Oh... kom jij ook ?quote:
Oh oh oh... ok...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik sta als het goed is al in de OP hoor![]()
tofquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Zet mij maar bij de "Misschieners".
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:44 schreef outsidr het volgende:
[..]
Oh oh oh... ok...
Erhm...mag ik je een drankje aanbieden op de meet ?
Ik ga de banner in ieder geval niet aanpassenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:46 schreef outsidr het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vind dat deze meet wel wat eerder mag plaats vinden ?
Eind Augustus bijv... ?
over 73 dagen is okquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:54 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik ga de banner in ieder geval niet aanpassen
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:53 schreef nietzman het volgende:
WAT ZEI IK NOU OVER M'N NAAM IN DAT LIJSTJE.
Ja hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:44 schreef outsidr het volgende:
[..]
Oh oh oh... ok...
Erhm...mag ik je een drankje aanbieden op de meet ?
Tof. Wel je vriendje meenemen he?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Zet mij maar bij de "Misschieners".
Da's niet voor het eerst hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
boem, remlof,dominique,fiets,sebasser en pdl o pdezelfde meet
maar ik ben erbijquote:
quote:
Ik blijf slapen in een willekeurige goot, hoe romantischquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:06 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zet er dan ook meteen in dat je blijft tukken.
verkapt-ik-val-op-je-deo-psotquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Ik ben toch ook leuk![]()
Of is dat niet wat er bedoeld werd![]()
Lol.
Thx voor t fixenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:38 schreef WurM het volgende:
QuoRocks
Niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
verkapt-ik-val-op-je-deo-psot
Neah, je poging kon er mee door.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:10 schreef enter het volgende:
[..]
Ik blijf slapen in een willekeurige goot, hoe romantisch![]()
ZOMG!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet.
& wat zou daar anders mis mee geweest zijn?
Verkapt-ik-beledig-CZ-post![]()
Ladidadida en neuken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:36 schreef KjoeLjan het volgende:
[..]
verkapte ik-wil-ladidinges-neuken-post
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:36 schreef KjoeLjan het volgende:
[..]
verkapte ik-wil-ladidinges-neuken-post
Geen idee!quote:
Zolang het maar positief is vind ik het goedquote:
Alsnog, geen idee!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zolang het maar positief is vind ik het goed.
Tsskquote:
Tsss, is goed met jequote:
Met jou ookquote:
quote:
Wou je het zomaar weer goed gaan maken?quote:
dan niet hey!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wou je het zomaar weer goed gaan maken?
Doe es wat beter je best.
Nou zeg.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ga op de meet een tubgirl posten
Ik moet lachen. Nog steedsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ga op de meet een tubgirl posten
hoezo?quote:
ik heb ooit ergens bij een italiaans restaurant gegeten, en mijn god, wat hebben ze daar kaenkerlekkere vleeslasagnasquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:00 schreef remlof het volgende:
Maar goed, in welke kroeg spreken we af 's avonds, waar gaan we eten? Suggesties van groningers?
Eten bij de pizzaria tegenover de V&D (zit vlak bij de Grote Markte)? Bevalt mij altijd erg goed.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:00 schreef remlof het volgende:
Maar goed, in welke kroeg spreken we af 's avonds, waar gaan we eten? Suggesties van groningers?
mits goed weer uiteraardquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:08 schreef enter het volgende:
Als moemoe komt gaan we in de middag picknicken.
Groningers, noem inderdaad eens wat leuke kroegenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:00 schreef remlof het volgende:
Die American? Da's toch geen pizzeria man.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:02 schreef WurM het volgende:
Eten bij de pizzaria tegenover de V&D (zit vlak bij de Grote Markte)? Bevalt mij altijd erg goed.
als niet-Groninger, de drie gezusters, maar het schijnt dat daar vrijwel alleen maar breezervolk komtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:12 schreef enter het volgende:
[..]
Groningers, noem inderdaad eens wat leuke kroegen![]()
als jullie komen, schrijf ik afquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:20 schreef yvonne het volgende:
Ja!! iteejer en yvonne!
Oke doei!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als jullie komen, schrijf ik af
Doeiquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
De drie moet je niet komen op zaterdagquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als niet-Groninger, de drie gezusters, maar het schijnt dat daar vrijwel alleen maar breezervolk komt
quote:
Doeiquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Eindelijk vonne meetenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:20 schreef yvonne het volgende:
Ja!! iteejer en yvonne!
De Grunn meet is altijd in de Driequote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De drie moet je niet komen op zaterdagEcht je kan er niet rustig praten, je kan bijna nergens zitten, veel te druk en het volk dat er komt is nou ook niet echt geweldig
Ik neem aan dat niemand zit te wachten op een discotheek meeting dus ik denk dat we een restaurant-kroeg moeten vinden![]()
Ooowh als er goeie ervaringen mee zijn wat loop ik dan te lullenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:24 schreef nikky het volgende:
[..]
De Grunn meet is altijd in de Drie
Je gaat de ingang binnen waar je die coupe's hebt en het behang met boeken. Achterin Linksaf en die gehele hoek + bar is van FOK!
Eenschquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De drie moet je niet komen op zaterdagEcht je kan er niet rustig praten, je kan bijna nergens zitten, veel te druk en het volk dat er komt is nou ook niet echt geweldig
Ik neem aan dat niemand zit te wachten op een discotheek meeting dus ik denk dat we een restaurant-kroeg moeten vinden![]()
Jullie staan bij de late komers.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:20 schreef yvonne het volgende:
Ja!! iteejer en yvonne!
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:24 schreef nikky het volgende:
[..]
De Grunn meet is altijd in de Drie
Je gaat de ingang binnen waar je die coupe's hebt en het behang met boeken. Achterin Linksaf en die gehele hoek + bar is van FOK!
Wie neemt er een vis mee?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zolang het geen visrestaurant is, ben ik blij
Doeiquote:
quote:
wtf is jouw probleem?quote:
Ja joh, we pikken die hoek altijd vroeg in, en dan is het van onsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ooowh als er goeie ervaringen mee zijn wat loop ik dan te lullen![]()
Als je maar niet drinktquote:
Ik bied alleen drankje aan hoorquote:
2 Fristi ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja hoor.
Maar ik drink geen alcohol, dan weet je dat vast even hihi![]()
Even zien, ik moet nog een andere auto zoeken maar lukt niet echt. Ik wilde graag de staatsloterij winnen en helaas. En mijn PC doet raarquote:
dus je dacht, laat ik maar eens een arme, weerloze newbie pesten?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Even zien, ik moet nog een andere auto zoeken maar lukt niet echt. Ik wilde graag de staatsloterij winnen en helaas. En mijn PC doet raar
ik trouwens ook nietquote:
Cola Beerenburg, merkt ze niks van.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:29 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik bied alleen drankje aan hoor
Als jij ook komt dan trakteer ik jou ook op een drankje![]()
[..]
2 Fristi ?
Arm en weerloos?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dus je dacht, laat ik maar eens een arme, weerloze newbie pesten?
Brechtje komt ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:28 schreef WurM het volgende:
Als yvonne komt, moet ik ook wel komen. Eindelijk mijn toekomstige schoonmoeder ontmoeten
Roze - Fristiquote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
picknicken met moemoe, als ze komtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:33 schreef pussydeluxe het volgende:
Is er eigenlijk al een programma voor de meet?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Jagemenerd!, waarom ik!
Breezer is niet mijn taalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat staat er?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
hoezo dat, Assen-Groningen is letterlijk fietsafstandquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar het word dus doorzakken op het station, wachtende tot de eerste trein van half 8 ?
Deed het zeer?quote:
Ja, eten, drinken, misdragen, eindequote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:33 schreef pussydeluxe het volgende:
Is er eigenlijk al een programma voor de meet?
krijg schurft, een terminale ziekte, en ik hoop dat je netvliezen voor eeuwig tubgirl zullen zienquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Breezer is niet mijn taalWat staat er?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Ja, maar doorzakken op het station is veel leukerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hoezo dat, Assen-Groningen is letterlijk fietsafstand
Nee, www.simplonjongerenhotel.nl - want de eerste trein op zondag kunnen we even op wachten vrees ikquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar het word dus doorzakken op het station, wachtende tot de eerste trein van half 8 ?
wat een samenvatting, zo simpel en toch zo krachtig uitgelegd!quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
krijg schurft, een terminale ziekte, en ik hoop dat je netvliezen voor eeuwig tubgirl zullen zienTsssk ik ben geen sugababeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerder een sugamamma
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
het is maar dat ik mijn eigen bed gewend ben, anders konden jullie van mijn nasale nachtconcert genietenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, maar doorzakken op het station is veel leukerVer van huis zou ik dat niet doen maar in Grunn... tau eem tammo
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, www.simplonjongerenhotel.nl - want de eerste trein op zondag kunnen we even op wachten vrees ik
www.sugamilfs.nl?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Tsssk ik ben geen sugababe
Eerder een sugamamma
Zover wilde ik niet gaanquote:
zou ik ook niet doenquote:
dr zijn 30 bushokjes op groningen CSquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:38 schreef remlof het volgende:
Ow ja en luciano wil ik er dus niet bijhebben
Goed dat je t ff meldt. Wist ik nog nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Roze - Fristi
Groen - appelsap
Oranje - limonade
Kegelenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dr zijn 30 bushokjes op groningen CS
Als je komt, neem je ook Erwin mee ?quote:
Kan dit na 24.00quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:57 schreef outsidr het volgende:
[..]
Als je komt, neem je ook Erwin mee ?
Ken die me weer anaal verwennen
Ah, weer een kloon ontmaskerdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:57 schreef outsidr het volgende:
[..]
Als je komt, neem je ook Erwin mee ?
Ken die me weer anaal verwennen
Nee..quote:
Alcohol is nog niet bij em uitgewerktquote:
Its that timequote:
dat bedacht ik me na di epost ook jaquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:35 schreef Afwazig het volgende:
RealZeus is toch die éne van die MILF neuk topicreeks?
quote:
quote:
1 grote kop fristi met 2 rietjes ?quote:
Soms moet je mensen even ergens op wijzen Nietzquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:16 schreef nietzman het volgende:
Yvonne, Nikky, he-he, het word nog wel eens wat.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:32 schreef outsidr het volgende:
[..]
1 grote kop fristi met 2 rietjes ?
1 rietje voor jou en 1tje voor mij ?
En wat wil je daarna drinken samen met mij ?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:38 schreef outsidr het volgende:
[..]
En wat wil je daarna drinken samen met mij ?
Toch wel warme chocomel ?quote:
Uhm.quote:
Gaan we die samen knuffelend opdrinken ?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:44 schreef outsidr het volgende:
[..]
Gaan we die samen knuffelend opdrinken ?![]()
Dat is niets... en ze doet ongeinteresseerd in mijquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Kay ..
Hoe zit het met Ladidadida dan?![]()
Kijk de andere kant op danquote:
Moet je niet zoveel bier morsenquote:
Ohkequote:Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef outsidr het volgende:
[..]
Dat is niets... en ze doet ongeinteresseerd in mij
Wat wij gaan krijgen is echt
quote:
Heb je van t weekend wat te doen ?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Sebasser wil weten waarom hij bij middag staat?![]()
ja.quote:
In dat geval: wil jij mijn MILFje zijn?quote:
Is Opa al opgegraven, dan checken we de &zo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:41 schreef nikky het volgende:
Soms moet je mensen even ergens op wijzen Nietz
kinderenquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In dat geval: wil jij mijn MILFje zijn?![]()
(en het feit dat je geen kinderen hebt boeit me totaal niet.)![]()
![]()
![]()
Kinderen makenquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:06 schreef enter het volgende:
Misschien wil ik wel gewoon kinderen maken![]()
Ik welquote:
Ze wennen maar lekker aan ons accent... + t accent van ZHZ is toch het beste te verstaan, duidelijk, en directquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:11 schreef enter het volgende:
Doe mij even een snelcursus Gronings, verdamme![]()
Hee wief willst daim eem in de bek hemm?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:11 schreef enter het volgende:
Doe mij even een snelcursus Gronings, verdamme![]()
wa kost dat?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hee wief willst daim eem in de bek hemm?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:14 schreef Afwazig het volgende:
Ik kan trouwens wel plat praten en verstaan omdat ik gezegend ben met het feit dat ik op de Veluwe woon.
Das gratisquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:12 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ze wennen maar lekker aan ons accent... + t accent van ZHZ is toch het beste te verstaan, duidelijk, en direct
Mijn Groningsquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:19 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Maar wat ik hierboven lees betreurt me wel een beetje
Ik bescherm je welquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben een echte Fries (import Utrechter) zullen ze me wel heel laten daar in Grun?
Wie gaat geld pijpen ?quote:
Ik zal dat persoonlijk voorkomenquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben een echte Fries (import Utrechter) zullen ze me wel heel laten daar in Grun?
Ze bood hem aan te betalen!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:22 schreef Afwazig het volgende:
Het was gratis.
En wat zijn de actuele prijzen ?quote:
gelukkig maarquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:23 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hier, al 2 bodyguards, niets te vrezen dus
En dan staat ze opeens alleen als er net een groep aankomt, dan zijn de bodyguards hun vrouwelijke collega even aan het verwennen in een donker steegjequote:
en dat met je adsl-litequote:Op woensdag 18 juli 2007 19:25 schreef WurM het volgende:
Gait weer goud snel hierzo.
Z. Is je FOK!vriendje toch ?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Z. Is je FOK!vriendje toch ?![]()
Hij neukt buiten de deurquote:
Pfff MENquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:32 schreef enter het volgende:
ik heb hem gevonden in Woordenassociatiespel # 164![]()
Hooj Tom!quote:
Ik weet sowieso nog niet of ik die dag kan, maar als ik niks anders heb, kom ik ook 's middags, jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:36 schreef enter het volgende:
[..]
WurM je komt wel in de middag hé, ga ik je pesten![]()
gewoon de oor volspuitenquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:15 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn postount per dag is geminderd
Wat een goed teken is
De oorquote:
Neequote:
okquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee
Maar je mag me aSj noemen.
Of anders Astrid, of Chips, CZ. of Chipszak.
Ik neem mijn klonen mequote:Op woensdag 18 juli 2007 19:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En nu wil je als een andere user komen?
Doodverwensing!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ok
en Afwazig, krijg een terminale ziekte in je teelballen
Wie weetquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ok
Hoe ben jij van plan mij te gaan noemenquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ok
quote:
ik verzin wel watquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe ben jij van plan mij te gaan noemen?
nee hoor, mits bonnetje!quote:
Mag ook.quote:
Wel met grote S en kleine A hequote:Op woensdag 18 juli 2007 19:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Nouja chips wordt graag Asj genoemd ik niet dus dat scheelt
misschien welquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kom je morgen iets bij me ruilen?
Ik ben verliefd op de Malm collectiequote:Op woensdag 18 juli 2007 19:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]kom je morgen iets bij me ruilen?
Ja maar dr kan er maar 1 de leukste zijnquote:
ik ben nog helemaal niet klef geweestquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:50 schreef Sebasser het volgende:
Klef gedoe hier btw.
Mja, dan zou ik ook heel slecht moeten zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja maar dr kan er maar 1 de leukste zijnTheSorrow
Ik heb trouwens niet zo snel een idee wie die andere is![]()
Ben ik nou heel slecht?
Wat Wat Wat wil je doen dan?quote:
Als jij nou even lekker klef tegen mij doet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:52 schreef enter het volgende:
[..]
ik ben nog helemaal niet klef geweest![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Wat Wat Wat wil je doen dan?
Ik sla je vol op je bakkes.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Wat Wat Wat wil je doen dan?
boem!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja maar dr kan er maar 1 de leukste zijnTheSorrow
Ik heb trouwens niet zo snel een idee wie die andere is![]()
Ben ik nou heel slecht?
Beezah?quote:
zijn hond is zo gaafquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:54 schreef enter het volgende:
[afbeelding]
Tommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm![]()
![]()
![]()
boem dikkie?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:54 schreef enter het volgende:
[img=578xnull]http://fotoboek.fok.nl//userpics/137776/IMG06-78.JPG[/img]
Tommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm![]()
![]()
![]()
Br33z4hperiode in je leven, schaam je diepquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Beezah?
Nee. Heul niet.
Zo hoorttie nou eenmaal.
Geen idee meer hoe ik daar ooit op ben gekomen, maarja.
Hij wordt niet veranderdHet is al jaren zo.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |