Ja.quote:
De Drie Gezusters toch?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:58 schreef enter het volgende:
Welke kroeg?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja maar dr kan er maar 1 de leukste zijnTheSorrow
Ik heb trouwens niet zo snel een idee wie die andere is![]()
Ben ik nou heel slecht?
Doe dat nou maar niet mister superhero, na 1 joint blijf je al half laveloos buiten zitten, en dan slaan de grote leider en ik je wel de tyfus in als je een move maakt, dus blijf jij nou maar lekker opletten of ik wat met aSj doe;quote:
Daar kunnen we later wel heenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:04 schreef Afwazig het volgende:
&zo is ook wel tof.
Hij weet dat dat een nutteloze actie zou zijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zoals Zakchips een joint aanbieden
Zou geen nut hebben, die pakt ze niet aanquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zoals Zakchips een joint aanbieden
Dat dusquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij weet dat dat een nutteloze actie zou zijn.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zou geen nut hebben, die pakt ze niet aan
Ik kon niet erg goed tegen drank en drugs tegelijk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:05 schreef TheSorrow het volgende:
NaamgenootMet zn kk lauwe nrs
[..]
!
![]()
[..]
Doe dat nou maar niet mister superhero, na 1 joint blijf je al half laveloos buiten zitten, en dan slaan de grote leider en ik je wel de tyfus in als je een move maakt, dus blijf jij nou maar lekker opletten of ik wat met aSj doe;!!!
Je moest ook je ID laten zien toch?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kon niet erg goed tegen drank en drugs tegelijk.
Mja, ik drink ook vrijwel nooit eig.
op normale dagen kan ik die dingen achter elkaar smoken.
Mja, ik huur sowieso een undercover bodyguard voor haar in.
dus ook als ik niet kijk is ze veilig.
Wmeheh.
Rustigquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:10 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je moest ook je ID laten zien toch?
Hou je bek, ik wil het woord ID van vandaag nooit meer horen. Ik word nu weer chagrijnigquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:10 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je moest ook je ID laten zien toch?
Het woord Idee dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:13 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hou je bek, ik wil het woord ID van vandaag nooit meer horen. Ik word nu weer chagrijnig.
Ook nietquote:
Dat was niet lullig bedoeld, check mn post hierboven.. was alleen ff afwezig dus daarom kon ik niet gelijk t bericht invoerenquote:
Ohkequote:Op woensdag 18 juli 2007 20:15 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ook niet. Ook de woorden, paspoort, aangifte, gemeentehuis, ambtenaren, proces verbaal en bureaucratie zijn taboe.
Nee weet ikquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:15 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dat was niet lullig bedoeld, check mn post hierboven.. was alleen ff afwezig dus daarom kon ik niet gelijk t bericht invoeren
Ik heb iig geen problemen met Sebasser, als hij die wel heeft, is dat niet mijn probleem
i?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
incopyrightable
het langste woord zonder ook maar 1 letter te herhalen
copyrightable dan?quote:
Okquote:
Medeklinker - maar da's offtopicquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
incopyrightable
het langste woord zonder ook maar 1 letter te herhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |