Je mag niet liegenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Ik ben bereikbaar voor de mensen die me willen spreken, maar zal zelf gen mensen aanspreken.
En toch denk ik hè, als ik een lekker knus hoekje maak op de bank, met kaarsjes aan, biertje voor jou, wijntje voor mij, ik in m'n kousen, en dan Dirty Dancing opzet, je tóch lekker blijft zitten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ze heeft gelijk, Alex. Dirty Dancing wordt niet saai.
Dirty Dancing is saai.
Hey, ik heb een ideetje voor zaterdagavond.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daar zeg ik geen nee tegen, nee.
Oh? Vertel!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hey, ik heb een ideetje voor zaterdagavond.
Nou, ik maak een knus hoekje om in weg te zakken, biertje voor jou, wijntje voor mij, en dan zet ik even een leuke film op. Ok?quote:
Ah! Leuk! Had je nog een bepaalde film in gedachte? Of?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, ik maak een knus hoekje om in weg te zakken, biertje voor jou, wijntje voor mij, en dan zet ik even een leuke film op. Ok?
Zaterdag?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik mis trouwens wel mooi het einde van de tijdrit, he.
Laat dat maar aan mij over.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ah! Leuk! Had je nog een bepaalde film in gedachte? Of?
Ik heb uit betrouwbare bron mogen vernemen dat ie voor de 46'ste keer ontzettend saai wordt, trouwens.quote:
Sorry Alex.quote:
T was sarcasme pop. Dit subforumis immers bedoeld voor slowchatquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sorry Alex.. We hebben gewoon te weinig aan één msnvenster!
Dat weet je niet tot je het probeert hè.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron mogen vernemen dat ie voor de 46'ste keer ontzettend saai wordt, trouwens.
Oh, dus JIJ bent die mysterieuze ex van mn zusquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron mogen vernemen dat ie voor de 46'ste keer ontzettend saai wordt, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |