons stom vindt, zorg je gewoon dat je 'verdwaalt'.
er is geen durf aan gewoon doen eerste keer altijd een beetje eng maar binnen 5 min zakt dat weg hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:20 schreef Elvi het volgende:
Stiekem wil ik ook mee naar de eftelingmeet maar ik weet niet of ik het
A: durf![]()
en
B: kan betalen![]()
Is ook gezelligquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:32 schreef Elvi het volgende:
Ja maar als jullie míj stom vinden dan laten julle me achter bij de laven!![]()
Ik herinner mij een bepaalde meeting waarbij een aantal mensen inderdaad vrij snel verdwaaldenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:30 schreef YPPY het volgende:
Weet je wat handig is aan de Efteling? Als je ons stom vindt, zorg je gewoon dat je 'verdwaalt'.
Dat zie je maar weer dames van de fokdieetclub hebben altijd zo'n goede ideetjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is ook gezellig
Kom je samen met SQ, die heeft ons ook nog nooit gezien![]()
Dat is een goede, want vorig jaar had ik erg weinig tijd. Als we in oktober al lootjes trekken, heb ik tijd genoegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef Troel het volgende:
Oja, zullen we alvast beginnen met de voorbereidingen van sinterklaas?
Kan ik alvast nadenken over de surprise
Nee, de surprise niet meer, de kadootjes heb ik al erg veel gebruikt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:38 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dat is een goede, want vorig jaar had ik erg weinig tijd. Als we in oktober al lootjes trekken, heb ik tijd genoeg
Heeft iedereen de surprises van vorig jaar nog? Die van mij (gemaakt door Jojogirl) staat hier nog steeds!
Ik weet niet of de andere genodigden mee willen doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:48 schreef Troel het volgende:
1/2 december (eventueel combinatie met een verjaardag)
Bedoel je nou 'mijn groepje'quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:35 schreef Fannetje het volgende:
Ik herinner mij een bepaalde meeting waarbij een aantal mensen inderdaad vrij snel verdwaalden
Met uiteten er bij tussen de 50 en 60 euro schat ikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:13 schreef gothic-blackie het volgende:
zodra de datum zeker is voor de efteling schrijf ik m in me agenda en dan moet en zal ik gewoon gaan (die dag staat dan mooi volgepland) en dan kan ik nu nog even sparen (hoeveel gaat me dat eiglijk kosten ongeveer, heb niet super grote portemonnee). enne efteling is altijd leuk, en hoop tenminste dat er meer mensen zijn die bang zijn voor elke achtbaan of iets wat daarop lijkt, dan sta ik niet in mijn eentje te wachten als iedereen in zo'n ding gaat.
ik heb geen airmiles maar er zijn volgens mij ook geen efteling acties meer of welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:17 schreef Isabeau het volgende:
Dat herinnert mij eraan om een eftelingkaartje te bestellen met mijn airmiles
Is dat in ieder geval al gratis![]()
oeh dat is wel handig, ff mams lief aankijken als ze weer terug komt uit hoek van hollandquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:17 schreef Isabeau het volgende:
Dat herinnert mij eraan om een eftelingkaartje te bestellen met mijn airmiles
Is dat in ieder geval al gratis![]()
Dat was wel heel erg. Was Sjoerd toen bij jullie? Dat was wel erg wat die vertelde op de terugweg.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedoel je nou 'mijn groepje'Of is dat weer een andere Eftelingmeet? (ik doel op de meet waarbij ik oa met Tijn en Barb de rest ben kwijtgeraakt. Expres
)
Eh ja, Sjoerd was daar ook bij. Dat was een heel erg vreemde dagquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:31 schreef YPPY het volgende:
Dat was wel heel erg. Was Sjoerd toen bij jullie? Dat was wel erg wat die vertelde op de terugweg.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:20 schreef Rewimo het volgende:
Sinterprise
24/25 november
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie
1/2 december
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie
8/9 december
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie (als we ook meteen een verjaardag erbij doen (ben de 12de jarig)
Ik snap er niets vanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:41 schreef YPPY het volgende:
Dat was beschamend gewoon vond ik. Ik zat (we waren in de auto natuurlijk) ook wel even met m'n mond vol tanden. Hij was bang van een paar anderen die mee waren en durfde niks tegen ze te zeggen. Ik vond dat echt erg.
Maar vertel, waarom vonden jullie ons stom?
Je vergeet Teiganquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:01 schreef octopussy het volgende:
Ik neem de 2 weekenden daarna ook mee in het lijstje.
Sinterkerst meeting:
24/25 november
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie
Octo
1/2 december
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie
Octo (niet 1 december)
8/9 december
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie (als we ook meteen een verjaardag erbij doen (ben de 12de jarig )
motorbloempje
Octo
15/16 december
Octo
22/23 december
Octo
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:01 schreef octopussy het volgende:
Ik neem de 2 weekenden daarna ook mee in het lijstje.
Sinterkerst meeting:
24/25 november
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie
Octo
1/2 december
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie
Octo (niet 1 december)
8/9 december
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie (als we ook meteen een verjaardag erbij doen (ben de 12de jarig )
motorbloempje
Octo
15/16 december
Octo
motorbloempje
22/23 december
Octo
motorbloempje
quote:
Ik denk dat de overige gasten in het restaurant die avond ook nog kunnen herinnerenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:40 schreef Fannetje het volgende:
En voor Isa: Ik heb volgens mij niet in de gaten gehad dat jullie expres verdwaalden tijdens die meet!Ik doelde dus op een ander groepje, tijdens een andere Eftelingmeet.
Overigens heb ik tijdens die meet (die met Barb enzo dus) ook zo hard gelachen dat ik spierpijn had! Vooral tijdens het eten!
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat de overige gasten in het restaurant die avond ook nog kunnen herinneren![]()
Ik ben nog in Helsinki de 15e, dus wat mij betreft liever de 16e!quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:19 schreef Fannetje het volgende:
Ziet er goed uit Isa!
Als de GPS wandeltocht op 15 september is, zal ik er waarschijnlijk niet bijzijn, dan heb ik vrijwel zeker iets anders.
Gaan we gewoon de 13e nog een keerquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:49 schreef Troel het volgende:
Hmm, dus de Efteling wordt echt de 6e? Jammer hoor
Nee je gaat idd nooit naar alle meetings ik heb er echt al zoveel gemist als ik dat allemaal moest bijhouden zou ik mijn vriend bijna nooit meer zien haha. Ik ben zoiezo al lang niet meer geweest maar nu de eftelingmeeting kom ik wel weerquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:14 schreef Troel het volgende:
Ja, maar je gaat toch nooit naar alle meetings. Maar nu wordt de vijfjaarsmeeting gepland terwijl er relatief weinig mensen kunnen, dat vind ik een beetje erg raar. Kom op, zoiets als een 5 jaars meeting ga je niet houden als er maar liefst 6 mensen kunnen
Maarja, dat zal dus wel weer aan mij liggen ofzo.
Dat was idd het idee!quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:21 schreef teigan het volgende:
Volgens mij was het voor de 5 jaarsmeting zo dat die vanwege die 5 jaar in september moest vallen, maar dat er gewoon aardig wat mensen krap zitten, en dit leuk en betaalbaar is... Dat geocaching zou dan vanuit een restaurant ofzo starten, zodat degenen die het niet zo zien zitten daar gewoon kunnen blijven..
Precies. En een keer een actieve meet vind ik ook wel eens leuk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat was idd het idee!
En een stuk wandelen is natuurlijk ontzettend leuk!
Ik dacht dat dat meer een chocoladeforummeeting was ivm de foto's die we ook zouden kijkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:49 schreef Troel het volgende:
Ik mis trouwens de zeepjesmaakmeeting.
Nee, ligt niet aan jou, ik vind dat je wel gelijk hebt. maar dat moeten we gewoon nog een feestelijke 5-jaars meet hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:14 schreef Troel het volgende:
Ja, maar je gaat toch nooit naar alle meetings. Maar nu wordt de vijfjaarsmeeting gepland terwijl er relatief weinig mensen kunnen, dat vind ik een beetje erg raar. Kom op, zoiets als een 5 jaars meeting ga je niet houden als er maar liefst 6 mensen kunnen
Maarja, dat zal dus wel weer aan mij liggen ofzo.
ik als er een geschikte datum gevonden isquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:30 schreef Miss_S het volgende:
wie gaan er allemaal mee buikdansen?
We hadden bijna een datum! Bijnaquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:41 schreef teigan het volgende:
We waren net bezig dat uit te vogelen pandorah, maar freecell heeft het zo druk, die kan bijna nooit..
Alleen te ervaren onder het genot van veel drank.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ad gaat echt een theatertournee doen.
Ad Visser
Een unieke en vrolijke avond met Ad Visser! Oud-Toppop coryfee, dichter en singer-songwriter Ad Visser levert met F#ck The 70’s! een eigenzinnig cabaretprogramma af, waarin al zijn kwaliteiten als presentator, zijn cabareteske kant en zijn songs volledig tot hun recht komen. Visser opent voor één keer zijn geheime archief en laat het publiek meegenieten van een hysterisch, historisch en hilarisch programma. Jan Mulder zei op tv over Visser: ‘Je hebt een hele carrière verprutst als presentator, terwijl je je songs had moeten zingen!’ Oordeel zelf!
Het klinkt alsof hij verder gaat waar hij op de parade mee op hield!
Jammer dat ik geen complete speellijst kan vinden.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:54 schreef Liejannuh het volgende:
Alleen te ervaren onder het genot van veel drank.
Waar en wanneer gaan we Pandorah?
Nouja, het heeft voor mij niet echt zin om me op te geven voor een flinke wandeltocht als ik al niet eens vijf minuutjes over de markt kan strompelen hequote:Op zondag 19 augustus 2007 15:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ligt niet aan jou, ik vind dat je wel gelijk hebt. maar dat moeten we gewoon nog een feestelijke 5-jaars meet hebbenHet is nu domweg zo dat de dieetclub 5 jaar bestaat in september en dan kunnen veel mensen dus gewoon niet.
We hebben het ook gehad over een kookworkshop. Vind je dat iets? Want dat lijkt me ook gewoon heel erg leuk met z'n allen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:57 schreef Troel het volgende:
Nouja, het heeft voor mij niet echt zin om me op te geven voor een flinke wandeltocht als ik al niet eens vijf minuutjes over de markt kan strompelen heEn op zondag op de Veluwe in een restaurantje cafeetje zitten is niet echt mijn idee van feestelijk
Dat lijkt me al een stuk beter en ik denk dat dat ook meer iets wat iedereen ligt. Denk maar eens aan hoeveel mensen we bij de bonbonmeet hadden en met zijn hoevelen we toen zijn gaan wandelen bij Austerlitz. We zijn wel een dieetclub, dus bewegen is niet verkeerd, maar ik denk niet dat iedereen het op kan brengen om zoiets sportiefs te doen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We hebben het ook gehad over een kookworkshop. Vind je dat iets? Want dat lijkt me ook gewoon heel erg leuk met z'n allen.
dan word het toch een 6 jaar meet?quote:
Da's toch geen probleem? Desnoods plannen we het voor volgend jaar juni ofzoquote:
Op mijn balkon niet, want dan moet je eerst door mijn slaapkamer en dan moet ik die opruimen, maar in de tuin heb ik daar echt geen problemen meequote:Op zondag 19 augustus 2007 22:09 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
dan word het toch een 6 jaar meet?
edit: en troel, mag roken dan wel in je tuin/op je balkonnetje? want dan vind ik het best, vind het sowieso onbeschoft om te roken bij mensen die zelf niet roken.
lol ging me er meer om dat ik neit wist of je een tuin of balkon had, zeg maarquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Op mijn balkon niet, want dan moet je eerst door mijn slaapkamer en dan moet ik die opruimen, maar in de tuin heb ik daar echt geen problemen meeEn als iedereen wil roken gaan we gewoon in de speeltuin zitten, plek zat
Ik neig ook naar januari. En dan maakt het mij niet uit of het in Leiden of in Amsterdam isquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:17 schreef Liejannuh het volgende:
Hij staat op 18 oktober in Den Haag.
8 november in Drachten
7 januari in Leiden.
21 januari in Amsterdam
Dat is het enige wat ik kan vinden.
Ook dan worden er wel dingen uitgesteld hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:19 schreef Miss_S het volgende:
is het niet handiger om 1 meet per keer af te spreken?
nu zijn er al zoveel ideeen en meets die steeds uitgesteld worden
okquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Ook dan worden er wel dingen uitgesteld hoor
Bovendien, stel dat we alleen een saunameet zouden organiseren, lang niet iedereen is daarin geinteresseerd en bovendien wil je sommige dingen gewoon ver van te voren al plannen.
De meeste meets gaan uiteindelijk gewoon door hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:19 schreef Miss_S het volgende:
is het niet handiger om 1 meet per keer af te spreken?
nu zijn er al zoveel ideeen en meets die steeds uitgesteld worden
Dat is ook fijn om dat idd van te voren te weten bij een wandelmeeting. 6 km is al een hele wandeling voor mij en een stevig tempo zit er bij mij niet in. (ivm spierziekte) Daarom ga ik eerlijk gezegt bij voorbaad niet naar wandelmeetings omdat ik niet zo goed vooruit kan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:35 schreef octopussy het volgende:
Wat is het plan voor de wandeling, qua aantal km? Ik kan de 10 wel halen denk ik, maar meer is nog niet weggelegd voor mij.![]()
Ik wil ook sauna trouwens![]()
Wat is dat?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:45 schreef Jojogirl het volgende:
Willen we een echte cache of een gewone GPS wandeltocht (zonder cache)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |