quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:11 schreef Levitation het volgende:
Kunnen we de kampeermeet bij Rewimo niet ipv Marveld doen?![]()
Gegarandeerd goedkoop én leuk!![]()
Dat zat ik ook al te bedenken. Ik vind kamperen wel leuk, en degenen die niet willen/kunnen kamperen slapen lekker binnenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:11 schreef Levitation het volgende:
Kunnen we de kampeermeet bij Rewimo niet ipv Marveld doen?![]()
Gegarandeerd goedkoop én leuk!![]()
Oh, dat is ook leuk!! En ik ben altijd in voor kinderdingetjes, want kinderdingetjes zijn vaak veel leuker dan volwassenendingetjesquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:53 schreef Troel het volgende:
Gisteren was ik met Miss_D in een zeepwinkel (nee, geen lush!) en daar kun je dus ook workshops volgen(Ok, het heet kinderfeestje)
Vanaf 6 personen kost het 8.50 per persoon en het is echt heel leuk. Miss_D en ik doen al mee, dus we zoeken nog 4 slachtoffers
Dit kan eigenlijk altijd wel, dus da's een kwestie van nu doen of uitstellen enzo
Maar dan kunnen we ook appeltaarten bakken!! (en die zijn vast veel lekkerder dan die taart in Leiden haha)quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:45 schreef Troel het volgende:
Je moet het ook echt als tussendoortje zeg maar zien hoor
Trouwalbum is ook zo goed als afquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we ook appeltaarten bakken!! (en die zijn vast veel lekkerder dan die taart in Leiden haha)
En we kunnen allemaal heel goed onze handjes wassen met zeep voor we die aanrakenquote:
dat verdampt hoor dus zelfs mensen die geen alcohol mogen vanwege medicijnen of iets dergelijks kunnen het gewoon eten (zolang ik er maar voor zorg dat mam de alcohol niet in het deeg schenkt, toen werden we dronken van een stukje taartquote:
Alles loopt hier weer volledig door elkaar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh help, ik las wat over efteling en nu val ik midden in de zeep en appeltaart
Maar spareribs, ho maarquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alles loopt hier weer volledig door elkaar.![]()
Er is een Eftelingmeet, een 5-jaarsmeet, een zeepjesmeet (eventueel met appeltaart) en daarnaast staan er nog wat zaken al langer in de planning.![]()
Het eerste weekend kan ik sowieso niet. Het tweede weekend verwacht ik ook niet dat ik kan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:40 schreef Rewimo het volgende:
Wij houden het voorlopig op 17/18/19 of 24/25/26 augustus, dus schrijf maar in zou ik zeggen
O, ik moet de 24e wel een bruiloft fotograferen, maar dat is niet de hele dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |