geen idee, maar ik was zondag niet op de meetquote:Op maandag 23 juli 2007 13:50 schreef Pandorah het volgende:
Leuk octo, naar Bonaire! Je kan daar leuk duiken volgens vrienden.
Ik dacht dat we Marveld te ver vonden en dat we ergens centraal wilden gaan zitten?
Mij lijkt het ook handiger om op de Veluwen ofzo iets te zoeken.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:17 schreef Pandorah het volgende:
Dit (van dat verre) hebben we niet opeens zondag bedacht hoor. Volgens mij hadden we dit net na / tijdens Marveld bedacht..
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:52 schreef Levitation het volgende:
Fietstocht van Lev's huis naar Rianns huis...Is ongetwijfeld iets leuks van te maken.
![]()
misschien intresse ik wil altijd slaapplaatsen aanbiedenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:56 schreef Riann het volgende:
maar serieus het zou wel gaan als we smorgens op tijd aanfietsen dat we rond een uur of 1 a 2 bij mij lunchen en dan de peel rondwandelen ook zoiets 2 uurtjes berekenen je hebt geloof ik een route van 2 km van 3 km en van 6 km. 3 km is al een hele mooie route in de peel. 6 km is ook goed te doen maar dan moet het wel redelijk weer zijn.
Wordt wel druk bij mij thuis dan... ik had ook al een "appeltaart meet bij Levi" op de planning staan en een "Buikdansmeeting".quote:Op maandag 23 juli 2007 15:58 schreef Riann het volgende:
[..]
[..]
misschien intresse ik wil altijd slaapplaatsen aanbiedenAls het voor wat mensen tever is.
Haha gezelligquote:Op maandag 23 juli 2007 15:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wordt wel druk bij mij thuis dan... ik had ook al een "appeltaart meet bij Levi" op de planning staan en een "Buikdansmeeting".![]()
Wat mij betreft een superleuk ideequote:Op maandag 23 juli 2007 15:53 schreef Jojogirl het volgende:
Oja, dat was ik vergeten erbij te zetten. Zondag hadden we bedacht dat een GPS wandeltocht op de Veluwe en daarna uit eten wel leuk was, maar dat stond nog niet 100% vast geloof ik
jij hebt geen appeltaart alleenrechtquote:
van appeltaart kan je nooit te weinig eten...quote:Op maandag 23 juli 2007 17:20 schreef octopussy het volgende:
[..]
jij hebt geen appeltaart alleenrecht![]()
![]()
en als jij je beter voelt dan komen we gewoon naar jou toe om appeltaart te eten en foto's te bekijken![]()
![]()
Appeltaart vind ik gewoon lekkerdererer.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er gebeurd met de chocoladetaarttraditie
Nou die van gisteren had je ook niets gevonden hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef Levitation het volgende:
Appeltaart vind ik gewoon lekkerdererer.![]()
Wordt een druk najaar!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou die van gisteren had je ook niets gevonden hoor
En Eeterij Eftelingergens in najaar doen?
Jij hebt 'm door!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:27 schreef Isabeau het volgende:
Is dat alvast een disclaimer om er hoe dan ook brak uit te mogen zien, Liejannuh?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:11 schreef Levitation het volgende:
Kunnen we de kampeermeet bij Rewimo niet ipv Marveld doen?![]()
Gegarandeerd goedkoop én leuk!![]()
Dat zat ik ook al te bedenken. Ik vind kamperen wel leuk, en degenen die niet willen/kunnen kamperen slapen lekker binnenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:11 schreef Levitation het volgende:
Kunnen we de kampeermeet bij Rewimo niet ipv Marveld doen?![]()
Gegarandeerd goedkoop én leuk!![]()
Oh, dat is ook leuk!! En ik ben altijd in voor kinderdingetjes, want kinderdingetjes zijn vaak veel leuker dan volwassenendingetjesquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:53 schreef Troel het volgende:
Gisteren was ik met Miss_D in een zeepwinkel (nee, geen lush!) en daar kun je dus ook workshops volgen(Ok, het heet kinderfeestje)
Vanaf 6 personen kost het 8.50 per persoon en het is echt heel leuk. Miss_D en ik doen al mee, dus we zoeken nog 4 slachtoffers
Dit kan eigenlijk altijd wel, dus da's een kwestie van nu doen of uitstellen enzo
Maar dan kunnen we ook appeltaarten bakken!! (en die zijn vast veel lekkerder dan die taart in Leiden haha)quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:45 schreef Troel het volgende:
Je moet het ook echt als tussendoortje zeg maar zien hoor
Trouwalbum is ook zo goed als afquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we ook appeltaarten bakken!! (en die zijn vast veel lekkerder dan die taart in Leiden haha)
En we kunnen allemaal heel goed onze handjes wassen met zeep voor we die aanrakenquote:
dat verdampt hoor dus zelfs mensen die geen alcohol mogen vanwege medicijnen of iets dergelijks kunnen het gewoon eten (zolang ik er maar voor zorg dat mam de alcohol niet in het deeg schenkt, toen werden we dronken van een stukje taartquote:
Alles loopt hier weer volledig door elkaar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh help, ik las wat over efteling en nu val ik midden in de zeep en appeltaart
Maar spareribs, ho maarquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alles loopt hier weer volledig door elkaar.![]()
Er is een Eftelingmeet, een 5-jaarsmeet, een zeepjesmeet (eventueel met appeltaart) en daarnaast staan er nog wat zaken al langer in de planning.![]()
Het eerste weekend kan ik sowieso niet. Het tweede weekend verwacht ik ook niet dat ik kan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:40 schreef Rewimo het volgende:
Wij houden het voorlopig op 17/18/19 of 24/25/26 augustus, dus schrijf maar in zou ik zeggen
O, ik moet de 24e wel een bruiloft fotograferen, maar dat is niet de hele dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |