Heey Fietsquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:42 schreef Aryon het volgende:
[..]
Jep. Zit ook nog niet zo lang op het forum he.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:44 schreef teigan het volgende:
hoi en doei..
ik wil ook nog een keer een naamtopic hoor...
Haajquote:
29 september. Kijk maar even in ONZquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:22 schreef Aryon het volgende:
Wanneer is die? Want ik weet niet of ik dan op vakantie ben of druk. En ik heb geen zin om het na te kijken.
Hmm.. Ja, moet ik eventjes kijken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
29 september. Kijk maar even in ONZGroningen Meet - Deel 7
Och vooruit dan. Ook gelijk de link.
nou dat vind ik maar 13.gif we.gifquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon snappen. Pas dan mag je het gebruiken 14.gif
quote:
Ik heb er nog veel over nagedacht, ik heb er aan zitten denken het te doen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:41 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Wat een geheugen!
Maar nee, vandaag niet in de UB geweest..
Dus daarom maar op Fok! verder mijmeren..![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb er nog veel over nagedacht, ik heb er aan zitten denken het te doen.
En ondertussen heb ik het zelfs al 2 maal gedaan, niets gehoord?
Mijn fanclub is al overladen eigelijk, we moeten eerst ons ledenbestand op orde brengen voordat we nieuwe leden kunnen aannemen. 14.gifquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef VonHinten het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn respect heb je. Waar kan ik lid (![]()
![]()
de woordspeling!) worden van je fanclub?
Indoen!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:17 schreef Aryon het volgende:
Het gaat lekker hier en is vet gezellig. Heel ff een kleine update.
How you doin'quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:55 schreef MaxMark het volgende:
Eigenlijk deed ik Joey van Friends na. Ik kijk die serie te veel
Pussies?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:55 schreef VonHinten het volgende:
En ik wens alle pussies welterusten!![]()
Ik ga zelf ook zo slapen
Wanneer ging de wekken vanmorgen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Pussies?
Volgens mij ben ik toch wel een stukje langer dan jou wakker, maar okay.
Sorry?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:57 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Wanneer ging de wekken vanmorgen?
Ik ben er liever vanaf, ik heb het nu al te lang.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:01 schreef VonHinten het volgende:
Je bent al dagen wakker?
* VonHinten bows before the king, crawls through the dust and licks the kings feet..
Je hebt last van insomnia?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ben er liever vanaf, ik heb het nu al te lang.
En te vaak.
Kijk, als ik lang op moet blijven is het handig.
Maar als ik wil gaan slapen..
eh, nee.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:02 schreef VonHinten het volgende:
Je had de plaatjes al vijf voor twaalf opgezocht om ze nu te posten?
Ow men, ik denk echt dat jij mijn held gaat worden..
Dure woorden?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:03 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Je hebt last van insomnia?
[sub]Yeah bitch, dure woorden![/sub[
Probeer eens helder een aantal dagen wakker te blijven.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:06 schreef VonHinten het volgende:
Maar .. je hebt er last van?
C'est trés lastigAl zingt Faithless er nog zulke leuke liedjes over..
Een sport.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:11 schreef VonHinten het volgende:
Anderhalve nacht overslaan lukt me nog, maar dan ben ik kapot en word ik knorrig.. Meerdere nachten overslaan lukt me niet eens, dan val ik van moeheid in slaap.
Hoe noem je insomnia, een ziekte? Een aandoening? Een handicap?
Een 'uitdaging'?
Er is hier al eerder een opmerking over gemaakt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat er mensen zijn die spijt hebben - of krijgen - dat ze op dat linkje hebben geklikt, Chipszak.
Nee. Die ene in mijnen sig.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Welk linkje? die van de Groningen Meeting?
Geen jong uitziende Jan Peter Bakelende in de buurt?quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:04 schreef teigan het volgende:
Antwerpen is een mooie stad..
ze hebben er heerlijke chocola![]()
![]()
toen ik er 6 jaar geleden ofzo was, ben ik daar nog naar de dierentuin geweest, en daar heb ik een slang geaaid, dat was best gaaf eigenlijk..
Slapen met de zon op je gezicht, zowel tof als niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:53 schreef Tangarine het volgende:
Ik kon niet in slaap komen gister, maar heb uiteindelijk toch wel lekker geslapen, en werd wakker met een warme zon in mn gezicht, wat wel lekker was...
Ik heb net naar de komende skat tocht gekeken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:10 schreef maok het volgende:
Goedemiddag
Route lijkt een beetje op een tocht die ik een tijdje terug met teigan en Mik_infra heb geskate.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:01 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ik heb net naar de komende skat tocht gekeken.
24 km, rondje Noord-Oost, 3 stippen, lekker tempo...........
En 80% kans op regen...
Ik zou op tijd kunnen zijn maar heb die dag dan Middelburg - Roermond - Groningen achter de rug...quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:16 schreef maok het volgende:
[..]
Route lijkt een beetje op een tocht die ik een tijdje terug met teigan en Mik_infra heb geskate.
Lekkere oude kaart trouwens, mijn straat is nog in aanbouw en die was in 1981 klaar. Als het droog is ga ik skaten.
Ja, was echt vet gezellig.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:32 schreef teigan het volgende:
Hoe was je afspraak gisteren Aryon?
Ik hoop dat het morgen droog is, maar ik vrees het ergste
Ja ben ik ook blij mee. En het klikte gewoon goed en ik dacht dat het niet zo heel goed klikte, maar dat kwam allemaal goed. Aangezien ik niet het spraakzame type ben. En geslaagde ochtend en middag natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:41 schreef teigan het volgende:
Hm, dat laatste is dan wat minder, maar in ieder geval mooi dat het een geslaagde avond was verder..
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:18 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ik zou op tijd kunnen zijn maar heb die dag dan Middelburg - Roermond - Groningen achter de rug...
210 + 287 km..
Mijn massages zijn onovertroffen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik sliep zomaar.. Misschien door de massage van Alex.
Hoe laat wilde je gaan? Ik moet namelijk eerst even langs de huisarts maar daarna wil ik wel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:33 schreef teigan het volgende:
nog mensen die zin hebben om morgen mee te gaan zwemmen?
Nope.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt wat iedereen allemaal aan het doen is?
Op de bank aan het hangen. Niet zoveel slaap gehad gisteraaf. Kut 1-persoonsbed.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt wat iedereen allemaal aan het doen is?
War of the worldsquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nope.
Ik ben TV kijken, nieuwe DVD kijken, en heb stukje auto gereden
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:29 schreef Aryon het volgende:
[..]
Op de bank aan het hangen. Niet zoveel slaap gehad gisteraaf. Kut 1-persoonsbed.
aan de ene kant is het steven spielbergquote:
Steven Spielberg is wel een beetje een arrogant mannetje jeweetquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:31 schreef Tangarine het volgende:
[..]
aan de ene kant is het steven spielberg... maar aan de andere kant tom cruise...
NEEHEE!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:31 schreef Tangarine het volgende:
[..]
aan de ene kant is het steven spielberg... maar aan de andere kant tom cruise...
Kay ..quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NEEHEE!!!!
GEEN Steven Spielberg.. GEEN Tom Cruise!
hier de trailer
Musical!
Kijk, die is dan wel weer puikquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga wel Sjakie & de chocoladefabriek kijken met Johnny Depp![]()
![]()
![]()
Die moet ik nog zien.
Ik heb toch niets beters te doen.
Nee.quote:
Mja, het begint na een keer of 50 kijken toch wel te vervelen. Net als Dirty Dancing.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Chicago is een tof verhaal gebasseerd op echte moorden.
Nou, de liefde was ver te zoeken, toen zij lag te slapen en ik nog wakker lag, omdat ik me niet kon omdraaien. En ik haar niet wakker wou maken door mijn gedraai en gewoel. Verder lekker geslapen tot 7 uur, toen de zon pal op me raam stond en het 50 graden op me kamer was.quote:
Niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, het begint na een keer of 50 kijken toch wel te vervelen. Net als Dirty Dancing.
rrr mjumquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:36 schreef teigan het volgende:
Ik ben appeltaart aan het bakken, en alles wat erbij overblijft op een creatieve manier verwerken tot iets eetbaars..
Ik herken hetquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:39 schreef Aryon het volgende:
[..]
Nou, de liefde was ver te zoeken, toen zij lag te slapen en ik nog wakker lag, omdat ik me niet kon omdraaien. En ik haar niet wakker wou maken door mijn gedraai en gewoel. Verder lekker geslapen tot 7 uur, toen de zon pal op me raam stond en het 50 graden op me kamer was.Maar verder was het gezellig.
Ja, was lekker plakkerig en zweterig.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik herken het.
Achjaa. Je hebt nu wel lekker dicht tegen dr aan kunnen liggen![]()
![]()
de appeltaart is nog niet klaar hoor, en ik ben niet eetbaar....quote:
Welquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet.
En dirty dancing heb ik nooit gezien.
Pft.
Ga dan je film kijken, dat ging je toch doen?
En dat bedoel ik nouquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:42 schreef teigan het volgende:
Ik vind het juist wel lief, dat je haar dus niet wakker wilde houden....
Dat is toch ware
Oh.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
WelEn ik kan Dirty Dancing zeker afraden te kijken
En ik heb mn film al gekeken toch?Anders zou ik niet op fok zitten
Ja, we hadden beide lange dag achter de rug + rosé + jointje = niet zo'n goede combo om lang op te blijven.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:42 schreef teigan het volgende:
Ik vind het juist wel lief, dat je haar dus niet wakker wilde houden....
Dat is toch ware
Daar heb ik ook zo vaak last vanquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:53 schreef kless het volgende:
Ik heb zin om vanavond wat leuks en/of gezelligs te doen.... maar ben even inspiratieloos...
En sowieso is het lullig om iemand wakker te maken, die keihard ligt te pitten. Kan er zelf ook niet tegen, dus doe ik het ook niet bij anderen. En dat ik oncomfortabel lig is maar 1 avondje, dus zo'n ramp is het ook niet. En tevens is het leuk om naar een slapend meiske te kijken, die je leuk vind.quote:
Morgen euh.... nee noujah... gewoon boodschapje doen, eten koken voor gasten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daar heb ik ook zo vaak last van.
edit;
Maar ehm, tja. Morgen werk? Anders zou je nog uit kunnen gaan oid.
En het Grun topic dan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:59 schreef ChipsZak. het volgende:Ik ga maar naar de huiskamer
Msn is echt heeeeeeel erg saai nu.
Bah.![]()
Whehe je zit bij de ANWB rijschool.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:03 schreef Viking84 het volgende:
13.gif joh, CZ.. Ik ga zo ff douchen en dan bankhangen. Morgen weer lessen in een Toyota Corolla. Zulks een gave auto (y).
? Nee, ik zit bij De Toekomst (Boonstra) in Drachten. Spam!quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe je zit bij de ANWB rijschool.
Je meent het.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben wel op MSN maar ben niet in een praat bui
Verkeerd gegoktquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
? Nee, ik zit bij De Toekomst (Boonstra) in Drachten. Spam!.
Ja. Ik ben bereikbaar voor de mensen die me willen spreken, maar zal zelf gen mensen aanspreken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je meent het.
Nogal tegenstrijdig niet?
Ik ben weer terug. Daar werd het ook niet beter
Daar heb ik het ook niet over.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Ik ben bereikbaar voor de mensen die me willen spreken, maar zal zelf gen mensen aanspreken.
Je bent toffer dan tof... Maar als je ooit Dirty Dancing opzet bij mij in de buurt, frisbee ik die DVD het raam uitquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, even voor de duidelijkheid: Dirty Dancing wordt NIET saai, ook al kijk je 'm 45 keer.
De rest van de zin heb ik niet gelezen, stond er nog iets interessants in?quote:
Ja, dat als je ooit die ene DVD van je draait, ik mezlef verplicht een neiuwe te kopenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De rest van de zin heb ik niet gelezen, stond er nog iets interessants in?
Je mag niet liegenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Ik ben bereikbaar voor de mensen die me willen spreken, maar zal zelf gen mensen aanspreken.
En toch denk ik hè, als ik een lekker knus hoekje maak op de bank, met kaarsjes aan, biertje voor jou, wijntje voor mij, ik in m'n kousen, en dan Dirty Dancing opzet, je tóch lekker blijft zitten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ze heeft gelijk, Alex. Dirty Dancing wordt niet saai.
Dirty Dancing is saai.
Hey, ik heb een ideetje voor zaterdagavond.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daar zeg ik geen nee tegen, nee.
Oh? Vertel!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hey, ik heb een ideetje voor zaterdagavond.
Nou, ik maak een knus hoekje om in weg te zakken, biertje voor jou, wijntje voor mij, en dan zet ik even een leuke film op. Ok?quote:
Ah! Leuk! Had je nog een bepaalde film in gedachte? Of?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, ik maak een knus hoekje om in weg te zakken, biertje voor jou, wijntje voor mij, en dan zet ik even een leuke film op. Ok?
Zaterdag?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik mis trouwens wel mooi het einde van de tijdrit, he.
Laat dat maar aan mij over.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ah! Leuk! Had je nog een bepaalde film in gedachte? Of?
Ik heb uit betrouwbare bron mogen vernemen dat ie voor de 46'ste keer ontzettend saai wordt, trouwens.quote:
Sorry Alex.quote:
T was sarcasme pop. Dit subforumis immers bedoeld voor slowchatquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sorry Alex.. We hebben gewoon te weinig aan één msnvenster!
Dat weet je niet tot je het probeert hè.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron mogen vernemen dat ie voor de 46'ste keer ontzettend saai wordt, trouwens.
Oh, dus JIJ bent die mysterieuze ex van mn zusquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron mogen vernemen dat ie voor de 46'ste keer ontzettend saai wordt, trouwens.
Ja,quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat weet je niet tot je het probeert hè.
Whoo, dit is wel een erg verrassende plotwending.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, dus JIJ bent die mysterieuze ex van mn zus![]()
Ja, zelfs ik kan het niet volgen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Whoo, dit is wel een erg verrassende plotwending.
En STILLquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
THEY, bedoel je?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Stille wateren, die ken ik wel.
Heuj dat klopt nietquote:
Nee, mn collega met 20 jaar ervaring dacht dat ie net zo goed kon rijdne als ik met mn 3 weken ervaring (meer dan 5 jaar geledne alweer)quote:
Nee, aardappelkisten. 1300 kilo laadvermogen per kistquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, tulpenbollenkisten.
Daar is die kooi dus voorquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, mn collega met 20 jaar ervaring dacht dat ie net zo goed kon rijdne als ik met mn 3 weken ervaring (meer dan 5 jaar geledne alweer)Bij mij ging het goed, bij hem flikkerden de ksiten overla, en moest ik de kist van zn dak plukken
Ook nog interesse in foto's van mn eigen heftruck crash?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar is die kooi dus voor![]()
Jaaa showen![]()
Gevalletje vrijdagmiddag, ff snel die laatste twee pallets pakkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja je moet hem wel omlaag doen als je achteruit rijdt
woordgarpje tog.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
En Sebas, de Stills waar ik op heb gereden waren electrsich, dus GEEN geluid.
Met analoge camera gemaakt ook... en met een stokoudprogramma mn naam er in gezet... dat was dus in de wken vlak nadat ik mn heftruckrijbewijs had gehaald.. en dat is onlangs verlopen, dus al weer 5 jaar geledenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
woordgarpje tog.
En plaatjes gehost op msn groups.olkskool.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gevalletje vrijdagmiddag, ff snel die laatste twee pallets pakken
Maar, had je dan altijd standaard een camera mee naar het werk?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met analoge camera gemaakt ook... en met een stokoudprogramma mn naam er in gezet... dat was dus in de wken vlak nadat ik mn heftruckrijbewijs had gehaald.. en dat is onlangs verlopen, dus al weer 5 jaar geleden
Huh? ik dacht dat je al slapen was.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Doeg mensen.
Alex had 5 jaar geleden al een camera-telefoon.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar, had je dan altijd standaard een camera mee naar het werk?
Ik ben al 10 jaar vrachtwagenfotograaf (sinds mei 1997). En daar kwam nogal eens een vrachtwagen (like duh), dus ik had inderdaad een camera in mn broodtrommel/gereedschapskist liggenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar, had je dan altijd standaard een camera mee naar het werk?
Ik weiger die dingen te gebruiken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Alex had 5 jaar geleden al een camera-telefoon.
Live concert? Die is vet!quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ik ben weer geland op Moeder Aarde. En uit het verre universum heb ik een War of the World DVD meegenomen naar onze planeet.
Jeff Wayne
nog welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:05 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, het zonnetje schijnt gelukkig
Typische rijles outfit.. Roze capri waarschijnlijk..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nog wel.
Ik heb zomerse kleertjes aan ( = capri, luchtig shirtje, sandalen). Hopelijk krijg ik daar later op de dag geen spijt van.
Veel plezier dan maarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen
Ik mag zo weer fijn aan het werk
10 euro bij bol.comquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb die cd grijsgedraaid, de DVD toen die uitkwam gedownload, zodra ik geld heb komt ie echt wel in huis
En de LP, die moet ik ook nog op de kop tikken. "And slowly but surely, they drew their plan against us" en dan op vinyl
Ik heb het concert trouwens nog steeds niet afgekeken omdat freecell het volgens mij niet zo boeiend vind
Jawel, inkopen doen, vanavond feestje @ my placequote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo.
Zijn er nog mensen die iets gaan doen vandaag?
Mhwah, valt mee.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:24 schreef Dangel het volgende:
vroeg op sebast?
Jup, om 4 uur heb ik een afspraak bij de doktert.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo.
Zijn er nog mensen die iets gaan doen vandaag?
En je nodigt ook alle mensen van hier uit?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:50 schreef S-Two het volgende:
[..]
Jawel, inkopen doen, vanavond feestje @ my place.
Ik ga met een klasgenoot mee die een piercing laat zettenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mhwah, valt mee.
Dit gaat mijn normale ritme worden vanaf binnenkort.
[..]
Jup, om 4 uur heb ik een afspraak bij de doktert.
Verder niets.
Jij? [afbeelding]
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:50 schreef S-Two het volgende:
[..]
Jawel, inkopen doen, vanavond feestje @ my place.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:51 schreef Sebasser het volgende:
Mhwah, valt mee.
Dit gaat mijn normale ritme worden vanaf binnenkort.
En ik moet vandaag nog langs de bieb, maar ik weet niet of dat gaat werken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ga met een klasgenoot mee die een piercing laat zetten.
Ja. Maar wel tof.
Doe maar niet. Bovendien is mn baas er nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat is het tel nummer?
Dan bel ik je elke 20 minuten en denkt je baas dat je druk bezig bent.
Hoezo gaat dat niet werken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En ik moet vandaag nog langs de bieb, maar ik weet niet of dat gaat werken.
Mja.
zaterdag issie ook open.
en dan issie er vast nog wel.
En zo niet, dan rij ik wel ff door naar beijum, daar hebben/hadden ze hem ook.
Wat voor piercing?
Je kan altijd nog mensen bellen en dan dingen aan ze verkopen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:55 schreef Dangel het volgende:
[..]
Doe maar niet. Bovendien is mn baas er nietEr is überhaupt geen baas
Neen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En je nodigt ook alle mensen van hier uit?
Wat alleraardigst.
Dank. 14.gifquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Met dat feestje uiteraard.
Nouquote:
Geloof het of niet, maar onze moerenleverancier moet ik ook bellen, omdat hgun vertegenwoordiger ernstig faaltquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je kan altijd nog mensen bellen en dan dingen aan ze verkopen.
"Meneer! u sprrrreeekt met alex miedema, ik wil u graag een aantal moeren aanbieden.
Tegen een zeer lage prijs natuurlijk, maar de beste kwaliteit.
Nu 4 voor de prijs van 2! is dat geen superdeal meneeer? meneer?.. hallo..??"
Je was toch sowieso niet naar Loppersum gekomen.quote:
quote:
Jawel hoor, beetje saai wel, maar prima vertoeven ja. Jij komt er ook regelmatig?quote:
hoezo dat?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:26 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Typische rijles outfit.. Roze capri waarschijnlijk..
Ja?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:51 schreef Dangel het volgende:
Viking?
Onder deze account ben ik een vrouw.quote:
Mn uiterlijk is van me afgenomen door de FA's, en het meisje wiens uiterloijk ik leende, nadat deze geniale kloon ontmaskers wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |